abonnement Unibet Coolblue
pi_105013422


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png Happel (PM)
swtb_new_pm.png Morpheus2002 (PM)
swtb_new_pm.png Jojoortje (PM)
swtb_new_pm.png GGMM (PM)

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
pi_105013577
Sticky en reeks.
Noot noot.
pi_105013607
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Sticky en reeks.
valt me tegen dat de reeks pas nu gezet is :P
pi_105014888
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik las het net.. Heb in dat topic veel offtopic reacties verwijderd. Weet je nog wat jouw reactie was? Als het volledig on topic was, excuus :)
Was volledig ontopic ja maar wat het precies was weet ik niet meer, maar goed vrouwen maken nu eenmaal weleens een foutje. ;)
pi_105015204
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

valt me tegen dat de reeks pas nu gezet is :P
Mij ook eigenlijk :D

quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Was volledig ontopic ja maar wat het precies was weet ik niet meer, maar goed vrouwen maken nu eenmaal weleens een foutje. ;)
Klopt. :7
Noot noot.
pi_105015267
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mij ook eigenlijk :D

geef jezelf een corrigerende tik dan.
pi_105015286
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

geef jezelf een corrigerende tik dan.
Geprobeerd. Ik sloeg mis.
Noot noot.
pi_105015407
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Geprobeerd. Ik sloeg mis.
Handcoordinatie moet je verbeterennnn
pi_105029630
Wanneer krijgt tong eens een keer een VBL ban voor die onophoudelijke stroom aan pure bagger?

[ Bericht 3% gewijzigd door Morpheus2002 op 01-12-2011 18:07:51 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105029736
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
Wanneer krijgt tong eens een keer een VBL ban voor die onophoudelijke stroom aan pure kanker?
Nooit helaas.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105029824
Zonde.

Ik kijk soms wel eens gewoon op VBL zelf in plaats van MyAt om te kijken of er wat nieuwe interessante topics zijn geopend (je zou het niet zeggen). En dan kan ik vaak al de helft negeren omdat het gewoon pure bagger is van Tong.

Erg storend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 30 november 2011 @ 23:11:01 #12
35723 crew  GGMM
pi_105031129
Zo hinderend is het niet als je iets niet hoeft aan te klikken. Niet zeuren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105031224
Ik zeur er wel over. Daar is dit topic toch ook gewoon voor?

Zet hier dan ook een slotje op zou ik zeggen en maak een sticky met: niet zeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 30 november 2011 @ 23:14:08 #14
35723 crew  GGMM
pi_105031330
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Ik zeur er wel over. Daar is dit topic toch ook gewoon voor?
Nee, dit is voor feedback.

Als er topics zijn die je niet boeiend vindt dan klik je een ander aan. Zie het probleem niet zo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105031459
Ze zijn eigenlijk nooit boeiend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 30 november 2011 @ 23:16:40 #16
35723 crew  GGMM
pi_105031511
Hoef je ze ook niet aan te klikken. Scheelt een hoop ergernis, blijkbaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105031543
Dat vind ik te makkelijk.

Helemaal omdat elke andere user al een permban had gehad voor dergelijke bagger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 30 november 2011 @ 23:20:01 #18
35723 crew  GGMM
pi_105031706
Onzin.

Valt wmb ook wel mee allemaal en zitten genoeg leuke topics tussen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105042834
Waarom wordt een posts zoals dit verwijdert:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Paul Elstak verzorgt de achtergrond ambiance, heb ik gehoord.
:')

-------------

Iemand die een logische verklaring kan geven? Ik dank u zeer...
pi_105042935
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom wordt een posts zoals dit verwijdert:

[..]

:')

-------------

Iemand die een logische verklaring kan geven? Ik dank u zeer...
Omdat :') niks toevoegt in een topic.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105043026
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Omdat :') niks toevoegt in een topic.
Sorry hoor maar dan kan je 100den posts per dag verwijderen.

Het grote PSV topic #520 Met knikkende knieën naar Rotterdam!

Die reacties op Buitendam. Verwijder je al deze smiley posts ook even? Voegen niets toe.
pi_105043115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dan kan je 100den posts per dag verwijderen.

Het grote PSV topic #520 Met knikkende knieën naar Rotterdam!

Die reacties op Buitendam. Verwijder je al deze smiley posts ook even? Voegen niets toe.
Oh, was het een grapje van Buitendam? Hilarisch. :{

Dan had ik het dus niet moeten verwijderen. Excuus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105043198
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh, was het een grapje van Buitendam? Hilarisch. :{

Dan had ik het dus niet moeten verwijderen. Excuus.
Ga je die smilies nog verwijderen? Voegen niets toe :N
pi_105043272
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ga je die smilies nog verwijderen? Voegen niets toe :N
Anders blijf je nog doorhuilen nadat hij al heeft toegegeven het niet te hadden moeten verwijderen. Hoe oud ben je?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105043326
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Anders blijf je nog doorhuilen nadat hij al heeft toegegeven het niet te hadden moeten verwijderen. Hoe oud ben je?
Ze voegen niets toe toch? Grapje of serieus maakt niet uit.
pi_105043694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ga je die smilies nog verwijderen? Voegen niets toe :N
Jij voegt weinig toe, ik verwijder jouw posts voortaan wel. Nog meer te miepen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105047752
Misschien kan er iemand even in het PSV topic kijken.

edit* aan de andere kant, dat topic is toch bijna dicht.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105048040
Onbegonnen zaak :')

Kan je net zo goed heel het topic voorgoed sluiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105048092
idd, jammer dat figuren zoals Helpmefok het moeten verpesten voor de rest.
pi_105048117
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd, jammer dat figuren zoals Helpmefok het moeten verpesten voor de rest.
Aldus de grootste troll op fok :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105048134
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Aldus de grootste troll op fok :')
Aldus de echte grootste troll op fok.
pi_105048199
Ja, leuk.

Maar ik heb jou echt nog nooit iets zien toevoegen behalve kneuzerige one-liners, trollende posts en meer van dat soort zaken.

Ik begrijp dat je een bepaald quotum moet bereiken om je 's nachts in slaap te rukken in het statstopic. Maar daar zijn andere subfora veel meer geschikt voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105049558
Zeg je met een 2x zo hoog postgemiddelde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105049585
Jaja, doe maar rustig. Zal zo even kijken en noten...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105112315
- Nee, afgelopen nu. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Jojoortje op 02-12-2011 21:05:44 ]
pi_105143420
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat je moeder kankerdik is.
:')
★★★
pi_105143532
Wat een niveau weer in het liveverslagen topic :')
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105148546
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:')
Kan deze klootzak alsjeblieft een ban krijgen? Het hele livetopic wordt verneukt.
Live Eredivisieverslagen #118 Ajax :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Echt he. Jullie werden ook geholpen bij de 10-0. Anders was het 20-0 geworden.
En meer van dit soort teringonzin. Geldt trouwens ook voor die 'Smoofie'. Ban dit soort debielen toch gewoon eens. Ik heb geloof ik letterlijk 10 reports gemaakt alleen al van die Ajacied4lf. En nee, hij heeft niets tegen 'mijn clubje persoonlijk', mijn club speelt niet eens. Hij verneukt 't gewoon compleet.

O en ik kan ook een kanonnensgroot lijstje maken voor die DJ-day-v. Wat een broodmongool is dat zeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 22:30:24 ]
pi_105148714
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
Wanneer krijgt tong eens een keer een VBL ban voor die onophoudelijke stroom aan pure kanker?
_O-
pi_105148733
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kan deze klootzak alsjeblieft een ban krijgen? Het hele livetopic wordt verneukt.
Live Eredivisieverslagen #118 Ajax :')

[..]

En meer van dit soort teringonzin. Geldt trouwens ook voor die 'Smoofie'. Ban dit soort debielen toch gewoon eens. Ik heb geloof ik letterlijk 10 reports gemaakt alleen al van die Ajacied4lf. En nee, hij heeft niets tegen 'mijn clubje persoonlijk', mijn club speelt niet eens. Hij verneukt 't gewoon compleet.

O en ik kan ook een kanonnensgroot lijstje maken voor die DJ-day-v. Wat een broodmongool is dat zeg.
Prima dat je dat vindt ;) maar zoek ook meteen de posts van Muto, Caland en inZanity eruit ;) Of doe je dat niet omdat het Feyenoorders zijn?
★★★
pi_105148772
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd, jammer dat figuren zoals Helpmefok het moeten verpesten voor de rest.
_O- _O- Sorry hoor, maar ik pak je aan op exact dezelfde manier hoe jij je gedraagt, en dan ben ik ineens de eikel? Ik hoop dat je een keer meegemaakt heb hoe tyfusirritant jouw gedrag is en hoe vervelend het is een koekje van eigen deeg te krijgen.
pi_105148793
Ga gewoon normaal doen, zo moeilijk kan het toch niet zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:')
Genote.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105148828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Prima dat je dat vindt ;) maar zoek ook meteen de posts van Muto, Caland en inZanity eruit ;) Of doe je dat niet omdat het Feyenoorders zijn?
Dat zijn grotendeels reacties op jouw getroll. Ik ken deze users aardig en weet van IN IEDER GEVAL Caland en Muto dat ze niet 'trollen', maar alleen ' terugtrollen'.

Van inZanity weet ik dat hij dit vaker doet, gooi ook maar een ban tegenaan dan. Zolang jij, en ZEKER die DJ-day-v 'ns oprotten.
pi_105148870
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:')
Ik moest serieus hard lachen om deze reactie _O- maar wat zei jij dat hij hiermee kwam? Ik ken Caland, die begint niet 'zomaar' zo te reageren.
pi_105148912
Edit: laat ook maar ;)
★★★
pi_105149043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Grappig. Want dit houdt in dat je alleen mijn posts hebt zitten lezen ;) want als je even de hele topic doorkijkt, en ziet hoe het is begonnen, zal je er anders over denken ;)
Ik was er nog niet toen de wedstrijd begon want toen was ik net klaar met werken, dat klopt. Misschien oordeel ik dus iets te snel. Heb overigens ook inZanity op drie dingen geprobeerd te reporten en 1 van Caland maar die post was alweer weg :{.

Het zou verdomme gewoon zo leuk zijn als het eens gezellig er aantoe kon gaan in de Livetopics, zonder het onderlinge getroll van allerlei schorriemorrie.

Tegenwoordig wijken Feijenoorders massaal uit naar het EIGEN topic om de wedstrijd te bespreken, omdat de Livetopics kapotgetrollt worden. Daar moet écht verandering in komen...

Op zich vind ik jou en Ajacied422 namelijk de leukste Ajaxsupporters. Jullie doen tenminste af en toe echt je best om ook iets inhoudelijk toe te voegen en zijn alleen 'echt' vervelend rondom de klassieker, waar je dan ook alle recht toe hebt.

Weer vriendjes? O+

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 22:40:31 ]
pi_105149229
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik was er nog niet toen de wedstrijd begon want toen was ik net klaar met werken, dat klopt. Misschien oordeel ik dus iets te snel. Heb overigens ook inZanity op drie dingen geprobeerd te reporten en 1 van Caland maar die post was alweer weg :{.

Het zou verdomme gewoon zo leuk zijn als het eens gezellig er aantoe kon gaan in de Livetopics, zonder het onderlinge getroll van allerlei schorriemorrie.

Tegenwoordig wijken Feijenoorders massaal uit naar het EIGEN topic om de wedstrijd te bespreken, omdat de Livetopics kapotgetrollt worden. Daar moet écht verandering in komen...

Op zich vind ik jou en Ajacied422 namelijk de leukste Ajaxsupporters. Jullie doen tenminste af en toe echt je best om ook iets inhoudelijk toe te voegen en zijn alleen 'echt' vervelend rondom de klassieker, waar je dan ook alle recht toe hebt.

Weer vriendjes? O+
Je hebt het nog erger gemaakt .. Mij vergelijken met Ajacied422 :')

Lijkt me handig als we hier stoppen met posten.
★★★
pi_105149359
Respect voor Happel dat hij het volhoudt in deze kindercreche.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105157834
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik was er nog niet toen de wedstrijd begon want toen was ik net klaar met werken, dat klopt. Misschien oordeel ik dus iets te snel. Heb overigens ook inZanity op drie dingen geprobeerd te reporten en 1 van Caland maar die post was alweer weg :{.

Het zou verdomme gewoon zo leuk zijn als het eens gezellig er aantoe kon gaan in de Livetopics, zonder het onderlinge getroll van allerlei schorriemorrie.

Tegenwoordig wijken Feijenoorders massaal uit naar het EIGEN topic om de wedstrijd te bespreken, omdat de Livetopics kapotgetrollt worden. Daar moet écht verandering in komen...

Op zich vind ik jou en Ajacied422 namelijk de leukste Ajaxsupporters. Jullie doen tenminste af en toe echt je best om ook iets inhoudelijk toe te voegen en zijn alleen 'echt' vervelend rondom de klassieker, waar je dan ook alle recht toe hebt.

Weer vriendjes? O+
Ik was niet irritant tijdens de Klassieker? Zat ik alleen maar de wedstrijd op de bank te kijken :@
pi_105157836
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef Helpmefok het volgende:

O en ik kan ook een kanonnensgroot lijstje maken voor die DJ-day-v. Wat een broodmongool is dat zeg.
Als ik zeg dat hij een troll is, Dan post hij altijd:

?
pi_105158305
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik was niet irritant tijdens de Klassieker? Zat ik alleen maar de wedstrijd op de bank te kijken :@
Vóór de klassieker wel. Daarom ook "rondom" de klassieker ;P
pi_105168475
Ik vind het echt HEEL onnodig datdeze post steeds wordt weggehaald:

zondag 4 december 2011 @ 15:17 • 236
Helpmefok
Jammer dat sommige mods zo verschrikkelijk partijdig zijn.

Maar serieus, Davy, geo3kant en buitendam, en ook die vent met de christiano Ronaldo avatar: jullie zeiden allemaal "ik spreek je na de wedstrijd wel". Nou, ik wacht?

Ik had nl. Een afspraak met deze heren. Dit is geen trollen, dit is gelijk halen. En terecht, want dat zouden zij ook gedaan hebben.

Stop dus met die partijdigheid alsjeblieft.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 15:36:48 #54
35723 crew  GGMM
pi_105168561
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind het echt HEEL onnodig datdeze post steeds wordt weggehaald:

zondag 4 december 2011 @ 15:17 • 236
Helpmefok
Jammer dat sommige mods zo verschrikkelijk partijdig zijn.

Maar serieus, Davy, geo3kant en buitendam, en ook die vent met de christiano Ronaldo avatar: jullie zeiden allemaal "ik spreek je na de wedstrijd wel". Nou, ik wacht?

Ik had nl. Een afspraak met deze heren. Dit is geen trollen, dit is gelijk halen. En terecht, want dat zouden zij ook gedaan hebben.

Stop dus met die partijdigheid alsjeblieft.
Geen enkele mod hier is voor PSV, dus dat klopt al niet.
Verder ben je constant bezig met het uitlokken van andere VBL-ers, het gaat nergens over. Dat geflame van je voegt niks toe.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105169046
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geen enkele mod hier is voor PSV, dus dat klopt al niet.
Verder ben je constant bezig met het uitlokken van andere VBL-ers, het gaat nergens over. Dat geflame van je voegt niks toe.
Sorry maar je hoort de individuele reactie te beoordelen. Met deZe is NIETS mis.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 15:53:57 #56
35723 crew  GGMM
pi_105169173
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sorry maar je hoort de individuele reactie te beoordelen. Met deZe is NIETS mis.
Dat doe ik ook, en dit is ook puur uitdagen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105171532
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 15:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, en dit is ook puur uitdagen.
Sorry, maar:

A) Dit is geen uitdagen, dit is terugkomen op een eerder gemaakte afspraak.
B) Waarom is er iets mis met het gelijkhalen van mijn gelijk bij DIE INDIVIDUEN die akkoord waren met die afspraak?
C) Hoe hebben 'anderen' hier last van?
D) Als DJ-day-V vervelend doet, of die Steven, dan grijpen jullie NOOIT in. Dat is geen janken, dat is een FEIT. En als ik ze daar dan één keer op wijs met NORMALE woorden zonder gescheld of wat dan ook, krijg IK op mijn donder en wordt mijn post weggehaald?

Het is dat ik vandaag erg onder de indruk was van het eerbetoon aan een medesupporter, anders zou het woord 'onterecht' versterkt zijn met een bepaalde vervelende ziekte.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 16:58:37 #58
35723 crew  GGMM
pi_105171756
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sorry, maar:

A) Dit is geen uitdagen, dit is terugkomen op een eerder gemaakte afspraak.
B) Waarom is er iets mis met het gelijkhalen van mijn gelijk bij DIE INDIVIDUEN die akkoord waren met die afspraak?
C) Hoe hebben 'anderen' hier last van?
D) Als DJ-day-V vervelend doet, of die Steven, dan grijpen jullie NOOIT in. Dat is geen janken, dat is een FEIT. En als ik ze daar dan één keer op wijs met NORMALE woorden zonder gescheld of wat dan ook, krijg IK op mijn donder en wordt mijn post weggehaald?

Het is dat ik vandaag erg onder de indruk was van het eerbetoon aan een medesupporter, anders zou het woord 'onterecht' versterkt zijn met een bepaalde vervelende ziekte.
Geen afspraak gezien, boeit me ook niet, dan PM je ze maar als je het zo nodig kwijt moet. Ik laat de sfeer van een topic niet verpesten door dit gelul. Niemand zit net na een verliespartij te wachten op dat getroll van jou.
Als Dj-day-V of 'die Steven' of wie dan ook vervelend is grijp ik ook in. Dit is wel degelijk gejank. Maar voel je vrij om volgende keer als die 2 je pesten een TR te maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 4 december 2011 @ 17:23:37 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105172731
Beetje kansloos om hem dan te bannen terwijl ik deze week nog wel ergere PSV-trolletjes heb gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105172922
Waarom krijgt een user als Helpmefok een ban, terwijl users als Stevenzenl en DJ_Day_V afgelopen week opzichtig uitdagende reacties hebben lopen plaatsen?

Ik ben van de week ook wel eens ondeugend geweest, maar ik vraag me af waar de scheidslijn precies ligt? Voor mij is die namelijk niet helemaal duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 17:29:12 ]
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 17:31:25 #61
35723 crew  GGMM
pi_105173010
Bans worden niet besproken op het forum.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105173032
De notes worden bij elkaar opgeteld en volgens mij zat die Helpmefok, ook in andere topics te trollen.
Die lijn is af en toe moeilijk te benoemen, want wij zien niet iedere trollpost. Maar sommige kunnen wel tegen een ban aan zitten die zich als een debiel hebben gedragen.
(Maar ik was er vanmiddag niet bij, dus heb sowieso niet veel gelezen :@ )
Noot noot.
pi_105173081
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 17:31 schreef GGMM het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik bespreek zijn ban niet, ik vraag alleen waar de scheidslijn ligt omdat die voor mij de afgelopen dagen niet echt duidelijk was doordat ik bepaalde PSV-minded users ongestraft redelijk ver zag gaan en een user als Helpmefok dan weer wél gestraft wordt.

quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
De notes worden bij elkaar opgeteld en volgens mij zat die Helpmefok, ook in andere topics te trollen.
Die lijn is af en toe moeilijk te benoemen, want wij zien niet iedere trollpost. Maar sommige kunnen wel tegen een ban aan zitten die zich als een debiel hebben gedragen.
(Maar ik was er vanmiddag niet bij, dus heb sowieso niet veel gelezen :@ )
Dank je voor de uitleg. :Y
pi_105173844
Hoeveel notes heb ik, lieve Jojoortje? Of ken je dat niet zin?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 17:51:36 #65
35723 crew  GGMM
pi_105173869
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:50 schreef Muto het volgende:
Hoeveel notes heb ik, lieve Jojoortje? Of ken je dat niet zin?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105173877
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:50 schreef Muto het volgende:
Hoeveel notes heb ik, lieve Jojoortje? Of ken je dat niet zin?
Kun je zelf zien. Klik boven op abonnementen en dan op notes opvragen. :)
Noot noot.
  zondag 4 december 2011 @ 17:52:15 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105173895
43 maar? wuuut.

Op mn vorige 46 accounts had k er veel meer :'(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105173904
Ah, zo ging dat dan. Nooit geweten.

Bedankt!
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105173923
6 notes hier! Braafste jongetje van de klas. ^O^
pi_105173943
Drie hier.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105175210
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Muto het volgende:
Drie hier.
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
6 notes hier! Braafste jongetje van de klas. ^O^
Je kunt ook positieve notes hebben .. ik heb 18 positieve notes :)
★★★
pi_105175328
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef Caland het volgende:
Beetje kansloos om hem dan te bannen terwijl ik deze week nog wel ergere PSV-trolletjes heb gezien.
Ja zo'n DJ Davy bijvoorbeeld. Wat een nutteloze user is dat.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 18:29:14 #73
35723 crew  GGMM
pi_105175350
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 18:28 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja zo'n DJ Davy bijvoorbeeld. Wat een nutteloze user is dat.
Meld trollposts dan hier voortaan aub.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105175360
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 18:28 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja zo'n DJ Davy bijvoorbeeld. Wat een nutteloze user is dat.
Godsamme.

Standaardreacties van hem:

?
:?
:|W
pi_105175408
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Je kunt ook positieve notes hebben .. ik heb 18 positieve notes :)
Waar zie je of ze pos/neg zijn dan?
pi_105175409
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meld trollposts dan hier voortaan aub.
Spit dit lijstje maar door.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=DJ_Day-V&over=&spy=1

Zeer handig om 'trollvermeldingen te analyseren
pi_105175455
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meld trollposts dan hier voortaan aub.
Een beetje moderator kijkt toch zelf ook in club en livetopics door? Proactief modden is je vreemd?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 18:32:00 #78
35723 crew  GGMM
pi_105175459
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Spit dit lijstje maar door.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=DJ_Day-V&over=&spy=1

Zeer handig om 'trollvermeldingen te analyseren
Ik ga niet zitten jagen. Report posts maar gewoon zelf als je troll- of baggereacties ziet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105175478
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ga niet zitten jagen. Report posts maar gewoon zelf als je troll- of baggereacties ziet.
teruglezen hoort ook bij mods ;)
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 18:34:20 #80
35723 crew  GGMM
pi_105175553
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

teruglezen hoort ook bij mods ;)
Niet op die manier ;)

quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Een beetje moderator kijkt toch zelf ook in club en livetopics door? Proactief modden is je vreemd?
Kijk ik vaak zat ja, blijkbaar wordt er behoorlijk wat gemist als ik jou zo hoor. Vandaar dat ik voorstel voortaan gelijk een TR te maken of hier te komen, ipv achteraf te zeggen dat hij zo ontzettend getrolled heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105175584
Al ben ik wel blij dat die Stevenze geband is. Vreselijk irritant dat ventje
pi_105175594
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 18:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet op die manier ;)

[..]

Kijk ik vaak zat ja, blijkbaar wordt er behoorlijk wat gemist als ik jou zo hoor. Vandaar dat ik voorstel voortaan gelijk een TR te maken of hier te komen, ipv achteraf te zeggen dat hij zo ontzettend getrolled heeft.
Prima.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:09:19 #84
35723 crew  GGMM
pi_105179843
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105180547
quote:
Nog steeds 0 notes, ik zou hier moderator moeten worden. :+
pi_105180560
Waarom worden mij posts gewijzigd/weggehaald?

Dat Eminem geval kan niet normaal discussieren. Die haalt Ajax erbij terwijl we het over fucking PSV hebben. Sowieso kunnen de PSV'ers niet goed argumenteren vind ik.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:23:46 #87
35723 crew  GGMM
pi_105180583
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom worden mij posts gewijzigd/weggehaald?

Dat Eminem geval kan niet normaal discussieren. Die haalt Ajax erbij terwijl we het over fucking PSV hebben. Sowieso kunnen de PSV'ers niet goed argumenteren vind ik.
Omdat je posts dezelfde strekking hebben als bovenstaande.
Pot, ketel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105180612
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Omdat je posts dezelfde strekking hebben als bovenstaande.
Pot, ketel.
?
Ik argumenteer goed? Ik post normaal?
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:26:02 #89
35723 crew  GGMM
pi_105180688
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

?
Ik argumenteer goed? Ik post normaal?
Nee, dat doe je niet. Je speelt op de man en generaliseert. Discussieer over PSV zelf, niet over de mensen in dat topic; dat gaat helemaal nergens over namelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105181013
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet. Je speelt op de man en generaliseert. Discussieer over PSV zelf, niet over de mensen in dat topic; dat gaat helemaal nergens over namelijk.
Onzin GGMM, het gaat er vandaag gewoon inhoudelijk aan toe. Het kan aan mij liggen, maar het riekt een beetje naar partijdigheid wat dat betreft. PSV-trolls worden systematisch niet bestraft, waar dat bij anderen wel gebeurt. Sorry, moest dit ff kwijt. Zo denken veel users er over.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:34:59 #91
35723 crew  GGMM
pi_105181235
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Onzin GGMM, het gaat er vandaag gewoon inhoudelijk aan toe. Het kan aan mij liggen, maar het riekt een beetje naar partijdigheid wat dat betreft. PSV-trolls worden systematisch niet bestraft, waar dat bij anderen wel gebeurt. Sorry, moest dit ff kwijt. Zo denken veel users er over.
Ja, net zoals veel users vanmiddag precies het tegenovergestelde dachten. Wat dat betreft doe je het nooit goed.
Persoonlijke troep wordt gewoon verwijderd, die discussie tussen Ajacied422 en Eminem ging nergens over en liep puur uit op op de man spelen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105181246
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet. Je speelt op de man en generaliseert. Discussieer over PSV zelf, niet over de mensen in dat topic; dat gaat helemaal nergens over namelijk.
Geef die neuzen ook een corrigerende tik. Die krijgen alleen maar bijval van de mods. Terwijl ze niet een discussie kunnen aangaan. Ze wimpelen alles snel af als troll. Gebrek aan argumenten
pi_105181287
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, net zoals veel users vanmiddag precies het tegenovergestelde dachten. Wat dat betreft doe je het nooit goed.
Persoonlijke troep wordt gewoon verwijderd, die discussie tussen Ajacied422 en Eminem ging nergens over en liep puur uit op op de man spelen.
:?

Hij ging wel ergens over. Totdat Ajax erbij gehaald werd.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:36:07 #94
35723 crew  GGMM
pi_105181313
quote:
12s.gif Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:?

Hij ging wel ergens over. Totdat Ajax erbij gehaald werd.
Precies, vanaf dat moment ben ik gaan verwijderen. Van zowel jou als Eminem.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105181479
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies, vanaf dat moment ben ik gaan verwijderen. Van zowel jou als Eminem.
Dat bedoel ik dus. Omdat er gebrek aan argumentatie is. Halen ze er een totaal ander onderwerp bij. PSV en Ajax liggen hemelsbreed zo'n 100 a 200 kilometer uit elkaar dus ik snap niet hoe je dat erbij kunt halen
pi_105181490
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Onzin GGMM, het gaat er vandaag gewoon inhoudelijk aan toe. Het kan aan mij liggen, maar het riekt een beetje naar partijdigheid wat dat betreft. PSV-trolls worden systematisch niet bestraft, waar dat bij anderen wel gebeurt. Sorry, moest dit ff kwijt. Zo denken veel users er over.
Niet over andere users praten. Praat alleen voor jezelf.
Noot noot.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:39:04 #97
35723 crew  GGMM
pi_105181506
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Omdat er gebrek aan argumentatie is. Halen ze er een totaal ander onderwerp bij. PSV en Ajax liggen hemelsbreed zo'n 100 a 200 kilometer uit elkaar dus ik snap niet hoe je dat erbij kunt halen
Ik ook niet. Vandaar dat ik het verwijderde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105181564
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vandaar dat ik het verwijderde.
Waar het niveau dus aan schort de laatste tijd:
Argumentatie. Goede argumentatie.
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:40:41 #99
35723 crew  GGMM
pi_105181601
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar het niveau dus aan schort de laatste tijd:
Argumentatie. Goede argumentatie.
Bij sommige users, verspreid over heel VBL, idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105181667
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bij sommige users, verspreid over heel VBL, idd.
En daar komen juist vele trolls uit.
pi_105181674
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bij sommige users, verspreid over heel VBL, idd.
Draag ze aan bij de FA's. Dat komt het niveau ten goede.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105181748
kijk eens GGMM:

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:

[..]
Hoevaak horen we dat niet? Dus wat zeik jij nou weer lelijk butsmurf? Als iemand zijn hypocriete mondje nu moet houden ben jij het wel :)
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:42:53 #103
35723 crew  GGMM
pi_105181755
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Draag ze aan bij de FA's. Dat komt het niveau ten goede.
Geloof me, dat doe ik geregeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105181882
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geloof me, dat doe ik geregeld.
Meer kan je niet doen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105181898
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geloof me, dat doe ik geregeld.
De ban van Stevenze is al een goede stap.
Die van Helpmefok ook (hoi als je meeleest niet hatelijk bedoeld)

Hopelijk stromen de terechte bans voor veel trolls aan
  Forum Admin zondag 4 december 2011 @ 20:47:29 #106
35723 crew  GGMM
pi_105182089
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
kijk eens GGMM:

[..]

Niet netjes nee, maar kijk ook eens naar jezelf.

Het is een quote op jouw post waarin je zomaar dingen roept die helemaal nergens op slaan. Niet zo vreemd dat mensen jou als een troll zien, eigenlijk. Je probeert wel te discussiëren, maar je bent er duidelijk niet goed in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105184142
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
kijk eens GGMM:

[..]

Geo3kant een van de betere PSV'supporters ;) Hij bekijkt het realistisch en objectief. Maar jij doet ook best irritant waardoor hij weer zo reageert ;)
★★★
pi_105188223
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Al ben ik wel blij dat die Stevenze geband is. Vreselijk irritant dat ventje
Wees ff eerlijk, dat ben jij ook regelmatig hoor :)

quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
kijk eens GGMM:

[..]

Kom op, die zag je aankomen hè :). Beetje kleuterklas gevoel bij je : "kijk eens"
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105188262
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wees ff eerlijk, dat ben jij ook regelmatig hoor :)

[..]

Kom op, die zag je aankomen hè :). Beetje kleuterklas gevoel bij je : "kijk eens"
Jij moet je al helemaal nergens mee bemoeien spuitelf. :W
pi_105188411
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jij moet je al helemaal nergens mee bemoeien spuitelf. :W
Want?! :'). Jij zegt hier wie er wel en niet mogen meepraten?! Dacht het niet spuitelf :W

Nja vanwege de trolls ben ik wel steeds minder te vinden in het PSV topic, en bij andere clubs hun topics kom ik al helemaal niet :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105188521
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want?! :'). Jij zegt hier wie er wel en niet mogen meepraten?! Dacht het niet spuitelf :W

Nja vanwege de trolls ben ik wel steeds minder te vinden in het PSV topic, en bij andere clubs hun topics kom ik al helemaal niet :)
Gewoon, omdat Ajacied422 een uiterst redelijke user is en dat kan niet gezegd worden van het meerendeel in het psv-topic.
pi_105188602
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon, omdat Ajacied422 een uiterst redelijke user is en dat kan niet gezegd worden van het meerendeel in het psv-topic.
Redelijke user :'). Nou goed, dan verschillen wij gewoon van mening :). Ja ik weet ook niet waar de grote jongens nu zijn
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 4 december 2011 @ 22:36:02 #113
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105189191
Doe even normaal tegen elkaar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105189262
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Happel het volgende:
Doe even normaal tegen elkaar.
Dit is naar mijn mening toch vrij normaal :?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105189333
Kan iemand naar die Joker89 knakker in het PSV-topic kijken? Noemt de Feyenoord-cultuur walgelijk en loopt constant ad hominem te spelen.
pi_105189340
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Happel het volgende:
Doe even normaal tegen elkaar.
Mag er geen topic gemaakt worden waar deze jongens verder gaan met deze discussie?

Feyenoord topic, PSV topic, FAQ topic, Eredivisie wedstrijdverslagen topic, staat vol met deze onzin.
★★★
pi_105189577
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand naar die Joker89 knakker in het PSV-topic kijken? Noemt de Feyenoord-cultuur walgelijk en loopt constant ad hominem te spelen.
Wat is dit dan weer?! Staat een opmerking je niet aan en ga je meteen hier posten omdat het niet normaal is?!

Dan moet je ook niet in een ander topic komen en de man gaan uithangen :')

En als je even nadenkt weet je heel goed dat er niet een normale cultuur hangt bij Feyenoord
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 4 december 2011 @ 22:42:42 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105189621
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dit is naar mijn mening toch vrij normaal :?
Nee.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand naar die Joker89 knakker in het PSV-topic kijken? Noemt de Feyenoord-cultuur walgelijk en loopt constant ad hominem te spelen.
Doe zelf dan ook gewoon normaal. Je hebt er niks te zoeken als je er alleen maar komt om tere zieltjes te irriteren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105189674
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer?! Staat een opmerking je niet aan en ga je meteen hier posten omdat het niet normaal is?!

Dan moet je ook niet in een ander topic komen en de man gaan uithangen :')

En als je even nadenkt weet je heel goed dat er niet een normale cultuur hangt bij Feyenoord
Geen probleem, ik ben er toch klaar mee voor vandaag. En je hebt gelijk, ik moet niet zo zeiken over andere users. Daarom kap ik er maar ff mee. :)
pi_105189741
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Doe zelf dan ook gewoon normaal. Je hebt er niks te zoeken als je er alleen maar komt om tere zieltjes te irriteren.
Je hebt gelijk, maar als je het topic erop na zou lezen dan zou je zien dat het niet aan mij ligt dat het daar zo escaleert. Dus schuif het aub niet op 2 Feyenoorders af.

Anyway, ik zal niet meer zeiken en het wat positiever houden. ^O^
pi_105189784
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Doe zelf dan ook gewoon normaal. Je hebt er niks te zoeken als je er alleen maar komt om tere zieltjes te irriteren.
Oké duidelijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 4 december 2011 @ 22:45:32 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105189793
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar als je het topic erop na zou lezen dan zou je zien dat het niet aan mij ligt dat het daar zo escaleert. Dus schuif het aub niet op 2 Feyenoorders af.

Anyway, ik zal niet meer zeiken en het wat positiever houden. ^O^
Nee, klopt. Iedereen doet er aan mee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 4 december 2011 @ 22:47:13 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105189885
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.
Wij moeten er korter opzitten, daar ligt het voornaamste probleem. Andere users kunnen best na een wedstrijd in een ander topic posten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105189891
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, klopt. Iedereen doet er aan mee.
Daarom. Het was een mooie dag vandaag. Iedereen de groeton!!!
pi_105190036
Happel _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105190109
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Wij moeten er korter opzitten, daar ligt het voornaamste probleem. Andere users kunnen best na een wedstrijd in een ander topic posten.
Tuurlijk kan dat! En discussie moet ook gewoon kunnen.Maar jij weet ook wel wat ik bedoel toch?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105190180
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Niet over andere users praten. Praat alleen voor jezelf.
Kan me er helemaal in vinden hoor.
Het thema van de afgelopen maand eigenlijk is trolls die reacties uitlokken en degenen die er op reageren zijn het slachtoffer, puur omdat ze hier al veel langer zitten en eerder gewaarschuwd zijn.

Er wordt hier naar mijn idee nooit gekeken naar actie > reactie, maar puur naar reactie.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 4 december 2011 @ 23:00:17 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105190596
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat! En discussie moet ook gewoon kunnen.Maar jij weet ook wel wat ik bedoel toch?!
Ik snap zeker wat je bedoelt, denk alleen niet dat het zin heeft om met zulke regels te komen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105190712
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik snap zeker wat je bedoelt, denk alleen niet dat het zin heeft om met zulke regels te komen.
Nja dat is ook weer zo, maar goed zo blijf je wel dit gezeik houden. Maar goed, wie weet hebben jullie achter de schermen er een hele andere mening over :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105190728
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik snap zeker wat je bedoelt, denk alleen niet dat het zin heeft om met zulke regels te komen.
Idd, dan straf je ook een groep die wel gewoon wilt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105190870
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef Cara het volgende:

[..]

Kan me er helemaal in vinden hoor.
Het thema van de afgelopen maand eigenlijk is trolls die reacties uitlokken en degenen die er op reageren zijn het slachtoffer, puur omdat ze hier al veel langer zitten en eerder gewaarschuwd zijn.

Er wordt hier naar mijn idee nooit gekeken naar actie > reactie, maar puur naar reactie.
Maar... het valt me de laatste tijd ook wel op dat elk beetje kritiek wat er gegeven wordt in een clubtopic meteen als trollreactie gezien wordt. Als men denkt dat het een trollreactie is kun je maar 1 ding doen: negeren en maak een TR aan :)
Noot noot.
pi_105193439
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Maar... het valt me de laatste tijd ook wel op dat elk beetje kritiek wat er gegeven wordt in een clubtopic meteen als trollreactie gezien wordt. Als men denkt dat het een trollreactie is kun je maar 1 ding doen: negeren en maak een TR aan :)
Jojoortje, wat ben je toch eigenlijk ook een heerlijke mod. O+ ^O^
pi_105193876
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Maar... het valt me de laatste tijd ook wel op dat elk beetje kritiek wat er gegeven wordt in een clubtopic meteen als trollreactie gezien wordt. Als men denkt dat het een trollreactie is kun je maar 1 ding doen: negeren en maak een TR aan :)
Dat komt wel vaak omdat een stelling aannemen die tegendraads is leuk is, maar zonder onderbouwing wetende dat die persoon een andere club support het wel moeilijk maakt serieus genomen te worden.
  maandag 5 december 2011 @ 00:04:16 #134
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105194047
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat komt wel vaak omdat een stelling aannemen die tegendraads is leuk is, maar zonder onderbouwing wetende dat die persoon een andere club support het wel moeilijk maakt serieus genomen te worden.
Zoals inZanity :P?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105194178
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 00:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zoals inZanity :P?
Nee zijn stellingen bewijzen direct dat hij er zelf ook niks aan kan doen.
pi_105198464
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Maar... het valt me de laatste tijd ook wel op dat elk beetje kritiek wat er gegeven wordt in een clubtopic meteen als trollreactie gezien wordt. Als men denkt dat het een trollreactie is kun je maar 1 ding doen: negeren en maak een TR aan :)
Een beetje trollen hoort toch ook gewoon bij VBL? Uiteindelijk zijn we allemaal selectief verontwaardigde proleten als het onze club aangaat.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 5 december 2011 @ 08:52:43 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105198651
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 08:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Een beetje trollen hoort toch ook gewoon bij VBL? Uiteindelijk zijn we allemaal selectief verontwaardigde proleten als het onze club aangaat.
Ligt er aan wat je onder een beetje verstaat. Laatste tijd is het alleen maar getroll.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105199171
Kunnen mensen die in een andere clubtopic komen puur om te bashen en trollen niet een ban krijgen?
De treurigheid begint nu wel zielige vormen aan te nemen.
pi_105199332
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen mensen die in een andere clubtopic komen puur om te bashen en trollen niet een ban krijgen?
De treurigheid begint nu wel zielige vormen aan te nemen.
Dan kan elke reactie wel als een troll worden uigelegd. Toen Wijnaldem nog bij F'noord speelde genoeg gezegd dat het een dravertje met oogkleppen is. Als je dat nu in t PSV-topic roept na de wedstrijd waar hij kans na kans verprutste ben je direct een troll. :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105199401
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan kan elke reactie wel als een troll worden uigelegd. Toen Wijnaldem nog bij F'noord speelde genoeg gezegd dat het een dravertje met oogkleppen is. Als je dat nu in t PSV-topic roept na de wedstrijd waar hij kans na kans verprutste ben je direct een troll. :')
Hmm nee hoor, dat mag jij vinden. Wie zegt dat dan?
De sfeer in VBL is elke dag gewoon steeds slechter omdat al je een mening hebt wordt je meteen gezien als troll.
Ook zijn er een bepaalde aantal users die blijkbaar altijd andere clubs/spelers of users moeten afkraken.
pi_105199448
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hmm nee hoor, dat mag jij vinden. Wie zegt dat dan?
De sfeer in VBL is elke dag gewoon steeds slechter omdat al je een mening hebt wordt je meteen gezien als troll.
Exact, en die mods zetten overal dan meteen een note + edit bij in de trant van =-Troll-= . Terwijl je het gewoon meent weet je wel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105199507
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 09:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Exact, en die mods zetten overal dan meteen een note + edit bij in de trant van =-Troll-= . Terwijl je het gewoon meent weet je wel.
Ik zeg vanaf nu normaal doen. Ik ook.
Voortaan maar altijd reporten als iemand weer begint te kutten :)
pi_105199508
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hmm nee hoor, dat mag jij vinden. Wie zegt dat dan?
De sfeer in VBL is elke dag gewoon steeds slechter omdat al je een mening hebt wordt je meteen gezien als troll.
Ook zijn er een bepaalde aantal users die blijkbaar altijd andere clubs/spelers of users moeten afkraken.
Je zou dan ook je eigen postgedrag onder de loep kunnen nemen.
Een beter VBL begint bij jezelf.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105199514
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 09:42 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je zou dan ook je eigen postgedrag onder de loep kunnen nemen.
Een beter VBL begint bij jezelf.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zeg vanaf nu normaal doen. Ik ook.
pi_105199525
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]


[..]

Ik ben benieuwd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 5 december 2011 @ 09:53:10 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105199722
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 09:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Exact, en die mods zetten overal dan meteen een note + edit bij in de trant van =-Troll-= . Terwijl je het gewoon meent weet je wel.
Dat zal toch echt komen door de manier waarop er 'gediscussieerd' wordt. Zie ik posts, waarin overmatig :') _O- :D of iets dergelijks in voorkomt, dan heb ik al moeite om het serieus te nemen en beschouw ik het 9 van de 10 keer als een poging om een reactie te ontlokken bij de ander.

Dat zal niet alleen voor mij gelden, maar ook voor de andere moderators.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105199856
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal toch echt komen door de manier waarop er 'gediscussieerd' wordt. Zie ik posts, waarin overmatig :') _O- :D of iets dergelijks in voorkomt, dan heb ik al moeite om het serieus te nemen en beschouw ik het 9 van de 10 keer als een poging om een reactie te ontlokken bij de ander.

Dat zal niet alleen voor mij gelden, maar ook voor de andere moderators.
*) _O- _O_
Je hebt helemaal gelijk, ik zeg het net ook tegen Morph dat ook ik komende tijd ook ik wel weer ff ga chillen en niet meer klieren/trollen.
anders straks weer een ban ook ;(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 5 december 2011 @ 10:07:19 #148
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105200036
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

*) _O- _O_
Je hebt helemaal gelijk, ik zeg het net ook tegen Morph dat ook ik komende tijd ook ik wel weer ff ga chillen en niet meer klieren/trollen.
anders straks weer een ban ook ;(
Goed bezig jij ^O^

Een goede discussie in welk clubtopic dan ook juichen wij alleen maar toe alleen de laatste tijd is het altijd in de vorm van een troll waardoor een discussie binnen no-time ontaard in wederzijds bashen, En dan worden er ook nog om de haverklap ouwe (negatieve) koeien uit de sloot gehaald, dan wordt het nooit een "gezonde" discussie.

Maar goed om te lezen dat we er hier op een nette manier over kunnen discussiëren ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105200748
Ja had een TR gemaakt, VoiceOver komt niet voor de discussie maar om gewoon een reactie uit te lokken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105201518
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja had een TR gemaakt, VoiceOver komt niet voor de discussie maar om gewoon een reactie uit te lokken
dit
  Trouwste user 2022 maandag 5 december 2011 @ 15:35:12 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_105211380
Kan een modje de TT veranderen ?

[TV-TIP] De beste voetballers ooit. Vanavond Zinedine Zidane.

[TV-TIP] De beste voetballers ooit. Iedere maandagavond. RTL-7

Alvast bedankt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 5 december 2011 @ 15:38:03 #152
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105211480
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje de TT veranderen ?

[TV-TIP] De beste voetballers ooit. Iedere maandagavond. RTL-7

[TV-TIP] De beste voetballers ooit. Iedere maandagavond. RTL-7

Alvast bedankt.

:P
Done ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Forum Admin maandag 5 december 2011 @ 22:02:43 #153
35723 crew  GGMM
pi_105229743
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal toch echt komen door de manier waarop er 'gediscussieerd' wordt. Zie ik posts, waarin overmatig :') _O- :D of iets dergelijks in voorkomt, dan heb ik al moeite om het serieus te nemen en beschouw ik het 9 van de 10 keer als een poging om een reactie te ontlokken bij de ander.

Dat zal niet alleen voor mij gelden, maar ook voor de andere moderators.
True. Als je gewoon genuanceerd reageert heb je hier niet zo veel last van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 5 december 2011 @ 22:30:10 #154
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105231311
Mods, ik vergeet een TT in te voeren bij PL-topic, kunnen jullie daar wat moois van maken ?
Iets van "Fulham - Liverpool , gaat er nog gescoord worden ?"o.i.d.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  Forum Admin maandag 5 december 2011 @ 22:31:13 #155
35723 crew  GGMM
pi_105231374
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef TheFatLady het volgende:
Mods, ik vergeet een TT in te voeren bij PL-topic, kunnen jullie daar wat moois van maken ?
Iets van "Fulham - Liverpool , gaat er nog gescoord worden ?"o.i.d.
Past niet. :P
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105248221
[CL] Chelsea - Valencia [20:40

TT naar [CL] Chelsea - Valencia [ 06-12-2011, 20:40 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:54:00 #157
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105248344
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[CL] Chelsea - Valencia [ 06-12-2011, 20:40 ]

TT naar [CL] Chelsea - Valencia [ 06-12-2011, 20:40 ]
Dunn ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105304971
Goed idee om zoiets : Fok's voetbal-user van het jaar 2011 verkiezing...... serieus op te zetten ?
pi_105305737
quote:
5s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Goed idee om zoiets : Fok's voetbal-user van het jaar 2011 verkiezing...... serieus op te zetten ?
Een topic terug werd dat idee ook al in dit topic gepost. Ik vind het een leuk idee. Je bedoelt bv:
- Troll van het jaar.
- Nepsupporter van het jaar.
- Beste VBLmod
- Meest inhoudelijke poster

Etc?
Noot noot.
pi_105305893
quote:
19s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Een topic terug werd dat idee ook al in dit topic gepost. Ik vind het een leuk idee. Je bedoelt bv:
- Troll van het jaar. Caland
- Nepsupporter van het jaar. FireFox
- Beste VBLmod GGMM
- Meest inhoudelijke poster Buitendam

Etc?
Wat win ik? O~)
pi_105306059
quote:
19s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Een topic terug werd dat idee ook al in dit topic gepost. Ik vind het een leuk idee. Je bedoelt bv:
- Troll van het jaar.
- Nepsupporter van het jaar.
- Beste VBLmod
- Meest inhoudelijke poster

Etc?
Jep alleen dan bijv. met de naam van iemand uit de voetballerij.

Voorbeelden :

Ronald Waterreus award : De meest nutteloze user.

Johan Derksen award : Voor de user met altijd een uitgesproken mening en die tevens eigenwijs is.

enz. enz.
pi_105306123
Goed idee :) Zeker met UI?
pi_105306129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep alleen dan bijv. met de naam van iemand uit de voetballerij.

Voorbeelden :

Ronald Waterreus award : De meest nutteloze user.

Johan Derksen award : Voor de user met altijd een uitgesproken mening en die tevens eigenwijs is.

enz. enz.
:D

Ik vind het goed! Anders open je ff een topic, zodat iedereen kan helpen die awards te verzinnen. Als we er dan genoeg hebben, kan men stemmen :)
Noot noot.
pi_105306169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep alleen dan bijv. met de naam van iemand uit de voetballerij.

Voorbeelden :

Ronald Waterreus award : De meest nutteloze user.

Johan Derksen award : Voor de user met altijd een uitgesproken mening en die tevens eigenwijs is.

enz. enz.
Leuk ja.
Dan krijg je het PSV-volk weer die Ronald gaan verdedigen etc. Je kunt beter gewoon doen hoe Jojoortje het zei :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:14:52 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105306172
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105306209
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Leuk ja.
Dan krijg je het PSV-volk weer die Ronald gaan verdedigen etc. Je kunt beter gewoon doen hoe Jojoortje het zei :Y
Ook het PSVvolk vindt Waterreus een kneus.
Noot noot.
pi_105306212
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Wie wat waar gejat ?
pi_105306214
quote:
19s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Een topic terug werd dat idee ook al in dit topic gepost. Ik vind het een leuk idee. Je bedoelt bv:
- Troll van het jaar.
- Nepsupporter van het jaar.
- Beste VBLmod
- Meest inhoudelijke poster

Etc?
Serieus, troll en nepsupporter van het jaar :D?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105306238
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Serieus, troll en nepsupporter van het jaar :D?!
Tuurlijk, dan win ik ook eens wat. :7
Noot noot.
  woensdag 7 december 2011 @ 19:16:15 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105306257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wie wat waar gejat ?
Dit was precies hetzelfde toen VBL nog VBL was.

Inclusief kekke avatars enzo als je iets won.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105306262
quote:
19s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tuurlijk, dan win ik ook eens wat. :7
Je hebt hem door :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105306282
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit was precies hetzelfde toen VBL nog VBL was.

Inclusief kekke avatars enzo als je iets won.
Oh wist ik niet, toen was ik hier volgens mij ook nog niet. :{
  woensdag 7 december 2011 @ 19:17:51 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105306339
Happel won toen nog elk jaar de Happel-award.

Al heette hij toen nog niet zo dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105306382
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Caland het volgende:
Happel won toen nog elk jaar de Happel-award.

Al heette hij toen nog niet zo dacht ik.
:D
Degene die dat toen altijd regelde is die hier nog actief ?
pi_105307016
Maar zet maar op hoor :)
Noot noot.
pi_105307182
Ik zag Morpheus net wat award topics uit het verleden posten :

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima om awards uit te delen. Hier wat inspiratie:

VBL-awards 2009 #3
De VBL-Awards 2008; hoe pakken we het aan?
Mijn idee was dus niet zo heel erg origineel. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 19:38:33 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105307356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Muto het volgende:

[..]

Ondertussen is het daar ook weer drama. Althans, de Feijenoorders zijn allemaal weer terug. Inclusief Tomasso. O+
Inderdaad. Allemaal mij een beetje na-apen.

Alleen DMJn is een beetje koppig ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 7 december 2011 @ 19:45:11 #178
35723 crew  GGMM
pi_105307729
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wat win ik? O~)
Positieve note.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 7 december 2011 @ 19:45:28 #179
35723 crew  GGMM
pi_105307744
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep alleen dan bijv. met de naam van iemand uit de voetballerij.

Voorbeelden :

Ronald Waterreus award : De meest nutteloze user.

Johan Derksen award : Voor de user met altijd een uitgesproken mening en die tevens eigenwijs is.

enz. enz.
Dit is wel een leuk idee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105308768
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit is wel een leuk idee.
  Forum Admin woensdag 7 december 2011 @ 20:43:03 #181
35723 crew  GGMM
  woensdag 7 december 2011 @ 22:06:27 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105316639
Wat mag er dan wel of niet in het CL topic?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 7 december 2011 @ 22:10:57 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105317007
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
Wat mag er dan wel of niet in het CL topic?
Dat kan je zelf best invullen. Gewoon normaal over de wedstrijd posten.

Gedrag zoals de meeste live-topics laatste tijd gingen is niet zoals wij het hier graag willen zien. En dat komt voornamelijk door 'tegenstanders' die blij komen doen, wanneer de spelende ploeg in de shit zit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2011 @ 22:11:09 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105317023
Wat is dat voor onzin dat je alleen maar VOOR Ajax mag zijn in het CL topic?
Ik bepaal zelf nog wel voor welke club ik ben o|O
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 7 december 2011 @ 22:15:40 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105317425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Wat is dat voor onzin dat je alleen maar VOOR Ajax mag zijn in het CL topic?
Ik bepaal zelf nog wel voor welke club ik ben o|O
Jij bent voor FC Utrecht, ja. Dus mag je best posten over de wedstrijd. Maar de meesten zijn altijd voor de club waartegen Ajax, PSV of een andere club speelt. Dat is gewoon niet gewenst. Lijkt me duidelijk toch?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2011 @ 22:20:38 #186
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105317873
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij bent voor FC Utrecht, ja. Dus mag je best posten over de wedstrijd. Maar de meesten zijn altijd voor de club waartegen Ajax, PSV of een andere club speelt. Dat is gewoon niet gewenst. Lijkt me duidelijk toch?
Ik vind dat jullie erg overdrijven, ik vind het ook altijd wel lollig als mensen Utrecht uitlachen of tegen Utrecht zijn. Wat maakt dat nou uit man. Dat hoort er toch ook een beetje bij elkaar uitlachen en beetje jennen. Dat hoort bij voetbal hoor. Als Utrecht ver achterstaat komen er mensen ook Utrecht uitlachen, en dat vind ik ook niet erg.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 7 december 2011 @ 22:21:30 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105317933
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik vind dat jullie erg overdrijven, ik vind het ook altijd wel lollig als mensen Utrecht uitlachen of tegen Utrecht zijn. Wat maakt dat nou uit man. Dat hoort er toch ook een beetje bij elkaar uitlachen en beetje jennen. Dat hoort bij voetbal hoor. Als Utrecht ver achterstaat komen er mensen ook Utrecht uitlachen, en dat vind ik ook niet erg.
Jij hebt er geen problemen mee, heel veel anderen wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105318066
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat kan je zelf best invullen. Gewoon normaal over de wedstrijd posten.

Gedrag zoals de meeste live-topics laatste tijd gingen is niet zoals wij het hier graag willen zien. En dat komt voornamelijk door 'tegenstanders' die blij komen doen, wanneer de spelende ploeg in de shit zit.
Is inderdaad zonde van de live-topics. Goed dat jullie daar nu tegen optreden zodat Feyenoorders ook in de Eredivisie-topics terechtkunnen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 december 2011 @ 22:24:30 #189
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105318171
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is inderdaad zonde van de live-topics. Goed dat jullie daar nu tegen optreden zodat Feyenoorders ook in de Eredivisie-topics terechtkunnen.
Wat? :') ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_105318779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is inderdaad zonde van de live-topics. Goed dat jullie daar nu tegen optreden zodat Feyenoorders ook in de Eredivisie-topics terechtkunnen.
Geloof je het zelf :?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105318968
Willekeurige klacht, Feyenoorders die regelmatig klagen over trolls en keer op keer aantonen dat binnen hun "kamp" of hoe je het ook wilt noemen de meeste zitten. :') En ja ik ga nu weer verder met huilen in een hoekje van mijn kamer.
pi_105319036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Willekeurige klacht, Feyenoorders die regelmatig klagen over trolls en keer op keer aantonen dat binnen hun "kamp" of hoe je het ook wilt noemen de meeste zitten. :') En ja ik ga nu weer verder met huilen in een hoekje van mijn kamer.
Ik doe met je mee. Wat een kutzooi zeg.
Noot noot.
  donderdag 8 december 2011 @ 00:46:28 #193
184614 Olep
Semper Fi.
pi_105325048
Aandacht in het AFC Ajax topic aub, pubertjes aan het posten.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_105325224
AFC Ajax #1674 Real Madrid is BAAS alle posts kunnen wel weg, nieuw topic aub.
  donderdag 8 december 2011 @ 08:45:57 #195
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105328075
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:46 schreef Olep het volgende:
Aandacht in het AFC Ajax topic aub, pubertjes aan het posten.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
AFC Ajax #1674 alle posts kunnen wel weg, nieuw topic aub.
Is opgeschoond.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105421975
Morph kijk in je PMBOX!
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:38:21 #197
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105422389
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Morph kijk in je PMBOX!
Gezien, thanks :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:55:39 #198
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105425325
Ik kan het VBL awards (stem)topic niet vinden?

:(
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105425344
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik kan het VBL awards (stem)topic niet vinden?

:(
Is er ook nog niet ..
★★★
pi_105425362
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik kan het VBL awards (stem)topic niet vinden?

:(
*zucht*
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:02:54 #201
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105428259
Kijk, daarom vraag ik dat soort dingen meestal ook niet.
Krijg je van die kutreacties als:

''Zucht''
''Als je dat niet weet, mag je wel terug naar school''
'':')''

..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105428327
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef 3M1N3M het volgende:
Kijk, daarom vraag ik dat soort dingen meestal ook niet.
Krijg je van die kutreacties als:

''Zucht''
''Als je dat niet weet, mag je wel terug naar school''
'':')''

..
Stel je niet aan ..

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Is er ook nog niet ..
★★★
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:05:28 #203
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105428369
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik kan het VBL awards (stem)topic niet vinden?

:(
Volgt snel, lees: wss morgen. Het stemmen op de Awards is voorbij, derhalve is dat topic gesloten.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105450156
Het LiveEredivisietopic #126 Alles heej is VVV

REEKSJE?

Hij wou nieuwe topic niet in de reeks openen. dus maar even los gedaan
pi_105452397
Done :)
Noot noot.
pi_105457065
Hoelang nog voor de awards?
  zondag 11 december 2011 @ 17:13:30 #207
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105459127
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang nog voor de awards?
Misschien vanavond, merk je vanzelf ;)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105463765
Nou nou, doe eens lief. Hier is VBL FB niet voor.
Noot noot.
pi_105465823
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang nog voor de awards?
Je kan niet wachten tot je een award krijgt he. :')
pi_105465888
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je kan niet wachten tot je een award krijgt he. :')
Dat mag je niet zeggen, dan krijg je een foei :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105468904
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen, dan krijg je een foei :')
Dan verspeelt die mod mijn stem m.b.t. een user-award dus die laat het wel uit zijn/haar hoofd om mij te berispen. Ze zijn immers allemaal op die awards aan het geilen en elke stem is er 1 dichter bij die prijs. :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 20:59:57 ]
pi_105469222
Tof, virtuele prijzen. Het is dat ik er geen zal krijgen anders had ik een virtuele prijzenkast aan moeten schaffen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105474052
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dan verspeelt die mod mijn stem m.b.t. een user-award dus die laat het wel uit zijn/haar hoofd om mij te berispen. Ze zijn immers allemaal op die awards aan het geilen en elke stem is er 1 dichter bij die prijs. :Y
Alle trolls zijn al in de handjes aan het wrijven voor de extra aandacht :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 11 december 2011 @ 23:15:57 #214
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105476729
Het stemtopic volgt morgen ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105494876
Al druk bezig Morph?
pi_105494912
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Al druk bezig Morph?
Je kan niet wachten tot je een award krijgt he. :')
pi_105497928
Wie kan dit even uitleggen: Ik troll EEN users (Dj-day-v, met de opmerking: "He davy, wanneer krijg ik nou gelijk van je? :?") Maar serieus jongen: krijg ik nog gelijk? en ik word gebanned.

Troll80 opent baggertopic na baggertopic en trolltopics en ... er gebeurt niets?

Caland heeft hier ook al meermaals op gewezen.

Het gaat natuurlijk om dit pareltje: Het mooie van Feyenoord-suporters is tegenwoordig......

Jammer weer die vriendjespolitiek. :{
pi_105497957
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Al druk bezig Morph?
Vanavond zei tie :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Forum Admin maandag 12 december 2011 @ 17:09:08 #219
35723 crew  GGMM
pi_105499037
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Wie kan dit even uitleggen: Ik troll EEN users (Dj-day-v, met de opmerking: "He davy, wanneer krijg ik nou gelijk van je? :?") Maar serieus jongen: krijg ik nog gelijk? en ik word gebanned.

Troll80 opent baggertopic na baggertopic en trolltopics en ... er gebeurt niets?

Caland heeft hier ook al meermaals op gewezen.

Het gaat natuurlijk om dit pareltje: Het mooie van Feyenoord-suporters is tegenwoordig......

Jammer weer die vriendjespolitiek. :{
Jammer dat je niet de waarheid spreekt over je ban. Ga hier verder ook niet op in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105499055
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Wie kan dit even uitleggen: Ik troll EEN users (Dj-day-v, met de opmerking: "He davy, wanneer krijg ik nou gelijk van je? :?") Maar serieus jongen: krijg ik nog gelijk? en ik word gebanned.

Troll80 opent baggertopic na baggertopic en trolltopics en ... er gebeurt niets?

Caland heeft hier ook al meermaals op gewezen.

Het gaat natuurlijk om dit pareltje: Het mooie van Feyenoord-suporters is tegenwoordig......

Jammer weer die vriendjespolitiek. :{
Goeiedag wat verdoezel je de waarheid zeg :{
Noot noot.
pi_105499167
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Wie kan dit even uitleggen: Ik troll EEN users (Dj-day-v, met de opmerking: "He davy, wanneer krijg ik nou gelijk van je? :?") Maar serieus jongen: krijg ik nog gelijk? en ik word gebanned.

Troll80 opent baggertopic na baggertopic en trolltopics en ... er gebeurt niets?

Caland heeft hier ook al meermaals op gewezen.

Het gaat natuurlijk om dit pareltje: Het mooie van Feyenoord-suporters is tegenwoordig......

Jammer weer die vriendjespolitiek. :{
omdat tong80
gewoon terugtrollen met achterlijke topics en dit filmpje haat hij ook:

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 12 december 2011 @ 18:34:22 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105502201
Tong80, tja...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105502953
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 17:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jammer dat je niet de waarheid spreekt over je ban. Ga hier verder ook niet op in.
Sorry maar dat is bullshit: mij is de reden van ban nooit vertelt ("een combinatie van dingen"), maar DEZE post was de laatste die ik maakte. Logischerwijs heeft het dus hiermee te maken. Zo niet, hoor ik graag via PM waar ik wel over de scheef ging.
  Forum Admin maandag 12 december 2011 @ 18:53:45 #224
35723 crew  GGMM
pi_105502979
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sorry maar dat is bullshit: mij is de reden van ban nooit vertelt ("een combinatie van dingen"), maar DEZE post was de laatste die ik maakte. Logischerwijs heeft het dus hiermee te maken. Zo niet, hoor ik graag via PM waar ik wel over de scheef ging.
Heb ik je al verteld. Ga ik niet nogmaals op in.

Verder klaar nu dit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105503010
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door GGMM op 12-12-2011 18:57:22 (Zoals gezegd; klaar nu.) ]
pi_105536709
'T grote Feijenoordtopic #772: Met jodenhoeren en 'n ontkennende Davy!

naar:

'T grote Feijenoordtopic #772: Met jodenhoeren en Twente op komst!

Svp? O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:18:13 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105536886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
'T grote Feijenoordtopic #772: Met jodenhoeren en 'n ontkennende Davy!

naar:

'T grote Feijenoordtopic #772: Met jodenhoeren en Twente op komst!

Svp? O+
Dat jodenhoeren doen we maar niet. Krijgt FOK zo het CIDI op zijn dak, wil je ook niet hebben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105536894
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt inmiddels wel een ONZ topic. :{

Het grote Feijenoordtopic #772
Dank. ^O^
pi_105537303
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat jodenhoeren doen we maar niet. Krijgt FOK zo het CIDI op zijn dak, wil je ook niet hebben.
Is dat serieus zo erg? :o 't was meer een verwijzing naar de post van Gert over Nicolette van Dam waar ik erg om moest lachen.

Maar ik kan me voorstellen ja dat het niet te handig is.

Overigens bedankt voor het weer compleet inblazen van kwaliteit in het topic Happel _O_ En ja, ik weet dat ik zelf grotendeels veroorzaker was van de klerezooi :@
  Trouwste user 2022 woensdag 14 december 2011 @ 00:19:01 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_105560982
Ik weet weer waarom ik Happel niet genomineerd heb bij de Fok! verkiezing.

De beste oud-voetballer van Fok! zegt trusten.

Triest figuur.

Kut topic misschien.

Maar gebruik dan andere woorden als je hem sluit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_105563698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ik weet weer waarom ik Happel niet genomineerd heb bij de Fok! verkiezing.

De beste oud-voetballer van Fok! zegt trusten.

Triest figuur.

Kut topic misschien.

Maar gebruik dan andere woorden als je hem sluit.

:P
[mod-modus]Gewoon groot gelijk. Ondanks dat je een van de meest aansprekende users bent op Fok! moet er natuurlijk een zekere mate van kwaliteit gewaarborgd worden in alle andere subfora dan ONZ. Ook wanneer een topic door jou wordt opgestart. [/mod-modus]

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 02:22:07 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 07:05:47 #233
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105564828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ik weet weer waarom ik Happel niet genomineerd heb bij de Fok! verkiezing.

De beste oud-voetballer van Fok! zegt trusten.

Triest figuur.

Kut topic misschien.

Maar gebruik dan andere woorden als je hem sluit.

:P
Zout toch op, joh. Ik word werkelijk moe van jouw topics. Echt geen vleugje humor zit er in. En je weet dat zulke topics gesloten worden, toch meen je elke keer grappig te moeten zijn door er weer een zooi van die bagger te openen in VBL.

Dat je op handen wordt gedragen door enkele FA's betekent niet dat je een fluwelen behandeling krijgt hier.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 14 december 2011 @ 20:18:38 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105589713
quote:
Reageer je dan zelf ook niet zo gefrustreerd als iemand een beetje tegengas geeft?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105590145
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Reageer je dan zelf ook niet zo gefrustreerd als iemand een beetje tegengas geeft?
ik heb niet gereageerd op zn achterlijke toespelingen op mn geslacht en bleef ontopic. btw waarom heb je "ajaxje" aangepast naar "Ajax" beetje triest...

verder: tnx
pi_105590320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

ik heb niet gereageerd op zn achterlijke toespelingen op mn geslacht en bleef ontopic. btw waarom heb je "ajaxje" aangepast naar "Ajax" beetje triest...

verder: tnx
Jezus, maak je niet dik meid. :')
pi_105590375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jezus, maak je niet dik meid. :')
happel is blijkbaar een ajakkes fan :')
(gaat ie nu zeker ook aanpassen)

maar bedankt voor je reactie
  Forum Admin woensdag 14 december 2011 @ 20:28:55 #239
35723 crew  GGMM
pi_105590398
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

ik heb niet gereageerd op zn achterlijke toespelingen op mn geslacht en bleef ontopic. btw waarom heb je "ajaxje" aangepast naar "Ajax" beetje triest...
Nee hoor. Zelf reageer je denigrerend en zelfingenomen met je 'ajaxje' en je ':W' smilies, waardoor je het geflame uitlokt. Gewoon normaal doen voortaan aub, en maak je niet zo druk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105590444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

happel is blijkbaar een ajakkes fan :')
(gaat ie nu zeker ook aanpassen)

maar bedankt voor je reactie
Ja, dat sowieso. :Y ^O^
pi_105590449
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee hoor. Zelf reageer je denigrerend en zelfingenomen met je 'ajaxje' en je ':W' smilies, waardoor je het geflame uitlokt. Gewoon normaal doen voortaan aub, en maak je niet zo druk.
_O_

Bazen-mod _O_
★★★
  woensdag 14 december 2011 @ 20:30:30 #242
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105590499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

happel is blijkbaar een ajakkes fan :')
(gaat ie nu zeker ook aanpassen)

maar bedankt voor je reactie
:')
Happel is alles behalve fan van de mooiste club van Nederland(ajax)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105590575
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:')
Happel is alles behalve fan supporter van de mooiste club van Nederland (Feijenoord)
Fixed. Bij ons doen we niet aan fans trouwens, maar aan supporters. _O_.
pi_105595423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

happel is blijkbaar een ajakkes fan :')
(gaat ie nu zeker ook aanpassen)

maar bedankt voor je reactie
Ja, elke zondag staat hij er weer hoor, blote bast F-side.

Of krijg ik nu een ban? :P
pi_105595896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja, elke zondag staat hij er weer hoor, blote bast F-side.

Of krijg ik nu een ban? :P
Zo'n brave user als jij?
Noot noot.
pi_105600301
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zo'n brave user als jij?
Ik wilde iets naars zeggen waardoor ik minstens een note zou krijgen, maar het lukt gewoon niet ;(
  donderdag 15 december 2011 @ 17:11:00 #247
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_105621231
Hay en hoi.

Ik heb een vraagje, noem het een klachtje, een opmerking, noem het zoals je wilt.

Het gaat om het aantal topics dat de laatste tijd wordt geopend hier in VBL om 'odes' te doen/plegen/geven, het lijkt wel of elke halve randdebiel die een bal richting het doel van de tegenstander kan schieten een 'ode' verdient. Nu ben ik zelf een vrij nuchtere Hollander, dus ik ben het wel gewend dat mensen iets enthousiaster zijn over dingen dan ik, maar dit gaat toch werkelijk nergens over. Het is zelfs zo erg, dat tegenwoordig geen odes meer worden gegeven aan individuele voetballers, nee, tegenwoordig geven we odes aan groepen voetballers. Recent voorbeeld bijvoorbeeld "de harde verdedigers", waarin de TS van dienst welgeteld drie spelers benoemde die volgens hem aan die titel voldeden. Op zich hartstikke leuk natuurlijk, maar daar zit ik niet op te wachten en gezien een aantal andere reacties in het desbetreffende topic zitten daar wel meer mensen niet op te wachten.

Dat tezamen met de complete wildgroei van 'ode'-topics heeft mij doen besluiten om jullie, Meesters van Fok!, Rechters van VBL en Hoeders tegen het kwaad, te vragen om hier iets actiever op te letten. Misschien is het een optie om een apart subforum te maken voor odes?
  donderdag 15 december 2011 @ 20:47:20 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105630855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waar je je druk om maakt, niet te geloven. :{

Je weet dat je niet hoeft te klikken?
Tsja dat is jou persoonlijke mening. Ik persoonlijk stoor me er niet aan al hoeft er ook niet voor bijv. elke speler van elke club een apart topic geopend te worden maar als je die topics niet interessant vind dat hoef je ze toch ook niet te openen? Topics waar weinig op reageert wordt zakken sowieso snel naar beneden. Ik zou me er niet druk om maken en als volgens jou een topic niet past bij VBL of in strijd is met policy kun je altijd een TR maken of het hier plaatsen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105630993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef n00b13 het volgende:
Hay en hoi.

Ik heb een vraagje, noem het een klachtje, een opmerking, noem het zoals je wilt.

Het gaat om het aantal topics dat de laatste tijd wordt geopend hier in VBL om 'odes' te doen/plegen/geven, het lijkt wel of elke halve randdebiel die een bal richting het doel van de tegenstander kan schieten een 'ode' verdient. Nu ben ik zelf een vrij nuchtere Hollander, dus ik ben het wel gewend dat mensen iets enthousiaster zijn over dingen dan ik, maar dit gaat toch werkelijk nergens over. Het is zelfs zo erg, dat tegenwoordig geen odes meer worden gegeven aan individuele voetballers, nee, tegenwoordig geven we odes aan groepen voetballers. Recent voorbeeld bijvoorbeeld "de harde verdedigers", waarin de TS van dienst welgeteld drie spelers benoemde die volgens hem aan die titel voldeden. Op zich hartstikke leuk natuurlijk, maar daar zit ik niet op te wachten en gezien een aantal andere reacties in het desbetreffende topic zitten daar wel meer mensen niet op te wachten.

Dat tezamen met de complete wildgroei van 'ode'-topics heeft mij doen besluiten om jullie, Meesters van Fok!, Rechters van VBL en Hoeders tegen het kwaad, te vragen om hier iets actiever op te letten. Misschien is het een optie om een apart subforum te maken voor odes?
Vind het wel oke die topics, maar dat vind ik een goede OP wel op z'n plaats.
Noot noot.
pi_105633063
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Tsja dat is jou persoonlijke mening. Ik persoonlijk stoor me er niet aan al hoeft er ook niet voor bijv. elke speler van elke club een apart topic geopend te worden maar als je die topics niet interessant vind dat hoef je ze toch ook niet te openen? Topics waar weinig op reageert wordt zakken sowieso snel naar beneden. Ik zou me er niet druk om maken en als volgens jou een topic niet past bij VBL of in strijd is met policy kun je altijd een TR maken of het hier plaatsen.
Verkeerde quote ofniet? :P
★★★
  donderdag 15 december 2011 @ 21:36:53 #251
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105633314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Verkeerde quote ofniet? :P
Ja :') Maar hij snapt het wel denk ik :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105633338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja :') Maar hij snapt het wel denk ik :P
:Y
★★★
pi_105634537
Zo te zien wil je aandacht in FB, dus hierbij: waarom worden posts van mij geëdit waarbij ik zeg dat het om een wedstrijdtopic van AZ gaat. Terwijl enkele Ajaxieden gewoon rustig over Ajax aan het slowchatten zijn (o.a. jij GGMM).

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:55 schreef De_kromme het volgende:
-weg-
Jij weet zelf ook dat er een algemeen Europe League topic is, dus verwijs je mede-Ajacieden naar dat topic i.p.v. constant over Ajax te blaten in een wedstijdtopic over wel te verstaan AZ.
  Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:03:48 #254
35723 crew  GGMM
pi_105634695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef De_kromme het volgende:
Zo te zien wil je aandacht in FB, dus hierbij: waarom worden posts van mij geëdit waarbij ik zeg dat het om een wedstrijdtopic van AZ gaat. Terwijl enkele Ajaxieden gewoon rustig over Ajax aan het slowchatten zijn (o.a. jij GGMM).

[..]

Jij weet zelf ook dat er een algemeen Europe League topic is, dus verwijs je mede-Ajacieden naar dat topic i.p.v. constant over Ajax te blaten in een wedstijdtopic over wel te verstaan AZ.
Doe niet zo moeilijk zeg, er werden drie post over Ajax gemaakt, het is wat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105634770
En daarom ga je maar mijn verwijzingen naar het Ajax-topic/Europa-League topic verwijderen? Niet iedereen die rustig een wedstrijd van AZ zit te kijken zit te wachten op dat gezanik van Ajax.

Wees consequent.
  Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:10:54 #256
35723 crew  GGMM
pi_105635036
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef De_kromme het volgende:
En daarom ga je maar mijn verwijzingen naar het Ajax-topic/Europa-League topic verwijderen? Niet iedereen die rustig een wedstrijd van AZ zit te kijken zit te wachten op dat gezanik van Ajax.
Nee, stel je voor dat je een aantal posts over een andere club moet lezen, het is wat.

live-topics gaan wel vaker offtopic, als het te erg wordt grijpen we vanzelf in. Vind jij dat het te erg is dan maak je voortaan maar een TR of meld je het hier ipv herrie te schoppen in een live-topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105635410
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, stel je voor dat je een aantal posts over een andere club moet lezen, het is wat.

live-topics gaan wel vaker offtopic, als het te erg wordt grijpen we vanzelf in. Vind jij dat het te erg is dan maak je voortaan maar een TR of meld je het hier ipv herrie te schoppen in een live-topic.
En wat versta jij precies onder herrie schoppen in een livetopic?

Ik verwijs iemand door naar het Ajax-topic of het centrale Europa League topic als hij de behoefte voelt om over dat clubje te praten. Heeft helemaal niks met het wedstrijdtopic voor AZ te maken namelijk.

Beetje kinderachtig om dat herrie schoppen te noemen, niet? En dan ook nog eens mijn post aanpassen naar -weg- terwijl er helemaal niks raars instaat. Compleet onnodig, jammer dat je zo graag wilt laten zien dat je Pro-Ajax ben en dat er echt wel eens een post over Ajax in en ander topic kan.
  Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:32:17 #258
35723 crew  GGMM
pi_105636174
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En wat versta jij precies onder herrie schoppen in een livetopic?

Ik verwijs iemand door naar het Ajax-topic of het centrale Europa League topic als hij de behoefte voelt om over dat clubje te praten. Heeft helemaal niks met het wedstrijdtopic voor AZ te maken namelijk.

Beetje kinderachtig om dat herrie schoppen te noemen, niet? En dan ook nog eens mijn post aanpassen naar -weg- terwijl er helemaal niks raars instaat. Compleet onnodig, jammer dat je zo graag wilt laten zien dat je Pro-Ajax ben en dat er echt wel eens een post over Ajax in en ander topic kan.
Zoals ik zei; het mag een beetje offtopic gaan soms. Dat het nu toevallig over Ajax ging en dat voor jou een reden is om in opstand te komen vind ik niet zo relevant eigenlijk. Ging ook welgeteld twee posts over Ajax, tot dat jij begon te zeiken dus heb ook geen idee waar je je druk om maakt.
Genoeg van je gezeur nu.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105636375
Alsnog zie ik geen reden om mijn post te editen als ik iemand netjes verwijs naar het Ajax-topic dan wel het algemene Europa League topic.

Ik snap best dat die paar posts offtopic niet uitmaken, maar er is gewoon 0,0 reden om mijn post te editen. Leg mij dat eens uit, vriendelijke vriend.
  Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:38:15 #260
35723 crew  GGMM
pi_105636456
Om die 'discussie' uit het live-topic te trekken, had ook iemand anders z'n post kunnen zijn (heb er nog 4 verwijderd geloof ik). Lag niet per se aan de inhoud, zie ook de tekst in m'n edit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105636584
Kijk, als je dat nou gewoon meteen had gezegd. Bedankt voor je toelichting.
pi_105637246
Waarom sluit je het wedstrijdtopic van AZ? Ten eerste had ik de laatste post, en ten tweede open ik hem ook nog eens eerder. :')

En doe eens wat aan deze negert:
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zo'n regel bestaat niet, met je joodje, teringdebiel.
pi_105637316
Het grote Feijenoordtopic #774: Waar zondag Twente wordt Ferwend Graag veranderen in:

"Waar Feijenoord eindelijk een categorie-2 meting heeft behaald!" _O_
  Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 22:53:52 #264
35723 crew  GGMM
pi_105637328
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Waarom sluit je het wedstrijdtopic van AZ? Ten eerste had ik de laatste post, en ten tweede open ik hem ook nog eens eerder. :')

En doe eens wat aan deze negert:

[..]

Degene die eerst is opent hem. En dat was jij niet, kijk maar naar de topicnr's.

En die 'negert' had niet zo gereageerd als jij hem niet uitgedaagd had met je 'joodje'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105637463
Jullie noemen jezelf joden, dus waarom zou ik jullie dan geen joden mogen noemen?

Maar goed, fijn om te weten dat je elkaar hier met teringdebiel mag aanspreken. Zal het onthouden. :W
pi_105637511
Hé Hopje, doe eens normaal man. Teringdebiel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105637529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef De_kromme het volgende:
Jullie noemen jezelf joden, dus waarom zou ik jullie dan geen joden mogen noemen?

Maar goed, fijn om te weten dat je elkaar hier met teringdebiel mag aanspreken. Zal het onthouden. :W
Je mag ook zeggen: kanker op.

Ze laten heel veel toe hier.
★★★
  donderdag 15 december 2011 @ 22:57:53 #268
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105637533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef De_kromme het volgende:
Jullie noemen jezelf joden, dus waarom zou ik jullie dan geen joden mogen noemen?

Maar goed, fijn om te weten dat je elkaar hier met teringdebiel mag aanspreken. Zal het onthouden. :W
Zoek een post waar ik mezelf jood heb genoemd als in "ajacied". Heb me alleen jood genoemd m.b.t. religie. En dan zo "joodje" zeggen :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105637768
Geloof je het zelf, een neger als jood. En nee, ik ga geen post van je zoeken.
  donderdag 15 december 2011 @ 23:03:28 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105637804
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef De_kromme het volgende:
Geloof je het zelf, een neger als jood. En nee, ik ga geen post van je zoeken.
Sinds wanneer ben ik een neger dan?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Forum Admin donderdag 15 december 2011 @ 23:03:37 #271
35723 crew  GGMM
pi_105637813
Klaar nu. Voortaan je ge-jood voor je houden, voortaan graag een TR ipv 'teringdebiel'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 15 december 2011 @ 23:03:53 #272
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105637831
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je mag ook zeggen: kanker op.

Ze laten heel veel toe hier.
Nee, dat mag je niet. Laten we de discussie hier sluiten. Onderling kun je het verder uitvechten via PM.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105637904
Morpheus. _O_ _O_ _O_

Bizar dat jij de award niet gewonnen hebt. Volgend jaar beter ouwe.

quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef GGMM het volgende:
Klaar nu. Voortaan je ge-jood voor je houden, voortaan graag een TR ipv 'teringdebiel'.
Een TR omdat ik een Ajacied een jood noem? Als ze zich zelf al zo noemen, waarom mag de rest van Nederland het dan niet?
pi_105637914
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je mag ook zeggen: kanker op.

Ze laten heel veel toe hier.
Je kan het niet laten om er weer op terug te komen, hè. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105637939
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee, dat mag je niet. Laten we de discussie hier sluiten. Onderling kun je het verder uitvechten via PM.
Ohw, oke :)

Sorry.
★★★
pi_105637956
-edit- discussie gesloten.

[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 15-12-2011 23:07:31 ]
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:14:56 #277
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_105671800
Niet om te provoceren, hoor. Maar waar ligt de grens dan? Echt consequent wordt er iig niet opgetreden.

kanker, jood, teringlijder, homo, klootzak, kakkerlak, en ga zo maar door.

Het kan allemaal beledigend worden gebruikt, maar wordt zeker niet consequent verwijderd.
  Forum Admin vrijdag 16 december 2011 @ 21:18:41 #278
35723 crew  GGMM
pi_105671989
Als jij vindt dat het ergens te ver gaat moet je een TR maken. Mod's zijn ongetwijfeld niet alles.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105672068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef n00b13 het volgende:
Niet om te provoceren, hoor. Maar waar ligt de grens dan? Echt consequent wordt er iig niet opgetreden.

kanker, jood, teringlijder, homo, klootzak, kakkerlak, en ga zo maar door.

Het kan allemaal beledigend worden gebruikt, maar wordt zeker niet consequent verwijderd.
Jood edit ik niet, maar kutjood dan weer wel. Heb ook wel iemand een keer een klootzak genoemd, maar tegen die persoon kon ik dat wel zeggen, was ook meer als grap bedoelt.

Alles met ziektes etc, edit ik wel.

En tja voor de rest.. mocht iemand uitgescholden worden ofzo en die heeft daar last van, dan moet er maar een TR worden gemaakt of het hier even melden en als ze dat niet willen, moeten ze ook niet zeuren.
Noot noot.
pi_105694792
Kan die tong niet verboden worden al die onzinnige topics te maken?
pi_105696759
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:01 schreef Roffamannetje het volgende:
Kan die tong niet verboden worden al die onzinnige topics te maken?
Je hoeft er niet op te klikken hoor.
Noot noot.
pi_105696841
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je hoeft er niet op te klikken hoor.
Heb je wel gelijk in, maar er is vind ik wel een verschil tussen topics openen omdat je iets wilt bespreken of bijdragen aan VBL en louter topics openen om maar je eigen imago van 'veel-poster' in stand te houden.
Maargoed, dat is mijn bescheiden mening natuurlijk en idd...je hoeft er niet op te klikken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 17:12:11 ]
pi_105696920
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:01 schreef Roffamannetje het volgende:
Kan die tong niet verboden worden al die onzinnige topics te maken?
Tong heeft blijkbaar een beschermde status.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:15:53 #284
35723 crew  GGMM
pi_105696946
Vind het wel meevallen. Er zijn genoeg topics van hem die gewoon leuk zijn en/of inhoudelijk wat bijdragen. Af en toe zit er een grap tussen die niet helemaal geslaagd is nee, maar laten we niet overdrijven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:17:34 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105697003
Meerdere users klagen erover.

In plaats van je kop in het zand te steken zou je er ook wat mee kunnen doen :Y
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:18:36 #286
35723 crew  GGMM
pi_105697026
Meerdere users vinden het ook leuke topics.

Blijkbaar is het met tong zo dat je het leuk vindt of dat je hem persoonlijk niet moet. Ik ga er niks mee doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105697059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Meerdere users klagen erover.

In plaats van je kop in het zand te steken zou je er ook wat mee kunnen doen :Y
Tong80 heeft toch de Rene vd Gijp award gewonnen? :+
Noot noot.
pi_105697074
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef GGMM het volgende:
Vind het wel meevallen. Er zijn genoeg topics van hem die gewoon leuk zijn en/of inhoudelijk wat bijdragen. Af en toe zit er een grap tussen die niet helemaal geslaagd is nee, maar laten we niet overdrijven.
Maar hij opent vaak topics met een vraag en dan reageer je daarop en dan krijg je 9 van de 10 een volledige offtopic reactie over iets uit het verleden Cruijff in '74 bla bla.

Vandaar dat zijn topics vrijwel nooit echt goed inhoudelijk worden.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:20:56 #289
35723 crew  GGMM
pi_105697112
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar hij opent vaak topics met een vraag en dan reageer je daarop en dan krijg je 9 van de 10 een volledige offtopic reactie over iets uit het verleden Cruijff in '74 bla bla.
Heb je voorbeelden?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:21:53 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105697137
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden?
Serieus? :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:22:14 #291
35723 crew  GGMM
pi_105697146
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Serieus? :D
Graag.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105697174
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar hij opent vaak topics met een vraag en dan reageer je daarop en dan krijg je 9 van de 10 een volledige offtopic reactie over iets uit het verleden Cruijff in '74 bla bla.

Vandaar dat zijn topics vrijwel nooit echt goed inhoudelijk worden.
Ah ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar meestal zakken deze topics wel snel naar beneden, vandaar dat ik niet snel ingrijp.
Noot noot.
pi_105697256
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden?
Die zijn er genoeg ja, maar ik heb geen zin om die te gaan zoeken.
Je weet zelf vast goed wat ik bedoel.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:26:39 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105697275
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Graag.
Oh sorry. Ik dacht even dat je een goede grap maakte.

http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal

Pick one.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 17 december 2011 @ 17:29:51 #295
35723 crew  GGMM
pi_105697372
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:25 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg ja, maar ik heb geen zin om die te gaan zoeken.
Je weet zelf vast goed wat ik bedoel.
Nope.
Krijg meer het idee dat je doelt op een specifiek topic. Maar als het eens gebeurt dat hij een potentieel goed topic opent en dat zelf blijkbaar verpest door naar iets van het verleden te refereren mag je het uiteraard direct melden, dan kijk ik er naar.
Vooralsnog klinkt het niet als een probleem waar dringende maatregelen voor nodig zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105697385
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Serieus? :D
Ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')