http://grooveshark.com/#/search?q=skrillex+essentialquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
is die op joubuis?
En ken je deze al poitemans?
Sheldon is awesome! En hij en penny samen zijn echt te gekquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sheldon is awesome! En hij en penny samen zijn echt te gek
Waarschijnlijk slaap ik dadelijk al tijdens de eerste aflevering die ik ga kijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik kan echt uren tbbt kijken
laatste seizoen isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaap ik dadelijk al tijdens de eerste aflevering die ik ga kijken
Maarja... wat vinden jullie van Dexter tot nu toe? Ik vind hem goeeeeeeeed!
Valt wel mee, in de serie speelt hij iemand van 31, in het echt is hij 38....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
kon het trouwens niet geloven dat die gast al zo oud is
oh ik dacht dat hij in de serie jonger was! mm okay!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de serie speelt hij iemand van 31, in het echt is hij 38....
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
sheldon toch ook?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.
quote:
Da's toch juist een hell yeah voor jou dan?quote:
Serieus?quote:
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vondquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Bij mij en fruit zat er bijna 8 maanden tussen de eerste zoen en de dag dat we officieel een setje werden.
Die van mij vindt nootmuskaat maar niets volgens mij, staat als een kwartier mijn boontjesbakje te begravenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat hij in de serie jonger was! mm okay!
mijn kat is aan t apporteren loller
Maakt niet uit, het is beide effectiefquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vond
Alsjeblieft nog hequote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vond
Dat was idd raar jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Barneyquote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.
wat veel fok relaties, in shjn zitten ook wat fok relatiesquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
shjn?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat veel fok relaties, in shjn zitten ook wat fok relaties
show hier je nagelsquote:
Gelukkig ken ik Gwen al voor fokquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha die zagen we alle drie niet aankomen iig, leuke verrassing.quote:
ik doe het niet meer, ik krijg moordneigingen van relaties op fokquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is een fok relatie, ik kende poit via de houswarming van sd en sb en die gaf een feestje waar hij toevallig was... Daarna weer via poit en facebook, het is dus meer een poitrelatiequote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Will FUCKING Ferrell!!
Wat..
Een..
BAAS!!!!
Die over die harry potter film.. A bit unrealistic if you ask me, a ginger with 2 friendsquote:
Hehe ja, had jij niet een blauwe maandag met een eindbaas die ook ER speelde op de FP?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Misan het volgende:
[..]
ik doe het niet meer, ik krijg moordneigingen van relaties op fok
oh en over het algemeen zijn de dames die meer internetten dan ik niet mijn type (om het maar even beschaafd metaforisch uit te drukken)
Ik vond zelf "on the other hand, I have different fingers" de bestequote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die over die harry potter film.. A bit unrealistic if you ask me, a ginger with 2 friends![]()
Dat zijn de beste!!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is een fok relatie, ik kende poit via de houswarming van sd en sb en die gaf een feestje waar hij toevallig was... Daarna weer via poit en facebook, het is dus meer een poitrelatie
Ik ben van de vrouwenliefde tegenwoordig! Sorry!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's toch juist een hell yeah voor jou dan?
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond zelf "on the other hand, I have different fingers" de beste
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben van de vrouwenliefde tegenwoordig! Sorry!
idd wat een heldquote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Will FUCKING Ferrell!!
Wat..
Een..
BAAS!!!!
In hoeverre ik het kan overzienquote:
En waar was je danquote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit dus! ook klaar met werken en ook de kroeg in
That makes 2 of usquote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In hoeverre ik het kan overzien
Nu hoop ik dat jij snel het meisje van je dromen gaat tegenkomen!
maar wel verslagenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe ja, had jij niet een blauwe maandag met een eindbaas die ook ER speelde op de FP?
Dicky's aan het Mahlerpleinquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
traffic! bij stadionplein daarzo, jij?
+20 XP levenservaring!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Misan het volgende:
[..]
maar wel verslagen
en al 'r spullen naar de stort gebracht
Scheuren in het hart ++quote:
Nog een keer??quote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef Misan het volgende:
maar god, wat zou ik die hoer graag nog een keer onder mijn auto hebben
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef Poit het volgende:
OMG!
Zet net de Team Ico collection aan.. Die muziek!! FUCKING KIPPEVEL!!
/g gz !!quote:
quote:
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
AAARH stomme muntjes, waar zijn jullie!!! ik moet er nog 4
JAAA hahahahaha!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
!! Nja of heel vaak /2 GZ AND NOW SHUT UP!
/2 Are you sure you gonne buy that ? That thing really sucks.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAA hahahahaha!!!
/2 You want some cheese with that whine?
epicness
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
/2 Are you sure you gonne buy that ? That thing really sucks.
MAN DAT WAREN NOG EENS TIJDEN
Ja dat deed ik ook vaak, ondertussen een beetje rondlopen, beetje proberen ergens boven op te komen en dan maar los gaan in /1 /2 en /4quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
god wat een lol heb ik gehad, soms gewoon uren niets doen, rondjes springen en als een mongool gedragen in ge GC
Ik voel een generatiekloofquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook vaak, ondertussen een beetje rondlopen, beetje proberen ergens boven op te komen en dan maar los gaan in /1 /2 en /4
en de i love sharana fanclub die opeens gemaakt wasquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook vaak, ondertussen een beetje rondlopen, beetje proberen ergens boven op te komen en dan maar los gaan in /1 /2 en /4
en er na uren op komen, vast zitten en gm moeten messagen voor respawnquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trusten Babequote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef GameBabe het volgende:
Slaap lekker allen, ikga onder de wol
WoWquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en de i love sharana fanclub die opeens gemaakt wasen op alle realms ging iedreen een sharana popje aanmaken met verschillende rassen die ook druids waren
mijn koetje was zo populair
Haha ja ik werd na een tijdje hele goeie vrienden met de auto-unstuckquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en er na uren op komen, vast zitten en gm moeten messagen voor respawn
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja ik werd na een tijdje hele goeie vrienden met de auto-unstuck
world of warcraftquote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Waar de fuck gaat dit over, /1 /2 /4?? ehh??
WoWquote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Waar de fuck gaat dit over, /1 /2 /4?? ehh??
Ik heb meer als een jaar op de cc of wat dan ook kunnen spelen van een vriend (zijn pa danquote:
ik kocht altijd die cards loller ;Dquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb meer als een jaar op de cc of wat dan ook kunnen spelen van een vriend (zijn pa dan) van me
![]()
Wil er niet meer aan denkenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb meer als een jaar op de cc of wat dan ook kunnen spelen van een vriend (zijn pa dan) van me
![]()
WoW was best grappig en binnenkort lekker aan de SW: ToRquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil er niet meer aan denken
ja, hier ook een oud-mmoer
WoW, wat een tijd was datquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Beta niet gespeeld, geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Tain het volgende:
[..]
WoW was best grappig en binnenkort lekker aan de SW: ToR
pff, heeft veel jaren gekostquote:
ik had mijn ex toen wow voor valentijnsdag geven met een gamecard, en paar dagen erna moest ik mijn eigen account, vond het veel te leuk en mocht niet op zijn popje!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beta niet gespeeld, geen tijd voor gehad.
[..]
pff, heeft veel jaren gekost
Speelde toen zelfs 3 mmo's tegelijk.![]()
Ik heb het nog steeds op mijn pc staan, alle uitbreidingen gekocht en ik heb nog een prepay card liggenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit zo fucking te twijfelen over die game, maar gaat hem niet worden denk ikquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef Tain het volgende:
[..]
WoW was best grappig en binnenkort lekker aan de SW: ToR
heb 1 vriend die het nog steeds speelt, maar die is van de server waar ik altijd heb gezeten weg gegaanquote:
lol, je hebt zeker meer gespeeld dan je ex.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had mijn ex toen wow voor valentijnsdag geven met een gamecard, en paar dagen erna moest ik mijn eigen account, vond het veel te leuk en mocht niet op zijn popje!
Was een tijd gestopt, daarna nog eens geprobeerd in te loggen maar nooit meer gelukt dus eigenlijk geen idee meer. Staat in ieder geval niet meer op mijn pc.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds op mijn pc staan, alle uitbreidingen gekocht en ik heb nog een prepay card liggen
Zo dat gaat wel wat ver.. Wat heeft ze gedaan dat je zo woest bent?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef Misan het volgende:
maar god, wat zou ik die hoer graag nog een keer onder mijn auto hebben
Trusten Poitquote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Poit het volgende:
Ik ga nu ook echt m'n bedje in..
Net nog even snel 1ste colossus verslagen.. Wat is die game toch epic! Nog epicerderderderddeerd in 3d!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |