Is helemaal niet 'leuker' als Ajacied dien je gewoon het hoogste na te streven, en dat is CL, klaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:40 schreef Muto het volgende:
Sportief is het leuker om in de EL te spelen. Twee keer tegen Barca is leuk, maar als je 4-0 en 0-3 onderuit gaat is er niks aan. In de EL zul je nog wel leuke wedstrijdjes krijgen en voor NL is het bijna beter: die 5 bonuspunten die zijn misgelopen door de uitschakeling maak je met 2 winstpartijen en een gelijkspel al goed in de EL.
Die verwijten werden mij gisteren gemaakt. Je bent tegen Ajax terwijl je voor het Nederlands voetbal hoort te zijn. Overigens, matige club? Kijk even de ranglijst. We staan vooralsnog gewoon naast elkaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik hoor alleen maar supporters van matige clubs over die puntenwat boeien mij die kutpunten nou als je recht hebt op de knock out van de champions league
mwoah als ze 10 mil voor hem vangen vind ik het wel ok, ben niet van hem onder de indruk, zeker de laatste tijd niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:36 schreef Quisho het volgende:
Van der Wiel naar Valencia?
http://www.nusport.nl/cha(...)toe-nieuwe-stap.html
Is dat goed of slecht voor Ajax
Ik geef je gelijk daarin maar persoonlijk loot ik wel lief Barca dan dat we nu richting 1 of ander oostblokland moeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:40 schreef Muto het volgende:
Sportief is het leuker om in de EL te spelen. Twee keer tegen Barca is leuk, maar als je 4-0 en 0-3 onderuit gaat is er niks aan. In de EL zul je nog wel leuke wedstrijdjes krijgen en voor NL is het bijna beter: die 5 bonuspunten die zijn misgelopen door de uitschakeling maak je met 2 winstpartijen en een gelijkspel al goed in de EL.
Ik denk Bilbao.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:45 schreef J2T het volgende:
Mogelijke tegenstanders Ajax: PAOK/Rubin, Standard Luik, Sporting Lissabon, Man. City, Man. United, Stoke City, Athletic Bilbao, Metalist Kharkiv, Schalke 04, Anderlecht, Valencia en Olympiakos.
Sowieso dat het City of United gaat worden.
Ook wel een leuke tegenstander. Zolang het maar geen Rubin of Metalist wordt. Kan al die oostblok clubs echt niet meer uitstaan.quote:
Ik hoop Luik, tegen een belgische ploeg is altijd leuk en Anderlecht hebben we al een paar keer gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:45 schreef J2T het volgende:
Mogelijke tegenstanders Ajax: PAOK/Rubin, Standard Luik, Sporting Lissabon, Man. City, Man. United, Stoke City, Athletic Bilbao, Metalist Kharkiv, Schalke 04, Anderlecht, Valencia en Olympiakos.
Sowieso dat het City of United gaat worden.
Tuurlijk vinden de fransen het prachtig terwijl heel europa ex rotterdam ze uitkotst op de manier hoe het gingquote:Franse kranten juichen het uit: 'De wereld zal zich dit lang heugen'
Donderdag, 8 december 2011 om 10:40
In Frankrijk is de plaatsing van Olympique Lyon voor de knock-outfase van de Champions League met gejuich ontvangen. Les Gones domineerden de Europese competitie in het vorige decennium met de nodige halve finale-plaatsen, maar leken dit seizoen af te stevenen op uitschakeling. Door een wonderbaarlijke 7-1 overwinning op Dinamo Zagreb is de club er echter alsnog bij tijdens de volgende ronde.
Ondanks een verdachte knipoog van Domagoj Vida richting Bafétimbi Gomis en foto's van diezelfde Vida in een gokkantoor in Kroatië is men in Frankrijk positief over hetgeen Lyon op de mat legde in Zagreb. “Olympique Lyon heeft het onmogelijk gepresteerd, iets wat de complete voetbalwereld nog lang zal heugen”, jubelt Le Monde. “De prestatie van Lyon hoort tot een van de grootste prestaties uit de geschiedenis van het Franse voetbal.”
Het grotere L'Équipe rept met geen woord over mogelijke omkoping of doorgestoken kaart. De krant citeert clubvoorzitter Jean-Michel Aulas. “Het is onwerkelijk en zeer emotioneel allemaal. We hebben hier geschiedenis geschreven. Ik denk dat coach Rémi Garde erin is geslaagd om het beste uit het team te halen. Hoewel iedereen de voorbije dagen riep dat we na de winter zouden verder moeten in de Europa League, hebben we de motivatie gezocht én gevonden om het onmogelijke te presteren”, somt Aulas op.
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden de fransen het prachtig terwijl heel amsterdam ze uitkotst op de manier hoe het ging
idd alleen Amsterdamquote:
Dan speel je tegen City B, met Tevez, De Jong, Balotelli en Kolo Touré.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Beter city, even aan de sjeik vertellen dat je naast de cl ook de el niet kan kopen
Liever dat dan Methalist Karkov ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan speel je tegen City B, met Tevez, De Jong, Balotelli en Kolo Touré.
ga er toch niet op inquote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd alleen Amsterdam
Nergens anders hoor
Uiteraard. Beter loten we dan Stoke, als we toch naar Engeland moeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liever dat dan Methalist Karkov ofzo
Buiten de Nederlandse en Belgische media om valt het behoorlijk mee volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2011 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd alleen Amsterdam
Nergens anders hoor
Spaanse en Engelse media hebben het er ook over.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Buiten de Nederlandse en Belgische media om valt het behoorlijk mee volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |