voor meer valt er ook niet te voetballen in de domstadquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, speel het maar op de modkaart, lekker relevant. Ik snap best dat je als utrechtsupporter meer waarde hecht aan verlies van Ajax, de 6-2 tegen twente maakt niet uit, plek 13 is prima als je maar van Ajax wint. Hele goeie instelling in het voetbal.
Bekerfinale Wamberto, eikel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het is rot, maar heel moeilijk om te zien zo snel..
Ik kan me grensrechters herinneren die grotere fouten maakten met buitenspel...
Ajax- Twente any1?
daarom videobeelden!
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Stekelenburg zaten we gewoon in de volgende ronde
Nee in bnw en dan met dit erbij.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie opent het topic in Tru? "Complot om de euro omver te werpen begint bij corruptie binnen de UEFA" of zo?
quote:"Rumours coming out of Zagreb that an official complaint has been lodged regarding the unusual result in tonight's match between Dinamo Zagreb and Lyon.
Allegations of suspicious activity during the half time break involving as yet unidentified men entering the Zagreb changing room.
More to follow."
die wou ik niet noemenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekerfinale Wamberto, eikel.
Eigenlijk wil ik dat stuk op Facebook zetten, kijken hoe er op gereageerd wordt. Maar dan heb ik een goeie bron nodigquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Nee in bnw en dan met dit erbij.
[..]
Voetbalwereldje kennende zal je er ook wel niks meer over horen, en gaat het lekker de doofpot inquote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef HeatWave het volgende:
1 fout ok, 2 in 5 min, in de CL? terwijl het om doelsaldo gaat, op zijn minst verdacht.
Ik heb het er al neergezet maar nu vraagt iemand: '' Wat staat er?''quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat stuk op Facebook zetten, kijken hoe er op gereageerd wordt. Maar dan heb ik een goeie bron nodig
Kopenhagen. Hier heb ik nog een redelijk goed gevoel over omdat we gewoon goed speelden.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef Gramulanion het volgende:
Wat was erger? Dit of Kopenhagen?
Hier een liedje om jullie op te vrolijken:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef HeatWave het volgende:
1 fout ok, 2 in 5 min, in de CL? terwijl het om doelsaldo gaat, op zijn minst verdacht.
Kopenhagen was erger omdat ik erbij was.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kopenhagen. Hier heb ik nog een redelijk goed gevoel over omdat we gewoon goed speelden.
Dit, hier ben je genaaid, khagen was gewoon dom gespeeld, niet doorvoetballen omdat je arrogant al denkt door te zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef Gramulanion het volgende:
Wat was erger? Dit of Kopenhagen?
Dit, pure onmacht, genaaid in 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kopenhagen. Hier heb ik nog een redelijk goed gevoel over omdat we gewoon goed speelden.
Enoh kan dat beter denk ik ..quote:Op donderdag 8 december 2011 00:04 schreef HeatWave het volgende:
Had Blind toch opgeofferd voor een enorm debiele tackle op die grens.
Precies, die speelden als een team dat al door was en gewoon deze wedstrijd moesten spelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:05 schreef HeatWave het volgende:
Aan Madrid lag het niet, die speelden zo tam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |