wat veel fok relaties, in shjn zitten ook wat fok relatiesquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vond
shjn?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat veel fok relaties, in shjn zitten ook wat fok relaties
show hier je nagelsquote:
Gelukkig ken ik Gwen al voor fokquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha die zagen we alle drie niet aankomen iig, leuke verrassing.quote:
ik doe het niet meer, ik krijg moordneigingen van relaties op fokquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is een fok relatie, ik kende poit via de houswarming van sd en sb en die gaf een feestje waar hij toevallig was... Daarna weer via poit en facebook, het is dus meer een poitrelatiequote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Will FUCKING Ferrell!!
Wat..
Een..
BAAS!!!!
Die over die harry potter film.. A bit unrealistic if you ask me, a ginger with 2 friendsquote:
Hehe ja, had jij niet een blauwe maandag met een eindbaas die ook ER speelde op de FP?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Misan het volgende:
[..]
ik doe het niet meer, ik krijg moordneigingen van relaties op fok
oh en over het algemeen zijn de dames die meer internetten dan ik niet mijn type (om het maar even beschaafd metaforisch uit te drukken)
Ik vond zelf "on the other hand, I have different fingers" de bestequote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Die over die harry potter film.. A bit unrealistic if you ask me, a ginger with 2 friends![]()
Dat zijn de beste!!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is een fok relatie, ik kende poit via de houswarming van sd en sb en die gaf een feestje waar hij toevallig was... Daarna weer via poit en facebook, het is dus meer een poitrelatie
Ik ben van de vrouwenliefde tegenwoordig! Sorry!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's toch juist een hell yeah voor jou dan?
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond zelf "on the other hand, I have different fingers" de beste
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben van de vrouwenliefde tegenwoordig! Sorry!
idd wat een heldquote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Will FUCKING Ferrell!!
Wat..
Een..
BAAS!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |