Dat kan helemaal niet. Dat zijn WEDEROM LEUGENS.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kun je daar moderator worden?
Het komt alleen goed als DE VOLTALLIGE REDACTIE VAN LN AFTREEDT.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Dat zijn WEDEROM LEUGENS.
Lagen je poten buiten de deken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel
Al lag het in mijn droom wel tegen Siberie aan en vroren mijn tenen er letterlijk af in de rust.
DE GROENE HAAS KOMT JULLIE HALEN. BE THERE. 4 JANUARI.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het komt alleen goed als DE VOLTALLIGE REDACTIE VAN LN AFTREEDT.
KUTBESTUUR GRRR GROEN KONIJN FAP FAP FAPquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het komt alleen goed als DE VOLTALLIGE REDACTIE VAN LN AFTREEDT.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lagen je poten buiten de deken waarschijnlijk.
Ik droomde vandaag dat ik in het bedrijf waar ik werk een aantal Uzi's leegde op het personeel. Het vreemdste is dat ik het belachelijk naar mijn zin heb op werk. Echt zó raar.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DE GROENE HAAS KOMT JULLIE HALEN. BE THERE. 4 JANUARI.
Hebben ze daar niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kun je daar moderator worden?
Prachtig artikel. Toch mooi om te zien hoe ze zichzelf telkens weer in de vingers snijden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/hoeza-hoeza/
Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel
Al lag het in mijn droom wel tegen Siberie aan en vroren mijn tenen er letterlijk af in de rust.
Jep, alleen jammer van de muziek.quote:
Je zit veel te veel op dit forum manquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Je zit veel te veel op dit forum man
Ik heb gisteren/eergisteren een post gemaakt toen je zei desnoods naar ijsland te willen voor europa league, dat je dan waarschijnlijk met ons geluk naar djnpro zou moeten
Jammertwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 12:33:10Leroy Fer is nog te geblesseerd om zondag met Twente tegen zijn oude #Feyenoord te spelen. #feytwe reageer retweet
Komt hem waarschijnlijk niet heel slecht uit, die blessure...quote:
was te ferwachten..quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.Jammertwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 12:33:10Leroy Fer is nog te geblesseerd om zondag met Twente tegen zijn oude #Feyenoord te spelen. #feytwe reageer retweet
Co wil hem gewoon niet meenemen omdat hij bang is dat er daardoor een vijandige sfeer ontstaat in de Kuip wat het altijd lastiger maakt. Niet dat ik zelf denk dat de sfeer er tegen Twente erg onder zal lijden dat Fer afwezig is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Komt hem waarschijnlijk niet heel slecht uit, die blessure...
Ook jammer dat ze geen Perez meer hebben, die heeft er vaak persoonlijk voor gezorgd dat Twente door het ijs zakte.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Co wil hem gewoon niet meenemen omdat hij bang is dat er daardoor een vijandige sfeer ontstaat in de Kuip wat het altijd lastiger maakt. Niet dat ik zelf denk dat de sfeer er tegen Twente erg onder zal lijden dat Fer afwezig is.
Werkt prima hier.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef satecl het volgende:
Bij mij doet FR12.nl het al 2 dagen niet. Hebben jullie daar ook last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |