http://grooveshark.com/#/search?q=skrillex+essentialquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
is die op joubuis?
En ken je deze al poitemans?
Sheldon is awesome! En hij en penny samen zijn echt te gekquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sheldon is awesome! En hij en penny samen zijn echt te gek
Waarschijnlijk slaap ik dadelijk al tijdens de eerste aflevering die ik ga kijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik kan echt uren tbbt kijken
laatste seizoen isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaap ik dadelijk al tijdens de eerste aflevering die ik ga kijken
Maarja... wat vinden jullie van Dexter tot nu toe? Ik vind hem goeeeeeeeed!
Valt wel mee, in de serie speelt hij iemand van 31, in het echt is hij 38....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
kon het trouwens niet geloven dat die gast al zo oud is
oh ik dacht dat hij in de serie jonger was! mm okay!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de serie speelt hij iemand van 31, in het echt is hij 38....
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
sheldon toch ook?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.
quote:
Da's toch juist een hell yeah voor jou dan?quote:
Serieus?quote:
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vondquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Bij mij en fruit zat er bijna 8 maanden tussen de eerste zoen en de dag dat we officieel een setje werden.
Die van mij vindt nootmuskaat maar niets volgens mij, staat als een kwartier mijn boontjesbakje te begravenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat hij in de serie jonger was! mm okay!
mijn kat is aan t apporteren loller
Maakt niet uit, het is beide effectiefquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vond
Alsjeblieft nog hequote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zát er 1.5 jaar tussen de fokmeet en de zoen en een kwartier tussen de zoen en een setje worden. Stomme ik met mijn verlegen kop opeens, zoenen was minder eng dan zeggen dat ik hem superleuk vond
Dat was idd raar jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Barneyquote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Net zoals dat Barney in real life gay is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |