quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als we door waren gegaan hadden we natuurlijk ook gelijk de CL gewonnen dus 20+ miljoen zeker
Sowieso 4,1 miljoen wat ik zo snel kan vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel miljoen loopt Ajax nu mis?
Ik zie wekelijks tegenstanders naar elkaar knipogen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet geknipoogd naar Ajax aanvallers toen die scoorden
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier vind je een analyse van de meeste goals, waaruit zou blijken dat het doorgestoken kaart is.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1869-21.php#post195524
3 miljoenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sowieso 4,1 miljoen wat ik zo snel kan vinden.
Mwa van dit soort posts word je ook niks wijzer. Dat het verdacht is blijft staan, maar fuck it. Ik ga proberen niet aan voetbal te denkenquote:
Bij die 3 miljoen komt dan nog een bonus van 550.000 per wedstrijd ongeacht de uitslag.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 miljoenen als ze dan zouden winnen zou het kunnen oplopen tot 4/5/6.
Ten Have ook gelijk aub.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef potienza het volgende:
Tijd om te gaan slapen ik ga dromen dat ik meneer vlagjeshomo naar de kloten schop.
In totaal zo'n 22 miljoen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax heeft 9,1 miljoen verdient aan deze groepsronde in de CL.
Daarom wordt van dat soort post alleen maar bozer.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa van dit soort posts word je ook niks wijzer. Dat het verdacht is blijft staan, maar fuck it. Ik ga proberen niet aan voetbal te denken
quote:Ook na het vallen van de berlijnse muur in 1989 is dynamo zagreb nog steeds een corrupte sovjetbende. De club is in het verleden al beschuldigd van corruptie en heeft in de champions leaugue laten zien dat alles in het voetbal te koop is.
Als je dat gelooft is misschien dit ook wat voor je:quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier vind je een analyse van de meeste goals, waaruit zou blijken dat het doorgestoken kaart is.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1869-21.php#post195524
Ik heb het over prijzengeldquote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
TV-rechten, kaarten + + + + +, is uiteindelijk 22.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Maanvis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/GNK_Dinamo_Zagreb
[..]
Ik heb het over wat de hele omzet is geweest voor Ajax, en dat is 22quote:Op donderdag 8 december 2011 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over prijzengeld!
Olympique Marseille heeft in 1993 ook een andere club omgekocht, de toenmalige directeur is hiervoor veroordeeld tot 2 jaar gevangenis waarvan 1 jaar voorwaardelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit word toch nooit bewezen, en Platini gaat geen heksenjacht beginnen tegen een Franse club
ik sta er neutraal inquote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef eight het volgende:
[..]
Als je dat gelooft is misschien dit ook wat voor je:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |