SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. FC Porto - Manchester City
2. Ajax - Manchester United Salzburg/Metalist Charkov - Rubin Kazan - Olympiakos
3. Lokomotiv Moskou - Athletic Bilbao
4. Salzburg - Metalist Charkov Legia/Sporting - Porto/Manchester City
5. Stoke City - Valencia
6. Rubin Kazan - Olympiakos Steaua/FC Twente - Plzen/Schalke 04
7. AZ - Anderlecht
8. Lazio - Atletico Madrid Wisla/Standard - Hannover/Brugge
9. Steaua Boekarest - FC Twente
10. Viktoria Plzen - Schalke 04 9/10
11. Wisla Krakow - Standard Luik
12. Braga - Besiktas 11/12
13. Udinese - PAOK
14. Trabzonspor - PSV 13/14
15. Hannover 96 - Club Brugge
16. Legia - Sporting 15/16♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
Stel, stel nou dat Ajax door ongelofelijk veel geluk doorgaat
Zit niet te dromen jongen.. eet je boterham met pindakaas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
Stel, stel nou dat Ajax door ongelofelijk veel geluk doorgaat, dan staat er een gemakkelijkere volgende ronde te wachten.
tegen die tijd is het ook warmer in Moskouquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax naar Bilbao of Moskou, eitje.
Inderdaad, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen die tijd is het ook warmer in Moskou
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen.. eet je boterham met pindakaas.
bijna goed voorspeld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen zegt Frank Kramer: "Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer."
Het bestaat pas 3 jaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef BB-King het volgende:
Het niveau van de Europa League is nimmer zo hoog geweest.
PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wie treffen we eigenlijk in de finale?
En dan valt Ajax alsnog af omdat ze de boel weer eens onderschatten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
Stel, stel nou dat Ajax door ongelofelijk veel geluk doorgaat, dan staat er een gemakkelijkere volgende ronde te wachten.
Ik denk dat mijn zondagteam eerder de eredivisie haalt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wie treffen we eigenlijk in de finale?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
Geef Ajax maar weer 7 doelpunten voorsprong, misschien dat het dan spannend wordt.
Wake up, sunshine.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
Geef Ajax maar weer 7 doelpunten voorsprong, misschien dat het dan spannend wordt.
Ajax loopt fluitend naar de finale.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax in de achtste finale naar Bilbao of Moskou. Moet te doen zijn.
PSV.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Kremers het volgende:
Mooi, ik hoopte al op Man-UGeen kans voor Ajax om door te gaan natuurlijk, maar je gaat er dan wel uit met een knal
En met clubs als Man-U en Man-C in de EL maakt geen enkele Nederlandse club kans op de beker natuurlijk.
Ajax - Manchester United 7-0quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
Porto en Schalke ook hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Kremers het volgende:
Mooi, ik hoopte al op Man-UGeen kans voor Ajax om door te gaan natuurlijk, maar je gaat er dan wel uit met een knal
En met clubs als Man-U en Man-C in de EL maakt geen enkele Nederlandse club kans op de beker natuurlijk.
Do not feed him!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef TWP het volgende:
Manchester United is de laatste jaren gewoon ontzettend gehyped. In werkelijkheid zijn ze veel minder goed dan de media je doen geloven. Een seniele coach en over het paard getilde spelers, dat zijn het. Ik zet in op 1-1 daar in Engeland en 2-0 in Damsko.
je bent echt positiefquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef Smoofie het volgende:
United mist Vidic. Rooney zal ook niet meespelen. Nani waars ook niet.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij zit Sulejmani nu thuis te huilen.
Een muur op de middellijn is ook een muurquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Ajax lekker eerste wedstrijd thuis, volle bak. En het kan alleen maar meevallen. Bovendien voetbalt de tegenstander ook dus je krijgt in ieder geval niet met 11 man teen een muur op lopen.
ok we zullen zienquote:
Tja, maar daarna zal het toch een stuk lastiger worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax in de achtste finale naar Bilbao of Moskou. Moet te doen zijn.
City won vorig jaar ook fluitend de EL inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Kremers het volgende:
Die wedstrijd wordt dan een dag later gespeeld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax uit naar MU moet, moet MU 2 dagen later uit spelen in de PL...
Er zijn al vaak genoeg wedstrijden in de PL verplaatst omdat ploegen vlak daarvoor EL speelden. Ik verwacht niet veel anders nu.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Toen Real naar Ajax moest, moesten ze 4 dagen later tegen Barca spelen in de PD.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Wat een voordeel voor Ajax was dat!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Toen Real naar Ajax moest, moesten ze 4 dagen later tegen Barca spelen in de PD.
4 dagen is wat anders dan 2 dagen hehquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Toen Real naar Ajax moest, moesten ze 4 dagen later tegen Barca spelen in de PD.
Dan zit er dus al minimaal 3 dagen tussen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij niet, City speelde ook al haar wedstrijden na CL gewoon op zaterdag.
Heeft ook te maken met commercie heh. Arsenal, Chelsea, Liverpool, Tottenham, City en United mogen niet op dezelfde tijden spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan zit er dus al minimaal 3 dagen tussen.
Jij hebt wel een hele lange neus dat je niet verder kan kijken dan dat ie lang is.
Kijk is bij stemronde #2.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man man, dat united heeft zo'n spelertje Cleverly, Ooeehhh, net als Barcelona. Mot je 'en koek.
Misschien hé. Als beide winnen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:01 schreef Sasman het volgende:
Mooi Belgische ploeg in kwartfinale. Brugge of Standard. Altijd fijn.
Haha wat een onzin zeg....quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Kremers het volgende:
sowieso!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Leuke wedstrijden?quote:
Achja. EL winnen doen we toch niet. Dus dan maar een leuke wedstrijd, en gelijk eruit geflikkerd worden. Dan lekker concentreren op de competitie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef numero_uno het volgende:
Ajax toch weer ongelukkig
De rest van de Nederlandse ploegen is toch wat gelukkiger in deze.
Ik denk dat PSV FCT en AZ wel een goede kans hebben om door te gaan
Hoeveel werd het ookalweer bij Real Madrid-Barcelona?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden?
De enige wedstrijd van naam is City-Porto.
Ajax-Man Utd wordt hartstikke saai,
dikke overloop partij van Man Utd op Ajax. Terwijl Man Utd nou ook niet erg
aantrekkelijk speelt.
Steaua-Twente erg saai, makkie Twente.
Anderlecht-AZ ook erg saai, beiden niet interessant, Az gewoon door.
Trabzonspor-Psv tja turken kunnen totaal niet voetballen, Psv speelt saai voetbal. Psv makkie door
yoquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja. EL winnen doen we toch niet. Dus dan maar een leuke wedstrijd, en gelijk eruit geflikkerd worden. Dan lekker concentreren op de competitie.
Ik ben er blij mee. en kijk ook even in de Ajax-topiciedereen is er blij mee.
Heeft dat er nou weer mee te maken..quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel werd het ookalweer bij Real Madrid-Barcelona?
Ik lurk idd wel eens mee in het Ajax topic en snap de reactie wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja. EL winnen doen we toch niet. Dus dan maar een leuke wedstrijd, en gelijk eruit geflikkerd worden. Dan lekker concentreren op de competitie.
Ik ben er blij mee. en kijk ook even in de Ajax-topiciedereen is er blij mee.
Hij doet alsof alles onmogelijk is voor zijn anti-clubquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft dat er nou weer mee te maken..
Maar wat heeft dat met Real-Barca te maken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij doet alsof alles onmogelijk is voor zijn anti-cluben toch is het vaak niet zo. Ook nu weer.
Even laten zien dat hij er vaak naast zit. Maar helaas merkt hij dat zelf niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met Real-Barca te maken?En inderdaad ik ben het er mee eens dat het echt niet onmogelijk is voor Ajax, dit soort clubs intresseert die EL niet zoveel, maar alsnog zal het heel moeilijk worden. Lijkt me in elk geval duidelijk dat dit een prachtige loting is voor Ajax, speel je EL loot je alsnog United.
Alsof het zo gek was dat ie van tevoren dacht dat Real Barcelona zou verslaan. Daar was ie echt niet de enige in hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even laten zien dat hij er vaak naast zit. Maar helaas merkt hij dat zelf niet.
Heeft wel meer rare voorspelling hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof het zo gek was dat ie van tevoren dacht dat Real Barcelona zou verslaan. Daar was ie echt niet de enige in hoorReal was de favoriet die wedstrijd, alleen hebben ze het niet waargemaakt..
Russische clubs ligt Ajax niet zo. Vaak lijk je beter, maar elke uitbraak van de tegenpartij kan fataal zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen die tijd is het ook warmer in Moskou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Ik geloof dat Glazer bij moet leggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat prijzengeld dan? Valt dat zo tegen?
Hoeveel krijg je als je wint/gelijk speelt?
Hoeveel was dit in de poules?
Duidelijk, thanksquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof dat Glazer bij moet leggen.
Edit
Each team taking part this term will collect a ¤640,000 participation bonus together with a match bonus of ¤60,000 for every match played in the group stage. They can add to this total minimum amount of ¤1m through a series of performance-related rewards, starting with ¤140,000 per win and ¤70,000 per draw in their group games.
By way of example, if a side wins all six of their group fixtures they will earn a total of ¤1.84m from the competition by Christmas.
Progress beyond that point will trigger further bonus payments worth: ¤200,000 for reaching the round of 32, ¤300,000 for the round of 16, ¤400,000 for the quarter-finals and ¤700,000 for the semi-finals.
The prize money for the clubs that go all the way to the final will be ¤3m for the eventual winner and ¤2m for the runner-up at the Dublin Arena on 18 May 2011.
http://www.uefa.com/uefa/(...)/newsid=1528319.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |