We've been over this Smoofie. We staan aan dezelfde kant en hebben een bijna identieke mening hierinquote:Op donderdag 8 december 2011 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze kiezen voor de huidige bestuursraad dan is Ajax voorbij. Want dan krijgen we weer Arie "Fat fuck" Os en hennie heinrichs aan de macht.
Janssen zou het overzicht moeten hebben als de bal de juiste richting opgaat voor een club als Ajax.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Omdat een verdediger meer overzicht heeft over het totale spel dan een aanvaller?
Belangrijkst ondersteund van Gaal niet. Cruijff is van het individu en Gaal van het collectief.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daarin verschillen ze nog niet eens zoveel. Feit is dat Ajax en Ajacieden hebben gekozen voor de weg van Cruyff en daar hoort LvG niet bij. Doctorandus kaalhoofd moet het allemaal weer verpesten
Ik herhaal het voor de mensen die nooit in dit topic komenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We've been over this Smoofie. We staan aan dezelfde kant en hebben een bijna identieke mening hierin
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus die krijgt gewoon 2 afkoopsommen op 1 avond
Ik denk dat hij bedoelt dat Janssen er normaal gesproken fel in gaat.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Vertonghen vandaag slap en Janssen fel? Hebben we de zelfde wedstrijd gezien?
Nou nou, zet dat maar in je prijzenkastquote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ja, als je een schele mongool bent. Zo niet heeft PSV een keer in de halve finale CL gestaan en meerdere malen overwinterd. Niet te blij worden met je Rotterdamse succesje, knul.
Ligt aan de strategie, meer dan aan Janssen die het spel naar zich toe zou moeten trekken. Je moet toch als Ajacied minstens vanaf het middenveld denken.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Vertonghen vandaag slap en Janssen fel? Hebben we de zelfde wedstrijd gezien?
Na vanavond kon de club zijn ontslag eindelijk betalenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..
Koester jij die ene ster maar, je moet er tenslotte nog mee kakken ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:46 schreef eight het volgende:
[..]
Nou nou, zet dat maar in je prijzenkast
Die ster zal nog lang blijven.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:50 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Koester jij die ene ster maar, je moet er tenslotte nog mee kakken ook.
Er waren problemen tussen de trainer en selectie. maar dan ga je je echt niet laten afslachten als topsporter, je gaat dan gewoon stemmen net als bij Feyenoord.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan was het gewoon een statement van het team, om zich zo te laten slachten. Gok ik.
van twitter gehaaldquote:Op donderdag 8 december 2011 04:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Technisch directeur is Blind, verdediger is Blind....en de grensrechter is blind.
quote:Op donderdag 8 december 2011 07:25 schreef Gramulanion het volgende:
Deze mag in de OP:
[ afbeelding ]
Tering...quote:Op donderdag 8 december 2011 07:25 schreef Gramulanion het volgende:
Deze mag in de OP:
[ afbeelding ]
Hoe kun je twijfelen als je iets niet gezien kúnt hebben, omdat het niet zo is?quote:
Een gitzwarte dag voor Ajax. Want ik vermoed ook dat Cruijf het gaat verliezen met als gevolg dat alle jeugdtrainers opstappen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kan nog steeds moeilijk geloven wat er gisteren is gebeurt.
Deze kan hij inderdaad over het hoofd hebben gezien, er staat nog een speler van Ajax die het zicht op de andere speler van Zagreb ontneemt.quote:Op donderdag 8 december 2011 07:25 schreef Gramulanion het volgende:
Deze mag in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Deze kan hij inderdaad over het hoofd hebben gezien, er staat nog een speler van Ajax die het zicht op de andere speler van Zagreb Madrid ontneemt.
Als je die man niet kan zien, dan staat ie er dus niet voor he?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Deze kan hij inderdaad over het hoofd hebben gezien, er staat nog een speler van Ajax die het zicht op de andere speler van Zagreb ontneemt.
Dat sowieso, maar dat mogen ze van mij met alle Portugezen doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je die man niet kan zien, dan staat ie er dus niet voor he?.
Nee, die ratugees mogen ze van mij kaalscheren loslaten op het leidseplein....
Nee maar als hij hem niet gezien heeft staan ze tov de andere Real spelers ruim buitenspelquote:Op donderdag 8 december 2011 08:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je die man niet kan zien, dan staat ie er dus niet voor he?.
Omdat zowel de commentator als Jan van Halst dat zei. dat neem ik dan maar aan. Kennelijk weet jij het beter.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Waarom denkt toch iedereen dat je met 1 wedstrijd 25 miljoen kan verdienen?.
Als ze door waren hadden ze 25 miljoen gehad, nu iets van 19 ofzo.....
''Het was zeker, zeker, zeker geen buitenspel,quote:Op donderdag 8 december 2011 07:25 schreef Gramulanion het volgende:
Deze mag in de OP:
[ afbeelding ]
Was op 17 april 2010. Alsnog apart dat die gast überhaupt gokt maar okquote:Op donderdag 8 december 2011 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt daar de toto uit lopen?
Zit je nog steeds met die ene bekerfinale van 10 jaar geleden in je maagquote:Op donderdag 8 december 2011 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Het was zeker, zeker, zeker geen buitenspel,
het was zeker, zeker, zeker geen buitenspel.
Die grens die zag het niet, Ajax zag het wel,
het was zeker, zeker, zeker geen buitenspel.''
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat zowel de commentator als Jan van Halst dat zei. dat neem ik dan maar aan. Kennelijk weet jij het beter.
http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_Leaguequote:As of 2010–11, UEFA awards ¤2.1 million to each team in the play-offs round. For reaching the group stage, UEFA awards ¤3.9 million, plus ¤550,000 per group match played. A win in the group is awarded ¤800,000 and a draw is worth ¤400,000. In addition, UEFA pays teams reaching the first knockout round ¤3 million, each quarter finalist ¤3.3 million, ¤4.2 million for each semi-finalist, ¤5.6 million for the runners-up and ¤9 million for the winners.[44]
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Was op 17 april 2010. Alsnog apart dat die gast überhaupt gokt maar ok
Ach, met hoeveel bewijs je ook vindt, het maakt geen moer uit, echt 100% waterdicht zal het nooit zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:20 schreef Catch22- het volgende:
http://www.guardian.co.uk/discussion/comment-permalink/13637169
Lijkt mij ook vergezocht. De trainer van Dynamo is wel ontslagen trouwens.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die knipoog is imo toch niet echt verdacht. Hij lijkt ook z'n duim op te steken. Volgens mij vraagt Gomis om de bal en is dit zijn antwoord: hij stemt er mee in.
Ach, dat is allemaal bull, oude foto etc.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Goh wat toevallig, de knipoog verdediger is ook op de foto gezet terwijl hij vlak voor de wedstrijd een gokkantoor binnengaat.
het is gewoon zuur.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat is allemaal bull, oude foto etc.
het is gewoon een schijtzooi maar er zal nooit hard bewijs komen.
Ajax heeft niets in de CL te zoeken, dat is het punt niet. Keihard genaaid worden is altijd reden tot klagen.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
het is gewoon zuur.
Tuurlijk moet je zelf gewoon 1van de 2 wedstrijden tegen Lyon winnen.
Maar als je ze dan gister ziet spelen tegen Real dan denk ik dat we echt op de goeie weg zijn, en is het gewoon jammer dat niet verder kunt laten zien in de CL
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Goh wat toevallig, de knipoog verdediger is ook op de foto gezet terwijl hij vlak voor de wedstrijd een gokkantoor binnengaat.
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Was op 17 april 2010. Alsnog apart dat die gast überhaupt gokt maar ok
ach ja, er zijn er ook al zat die de cheque geloven.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoeken om het zoeken noemen we dat.
Ajax heeft zeker wel wat in de CL te zoeken, en helemaal als ieman die verdediging eens leert dekken.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax heeft niets in de CL te zoeken, dat is het punt niet. Keihard genaaid worden is altijd reden tot klagen.
Ajax zou verreweg de slechtste ploeg zijn in de CL als ze door waren gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:00 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ajax heeft zeker wel wat in de CL te zoeken, en helemaal als ieman die verdediging eens leert dekken.
jajajaja, je bent niet voor Ajax, we hebben het wel door hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax zou verreweg de slechtste ploeg zijn in de CL als ze door waren gegaan.
En ja, dan reken ik Basel en Apoel ook mee.
Hoi,quote:Op donderdag 8 december 2011 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax zou verreweg de slechtste ploeg zijn in de CL als ze door waren gegaan.
En ja, dan reken ik Basel en Apoel ook mee.
niks trollends aan, gewoon een hele juiste conclusie.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi,
Ophouden met trollen hier.
Manchester speelt ook El hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij had Ajax wel 3-3 en 2-1 tegen Manchester zien spelen zeker
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef J2T het volgende:
Is het mogelijk om een Nederlandse club te loten in de 1/16 finales?
geen trolletjes voerenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Manchester speelt ook El hoor
Is helemaal niet 'leuker' als Ajacied dien je gewoon het hoogste na te streven, en dat is CL, klaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:40 schreef Muto het volgende:
Sportief is het leuker om in de EL te spelen. Twee keer tegen Barca is leuk, maar als je 4-0 en 0-3 onderuit gaat is er niks aan. In de EL zul je nog wel leuke wedstrijdjes krijgen en voor NL is het bijna beter: die 5 bonuspunten die zijn misgelopen door de uitschakeling maak je met 2 winstpartijen en een gelijkspel al goed in de EL.
Die verwijten werden mij gisteren gemaakt. Je bent tegen Ajax terwijl je voor het Nederlands voetbal hoort te zijn. Overigens, matige club? Kijk even de ranglijst. We staan vooralsnog gewoon naast elkaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik hoor alleen maar supporters van matige clubs over die puntenwat boeien mij die kutpunten nou als je recht hebt op de knock out van de champions league
mwoah als ze 10 mil voor hem vangen vind ik het wel ok, ben niet van hem onder de indruk, zeker de laatste tijd niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:36 schreef Quisho het volgende:
Van der Wiel naar Valencia?
http://www.nusport.nl/cha(...)toe-nieuwe-stap.html
Is dat goed of slecht voor Ajax
Ik geef je gelijk daarin maar persoonlijk loot ik wel lief Barca dan dat we nu richting 1 of ander oostblokland moeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:40 schreef Muto het volgende:
Sportief is het leuker om in de EL te spelen. Twee keer tegen Barca is leuk, maar als je 4-0 en 0-3 onderuit gaat is er niks aan. In de EL zul je nog wel leuke wedstrijdjes krijgen en voor NL is het bijna beter: die 5 bonuspunten die zijn misgelopen door de uitschakeling maak je met 2 winstpartijen en een gelijkspel al goed in de EL.
Ik denk Bilbao.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:45 schreef J2T het volgende:
Mogelijke tegenstanders Ajax: PAOK/Rubin, Standard Luik, Sporting Lissabon, Man. City, Man. United, Stoke City, Athletic Bilbao, Metalist Kharkiv, Schalke 04, Anderlecht, Valencia en Olympiakos.
Sowieso dat het City of United gaat worden.
Ook wel een leuke tegenstander. Zolang het maar geen Rubin of Metalist wordt. Kan al die oostblok clubs echt niet meer uitstaan.quote:
Ik hoop Luik, tegen een belgische ploeg is altijd leuk en Anderlecht hebben we al een paar keer gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:45 schreef J2T het volgende:
Mogelijke tegenstanders Ajax: PAOK/Rubin, Standard Luik, Sporting Lissabon, Man. City, Man. United, Stoke City, Athletic Bilbao, Metalist Kharkiv, Schalke 04, Anderlecht, Valencia en Olympiakos.
Sowieso dat het City of United gaat worden.
Tuurlijk vinden de fransen het prachtig terwijl heel europa ex rotterdam ze uitkotst op de manier hoe het gingquote:Franse kranten juichen het uit: 'De wereld zal zich dit lang heugen'
Donderdag, 8 december 2011 om 10:40
In Frankrijk is de plaatsing van Olympique Lyon voor de knock-outfase van de Champions League met gejuich ontvangen. Les Gones domineerden de Europese competitie in het vorige decennium met de nodige halve finale-plaatsen, maar leken dit seizoen af te stevenen op uitschakeling. Door een wonderbaarlijke 7-1 overwinning op Dinamo Zagreb is de club er echter alsnog bij tijdens de volgende ronde.
Ondanks een verdachte knipoog van Domagoj Vida richting Bafétimbi Gomis en foto's van diezelfde Vida in een gokkantoor in Kroatië is men in Frankrijk positief over hetgeen Lyon op de mat legde in Zagreb. “Olympique Lyon heeft het onmogelijk gepresteerd, iets wat de complete voetbalwereld nog lang zal heugen”, jubelt Le Monde. “De prestatie van Lyon hoort tot een van de grootste prestaties uit de geschiedenis van het Franse voetbal.”
Het grotere L'Équipe rept met geen woord over mogelijke omkoping of doorgestoken kaart. De krant citeert clubvoorzitter Jean-Michel Aulas. “Het is onwerkelijk en zeer emotioneel allemaal. We hebben hier geschiedenis geschreven. Ik denk dat coach Rémi Garde erin is geslaagd om het beste uit het team te halen. Hoewel iedereen de voorbije dagen riep dat we na de winter zouden verder moeten in de Europa League, hebben we de motivatie gezocht én gevonden om het onmogelijke te presteren”, somt Aulas op.
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden de fransen het prachtig terwijl heel amsterdam ze uitkotst op de manier hoe het ging
idd alleen Amsterdamquote:
Dan speel je tegen City B, met Tevez, De Jong, Balotelli en Kolo Touré.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Beter city, even aan de sjeik vertellen dat je naast de cl ook de el niet kan kopen
Liever dat dan Methalist Karkov ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan speel je tegen City B, met Tevez, De Jong, Balotelli en Kolo Touré.
ga er toch niet op inquote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd alleen Amsterdam
Nergens anders hoor
Uiteraard. Beter loten we dan Stoke, als we toch naar Engeland moeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liever dat dan Methalist Karkov ofzo
Buiten de Nederlandse en Belgische media om valt het behoorlijk mee volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd alleen Amsterdam
Nergens anders hoor
Spaanse en Engelse media hebben het er ook over.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Buiten de Nederlandse en Belgische media om valt het behoorlijk mee volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |