Trusten Sharquote:
Je bent 10 jaar jonger dan de restquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:51 schreef Morgen- het volgende:
Is hier nog een vrijgezel?voel me zo alleen
Sharquote:
In de SIngles SC daten ze wat af!quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:01 schreef Morgen- het volgende:
Oke, dan uhh... .... ............ Nope voel me nog steeds alleen
Welke banner doet moeilijk dan want ik heb echt nergens, maar dan nergens last van..quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique wekker!![]()
Waarom werkt dat stomme quoten nou weer zo baggerkutbanneerrrrr
Die blauw met witte, van een bank volgens mij, weet niet precies waar hij van is want ram altijd gelijk op F5quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welke banner doet moeilijk dan want ik heb echt nergens, maar dan nergens last van..
Goede wekker, tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique wekker!![]()
Waarom werkt dat stomme quoten nou weer zo baggerkutbanneerrrrr
quote:
Echt wat voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.blessthisstuff(...)ries/mirrorbook-air/
wantz!
Je bent er bijna doorheen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in deze week. Voelt als maandag
Jaa ze staan op ebayquote:
Dan zeker iets dat jij gaat bestellenquote:
Ziekjes?quote:
Klein buikgriepje denk.. of wat verkeerds gegeten.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zeker iets dat jij gaat bestellen
beterschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Klein buikgriepje denk.. of wat verkeerds gegeten.
hoi kuuksquote:
Het heerst. Ik voelde me gisteren ook beroerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
Hoe is het? En dikke buik? Wanneer ben je ergens uitgerekend kuuk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het heerst. Ik voelde me gisteren ook beroerd.
Shar.
Mijn opa en oma en mamma zijn ook al ziek, ik hoor het hier op het werk ook al veelquote:
Beterschap Poitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Kuukquote:
Ken je al te goedquote:
Ehm dan is Shar strafbaar..quote:
Eind maart.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe is het? En dikke buik? Wanneer ben je ergens uitgerekend kuuk?
Mijn opa en oma en mamma zijn ook al ziek, ik hoor het hier op het werk ook al veelHeerst behoorlijk!
*Aai over bol.quote:
Cute!! Maar wel een beetje prijzig voor voor een spiegeltjequote:Op vrijdag 9 december 2011 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.blessthisstuff(...)ries/mirrorbook-air/
wantz!
Spannendquote:
Doe wel rustig aan, beterschap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Thnx peepz
Net zo'n beetje m'n avondmaal van gisteren eruit gegooit. Lucht wel op. Nu lekker werken.
Kun je niet beter even thuis blijven..quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Thnx peepz
Net zo'n beetje m'n avondmaal van gisteren eruit gegooit. Lucht wel op. Nu lekker werken.
ach, je weet hoe Shar is met cute en vooral apple stuff.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cute!! Maar wel een beetje prijzig voor voor een spiegeltje
Neuh, druk op werk. Maandag workshop geven, Moet die nog voorbereiden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kun je niet beter even thuis blijven..
ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
ach, je weet hoe Shar is met cute en vooral apple stuff.
dit poitje, als t niet gaat gewoon lekker thuis onder de wol kruipenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kun je niet beter even thuis blijven..
Behoorlijk.quote:
Kan thuis toch ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, druk op werk. Maandag workshop geven, Moet die nog voorbereiden.
Nee, niet echt. Ip restricties en zulksquote:
Uhh.. bedoel je niet Kerst?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. eventjes naar de stad om een sint-cadeautje te kopen voor me kids
Verlate sintviering?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. eventjes naar de stad om een sint-cadeautje te kopen voor me kids
die is echtquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Hoe'st met jou en je nieuwe (inmiddels niet meer zo nieuwe) flatje?
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is bij jullie de babykamer al klaar?
Jaloeeeeeeeeersquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooit.
Vloer boven hebben we in een keer gedaan toen we erin trokken.
Dussuhh.. dit weekend nog even helemaal leeghalen (staat nu een box, vol met spullen en de kinderwagen en maxicosi enzo). Dat kan dan naar beneden.
Over anderhalve week komt het kamertje.
Bijna volledige casaquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die is echt![]()
![]()
, heb wel nog steeds veel gedoe met mijn vloer en hoop dat het snel opgelost word, maar verder is het dikke liefde daar
ik heb na morgen een week vrij, dus dan ga ik verder met meubels neerplompen en ik ga een dag met mamma weg voor lampen en weet ik et
dinsdag word inloopkast afgemaakt en badkamer zit er inmiddels ook in dus ben helemaal happy daar
Soort van met voorbedachte radequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, verf enzo hoeft niet. Dat hadden we al gedaan. Ooit.
Vloer boven hebben we in een keer gedaan toen we erin trokken.
Dussuhh.. dit weekend nog even helemaal leeghalen (staat nu een box, vol met spullen en de kinderwagen en maxicosi enzo). Dat kan dan naar beneden.
Over anderhalve week komt het kamertje.
Hehe, ja een beetje wel. Al was het eerst een kamer met al het beddegoed enzo in een kast. En andere opslag. Oh en er stond een fitnessapparaat. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
Soort van met voorbedachte rade
Leuk vooruitzicht
* Sharana_LV bedenkt alvast een vluchtroute om baby te kidnappenquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, als ik es een dagje ga winkelen in Amsterdam met beeb dan bel ik je wel Shar.
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
* Sharana_LV bedenkt alvast een vluchtroute om baby te kidnappen
Jaaa leuk KuuksAltijd welkom
Plus voor shoppen kan ik je natuurlijk precies de juiste plekken wijzen
Altijd handig een extra kamer over hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehe, ja een beetje wel. Al was het eerst een kamer met al het beddegoed enzo in een kast. En andere opslag. Oh en er stond een fitnessapparaat. Dat soort dingen.
Oh en natuurlijk komt er nog wat muurdecoratie op. Maar meer in de vorm van schilderijtjes dan verf of behang.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha Shar en haar liefde voor baby's
Oh dat ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]... maar babys vinden mij ook altijd heel leuk! Ze stoppen altijd met huilen en zitten heel lief op schoot of spelen
We weten het al zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil je van te voren ook al weten of het jongen/meisje wordt?
Haha de liefde is dus wederzijds. Ik het serieus nog nooit een baby op schoot gehad!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]... maar babys vinden mij ook altijd heel leuk! Ze stoppen altijd met huilen en zitten heel lief op schoot of spelen
Nope, kids komen morgenmiddag bij mij, et was nu of de week voor sinterklaas en dan is nu logischer... Als ik de kids vertel dat ik wakker werd van de week en er zak met kadootjes stond voor hun dan zijn ze super blij... Sint kwam speciaal voor hun langs papaquote:
Zo wat 'schappelijk' van je ex! Doet ze nog zo zuur?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:15 schreef wc-eend het volgende:
Met kerst zijn ze er trouwens wel normaal, tweede kerstdag komen ze en blijven ze logeren op derde kerstdag. Oud en nieuw komt waarschijnlijk alleen Thomas, Floortje bleef liever dan bij mama
Ja, ik heb gelukkig nog niks geks over mij van de kinderen gehoord.. dus het lijkt echt alleen vanuit mijn ex naar mij te komen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo wat 'schappelijk' van je ex! Doet ze nog zo zuur?
Nou vooruit een beetje credit voor haar dan. Want vaak zie je dat mensen elkaar dan zwart gaan maken bij de kinderen. Zo'n sneu gedrag vind ik dat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelukkig nog niks geks over mij van de kinderen gehoord.. dus het lijkt echt alleen vanuit mijn ex naar mij te komen...
omfg nicequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We weten het al zelfs.
Zie smurf in sig..
quote:
Kussentje op je toetsenbord enquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Solique het volgende:
Stort nu al zowat in, maar een beetje slaap tekort
Ja, dat doet ze niet, gelukkigquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou vooruit een beetje credit voor haar dan. Want vaak zie je dat mensen elkaar dan zwart gaan maken bij de kinderen. Zo'n sneu gedrag vind ik dat!
Zou het zowat doenquote:
Goede date gehad dan??quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou het zowat doen
Werd wat langer wakker gehouden dan gepland.
Niet irl in ieder gevalquote:
Aaah, maar wel lekker zitten WA-en of iets? Goed bezig kerel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Poit op 09-12-2011 11:50:20 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
WA, al vaker zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Aaah, maar wel lekker zitten WA-en of iets? Goed bezig kerel.
Wordt net een cappuccino neer gezetquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
KOFFIE
ben epic on-a-roll hier op t werk

wat voor winkel werk je eigen koei?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef koei het volgende:
Wat een rotdag vandaagwas gisteren al verkouden, maar vandaag stroomt het bijna m'n neus uit. Al drie keer flink moeten niezen waarbij m'n halve gezicht onder zat... En juist vandaag zit ik de hele dag kassa, ik heb gewoon medelijden met mensen die bij mij afrekenen...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |