SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Kijk Zagreb verdedigen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:46 schreef eight het volgende:
Die 1-4 van Lyon is wel erg zeg. Hoe die keeper naar de grond gaat
Tijd voor Ajax om hun frustraties op alle Stevens die ze kunnen krijgen uit te leven.quote:
twitter:TabloideSport twitterde op donderdag 08-12-2011 om 00:44:36Platini elimina al Ajax. reageer retweet
Iets kleins, achteraf misschien iets lulligs - maar iets wat me opviel. In de eerste helft, bij 0-0, waren er twee momenten:quote:Op donderdag 8 december 2011 00:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
Het spel van Ajax was afzichtelijk, but what else is new.
Dan ook nog 2 doelpunten afgekeurd.
Het apatisch optreden van Ajax was op zijn minst hoogst merkwaardig. Vielen meerderen dat op?
Scherpquote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Tijd voor Ajax om hun frustraties op alle Stevens die ze kunnen krijgen uit te leven.
Gewoon een ouderwets gezellige voetbalavondquote:Op donderdag 8 december 2011 00:46 schreef Crimyclown het volgende:
Maar goed watskebeurt? Heb de wedstrijd nog niet gezien 0-3 had toch niet hoeven gebeuren.
Klopt. Gaf Eriksen ook al aan, hij hoorde 't zelfs pas bij 7-1.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Toen het al 6-1 of 7-1 stond waren Lodeiro en Janssen trouwens wel érg traag bij hun wissel. Maar dat komt denk ik omdat ze de juiste tussenstand nog niet wisten.
sowieso leek het alsof ze al door waren, zat totaal geen tempo inquote:Op donderdag 8 december 2011 00:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Toen het al 6-1 of 7-1 stond waren Lodeiro en Janssen trouwens wel érg traag bij hun wissel. Maar dat komt denk ik omdat ze de juiste tussenstand nog niet wisten.
Ergerde ik me dood aan manquote:Op donderdag 8 december 2011 00:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Inderdaad. Toen ze virtueel nog op de 2e plaats stonden hadden ze haast maar toen ze virtueel 3e stonden waren ze niet vooruit te brandenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Iets kleins, achteraf misschien iets lulligs - maar iets wat me opviel. In de eerste helft, bij 0-0, waren er twee momenten:
1. Buitenspel Real (was het niet), bal komt schuin richting Vermeer op hoge snelheid. Hij rent richt die "pass", pakt de bal en zorgt dat Ajax de vrije trap meteen kan nemen.
2. Sulejmani die op linsbuiten een achter geraakte bal opraapt snel naar de keeper van Real gooit.
Ajax had blijkbaar haast. Waarom is me een raadsel.
Eens. Helaas zijn er zat pessimistische Ajacieden die hun club graag onderschatten voorafquote:Op donderdag 8 december 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zelfs in zo'n enorme baggerpoule nog derde wordenDat zou ik inderdaad ook niet willen.
Een uitstekende post.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Iets kleins, achteraf misschien iets lulligs - maar iets wat me opviel. In de eerste helft, bij 0-0, waren er twee momenten:
1. Buitenspel Real (was het niet), bal komt schuin richting Vermeer op hoge snelheid. Hij rent richt die "pass", pakt de bal en zorgt dat Ajax de vrije trap meteen kan nemen.
2. Sulejmani die op linsbuiten een achter geraakte bal opraapt snel naar de keeper van Real gooit.
Ajax had blijkbaar haast. Waarom is me een raadsel.
Ik kan wél raden wat Frank voor de wedstrijd heeft gezegd: "Van eigen kracht uitgaan." Vandaar dat hij ook zogenaamd niets wilde weten van de stand bij Lyon. "Daar hou ik me niet mee bezig," of woorden van gelijke strekking.
Ik denk dat je professioneler kunt omgaan met situaties als deze; het is een schoonheidsfout van een beginnende trainer die vooral heel veel en graag wíl.
Maar Ajax is geen Feyenoord. Willen is niet voldoende. Ajax heeft altijd gelijk gestaan aan gogme. Of dat Joodsch is weet ik niet.![]()
Slim spelen, goed zitten tussen de oren. Wéten dat je beter en handiger bent dan de tegenstander en dat - als je zelf even minder bent – je medespeler met een briljante actie de wedstrijd beslist.
Dat is weg. Er is geen uitblinker bij Ajax. Wie was afgelopen seizoen de uitblinker? Marco Pantelic? Iedereen is ongeveer even goed, of even slecht – afhankelijk van het moment.
Frank de Boer probeert mijns inziens op dit moment dingen uit zijn ploeg te halen die er niet inzitten (dominantie anyone?). Zolang hij daarmee doorgaat is het lek nog lang niet boven. Stop met dingen eisen van je ploeg, en begin met iets realistischer kijken naar wat de mogelijkheden zijn. Niet wat het zou moeten worden...
Ik hoop oprecht voor de supporters van Ajax dat ze bij de EL loting een mooi affiche krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zelfs in zo'n enorme baggerpoule nog derde wordenDat zou ik inderdaad ook niet willen.
1 van de weinige met een beetje inzetquote:Op donderdag 8 december 2011 00:56 schreef muzas het volgende:
Enoh was trouwens (verdedigend) goed bezig vandaag.
Klopt. Kon de bal niet echt kwijt, maar was verdedigend zeker niet slecht. Ook van der Wiel was prima, opbouwend en verdedigend. Ook Vertonghen was sterk, Ebecilio weer totaal niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:56 schreef muzas het volgende:
Enoh was trouwens (verdedigend) goed bezig vandaag.
Echt bizarquote:Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Gaf Eriksen ook al aan, hij hoorde 't zelfs pas bij 7-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |