Eens, en als je dan bijv. zo'n Ebecilio ziet lopen bij Ajax mogen we best blij zijn met Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:49 schreef Typisch het volgende:
Men wil in Nederland met buitenspelers spelen, maar als er dan 2 keer een actie mislukt is het ook weer niet goed. Hypocriet gelul. Jeugd > Oudere spelers zonder restwaarde van ongeveer gelijk niveau.
Je bedoelt zulke? Zo'n = zo een, 'een spelers' is foutief Nederlands.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, en als je dan bijv. zo'n Ebecilio ziet lopen bij Ajax mogen we best blij zijn met Cabral.
Zo'n spelers maken absoluut veel fouten maar hebben het ook in zich om een wedstrijd te beslissen/ open te breken en Cabral doet dat vooralsnog regelmatig.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:49 schreef Typisch het volgende:
Men wil in Nederland met buitenspelers spelen, maar als er dan 2 keer een actie mislukt is het ook weer niet goed. Hypocriet gelul. Jeugd > Oudere spelers zonder restwaarde van ongeveer gelijk niveau.
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:16 schreef TC03 het volgende:
Over Cabral: ik weet niet of julliet het doorhebben, maar hij komt er wel heel vaak vrij gemakkelijk langs. Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat hij niet genoeg overzicht heeft, alleen wat is een kenmerkendere kwaliteit: scorend vermogen en een mannetje kunnen passeren of overzicht hebben? Van een jeugdspeler vind ik dat eerste veel belangrijker, overzicht hebben en assists geven valt altijd nog te leren in meer of mindere mate.
Voorlopig pakt Cabral gewoon punten voor ons, dat is heel knap voor een speler die niet in de basis staat en bovendien nog zo jong is als hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
[..]
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.Da's een typefout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
[..]
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.Het is bijzonder irritant om Brabants/Limburg dialect te moeten lezen als je zelf gewoon ABN spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Ik lees in dit topic nergens dialect volgens mij hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is bijzonder irritant om Brabants/Limburg dialect te moeten lezen als je zelf gewoon ABN spreekt.
Sterkte.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is bijzonder irritant om Brabants/Limburg dialect te moeten lezen als je zelf gewoon ABN spreekt.
Geloof het wel jah.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zat Achahbar de afgelopen (2) wedstrijden eigenlijk bij de selectie ?
Bij Utrecht niet. Week ervoor wel, geloof ik. Trainde vandaag eerst een half uur met zijn eigen elftal mee en sloot daarna aan bij het eerste.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zat Achahbar de afgelopen (2) wedstrijden eigenlijk bij de selectie ?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 20:18:01De KNVB heeft laten weten dat #Feyenoord voldoende punten heeft om richting categorie 2 te gaan. reageer retweet
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 20:18:01De KNVB heeft laten weten dat #Feyenoord voldoende punten heeft om richting categorie 2 te gaan. reageer retweet
Vandaag is een zwarte dag voor LN & co.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Mooie prestatie.quote:
Fantastisch nieuwsquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Meer van vuurrood naar rood/oranje.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:56 schreef Typisch het volgende:
De bank is groen! Ik herhaal de bank is groen!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Zeer goed nieuws.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef Typisch het volgende:
Lunatic News zal wel een kut dag hebben vandaag.
quote:Feyenoord heeft donderdag (vandaag) van de licentiecommissie van de KNVB schriftelijk de bevestiging gekregen, dat de financiële situatie bij de Rotterdamse club dusdanig is verbeterd dat Feyenoord qua puntenaantal voor de eerste maal in Categorie 2 is ingedeeld. Om definitief in Categorie 2 te geraken dient Feyenoord nog eenmaal qua puntenaantal in Categorie 2 te worden ingedeeld. Deze vaststelling is dus in principe de voorlaatste, alvorens Feyenoord definitief in de veilige categorie zal worden gezet. Het is immers de regel dat een club twee meetpunten achtereen voldoende punten moet halen om Categorie 1 te kunnen verlaten. Naar alle verwachting gebeurt dit in april 2012. Feyenoord loopt hiermee ruim een half jaar voor op haar oorspronkelijke plan, dat er in voorzag pas in de zomer van volgend jaar voor het eerst meer dan de benodigde 65 punten te halen. Waarna pas eind 2012 de definitieve overstap naar de veilige Categorie 2 was voorzien.
De begrotingsdiscipline die Feyenoord de laatste jaren heeft getoond, plus de forse terugloop van de schuld dankzij investeringen van de Vrienden van Feyenoord en transferinkomsten, alsmede de voor dit seizoen geprognosticeerde winst, leveren Feyenoord een puntenwaardering op die in principe recht geeft op een indeling in de veilige Categorie 2. De licentiecommissie van de KNVB kwam woensdag bijeen om dit vast te stellen. Een indeling in Categorie 2 is voor Feyenoord van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club dan niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro.
Tot een wijziging van het beleid bij de Stadionclub zal de promotie overigens niet leiden, zo liet algemeen directeur Eric Gudde vorige maand bij de presentatie van de jaarcijfers al weten. Gudde: ‘Ook na de gewenste promotie moeten we de begrotingsdiscipline onverminderd handhaven. Dit omdat we nooit meer terug willen vallen naar Categorie 1 en ook de laatste stappen naar volledige gezondmaking moeten zetten. De miljoenenwinst die we dit seizoen gegarandeerd gaan maken zal daarom, net als de reeds gedane extra storting van de VvF en eventuele extra stortingen van investeerders, worden gebruikt om onze financiële positie nog verder te verbeteren.’
Versterkingen voor de selectie zullen komende zomer in principe dan ook alleen uit transfervrije spelers bestaan, stelt Gudde. ‘Martin van Geel weet dat en heeft al aangegeven ondanks die beperking voldoende mogelijkheden te zien ons team verder te versterken. Het prettige van een indeling in Categorie 2 is alleen dat je kunt toeslaan als je een echt buitenkansje ziet. Maar, nogmaals, dat zal niet of hooguit zeer mondjesmaat gebeuren als het financieel volledig verantwoord is.’
Ze gaan het ontkennen. Feyenoord heeft de KNVB omgekocht. Gudde en Co waren bang voor de groene haas en hebben daarom dit maar verzonnen.quote:
Zoiets ja. Kritiek geven is het gemakkelijkste wat er is en in het bestuur hebben ze een eenvoudig slachtoffer gevonden. Hoge bommen vangen immers veel wind.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze gaan het ontkennen. Feyenoord heeft de KNVB omgekocht. Gudde en Co waren bang voor de groene haas en hebben daarom dit maar verzonnen.
ja het huidige bestuur is echt top.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef eight het volgende:
[..]
Zoiets ja. Kritiek geven is het gemakkelijkste wat er is en in het bestuur hebben ze een eenvoudig slachtoffer gevonden. Hoge bommen vangen immers veel wind.
Tuurlijk niet. Maar het terugbrengen van de club naar categorie 2 hebben ze naar behoren gedaan. Op andere vlakken schieten ze soms tekort.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja het huidige bestuur is echt top.
Dat zeg ik nergens.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja het huidige bestuur is echt top.
Ik vind Lunatic News sowieso een beetje afgegleden het laatste jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef Typisch het volgende:
Lunatic News zal wel een kut dag hebben vandaag.
Ze hebben de troep die ze voor een aanzienlijk deel zelf hebben gemaakt onder dwang opgeruimd. Zoveel credits verdienen ze daar niet voor imo.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar het terugbrengen van de club naar categorie 2 hebben ze naar behoren gedaan. Op andere vlakken schieten ze soms tekort.
Jacobs, ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de troep die ze voor een aanzienlijk deel zelf hebben gemaakt onder dwang opgeruimd. Zoveel credits verdienen ze daar niet voor imo.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef Typisch het volgende:
Ik herhaal de bank wordt groen! Ik herhaal de bank wordt groen!
en hoeveel verlies je ?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
Als Udinese en AZ er nog 1 inschoppen win ik weer 900 euro![]()
![]()
Combi van Hannover, Standard, Spurs, PSV, AZ, Udinese, Atletico, Barca, Schalke, PSG en Salzburg![]()
.
5 tientjesquote:
Plus je bent aardig naam voor jezelf aan het maken in Engeland. Als je tot de tijd dat je weer verantwoord mag aankopen elk jaar een exceptioneel talent kan huren doe je het gewoon erg goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef PIETR het volgende:
Dat blijkt al wel met de komst van Vormer.
Valt toch ook wel mee? Volgens mij voeren de concurrenten op dit moment ook wel een goed beleid.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:01 schreef Muto het volgende:
Je zult de komende seizoenen nog af en toe een terugval krijgen, maar andere clubs komen in de shit waar we net uit aan het komen zijn.
en Cabrallie dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus je bent aardig naam voor jezelf aan het maken in Engeland. Als je tot de tijd dat je weer verantwoord mag aankopen elk jaar een exceptioneel talent kan huren doe je het gewoon erg goed.
Volgend jaar een rechtsbuiten.
Linkspoten genoeg toch. Heb het over een ekte rechtsbuiten. Als Biseswar weggaat ontstaat daar toch een gat. Manu is ook links.quote:
Totdat jij uit dit topic ferdwijnt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef Rickazio het volgende:
Hoefaak gaan jullie nog een Fer-grap maken?
Ajax extreem gezond, Twente zeer gezond.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee? Volgens mij voeren de concurrenten op dit moment ook wel een goed beleid.
Alleen Vitesse is gissen.
Het is fertieft dat je hoevaak met een 'f' schrijft.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef Rickazio het volgende:
Hoefaak gaan jullie nog een Fer-grap maken?
Ik heb het meer over Heerenveen, Groningen, AZ, Vitesse.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax extreem gezond, Twente zeer gezond.
PSV gaat serieus op zijn bek als ze dit jaar geen vCL pakken.
Fietstassen onbekend.
Kortom: Als PSV in elkaar pleurt kun je volgend jaar (mits een elftal iets beter dan het huidige) voorzichtig van vCL gaan dromen.
Bij Heerenveen zijn ze slim geweest, daar waren ze de grote problemen net voor door snel in te grijpen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het meer over Heerenveen, Groningen, AZ, Vitesse.
Een beetje zoals wij eigenlijk hadden moeten doen ten tijde van Bosz?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen zijn ze slim geweest, daar waren ze de grote problemen net voor door snel in te grijpen.
Jep, daar zagen ze net op tijd het licht en gingen ze binnen één jaar 5 miljoen euro terug in loonkosten.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals wij eigenlijk hadden moeten doen ten tijde van Bosz?
Waar haal je die ¤40 miljoen vandaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Happel het volgende:
Waarom zou het een zwarte dag zijn voor Feijenoordsupporters als blijkt dat de club schijnbaar op de goede weg zit? Wat zitten hier voor imbecielen?
Feit blijft verder wel dat Feijenoord blijft zitten met een schuld van dik 40 miljoen. Een deel daarvan moeten ze binnen vijf jaar terug hebben betaald.
Geld van VVF is ook schuld, hè. Dat is niet van de club. Tel daarbij de schuld die er nog is en je komt op 40 miljoen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar haal je die ¤40 miljoen vandaan.
51,3 MILJOEN? What-the-fuuuuuuuuuck?! Hoe de hell is die club als enige van twee in categorie 3 ingedeeldquote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag vorige week in vi nog wat grafiekjes over salariskosten in de eredivisie, bij ons zie je die vanaf seizoen 2008/2009 (toen was het 28,9 miljoen) tot nu (20,5 miljoen) ieder jaar gestaag met miljoenen afnemen, bij andere clubs Ajax bijv., was het in 2008/2009 42,9 miljoen en inmiddels zitten die al op 51,3 miljoen.
Dat zijn w.m.b. volgend jaar geen concurrenten meerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het meer over Heerenveen, Groningen, AZ, Vitesse.
Mjoh ze willen gewoon wat te kankeren hebben op LN. Denk maar terug aan onze DM'etjes een aantal dagen geledenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Happel het volgende:
Waarom zou het een zwarte dag zijn voor Feijenoordsupporters als blijkt dat de club schijnbaar op de goede weg zit? Wat zitten hier voor imbecielen?
Jep: Het is heel simpel: Geel moet een godswonder verrichten willen we ooit van de bloklandgroep afkomenquote:Feit blijft verder wel dat Feijenoord blijft zitten met een schuld van dik 40 miljoen. Een deel daarvan moeten ze binnen vijf jaar terug hebben betaald.
Is de VVF geen gift?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Geld van VVF is ook schuld, hè. Dat is niet van de club. Tel daarbij de schuld die er nog is en je komt op 40 miljoen.
nope. Schuld omgezet in aandelen met verplichte terugkoopregeling.quote:
quote:
Het zijn investeerders. Die willen hun geld altijd terug zien. Daar zitten gewoon voorwaarden aan verbonden.quote:
Je bent wellicht nu niet meer in gevaar. Maar het bedrag zal nog jarenlang een erg groot obstakel zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:13 schreef Paul-89 het volgende:
Alleen is dit wel een ander soort schuld, nu ben je niet meer in gevaar, en zal beetje bij beetje ook de vvf geld terug gaan krijgen.
Natuurlijk maar er waren weinig/geen andere opties.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent wellicht nu niet meer in gevaar. Maar het bedrag zal nog jarenlang een erg groot obstakel zijn.
Dat snap ik. Ik beweer ook niks anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar er waren weinig/geen andere opties.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik beweer ook niks anders.
Feit blijft dat het wel een jaartje of 10 kan duren voordat we echt een gezonde club zijn.
Blokland heeft ooit, in een artikel in NRC, gezegd, dat het na vijf jaar terug betaald moest zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:21 schreef Muto het volgende:
Er zit toch geen termijn aan die terugkoop van aandelen?
Hij zei dat hij het liefst ziet dat de aandelen binnen 5 jaar zijn terugbetaald.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Blokland heeft ooit, in een artikel in NRC, gezegd, dat het na vijf jaar terug betaald moest zijn.
Ah... Helemaal gemist. Lijkt me een vage regeling btw.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Blokland heeft ooit, in een artikel in NRC, gezegd, dat het na vijf jaar terug betaald moest zijn.
VVF = club aangezien ze voor 30% eigenaar van de aandelen zijn. Dat is geen schuld.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Geld van VVF is ook schuld, hè. Dat is niet van de club. Tel daarbij de schuld die er nog is en je komt op 40 miljoen.
Is dat een contractuele verplichting of een uitgangspunt?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hij dat wil en dat Feyenoord dat probeert, of is dat contractueel vastgelegd? (Ik betwijfel of dat kan, en dan zou er wel degelijk sprake zijn van een lening, wat door alle partijen ontkend wordt.)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, als dat contractueel vastgesteld is dan is het gewoon een lening met onderpand.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij dat wil en dat Feyenoord dat probeert, of is dat contractueel vastgelegd? (Ik betwijfel of dat kan, en dan zou er wel degelijk sprake zijn van een lening, wat door alle partijen ontkend wordt.)
Feijenoord moet het geld sowieso terug betalen aan de VVF, zodra het daartoe in staat is. Dat is een feit.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
VVF = club aangezien ze voor 30% eigenaar van de aandelen zijn. Dat is geen schuld.
Het is inderdaad hoe je het interpreteert. Of het contractueel staat vastgelegd, kan ik niet zeggen.quote:"Zodra de club in staat is ons uit te kopen, verdwijnen we weer naar de achtergrond. Dat is uiterlijk over een jaartje of vijf, als het aan mij ligt"
Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet het geld sowieso terug betalen aan de VVF, zodra het daartoe in staat is. Dat is een feit.
Artikel staat onderaan dit vermoeiende artikel.
[..]
Het is inderdaad hoe je het interpreteert. Of het contractueel staat vastgelegd, kan ik niet zeggen.
Al met al is het goed dat ze uit categorie 1 vertrekken. Geeft ademruimte voor de club, zaak is nu om vooruit te denken en te werken en toe te werken naar een gezonde organisatie met een sterke ploeg op het veld.
Dat. En ik interpreteer het zeker niet als contractueel vastgelegd, alles wijst er juist op dat het dat niet is.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.
Precies. Het is eigenlijk te idioot voor woorden dat men zo kritisch is zonder dat men weet wat de daadwerkelijke afspraken zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.
We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat. En ik interpreteer het zeker niet als contractueel vastgelegd, alles wijst er juist op dat het dat niet is.
Derhalve heeft de constructie dan ook geen enkele invloed in negatieve zin op de financiële gezondheid van de club. Topdeal. Standbeeld voor Blokland. Tenzij je van LN bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.
Als ik het me goed herinner, is het een constructie waarbij Feyenoord wel degelijk verplicht kan worden tot het terugkopen van aandelen plus, ik meen, 5% dividend.
Echter: de club kan hier alleen toe verplicht worden als dat terugkopen betaald kan worden met behaalde winst.
Sowieso waren de schulden die afgelost zijn met het aandelengeld belast met een veel hoger rentepercentage dan 5%.
De voordelen voor de club zijn dus:
1. aanzienlijke vermindering van rentekosten
2. pas terugbetalen als er winst wordt gemaakt.
Het is een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:18 schreef Typisch het volgende:
Doe eens niet zo vrolijk mensen! Categorie 2 is niks, pas als we helemaal gezond zijn mag je weer blij zijn met de directie die er op dat moment zit!
Voor Feyenoordsupporters is het geen zwarte dag, maar voor onruststokers als LN is het wel een zwarte dag. Aangezien het voor hen een doel is om zoveel mogelijk negatieve publiciteit te verspreiden, is elke vorm van positiviteit in strijd met hun doelstelling.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Happel het volgende:
De afspraak is dat er pas aandelen teruggekocht kunnen worden door Feyenoord op moment dat er een positief eigenvermogen is van minimaal 3 miljoen euro.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.
Als ik het me goed herinner, is het een constructie waarbij Feyenoord wel degelijk verplicht kan worden tot het terugkopen van aandelen plus, ik meen, 5% dividend.
Echter: de club kan hier alleen toe verplicht worden als dat terugkopen betaald kan worden met behaalde winst.
Sowieso waren de schulden die afgelost zijn met het aandelengeld belast met een veel hoger rentepercentage dan 5%.
De voordelen voor de club zijn dus:
1. aanzienlijke vermindering van rentekosten
2. pas terugbetalen als er winst wordt gemaakt.
Kansloos artikel ja - het is nu echt zeiken om het zeiken geworden. Dat ze weer eens normaal gaan doen, ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/hoeza-hoeza/
Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk.
26 jaar en geen basisspeler bij Kiev = goed gezien van Feyenoord imoquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:55 schreef Roffamannetje het volgende:
Fiorentina verlost ex-Feyenoorder Magraõ uit Kiev
16/12/2011 10:19
Fiorentina gaat in de komende transferperiode Gérson Magraõ vastleggen. De voormalige speler van Feyenoord heeft bij Dinamo Kiev een aflopend contract.
De Serie A-club zoekt nadrukkelijk naar vleugelspelers. De 26-jarige Magraõ is transfervrij en op alle posities aan de linkerkant inzetbaar. Op het verlanglijstje van Fiorentina prijkt overigens ook de naam Derk Boerrigter. Technisch directeur Pantaleo Corvino zegt te weten dat de linksbuiten van de Amsterdammers 3,5 miljoen euro moet kosten. Ook Franck Tabanou van Toulouse staat op het lijstje van de Italianen.
Gérson Magraõ speelde in het seizoen 2004/2005 zes wedstrijden voor Feyenoord. Omdat een doorbraak van de linkspoot in Nederland uitbleef, keerde hij in 2007 terug naar Brazilië. In zijn vaderland kwam hij achtereenvolgens uit voor Flamengo, Ipatinga en Cruzeiro alvorens in 2009 op te duiken bij Dinamo Kiev. Bij de Oekraïnse club is Magraõ nu bezig aan zijn derde seizoen, waar hij echter geen basisspeler meer is.
Hoe kan dit![]()
![]()
Ugh krijgen ze zo langzamerhand even het lazarus daarquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk.
Het is op zijn minst een verandering ten opzichte van 7 eerdere meetpunten die negatief waren en wél op teletekst kwamenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Caland het volgende:
Concreet gezien is er toch ook niks behaald.
Maar we zitten nog steeds officieel in categorie 1, dus geen verandering in die status.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is op zijn minst een verandering ten opzichte van 7 eerdere meetpunten die negatief waren en wél op teletekst kwamen...
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Caland het volgende:
Concreet gezien is er toch ook niks behaald.
Doe niet zo naíef man. Het zijn WEDEROM LEUGENS van het bestuur. Alles.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kansloos artikel ja - het is nu echt zeiken om het zeiken geworden. Dat ze weer eens normaal gaan doen, ofzo.
Daar wil ik best een kratje bier tegenover stellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar we zitten nog steeds officieel in categorie 1, dus geen verandering in die status.
Ik vind het best om een beetje de financien in de luwte op te lossen, blijft de focus tenminste op het veld.
Oh btw, iemand interesse in het lichtblauw/witte uitshirt van een aantal jaar geleden?
Ik heb het cadeau gehad in de verkeerde maat (XL), laat maar weten via PM dan stuur ik het op.
Overdrijven is ook een vak, die Jacobs is hoofdelijk verantwoordelijk voor deze crisis en zit ook nog steeds in het bestuur.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo naíef man. Het zijn WEDEROM LEUGENS van het bestuur. Alles.
Ze hebben de club verpatst aan een stel profiteurs en alles gaat naar de klote. Tenzij het bestuur onmiddelijk aftreedt, dan komt alles goed.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo naíef man. Het zijn WEDEROM LEUGENS van het bestuur. Alles.
Ze hebben de club verpatst aan een stel profiteurs en alles gaat naar de klote. Tenzij het bestuur onmiddelijk aftreedt, dan komt alles goed.
En bij LN hebben ze het tot kunst verheven.quote:
Misschien kun je daar moderator worden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En bij LN hebben ze het tot kunst verheven.
Dat kan helemaal niet. Dat zijn WEDEROM LEUGENS.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kun je daar moderator worden?
Het komt alleen goed als DE VOLTALLIGE REDACTIE VAN LN AFTREEDT.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Dat zijn WEDEROM LEUGENS.
Lagen je poten buiten de deken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel
Al lag het in mijn droom wel tegen Siberie aan en vroren mijn tenen er letterlijk af in de rust.
DE GROENE HAAS KOMT JULLIE HALEN. BE THERE. 4 JANUARI.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het komt alleen goed als DE VOLTALLIGE REDACTIE VAN LN AFTREEDT.
KUTBESTUUR GRRR GROEN KONIJN FAP FAP FAPquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het komt alleen goed als DE VOLTALLIGE REDACTIE VAN LN AFTREEDT.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lagen je poten buiten de deken waarschijnlijk.
Ik droomde vandaag dat ik in het bedrijf waar ik werk een aantal Uzi's leegde op het personeel. Het vreemdste is dat ik het belachelijk naar mijn zin heb op werk. Echt zó raar.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DE GROENE HAAS KOMT JULLIE HALEN. BE THERE. 4 JANUARI.
Hebben ze daar niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kun je daar moderator worden?
Prachtig artikel. Toch mooi om te zien hoe ze zichzelf telkens weer in de vingers snijden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel
Al lag het in mijn droom wel tegen Siberie aan en vroren mijn tenen er letterlijk af in de rust.
Jep, alleen jammer van de muziek.quote:
Je zit veel te veel op dit forum manquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Je zit veel te veel op dit forum man
Ik heb gisteren/eergisteren een post gemaakt toen je zei desnoods naar ijsland te willen voor europa league, dat je dan waarschijnlijk met ons geluk naar djnpro zou moeten
Jammertwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 12:33:10Leroy Fer is nog te geblesseerd om zondag met Twente tegen zijn oude #Feyenoord te spelen. #feytwe reageer retweet
Komt hem waarschijnlijk niet heel slecht uit, die blessure...quote:
was te ferwachten..quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.Jammertwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 12:33:10Leroy Fer is nog te geblesseerd om zondag met Twente tegen zijn oude #Feyenoord te spelen. #feytwe reageer retweet
Co wil hem gewoon niet meenemen omdat hij bang is dat er daardoor een vijandige sfeer ontstaat in de Kuip wat het altijd lastiger maakt. Niet dat ik zelf denk dat de sfeer er tegen Twente erg onder zal lijden dat Fer afwezig is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Komt hem waarschijnlijk niet heel slecht uit, die blessure...
Ook jammer dat ze geen Perez meer hebben, die heeft er vaak persoonlijk voor gezorgd dat Twente door het ijs zakte.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Co wil hem gewoon niet meenemen omdat hij bang is dat er daardoor een vijandige sfeer ontstaat in de Kuip wat het altijd lastiger maakt. Niet dat ik zelf denk dat de sfeer er tegen Twente erg onder zal lijden dat Fer afwezig is.
Werkt prima hier.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef satecl het volgende:
Bij mij doet FR12.nl het al 2 dagen niet. Hebben jullie daar ook last van?
neequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef satecl het volgende:
Bij mij doet FR12.nl het al 2 dagen niet. Hebben jullie daar ook last van?
Misdragen daar ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef satecl het volgende:
Mmmm heel apart. Zowel op me Macbook als PC opent hij de pagina niet, terwijl de rest allemaal prima gaat. Afwachten dan maar.......
Laptop opschonen wil nog wel eens helpen (ccleaner bijv)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef satecl het volgende:
Mmmm heel apart. Zowel op me Macbook als PC opent hij de pagina niet, terwijl de rest allemaal prima gaat. Afwachten dan maar.......
Dat zou me niks verbazen. Veel Feyenoord"-supporters" houden eigenlijk meer van zeiken op het bestuur van Feyenoord dan van Feyenoord, dus elk goed woord over het bestuur is er vaak één teveel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef satecl het volgende:
Nee. Ik heb wel vaak commentaar en kritiek op die 'gassies' die alles lopen af te schuiven op het huidige bestuur, waar FR12 zelf ook goed in is. Maar dat verwoord ik gewoon netjes. Misschien mag dat zelfs niet meer...
Lekker denigrerend weer om zo te praten over een ieder die kritisch is over wat er bij de club gebeurd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. Veel Feyenoord"-supporters" houden eigenlijk meer van zeiken op het bestuur van Feyenoord dan van Feyenoord, dus elk goed woord over het bestuur is er vaak één teveel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax - Manchester United: 40% kans
Hoezo, zelfs positief nieuws weten de LN-terroristen nog in een negatief sausje te gietenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker denigrerend weer om zo te praten over een ieder die kritisch is over wat er bij de club gebeurd.
quote:Leroy Fer zal zondag niet op het veld terugkeren in De Kuip. De middenvelder van FC Twente is bang geblesseerd en volgens trainer Co Adriaanse redt hij de wedstrijd zondag niet. Fer traint wel weer mee met de manschappen van Adriaanse.
Vrijdag stond de selectie van Adriaanse op het veld om te trainen. De grasmat op het trainingsveld van de Tukkers was wit, er lag namelijk een lichte sneeuwlaag op het veld. Voor de wedstrijd in Polen tegen Wisla Krakau liet Adriaanse al weten dat Fer zondag niet in actie zal komen tegen Feyenoord. Daarom richt Fer zich op volgende week, als PSV op bezoek komt in de Grolsch Veste voor de KNVB-beker.
Aan een eerdere ontmoeting met de Eindhovenaren houdt Fer positieve gevoelens over. In het eerdere duel dit seizoen maakte Fer vlak voor tijd de gelijkmaker, waardoor FC Twente een punt overhield aan het duel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef TWP het volgende:
Manchester United is de laatste jaren gewoon ontzettend gehyped. In werkelijkheid zijn ze veel minder goed dan de media je doen geloven. Een seniele coach en over het paard getilde spelers, dat zijn het. Ik zet in op 1-1 daar in Engeland en 2-0 in Damsko.
Ho even, je zit nu iedereen over een kam te scheren hier. Niet alleen "LN-terroristen".quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, zelfs positief nieuws weten de LN-terroristen nog in een negatief sausje te gieten.
Is echt al heel oud.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:43 schreef ace_eleven het volgende:
Gespot door een collega van mijn zus
[ afbeelding ]
Basel had ook maar 10% kans tochquote:
Idd, waarom hier iedere keer post uit andere topics naartoe worden verplaatst is me een raadsel.quote:
als hij echt stappen heeft gemaakt sinds ie weg is , zoals hij zelf denkt, zal hij wel willen spelen !quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:03 schreef Typisch het volgende:
Als Adriaanse slim is laat hij hem thuis.
Fer zondagquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komen Wijnaldum en Fer afscheid nemen van het publiek?
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komen Wijnaldum en Fer afscheid nemen van het publiek?
Gelijkspel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik de prognostieken en opstellingen voor komende zondag noteren a.u.b.?
Nog een bepaald aantal doelpunten in gedachten?quote:
1-1quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog een bepaald aantal doelpunten in gedachten?
3 - 1.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemorgen heren, net weer half gestikt in m'n pizza na het bijlezen in het topic. Dank voor het vrolijke begin van m'n dag.![]()
2-0quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Goeiemorgen heren, net weer half gestikt in m'n pizza na het bijlezen in het topic. Dank voor het vrolijke begin van m'n dag.![]()
Jij hebt er geen vertrouwen in?quote:
Moet ik je zondag nou ALWEER ongelijk gaan geven?quote:
Doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Prima toch. Elke keer als dat groepje er weer totaal geen vertrouwen in doet Feyenoord het goed. Lekker laten zo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik je zondag nou ALWEER ongelijk gaan geven?Y
Mi gaddo, ik schrok er een beetje van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkige Clasie zet pen op papier
Jordy Clasie heeft vrijdagmiddag in De Kuip zijn nieuwe contract getekend, dat hem tot medio 2015 aan Feyenoord verbindt. De 20-jarige middenvelder bereikte al eerder een principeakkoord met de club over een nieuwe verbintenis. Vrijdag zette hij in één business units van het stadion in het bijzijn van zijn trotse vader en zaakwaarnemer de benodigde handtekeningen. Ook kreeg hij uit handen van technisch directeur Martin van Geel symbolisch het shirt met rugnummer 16 uitgereikt.
Volgens Van Geel heeft Clasie in een paar maanden tijd laten zien dat hij van grote waarde kan zijn voor Feyenoord. ‘Toen Jordy begin dit seizoen overkwam van Excelsior geloofden we erin dat hij een grote carrière tegemoet zou gaan’, zei Van Geel. ‘Maar dat hij zich sindsdien in een paar maanden tijd zo heeft ontwikkeld hadden we alleen maar kunnen hopen. Dat is een groot compliment waard voor Jordy.’
Clasie hoefde niet lang te twijfelen over verlenging van zijn verbintenis bij Feyenoord. ‘Ik heb het gevoel dat ik hier nog niet uitgeleerd ben’, vertelde de middenvelder. ‘Ik voel veel vertrouwen van de mensen hier en van de club, dus ik wil graag bij Feyenoord blijven.’
[ afbeelding ]
Clasie liet weten dat hij zijn nieuwe contract op bescheiden wijze zal gaan vieren. ‘Natuurlijk is dit één van de dagen die mij altijd zal bijblijven als voetballer’, zei hij. ‘Maar ik ga geen gekke dingen doen vandaag. Natuurlijk zal ik nog wel een keer gaan eten met de mensen die hieraan hebben bijgedragen, maar daar houden we het ook bij.’
Voor Clasie betekent de contractondertekening een prachtige afsluiting van het jaar 2011, waarin hij met Excelsior in de eredivisie bleef, een terugkeer naar Feyenoord verdiende en na een uitstekend half jaar al een nieuw contract kon tekenen. ‘Maar ik hoop dat dit jaar nog iets mooier wordt’, zei Clasie, verwijzend naar de wedstrijd tegen FC Twente van komende zondag.
De middenvelder is volledig fit voor deze wedstrijd, nadat hij vorige week tegen FC Utrecht uitviel met een hoofdblessure. ‘De dagen na die wedstrijd voelde ik me nog niet honderd procent, maar het bleek uiteindelijk allemaal mee te vallen. Nu kan ik weer voluit spelen en hopelijk zondag voor een goed resultaat gaan.’
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:36 schreef Caland het volgende:
Tot nu toe altijd als ik dacht dat we gingeb verliezen liep het anders. Laat ik het zo maar houdenWat doe je Caland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jinx.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 15:41:47 ]
Op basis van hun goede spel van de laatste weken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef DR-w.brink het volgende:
overwinning voor Twente lijkt me eerder.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef DR-w.brink het volgende:
overwinning voor Twente lijkt me eerder.
Is natuurlijk ook niet zo gek dat men ietwat voorzichtig was na jaar op jaar teleurstelling op teleurstelling. Het kan snel gaan. Nu is zo'n beetje iedereen weer vol vertrouwen, alleen maar mooiquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
Geweldig om te zien hoe iedereen zich ineens rijk rekent![]()
Ik kan me nog een paar wedstrijden herinneren waarin ik de enige was die positiviteit uitsprak met een enkeling ernaast
.
Ik vind het ook alleen maar heerlijk hoor. 5 jaar lang werd er een lange neus naar me getrokken op werk als ik zulke uitspraken deed, en nu trek ik eindelijk weer eens een lange neusquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet zo gek dat men ietwat voorzichtig was na jaar op jaar teleurstelling op teleurstelling. Het kan snel gaan. Nu is zo'n beetje iedereen weer vol vertrouwen, alleen maar mooi
Ik heb mezelf na de marteljaren rond 1995 aangeleerd om bij de topwedstrijden op niets, maar dan ook helemaal niets te rekenen. Er is een poos geweest, dat ik 0-0 na 20 minuten tegen Ajax al als een goed resultaat zag...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
Geweldig om te zien hoe iedereen zich ineens rijk rekent![]()
Ik kan me nog een paar wedstrijden herinneren waarin ik de enige was die positiviteit uitsprak met een enkeling ernaast
.
Ik was in 1995 7-jaar oud. De hele basisschool was voor Ajax, ik was voor Feijenoord want ik vond het shirt zo enorm mooiquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mezelf na de marteljaren rond 1995 aangeleerd om bij de topwedstrijden op niets, maar dan ook helemaal niets te rekenen. Er is een poos geweest, dat ik 0-0 na 20 minuten tegen Ajax al als een goed resultaat zag...
Ik zou nooit zo'n grote hekel aan Ajax hebben gehad indien ik de jaren 90 niet zo bewust had meegemaakt. (Een bloedirritante oom die voor Ajax was heeft dit gevoel nog meer versterkt...)
Dan was je bij het zien van een ADO-shirtje helemaal de klas uitgestuiterd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was in 1995 7-jaar oud. De hele basisschool was voor Ajax, ik was voor Feijenoord want ik vond het shirt zo enorm mooi![]()
. Ik was gek van de kleuren geel en groen en we hadden toen een prachtig groen uitshirt.
Aparte reden om voor Fey te zijn, had Ajax niet ook eens een groen/geel ABN-Amro-shirt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was in 1995 7-jaar oud. De hele basisschool was voor Ajax, ik was voor Feijenoord want ik vond het shirt zo enorm mooi![]()
. Ik was gek van de kleuren geel en groen en we hadden toen een prachtig groen uitshirt.
En je ergerde je natuurlijk groen en geel aan het spel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was gek van de kleuren geel en groen en we hadden toen een prachtig groen uitshirt.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 16:59:27Karim El Ahmadi staat open voor een langer verblijf bij #Feyenoord reageer retweet
Als Martin dit voor elkaar krijgt durf ik hier te stellen dat we binnen nu en 2 jaar een gooi naar de titel kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 16:59:27Karim El Ahmadi staat open voor een langer verblijf bij #Feyenoord reageer retweet
Echt hé. Het kwam iig. door de voetbalflippo's dat ik verliefd werd op de club Feijenoordquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan was je bij het zien van een ADO-shirtje helemaal de klas uitgestuiterd.
Óf knetterveel miljoenen gaan pakken met transfers van AHmadi, Clasie, De Vrij, Vlaar. En dan ook nog Bakkal, Guidetti tekenenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Martin dit voor elkaar krijgt durf ik hier te stellen dat we binnen nu en 2 jaar een gooi naar de titel kunnen doen.
Ik denk dat Bakkal best wil ekenen wanneer El Ahmadi ook bijtekent. Volgens mij vind hij het wel best zo. Lekker ballen in de Eredivisie met zicht op een gooi naar de titel doordat iedereen aan het bijtekenen is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé. Het kwam iig. door de voetbalflippo's dat ik verliefd werd op de club Feijenoord. Maar ook van huis uit was dat wel goedgekomen anders
.
[..]
Óf knetterveel miljoenen gaan pakken met transfers van AHmadi, Clasie, De Vrij, Vlaar. En dan ook nog Bakkal, Guidetti tekenenDan komt het echt hélémaal goed
We hebben goed veel geld voor ze gevangen. Het elftal zonder die 2 is een stuk sterker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ze dol zijn op de woorden 'kanker' en 'lijer' ja?
Gaat het toch helemaal niet om man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hebben goed veel geld voor ze gevangen. Het elftal zonder die 2 is een stuk sterker.
Tel uit je winst
Fer had aan dit team echt nog wel een bijdrage kunnen leveren, Wijnaldum vind ik wel een mindere voetballer dus die zal minder gemist worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hebben goed veel geld voor ze gevangen. Het elftal zonder die 2 is een stuk sterker.
Tel uit je winst
Je woonde niet in de buurt van Rotterdam? Woon in een dorp naast Rotterdam en de grote meerderheid uit klassen is altijd voor Feyenoord geweestquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was in '95 ook zeven maar was altijd al voor Feyenoord. Rest van de klas was voor Ajax op één of twee mensen na. In 1999 stapten er opeens mensen over, heb dat nooit begrepen. Zelfde gebeurde weer in 2002 toen ik op de middelbare school zat. Was er opeens iemand met een Feyenoord-kettinkje die eerst voor Ajax was. Echt onbegrijpelijk in mijn ogen. Nu was diegene sowieso al niet zo'n voetbalfan maar toch. Apart...tegenovergestelde heb ik trouwens niet gezien, Feyenoord-fans die overliepen. In het "ergste" geval verloren ze wat interesse in voetbal. Toen AZ het goed ging doen, waren er opeens ook een stuk of 10 AZ-fans in de klas die voorheen Ajax supporterden. Afgelopen jaar kwamen die natuurlijk opeens weer uit de kast als Ajax-fans.
Fer vond ik altijd maar wisselvallig. Hij begon dit seizoen aardig maar hij heef vaker wel goede wedstrijden achter elkaar gespeeld. Grote wedstrijden heeft hij het volgens mij altijd wel af laten weten (Gent/Roda in beker). 5.5mil was de hoofdprijs voor hem als hij contract had voor 3 jaar. MvG erg goed gedaan door het eruit te slepen bij 1 jarig contract.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fer had aan dit team echt nog wel een bijdrage kunnen leveren, Wijnaldum vind ik wel een mindere voetballer dus die zal minder gemist worden.
Gouda, op zich maar 20-25 minuten van Rotterdam en iets van 40 minuten naar A'dam, maarja, toch veel Ajacieden. Is natuurlijk ook wel vormend voor velen. Als je het niet van huis uit meekrijgt, is het makkelijk om je in je jeugdjaren bij Ajax te voegen. Daarbij moet ik wel altijd zeggen dat de helft van zo'n klas ook niks met voetbal heeft. Dus die heulen sowieso met de winnende ploeg mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je woonde niet in de buurt van Rotterdam? Woon in een dorp naast Rotterdam en de grote meerderheid uit klassen is altijd voor Feyenoord geweest
Same here ja, op de gebruikelijke manier... als koter aan de hand mee naar de Kuipquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb het 'gewoon' van mijn vader meegekregen: er is geen andere club dan Feyenoord!!!
Oooh dat weet ik nog zo goed... Rapid had als kledingsponsor Diadora, en het zat zo diep dat ik alles van Diadora meteen haattequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:28 schreef Merkie het volgende:
Ik ben altijd al voor Feyenoord geweest. Mijn eerste wedstrijd die ik me kan herinneren is denk ik de verloren halve finale tegen Rapid Wien, waarin Jancker 3x scoorde o.i.d..
Ik had toen ik echt klein was ook nooit een voorkeur. Ik was zelfs na de F-jes met voetbal gestopt. In groep 6 zat een jongen bij ons in de klas die in de jeugd bij Feyenoord voetbalde. Mijn interesse voor deze prachtige club is toen een beetje gaan leven. Maar het was pas rond mijn 11e dat het successupporterschap van mijn 2 broertjes mij en mijn vader zodanig de keel begon uit te hangen dat we een collaboratie zijn aangegaan: Wij vormden het Feyenoord-blok binnen het gezin om de tirannie en het typische gebral een halt toe te roepen. En zo geschiedde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had vroeger niet echt een voorkeur, mijn allereerste shirt was van Barca met mijn eigen naam achterop
Rond mijn 11e zouden mijn vader en ik via zijn werk naar Schalke-Bayern mogen maar dat ging uiteindelijk niet door waarna een collega van mijn vader (Feyenoord-fan) kaartjes regelde voor Feyenoord, en zo geschiedde.
Geen topper, maar heb hem liever dan Fernandez of Swerts.. En met een aflopend contract altijd interessant!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
In VI wordt gemeld dat Feyenoord zeer geïnteresseerd is in Janmaat van Heerenveen. De meningen hier zullen wel weer verdeeld zijn neem ik aan?
Swerts moeten ze z.s.m. verkopen aan zo'n Cypriotisch clubje. Het zal best een aardige jongen zijn, maar als voetballer moeten we zeggen 'weg ermee': is niks, was niks en zal nooit iets worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen topper, maar heb hem liever dan Fernandez of Swerts.. En met een aflopend contract altijd interessant!
Roulatie-systeempje á la Liverpool onder Benitez.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:13 schreef Paul-89 het volgende:
Wel een degelijke speler, maar vooralsnog staat Leerdam daar prima en zo'n jongen haal je ook weer niet voor de bank, dus dan zou Leerdam moeten doorschuiven naar het middenveld maar daar hebben we volgend jaar waarschijnlijk El Ahmadi, Clasie, Mokotjo en Vormer al.
Het is ook wel duidelijk dat Adriaanse heel erg op de hoogte is van Feyenoord. Hij verwachtte waarschijnlijk ook gewoon volgend jaar aan de slag te kunnen bij Feyenoord, maargoed dat loopt nu net even anders.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
Adriaanse is wel een hele grote Clasie fan.
http://nos.nl/audio/323035-adriaanse-onder-indruk-van-clasie.html
Vanaf 2;00
Echt he. Wegblijven die engerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk dat Adriaanse heel erg op de hoogte is van Feyenoord. Hij verwachtte waarschijnlijk ook gewoon volgend jaar aan de slag te kunnen bij Feyenoord, maargoed dat loopt nu net even anders.
Ik ga me in de kerstvakantie inlezen in dat gokken man. Kan ik een heerlijke vakantie van bekostigen als je het een beetje slim speelt en niet te veel gekke dingen doet. Al blijf ik nog steeds het vermoeden houden dat jij gewoon ingehuurd wordt door Unibet om hier wat hoofden op hol te brengen met je succesverhalen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt he. Wegblijven die engerd.
Vanavond trouwens wéér 400 euro gepakt bij het wedden jongens![]()
. Zijn er mensen die advies willen, PM/DM dan even. Ik speel verdomme meer bij elkaar dan een half jaarsalaris in één maand (toegegeven: mijn jaarsalaris mag als student niet boven de 13k bruto uitkomen).
Eerste advies: zet op Feyenoord in @ 2.95Niet eng, gewoon doen. En als je dan toch bezig bent, doe er dan ook een paar op Vitesse (niet téveel). X2 levert bij Vitesse gewoon fucking 3,10 op
Maar dat is toch nog steeds niet definitief? Dit wisten we toch al?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Ja, zie het als een virtuele tussenstand.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog steeds niet definitief? Dit wisten we toch al?
Maar waarom wordt dit bericht om 8 uur 's avonds dan nog eens geplaatst als het al bekend was?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, zie het als een virtuele tussenstand.
Pas als ze bij het volgende meetpunt wederom voldoende punten hebben zitten ze ook echt in cat.2
Nee valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga me in de kerstvakantie inlezen in dat gokken man. Kan ik een heerlijke vakantie van bekostigen als je het een beetje slim speelt en niet te veel gekke dingen doet. Al blijf ik nog steeds het vermoeden houden dat jij gewoon ingehuurd wordt door Unibet om hier wat hoofden op hol te brengen met je succesverhalen.
Ok, maar als jij je pot opbouwt met 'verdiend' geld dan kun je er ook eens mee spelen he aangezien je het eerst ook niet had.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoorEr zitten gasten in WoS die 20.000 euro pakken in één avond
. Oké, die spelen wel om enkele honderdjes / duizendjes maar toch.
Dat is het ook. Het is hetzelfde als in het Casino: als je 500 euro wint in een avond durf je ineens 200 euro in te zetten bij blackjack. Gaat dat mis zeg je 'mwuah, toch 300 winst' maar júíst dan win je ineens makkelijker en makkelijker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, maar als jij je pot opbouwt met 'verdiend' geld dan kun je er ook eens mee spelen he aangezien je het eerst ook niet had.
Er is nu een gerucht dat Feyenoord interesse heeft in Janmaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier eventueel nog amateur-scouts die ergens een buitenkansje zien voor Feyenoord deze zomer? Spelers met aflopende contracten die in hun ogen een versterking zijn voor dit Feyenoord?
Ja, precies, nadat hij terugkwam van twee jaar blessureleed heeft hij een paar keer niet goed gespeeld, en nu wordt hij uit de basis gehouden door Leerdam. Zijn contract loopt af in de zomer, en tussen alle berichten over aanbiedingen aan spelers voor een verlenging en wie er wel en niet bijtekent, is er over Dani Fernandez juist gemeld dat hij voorlopig niet in aanmerking komt voor verlenging. Dus voorlopig mag je er vanuit gaan dat hij er volgend jaar niet bij is. Hetzelfde geldt voor Swerts, die ook nog eens langdurig geblesseerd is en die sinds zijn terugkeer bedroevend heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:23 schreef Merkie het volgende:
Hoezo, Dani F. zit toch gewoon op de bank?
Werder Bremen - Feyenoord 3 - 3 Henrik Larson 3 xquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:28 schreef Merkie het volgende:
Ik ben altijd al voor Feyenoord geweest. Mijn eerste wedstrijd die ik me kan herinneren is denk ik de verloren halve finale tegen Rapid Wien, waarin Jancker 3x scoorde o.i.d..
Heeft hij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:35 schreef Droopie het volgende:
Nou helpmefok doe eens een printscreentje van je winst
ga lekker in wedtopics posten man. Kan ons het schelen of je wint of verliest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt he. Wegblijven die engerd.
Vanavond trouwens wéér 400 euro gepakt bij het wedden jongens![]()
. Zijn er mensen die advies willen, PM/DM dan even. Ik speel verdomme meer bij elkaar dan een half jaarsalaris in één maand (toegegeven: mijn jaarsalaris mag als student niet boven de 13k bruto uitkomen).
Eerste advies: zet op Feyenoord in @ 2.95Niet eng, gewoon doen. En als je dan toch bezig bent, doe er dan ook een paar op Vitesse (niet téveel). X2 levert bij Vitesse gewoon fucking 3,10 op
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga lekker in wedtopics posten man. Kan ons het schelen of je wint of verliest.
wonnen we met 3-4quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Werder Bremen - Feyenoord 3 - 3 Henrik Larson 3 x![]()
![]()
![]()
quote:
Die heb ik nog stiekem geluisterd op Radio Rijnmond met Hans V Vlietquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
(titel klopt niet, dit is de uitwedstrijd)
Hans van Vlietquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heb ik nog stiekem geluisterd op Radio Rijnmond met Hans V Vliet
Zo jammer dat hij is gestopt, geniaal die manquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hans van Vliet. Zelfs de meest matige wedstrijd leek nog op een CL-finale als hij het verslag deed
.
Sterker nog: Hij is nog maar 22.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:29 schreef Muto het volgende:
Janmaat is ook nog maar 23. Dacht dat hij veel ouder was.
Nou...de Boskampjes hier kunnen mij vast wel vertellen voor welke (semi-)transfervrije speler ze op de tribune zaten?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 12:24:24Scouts van #Feyenoord zaten gisteren op de tribune bij het duel tussen Benfica en Rio Ave. reageer retweet
Dat wordt dus pas na de winterstop voor Stefan.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 11:50:27Stefan de #Vrij trainde wel mee en zal mogelijk op de bank beginnen. reageer retweet
Het is weer zover: ons brekebeentje ligt weer in de lappenmand.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 11:49:43#Cissé ontbrak vanochtend op de #Feyenoord training en zal dus niet starten morgen tegen Twente reageer retweet
Volgens mij was Koeman de Cabral v.s. Schaken-discussie hier zo beu dat hij ze er gewoon allebei in heeft gezet om van het gezeik af te zijn.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 11:52:37Opstelling morgen: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Schaken, Guidetti, Cabral #Feyenoord reageer retweet
En dan Cabral op links en Schaken op rechts hopelijk, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij was Koeman de Cabral v.s. Schaken-discussie hier zo beu dat hij ze er gewoon allebei in heeft gezet om van het gezeik af te zijn.
Ik vind op zich positie-wisselingen tussen de links- en rechtsbuiten alleen maar goed. Het geeft iets onverwachts aan je spel. Schaken is alleen redelijk bedroevend op links en Cabralverlies blijft op rechts maar eeuwig terugkappen en pielen, waardoor ze voor de goal ondertussen stil staan en goed gedekt kunnen worden i.p.v. in komen lopen op een voorzet. Op links heeft hij dit minder vind ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan Cabral op links en Schaken op rechts hopelijk, maar dat zal wel niet.
Weet iemand of Feyenoord bij een dergelijke transfer van v. Persie nog wat geld zou vangen?quote:'Van Persie kan bij City in 4 jaar 50 miljoen verdienen'
Manchester City gaat er alles aan doen om Robin van Persie los te weken bij Arsenal. De steenrijke koploper van de Premier League doet volgens The Sun een bod van 30 miljoen pond (circa 35 miljoen euro) op de international.
Het contract van Van Persie (28) bij Arsenal loopt nog anderhalf jaar door. Met 15 goals voert hij de topscorersranglijst in Engeland aan. Vrijwel in zijn eentje zorgt Van Persie er dit seizoen voor dat het matige elftal van Arsenal nog enigszins in de buurt van de topploegen blijft.
Pikant genoeg staan City en Arsenal dit weekend tegenover elkaar in Manchester. Morgen om 17.10 uur is de aftrap.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)joen-verdienen.dhtml
ja opledingskosten toch.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet iemand of Feyenoord bij een dergelijke transfer van v. Persie nog wat geld zou vangen?
De één zegt van wel, de ander zegt van niet, omdat het een binnenlandse transfer is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet iemand of Feyenoord bij een dergelijke transfer van v. Persie nog wat geld zou vangen?
Het is een buitenlandse transfer, en volgens mij heeft Feyenoord recht op 4% van de transfersom.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De één zegt van wel, de ander zegt van niet, omdat het een binnenlandse transfer is.
Dat zou dan weer bijna 2 miljoen in het zakje zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een buitenlandse transfer, en volgens mij heeft Feyenoord recht op 4% van de transfersom.
Weer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou dan weer bijna 2 miljoen in het zakje zijn?
Over de thuis wedstrijd hebben we het maar niet !quote:
Oktober 1994: Feyenoord-Werder Bremen 1-0quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Over de thuis wedstrijd hebben we het maar niet !![]()
Inderdaad. Dat ze het er bij FR12 op durven zetten. Meer iets voor LN.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Typisch het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-haas-is-groen-.html
Man, wat maakt deze gozer zich belachelijk.Net als de rest die dit zooitje aanhangt.
Daar komt het ook vanaf.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze het er bij FR12 op durven zetten. Meer iets voor LN.
quote:Geschreven op 2011-12-17 om 14:23:14 | Bekeken: 3717 | Reacties: 109 | Foto: OrangePictures | Bron: Lunaticnews.nl
Tsja...zegt weer genoeg he. Kunnen ze die rukkers bij LN niet gewoon een Feyenoord-dekbedje met fopspeen geven? Ik word er een beetje moe van.quote:
Dit stukje alleen al.quote:Natuurlijk, een veelgehoord punt wat ook te pas en te onpas door een enkeling uit de VvF aangegeven is; ze werken zo hard. Prachtig dat ze zo hard werken, het zou eens anders moeten zijn. Een punt dat voorop de tong ligt, maar is het niet normaal dat je voor dergelijke salarissen hard werk? 98% van de supporters werkt harder voor nog geen 10% van het salaris van de directie (exclusief bonussen zelfs)!
Bij LN graven ze hun eigen graf. Beetje jammer dat FR12 dit niet wil inzien en die LN onzin blijven posten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...zegt weer genoeg he. Kunnen ze die rukkers bij LN niet gewoon een Feyenoord-dekbedje met fopspeen geven? Ik word er een beetje moe van.
Door dat laatste zinnetje met 'de haas is groen' er weer bij te halen krijg ik helemaal al vraagtekens bij wat ze op 4 januari van plan zijn. Als dat door die malloten van LN georganiseerd moet worden vraag ik me af in hoeverre Feyenoord erbij gebaat is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef eight het volgende:
[..]
Bij LN graven ze hun eigen graf. Beetje jammer dat FR12 dit niet wil inzien en die LN onzin blijven posten.
De haas is dood en de adelaar is gevlogen. Ik herhaal: de haas is dood en de adelaar is gevlogen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef Roffamannetje het volgende:
Al dat gezeik om die groene kankerhaas
Vond het wel de moeite waard om hem hier te citeren.quote:Ik ben lid van de crew van FR12.nl, dus eigenlijk hoor ik het standpunt van de site uit te dragen, maar omdat er geen standpunt is en/of ik het er dusdanig niet mee eens ben, dan toch een reactie.
Wat is nu eigenlijk het doel van deze groep supporters? Wat wil men veranderen en wat denkt men te kunnen bereiken met een vervanging van de directie? Of je het daar nu mee eens bent of niet, dit stuk verduidelijkt niets van dit alles. Dan kun je zogenaamd weten wat het 'Feyenoord gevoel' is, maar dat is en blijft een subjectief begrip. Je kunt niet voor een vol stadion aan mensen gaan bepalen hoe zij een wedstrijd en/of Feyenoord moeten beleven. Zittende mensen, zwijgende mensen, staande mensen, mensen met duurdere stoelen; ik mis het respect voor de mede-supporter en het constant meten aan een meetlat die opgesteld is door trouwe supporters en een soort maat moet zijn voor het wel of niet een goede supporter zijn. Daar ben en blijf ik het mee oneens, we hebben iedereen nodig om Feyenoord ook echt Feyenoord te laten zijn. Als je Feyenoord overal ter wereld achterna reist wil dat niet zeggen dat je mening meer waard is of dat je jezelf bepaalde privileges toe kunt eigenen. Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom supporters hun club maar beperkt kunnen steunen, zonder daarbij afbreuk te doen aan het gevoel dat Feyenoord met zich meebrengt. Kap daar dus mee, want het splitst het Legioen alleen maar in tweeën. En als een groot geheel zijn we zoveel sterker, mooier en fantasie rijker.
Dat Feyenoord niet altijd (lees: 9/10 keer) goed omgaat met fanatieke supporters die op een actieve wijze onderdeel willen zijn van het tot grote hoogten stuwen van de club, moge duidelijk zijn. Vergeet echter niet dat ook Feyenoord gebonden is aan bepaalde sociaal-maatschappelijk opgelegde normen en waarden die ofwel de club en de directie heel goed uitkomen ofwel met tegenzin uitgevoerd moeten worden. Het is een kwestie van prioriteiten stellen en daar kunnen heel goed meningsverschillen over zijn. Kies je voor de sfeer die vuurwerk geeft of heb je oog voor de gevaren? We weten het vast nog wel, het vuurwerkslachtoffer van ruim 6 jaar geleden in De Kuip. De beste man komt nog steeds niet terug in De Kuip en de rechtzaak in nog steeds lopende. Heb dus niet alleen oog voor je egoïstische drang naar meer sfeer, maar kijk ook eens om je heen en overzie de gevolgen. Natuurlijk, Feyenoord blokkeert veel, maar dat mag naar mijn mening nooit de enige reden zijn voor het met pek en veren afzetten van een directie, ware het niet dat ze het allerlei andere gebieden ook gigantisch slecht gedaan hebben, maar daar wordt in dit stuk met geen woord over gerept.
De Kuip is onze tempel, volledig eens, maar De Kuip is ook oud, commercieel onaantrekkelijk en dus niet concurrerend genoeg. Het is nobel van de schrijver dat hij even opmerkt dat De Kuip toch wel hét symbool van onze club is, maar als er tegelijkertijd van een directie wordt verwacht dat er gepresteerd wordt, schalen en bekers behaald moeten worden en ons prachtige stadion qua exploitatiemogelijkheden toch echt wel aan z'n limiet zit, vind ik het behoorlijk lichtzinnig en kort door de bocht als je een nieuw stadion gelijk uit gaat sluiten. Conservatieve angst, omdat een stadion als De Kuip onvervangbaar lijkt. Maar bovenal is het natuurlijk een verzet tegen het speeltje van de hoge heren in het Maasgebouw, want dat is dat nieuwe stadion. De toekomst van Feyenoord valt of staat met dat ding, iets waar ik het overigens niet mee eens ben. Er zijn zat mogelijkheden, ook met De Kuip, al is het in een nieuw stadion vele malen makkelijker om te realiseren.
Supporters die inspraak willen zijn gevaarlijk. Niet omdat ze slechte bedoelingen hebben, maar omdat ze de emotie niet kunnen scheiden van het serieuzere werk. Een ondersteunend orgaan waarin supporters participeren is voor mij prima, maar het beleid bepalen? Nee, dat niet. Daar moeten vakkundige mensen voor aangesteld worden, die op dit moment nog niet in alle geledingen van de club aanwezig zijn.
Minder populisme en meer empathie in dit soort stukken graag. Dit is vlees noch vis en speelt alleen in op de onderbuikgevoelens van supporters, zonder hen daarbij aan het denken te zetten.
Ik ben het volledig eens met de schrijver van dat stuk. Geen letter waar ik me niet in kan vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Merkie het volgende:
Erg goede reactie dit.
[..]
Vond het wel de moeite waard om hem hier te citeren.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met de schrijver van dat stuk. Geen letter waar ik me niet in kan vinden.
Eindelijk eens iemand die de boel weet te nuanceren en daarbij alle aspecten aanhaalt die van belang zijn in deze zaak.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1274.phpquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef Caland het volgende:
Welk vuurwerkslachtoffer? Blijkbaar vergeten
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met de schrijver van dat stuk. Geen letter waar ik me niet in kan vinden.
Eindelijk eens iemand die de boel weet te nuanceren en daarbij alle aspecten aanhaalt die van belang zijn in deze zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |