City won vorig jaar ook fluitend de EL inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Kremers het volgende:
Mooi, ik hoopte al op Man-UGeen kans voor Ajax om door te gaan natuurlijk, maar je gaat er dan wel uit met een knal
En met clubs als Man-U en Man-C in de EL maakt geen enkele Nederlandse club kans op de beker natuurlijk.
Die wedstrijd wordt dan een dag later gespeeld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax uit naar MU moet, moet MU 2 dagen later uit spelen in de PL...
Er zijn al vaak genoeg wedstrijden in de PL verplaatst omdat ploegen vlak daarvoor EL speelden. Ik verwacht niet veel anders nu.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Toen Real naar Ajax moest, moesten ze 4 dagen later tegen Barca spelen in de PD.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Wat een voordeel voor Ajax was dat!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Toen Real naar Ajax moest, moesten ze 4 dagen later tegen Barca spelen in de PD.
4 dagen is wat anders dan 2 dagen hehquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Toen Real naar Ajax moest, moesten ze 4 dagen later tegen Barca spelen in de PD.
Dan zit er dus al minimaal 3 dagen tussen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:53 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij niet, City speelde ook al haar wedstrijden na CL gewoon op zaterdag.
Heeft ook te maken met commercie heh. Arsenal, Chelsea, Liverpool, Tottenham, City en United mogen niet op dezelfde tijden spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan zit er dus al minimaal 3 dagen tussen.
Jij hebt wel een hele lange neus dat je niet verder kan kijken dan dat ie lang is.
Kijk is bij stemronde #2.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man man, dat united heeft zo'n spelertje Cleverly, Ooeehhh, net als Barcelona. Mot je 'en koek.
Misschien hé. Als beide winnen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:01 schreef Sasman het volgende:
Mooi Belgische ploeg in kwartfinale. Brugge of Standard. Altijd fijn.
Haha wat een onzin zeg....quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:45 schreef Kremers het volgende:
Mooi, ik hoopte al op Man-UGeen kans voor Ajax om door te gaan natuurlijk, maar je gaat er dan wel uit met een knal
En met clubs als Man-U en Man-C in de EL maakt geen enkele Nederlandse club kans op de beker natuurlijk.
sowieso!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Leuke wedstrijden?quote:
Achja. EL winnen doen we toch niet. Dus dan maar een leuke wedstrijd, en gelijk eruit geflikkerd worden. Dan lekker concentreren op de competitie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef numero_uno het volgende:
Ajax toch weer ongelukkig
De rest van de Nederlandse ploegen is toch wat gelukkiger in deze.
Ik denk dat PSV FCT en AZ wel een goede kans hebben om door te gaan
Hoeveel werd het ookalweer bij Real Madrid-Barcelona?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden?
De enige wedstrijd van naam is City-Porto.
Ajax-Man Utd wordt hartstikke saai,
dikke overloop partij van Man Utd op Ajax. Terwijl Man Utd nou ook niet erg
aantrekkelijk speelt.
Steaua-Twente erg saai, makkie Twente.
Anderlecht-AZ ook erg saai, beiden niet interessant, Az gewoon door.
Trabzonspor-Psv tja turken kunnen totaal niet voetballen, Psv speelt saai voetbal. Psv makkie door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |