okeequote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ze moeten dat stadion inkrimpen juist. Volgens mij is het nooit uitverkocht.
Zelfde geldt voor de Arena trouwens, dat is geen één keer per seizoen uitverkocht.
Je was nog eerder ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef De_kromme het volgende:
Ben je nieuw hier ofzo, joodje? De laatste opent een nieuw topic.
Zo'n regel bestaat niet, met je joodje, teringdebiel.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef De_kromme het volgende:
Ben je nieuw hier ofzo, joodje? De laatste opent een nieuw topic.
ze moeten alvast naar Arenaquote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Harveo het volgende:
Wat een loser supporters die nu weggaan... Ze weten niet eens of ze door gaan.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo'n regel bestaat niet, met je joodje, teringdebiel.
az supporters hequote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Harveo het volgende:
moeten weer naar amsterdamquote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Harveo het volgende:
Ligt al op bed.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef muzas het volgende:
Ik dacht dat ajacied42424 altijd de topics opende?
moet al naar bed want morgen heeft hij een excursie naar de sesamstraat setquote:Op donderdag 15 december 2011 22:51 schreef muzas het volgende:
Ik dacht dat ajacied42424 altijd de topics opende?
Trein naar Amsterdam vertrekt zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Harveo het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het schandalig is hoe hun ploeg gespeeld heeft en met dat kut spel gewoon door isquote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef Greetings het volgende:
Dat publiek dat fluit snapt er ook werkelijk geen snars van he![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef -tape- het volgende:
Toch is AZ met dit kutpubliek door.. en aankomend landskampioen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef -tape- het volgende:
Zo'n regel bestaat wel. En je noemt jezelf ook een jood, dus waarom zou ik jou geen jood mogen noemen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zet die tattoo maar vast ..quote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef -tape- het volgende:
Gaan jullie er, net als vorig jaar, weer gehakt van maken?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:57 schreef sausagin het volgende:
Ah ze zijn nog door op goal difference. Hopen dat één van de 3 belgische ploegen hen loot
Bij een 'grote' club woont iedereen ook in de speelstad? Flikker toch op manquote:Op donderdag 15 december 2011 22:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De trein naar Amsterdam CS is veels te druk nu![]()
Haha Van Poppel , AZ zal wel gehakt worden ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan jullie er, net als vorig jaar, weer gehakt van maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |