Mwah, gisteren ook veel in Engeland.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Buiten de Nederlandse en Belgische media om valt het behoorlijk mee volgens mij
Waar heb je het dan precies over? Die afgekeurde goals? Dat klopte idd niet en dat was zeer treurig. Maar om nou te geloven in een omkoping, kom op zeg. Ajax had daar toch ook met dubbele cijfers kunnen winnen? Natuurlijk zien die goals er nu wat dodgy uit, maar het is gewoon onkunde.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, gisteren ook veel in Engeland.
Heb wat mensen uit Griekenland en Italie in mijn fblijst die gewoon voetbalfans zijn en die poste ook links van shit dat het gewoon niet klopte
Ok, mooi!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spaanse en Engelse media hebben het er ook over.
Nee ik heb het niet over omkoping, maar de manier op hoe het gegaan is verdient bij lange na geen schoonheidsprijs.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:01 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Waar heb je het dan precies over? Die afgekeurde goals? Dat klopte idd niet en dat was zeer treurig. Maar om nou te geloven in een omkoping, kom op zeg. Ajax had daar toch ook met dubbele cijfers kunnen winnen? Natuurlijk zien die goals er nu wat dodgy uit, maar het is gewoon onkunde.
Ongetwijfeld maar dat maakt het niet minder zuur nuquote:Op donderdag 8 december 2011 11:06 schreef TheArt het volgende:
Over 20 jaar zal dit wel weer nieuws worden omdat iemand dan iets heeft gezegd of er mails of telefoongesprekken van deze weken opduiken
Hij kan toch ook op Basel - Man u gegokt hebben? Zolang je niet kan aantonen dat hij op Zagreb - Lyon heeft gewed met zo'n uitkomst als gister vind ik er niks verdachts aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:05 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)at_gokt_graag__.html
Telegraaf zijn ook Ajacieden, he.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:05 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)at_gokt_graag__.html
niet..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:08 schreef Ebbao het volgende:
Er werd hier ook al eerder gezegd dat die foto van die speler die gokt niet recent is, maar wat was het bewijs hiervoor c.q. hoe kun je dit achterhalen?
Het is in zagreb 2 graden en speler loopt in t shirt jostiquote:Op donderdag 8 december 2011 11:08 schreef Ebbao het volgende:
Er werd hier ook al eerder gezegd dat die foto van die speler die gokt niet recent is, maar wat was het bewijs hiervoor c.q. hoe kun je dit achterhalen?
Omdat de foto al eerder is uitgegeven. Het bewijst alleen dat die gozer goktquote:Op donderdag 8 december 2011 11:08 schreef Ebbao het volgende:
Marca vind het ook een schandalige uitslag en vonden dat Ajax meer recht had op plaatsing.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Buiten de Nederlandse en Belgische media om valt het behoorlijk mee volgens mij
Anita scoorde wel mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 11:10 schreef TheArt het volgende:
Even trouwens iets over de wedstrijd. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik vond Blind gewoon goed spelen
Anita daarentegen was verschrikkelijk slecht en niet vooruit te branden, dus dat is dan weer jammer voor Daley, anders waren die eerste twee doelpunten nooit gevallen.
Heb je voor je eerste zinsdeel een bewijs van? Dat maakt de foto natuurlijk totaal irrelevant, nu kun je er nog over speculeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat de foto al eerder is uitgegeven. Het bewijst alleen dat die gozer gokt
Wie moest er anders spelen?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:13 schreef opgebaarde het volgende:
Dat die twee goals werden afgekeurd vond ik gisteren tot de rust neit het ergste, het spel van Ebecilio zorgden wel voor de nodige geluidsoverlast en geweldsdreiging naar mijn tv. Echt, Frankie?
Is Derk nog geblesseerd van die training bij het Nederlands Elftal?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie moest er anders spelen?
Ajax heeft gewoon niks beters op dit moment
Ozbilizquote:Op donderdag 8 december 2011 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie moest er anders spelen?
Ajax heeft gewoon niks beters op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |