Ebecilio toonde vandaag weer te vaak aan nog geen bal te kunnen overspelen. Misschien toch is naar die Schaken informeren bij Feyenoord. Die zullen toch elke bod moeten aannemen hihi.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:21 schreef roepdeman het volgende:
X
X
X
Ik ben trots op deze jongens! Zelfs op Ebecilio en Blind..
Boerrigter + onze marokkaan plz.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ebecilio toonde vandaag weer te vaak aan nog geen bal te kunnen overspelen. Misschien toch is naar die Schaken informeren bij Feyenoord. Die zullen toch elke bod moeten aannemen hihi.
http://www.croatiantimes.(...)_match_rigging_mafiaquote:Zagreb soccer team’s sporting director Zoran Mamic could be one of them. He is suspected of rigging last year’s Croatian Cup finals where Zagreb’s Dinamo beat Split’s Hajduk 3:0. Dinamo issued a statement calling the media reports implicating Mamic "dangerous and destructive".
ruilen doen we iig niet!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ebecilio toonde vandaag weer te vaak aan nog geen bal te kunnen overspelen. Misschien toch is naar die Schaken informeren bij Feyenoord. Die zullen toch elke bod moeten aannemen hihi.
In mijn ogen hadden ze tegen OL het verschil moeten kunnen maken, hebben ze nagelaten helaas. Vanavond vond ik ajax heel degelijk spelen (zat in het stadion, dus heb ws details gemist). Helaas lag Zagreb met de kont omhoog. Zuur, maar je had het tegen OL al kunnen veiligstellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, maar dat is iets heel anders imo. Ik ga niet naar Feyenoord om mooi voetbal te zien, ik ga gewoon naar m´n club toe. Andere beleving.
Maar serieus? Jullie vinden deze prestatie dus best knap en vonden dat jullie in een poule des doods zaten?
Ik vind dat Ajax onterecht is uitgeschakeld en 2e had moeten zijn in deze poule. Dat het zo gelopen is, soit, maar als je van tevoren mensen had gevraagd om een lijstje in te vullen was deze uiteindelijke stand het meest voorgekomen. Dus volkomen volgens verwachting gespeeld, eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, maar dat is iets heel anders imo. Ik ga niet naar Feyenoord om mooi voetbal te zien, ik ga gewoon naar m´n club toe. Andere beleving.
Maar serieus? Jullie vinden deze prestatie dus best knap en vonden dat jullie in een poule des doods zaten?
Dan gaan ze denk ik nog af op het oude Lyon. Dit Lyon stelde echt heel erg weinig voor imo.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax onterecht is uitgeschakeld en 2e had moeten zijn in deze poule. Dat het zo gelopen is, soit, maar als je van tevoren mensen had gevraagd om een lijstje in te vullen was deze uiteindelijke stand het meest voorgekomen. Dus volkomen volgens verwachting gespeeld, eigenlijk.
Klopt. De begroting van OL is dubbel zo groot als die van Ajax maar omdat die ploeg hopeloos uit vorm is wat dit het moment geweest voor ajax om toe te slaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax onterecht is uitgeschakeld en 2e had moeten zijn in deze poule. Dat het zo gelopen is, soit, maar als je van tevoren mensen had gevraagd om een lijstje in te vullen was deze uiteindelijke stand het meest voorgekomen. Dus volkomen volgens verwachting gespeeld, eigenlijk.
Of we worden nog verder de grond ingetrapt na maandagquote:Op donderdag 8 december 2011 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, als de visie van Cruijf wordt voortgezet kunnen we gelukkig dit weer zingen over een paar jaar:
De begroting is gelukkig niet recht evenredig aan de prestaties....quote:Op donderdag 8 december 2011 01:26 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. De begroting van OL is dubbel zo groot als die van Ajax maar omdat die ploeg hopeloos uit vorm is wat dit het moment geweest voor ajax om toe te slaan.
Unitedquote:Op donderdag 8 december 2011 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De begroting is gelukkig niet recht evenredig aan de prestaties....
Daarom, in 1990 zeiden ze al dat Nederlandse clubs het altijd af zouden leggen tegen de grote clubs en sindsdien wonnen we twee Europacups en wat halve finale plaatsen......quote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Smoofie het volgende:
Begroting zegt niets, elke engelse club heeft wel 50 miljoen +, maar een Aston villa met dat kick en rush stelt weinig voor.
Maar een begroting van 300 mil + zegt wel ites ofc.
Behalve bij Man United
Wie was er ook alweer de coach in 1995? Volgens mij niet Johan Cruijff.. wacht... het was Louis van G...quote:Op donderdag 8 december 2011 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, als de visie van Cruijf wordt voortgezet kunnen we gelukkig dit weer zingen over een paar jaar:
Want Ajax heeft voor de rest helema... waarom ga ik er eigenlijk nog serieus op inquote:Op donderdag 8 december 2011 01:26 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. De begroting van OL is dubbel zo groot als die van Ajax maar omdat die ploeg hopeloos uit vorm is wat dit het moment geweest voor ajax om toe te slaan.
Villa koopt in de winterstop gerust een spits van 30 miljoen omdat het ff niet luktquote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Smoofie het volgende:
Begroting zegt niets, elke engelse club heeft wel 50 miljoen +, maar een Aston villa met dat kick en rush stelt weinig voor.
Maar een begroting van 300 mil + zegt wel ites ofc.
Behalve bij Man United
Wie had er ook alweer de jeugdopleiding opgezet waardoor al die talenten er waren?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:29 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer de coach in 1995? Volgens mij niet Johan Cruijff.. wacht... het was Louis van G...
Denken dat City niet beschikt over miljardenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De officiele begroting van City is maar 140 mil
Naja, ze hebben vorig jaar 340 mil uitgegeven, vandaar de 200 mil verlies. In pounds.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Denken dat City niet beschikt over miljarden
In competitieverband is er idd een sterker verband tussen begroting en plaats ranglijst dan bij de CL.Toch is de hoogte van de begroting wel een belangrijke factor voor succes.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De begroting is gelukkig niet recht evenredig aan de prestaties....
Van wanneer tot wanneer heeft Johan dit gedaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie had er ook alweer de jeugdopleiding opgezet waardoor al die talenten er waren?
Wie dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie had er ook alweer de jeugdopleiding opgezet waardoor al die talenten er waren?
Johan Cruijf...LvG plukte daar de vruchten van. Om vervolgens het systeem aan te passen met Adriaanse. Daardoor is het ook verneukt.quote:
Dat zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom, in 1990 zeiden ze al dat Nederlandse clubs het altijd af zouden leggen tegen de grote clubs en sindsdien wonnen we twee Europacups en wat halve finale plaatsen......
Wel okee, maar toch is Van Gaal een succesvolle trainer. Maar volgens mij is dit niet het topic hiervoor dus laten we maar stoppenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Johan Cruijf...LvG plukte daar de vruchten van. Om vervolgens het systeem aan te passen met Adriaanse. Daardoor is het ook verneukt.
Dit is het Ajax topic, dus dat is het wel. En heb niets tegen de trainer van Gaal, meer hij moet niet denken het beter te weten dan JC als het gaat om jeugdquote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wel okee, maar toch is Van Gaal een succesvolle trainer. Maar volgens mij is dit niet het topic hiervoor dus laten we maar stoppen
Is hij ookquote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wel okee, maar toch is Van Gaal een succesvolle trainer. Maar volgens mij is dit niet het topic hiervoor dus laten we maar stoppen
Daarna nog wel 2 1/4 finales en 1 1/2 finale behaald, maar dat lijkt ook al een eeuw geleden inmiddelsquote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen.
De laatste goede prestatie in Europa dateert alweer van 2002 (Feijenoord)
Daarin verschillen ze nog niet eens zoveel. Feit is dat Ajax en Ajacieden hebben gekozen voor de weg van Cruyff en daar hoort LvG niet bij. Doctorandus kaalhoofd moet het allemaal weer verpestenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is hij ookmaar z'n visie klopt van geen kanten in vergelijking met Johan.
Halve finale CL in het seizoen 2005/2006 van PSV was ook niet misselijk. Ik wilde eigenlijk alleen maar even komen vragen wat er vanavond is gebeurd in het Ajax kamp. Niet van de wedstrijd, dat drama heb ik aanschouwd, maar "de soap".quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen.
Als ze kiezen voor de huidige bestuursraad dan is Ajax voorbij. Want dan krijgen we weer Arie "Fat fuck" Os en hennie heinrichs aan de macht.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daarin verschillen ze nog niet eens zoveel. Feit is dat Ajax en Ajacieden hebben gekozen voor de weg van Cruyff en daar hoort LvG niet bij. Doctorandus kaalhoofd moet het allemaal weer verpesten
Omdat een verdediger meer overzicht heeft over het totale spel dan een aanvaller?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:41 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Maar he, als een Vertonghen weg wil dan laat je hem als Ajax toch lekker gaan. Zit weinig in die gast en waarom een verdediger aanvoerder maken. Janssen had nu de baas moeten zijn, die komt er tenminste fel in.
Ja, als je een schele mongool bent. Zo niet heeft PSV een keer in de halve finale CL gestaan en meerdere malen overwinterd. Niet te blij worden met je Rotterdamse succesje, knul.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen.
Nou, als er iemand vandaag er hard op klapte was het Vertonghen wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:41 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Maar he, als een Vertonghen weg wil dan laat je hem als Ajax toch lekker gaan. Zit weinig in die gast en waarom een verdediger aanvoerder maken. Janssen had nu de baas moeten zijn, die komt er tenminste fel in.
Dus die krijgt gewoon 2 afkoopsommen op 1 avondquote:
Vertonghen vandaag slap en Janssen fel? Hebben we de zelfde wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:41 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |