Draag ze aan bij de FA's. Dat komt het niveau ten goede.quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij sommige users, verspreid over heel VBL, idd.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoevaak horen we dat niet? Dus wat zeik jij nou weer lelijk butsmurf? Als iemand zijn hypocriete mondje nu moet houden ben jij het wel
Geloof me, dat doe ik geregeld.quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Draag ze aan bij de FA's. Dat komt het niveau ten goede.
De ban van Stevenze is al een goede stap.quote:
Niet netjes nee, maar kijk ook eens naar jezelf.quote:
Geo3kant een van de betere PSV'supportersquote:
Wees ff eerlijk, dat ben jij ook regelmatig hoorquote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Al ben ik wel blij dat die Stevenze geband is. Vreselijk irritant dat ventje
Kom op, die zag je aankomen hèquote:
Jij moet je al helemaal nergens mee bemoeien spuitelf.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wees ff eerlijk, dat ben jij ook regelmatig hoor
[..]
Kom op, die zag je aankomen hè. Beetje kleuterklas gevoel bij je : "kijk eens"
Want?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet je al helemaal nergens mee bemoeien spuitelf.
Gewoon, omdat Ajacied422 een uiterst redelijke user is en dat kan niet gezegd worden van het meerendeel in het psv-topic.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?!. Jij zegt hier wie er wel en niet mogen meepraten?! Dacht het niet spuitelf
Nja vanwege de trolls ben ik wel steeds minder te vinden in het PSV topic, en bij andere clubs hun topics kom ik al helemaal niet
Redelijke userquote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon, omdat Ajacied422 een uiterst redelijke user is en dat kan niet gezegd worden van het meerendeel in het psv-topic.
Dit is naar mijn mening toch vrij normaalquote:
Mag er geen topic gemaakt worden waar deze jongens verder gaan met deze discussie?quote:
Wat is dit dan weer?! Staat een opmerking je niet aan en ga je meteen hier posten omdat het niet normaal is?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand naar die Joker89 knakker in het PSV-topic kijken? Noemt de Feyenoord-cultuur walgelijk en loopt constant ad hominem te spelen.
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is naar mijn mening toch vrij normaal
Doe zelf dan ook gewoon normaal. Je hebt er niks te zoeken als je er alleen maar komt om tere zieltjes te irriteren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand naar die Joker89 knakker in het PSV-topic kijken? Noemt de Feyenoord-cultuur walgelijk en loopt constant ad hominem te spelen.
Geen probleem, ik ben er toch klaar mee voor vandaag. En je hebt gelijk, ik moet niet zo zeiken over andere users. Daarom kap ik er maar ff mee.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer?! Staat een opmerking je niet aan en ga je meteen hier posten omdat het niet normaal is?!
Dan moet je ook niet in een ander topic komen en de man gaan uithangen
En als je even nadenkt weet je heel goed dat er niet een normale cultuur hangt bij Feyenoord
Je hebt gelijk, maar als je het topic erop na zou lezen dan zou je zien dat het niet aan mij ligt dat het daar zo escaleert. Dus schuif het aub niet op 2 Feyenoorders af.quote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Doe zelf dan ook gewoon normaal. Je hebt er niks te zoeken als je er alleen maar komt om tere zieltjes te irriteren.
Oké duidelijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Doe zelf dan ook gewoon normaal. Je hebt er niks te zoeken als je er alleen maar komt om tere zieltjes te irriteren.
Nee, klopt. Iedereen doet er aan mee.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als je het topic erop na zou lezen dan zou je zien dat het niet aan mij ligt dat het daar zo escaleert. Dus schuif het aub niet op 2 Feyenoorders af.
Anyway, ik zal niet meer zeiken en het wat positiever houden.
Wij moeten er korter opzitten, daar ligt het voornaamste probleem. Andere users kunnen best na een wedstrijd in een ander topic posten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.
Daarom. Het was een mooie dag vandaag. Iedereen de groeton!!!quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, klopt. Iedereen doet er aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |