Prachtig artikel. Toch mooi om te zien hoe ze zichzelf telkens weer in de vingers snijden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/hoeza-hoeza/
Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel
Al lag het in mijn droom wel tegen Siberie aan en vroren mijn tenen er letterlijk af in de rust.
Jep, alleen jammer van de muziek.quote:
Je zit veel te veel op dit forum manquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel
Ah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Je zit veel te veel op dit forum man
Ik heb gisteren/eergisteren een post gemaakt toen je zei desnoods naar ijsland te willen voor europa league, dat je dan waarschijnlijk met ons geluk naar djnpro zou moeten
Jammertwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 12:33:10Leroy Fer is nog te geblesseerd om zondag met Twente tegen zijn oude #Feyenoord te spelen. #feytwe reageer retweet
Komt hem waarschijnlijk niet heel slecht uit, die blessure...quote:
was te ferwachten..quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.Jammertwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 12:33:10Leroy Fer is nog te geblesseerd om zondag met Twente tegen zijn oude #Feyenoord te spelen. #feytwe reageer retweet
Co wil hem gewoon niet meenemen omdat hij bang is dat er daardoor een vijandige sfeer ontstaat in de Kuip wat het altijd lastiger maakt. Niet dat ik zelf denk dat de sfeer er tegen Twente erg onder zal lijden dat Fer afwezig is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Komt hem waarschijnlijk niet heel slecht uit, die blessure...
Ook jammer dat ze geen Perez meer hebben, die heeft er vaak persoonlijk voor gezorgd dat Twente door het ijs zakte.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Co wil hem gewoon niet meenemen omdat hij bang is dat er daardoor een vijandige sfeer ontstaat in de Kuip wat het altijd lastiger maakt. Niet dat ik zelf denk dat de sfeer er tegen Twente erg onder zal lijden dat Fer afwezig is.
Werkt prima hier.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef satecl het volgende:
Bij mij doet FR12.nl het al 2 dagen niet. Hebben jullie daar ook last van?
neequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef satecl het volgende:
Bij mij doet FR12.nl het al 2 dagen niet. Hebben jullie daar ook last van?
Misdragen daar ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef satecl het volgende:
Mmmm heel apart. Zowel op me Macbook als PC opent hij de pagina niet, terwijl de rest allemaal prima gaat. Afwachten dan maar.......
Laptop opschonen wil nog wel eens helpen (ccleaner bijv)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef satecl het volgende:
Mmmm heel apart. Zowel op me Macbook als PC opent hij de pagina niet, terwijl de rest allemaal prima gaat. Afwachten dan maar.......
Dat zou me niks verbazen. Veel Feyenoord"-supporters" houden eigenlijk meer van zeiken op het bestuur van Feyenoord dan van Feyenoord, dus elk goed woord over het bestuur is er vaak één teveel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef satecl het volgende:
Nee. Ik heb wel vaak commentaar en kritiek op die 'gassies' die alles lopen af te schuiven op het huidige bestuur, waar FR12 zelf ook goed in is. Maar dat verwoord ik gewoon netjes. Misschien mag dat zelfs niet meer...
Lekker denigrerend weer om zo te praten over een ieder die kritisch is over wat er bij de club gebeurd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. Veel Feyenoord"-supporters" houden eigenlijk meer van zeiken op het bestuur van Feyenoord dan van Feyenoord, dus elk goed woord over het bestuur is er vaak één teveel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax - Manchester United: 40% kans
Hoezo, zelfs positief nieuws weten de LN-terroristen nog in een negatief sausje te gietenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker denigrerend weer om zo te praten over een ieder die kritisch is over wat er bij de club gebeurd.
quote:Leroy Fer zal zondag niet op het veld terugkeren in De Kuip. De middenvelder van FC Twente is bang geblesseerd en volgens trainer Co Adriaanse redt hij de wedstrijd zondag niet. Fer traint wel weer mee met de manschappen van Adriaanse.
Vrijdag stond de selectie van Adriaanse op het veld om te trainen. De grasmat op het trainingsveld van de Tukkers was wit, er lag namelijk een lichte sneeuwlaag op het veld. Voor de wedstrijd in Polen tegen Wisla Krakau liet Adriaanse al weten dat Fer zondag niet in actie zal komen tegen Feyenoord. Daarom richt Fer zich op volgende week, als PSV op bezoek komt in de Grolsch Veste voor de KNVB-beker.
Aan een eerdere ontmoeting met de Eindhovenaren houdt Fer positieve gevoelens over. In het eerdere duel dit seizoen maakte Fer vlak voor tijd de gelijkmaker, waardoor FC Twente een punt overhield aan het duel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:47 schreef TWP het volgende:
Manchester United is de laatste jaren gewoon ontzettend gehyped. In werkelijkheid zijn ze veel minder goed dan de media je doen geloven. Een seniele coach en over het paard getilde spelers, dat zijn het. Ik zet in op 1-1 daar in Engeland en 2-0 in Damsko.
Ho even, je zit nu iedereen over een kam te scheren hier. Niet alleen "LN-terroristen".quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, zelfs positief nieuws weten de LN-terroristen nog in een negatief sausje te gieten.
Is echt al heel oud.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:43 schreef ace_eleven het volgende:
Gespot door een collega van mijn zus
[ afbeelding ]
Basel had ook maar 10% kans tochquote:
Idd, waarom hier iedere keer post uit andere topics naartoe worden verplaatst is me een raadsel.quote:
als hij echt stappen heeft gemaakt sinds ie weg is , zoals hij zelf denkt, zal hij wel willen spelen !quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:03 schreef Typisch het volgende:
Als Adriaanse slim is laat hij hem thuis.
Fer zondagquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komen Wijnaldum en Fer afscheid nemen van het publiek?
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komen Wijnaldum en Fer afscheid nemen van het publiek?
Gelijkspel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik de prognostieken en opstellingen voor komende zondag noteren a.u.b.?
Nog een bepaald aantal doelpunten in gedachten?quote:
1-1quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog een bepaald aantal doelpunten in gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |