Derhalve heeft de constructie dan ook geen enkele invloed in negatieve zin op de financiële gezondheid van de club. Topdeal. Standbeeld voor Blokland. Tenzij je van LN bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.
Als ik het me goed herinner, is het een constructie waarbij Feyenoord wel degelijk verplicht kan worden tot het terugkopen van aandelen plus, ik meen, 5% dividend.
Echter: de club kan hier alleen toe verplicht worden als dat terugkopen betaald kan worden met behaalde winst.
Sowieso waren de schulden die afgelost zijn met het aandelengeld belast met een veel hoger rentepercentage dan 5%.
De voordelen voor de club zijn dus:
1. aanzienlijke vermindering van rentekosten
2. pas terugbetalen als er winst wordt gemaakt.
Het is een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:18 schreef Typisch het volgende:
Doe eens niet zo vrolijk mensen! Categorie 2 is niks, pas als we helemaal gezond zijn mag je weer blij zijn met de directie die er op dat moment zit!
Voor Feyenoordsupporters is het geen zwarte dag, maar voor onruststokers als LN is het wel een zwarte dag. Aangezien het voor hen een doel is om zoveel mogelijk negatieve publiciteit te verspreiden, is elke vorm van positiviteit in strijd met hun doelstelling.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Happel het volgende:
Waarom zou het een zwarte dag zijn voor Feijenoordsupporters als blijkt dat de club schijnbaar op de goede weg zit? Wat zitten hier voor imbecielen?
De afspraak is dat er pas aandelen teruggekocht kunnen worden door Feyenoord op moment dat er een positief eigenvermogen is van minimaal 3 miljoen euro.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.
Als ik het me goed herinner, is het een constructie waarbij Feyenoord wel degelijk verplicht kan worden tot het terugkopen van aandelen plus, ik meen, 5% dividend.
Echter: de club kan hier alleen toe verplicht worden als dat terugkopen betaald kan worden met behaalde winst.
Sowieso waren de schulden die afgelost zijn met het aandelengeld belast met een veel hoger rentepercentage dan 5%.
De voordelen voor de club zijn dus:
1. aanzienlijke vermindering van rentekosten
2. pas terugbetalen als er winst wordt gemaakt.
Kansloos artikel ja - het is nu echt zeiken om het zeiken geworden. Dat ze weer eens normaal gaan doen, ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/hoeza-hoeza/
Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk.
26 jaar en geen basisspeler bij Kiev = goed gezien van Feyenoord imoquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:55 schreef Roffamannetje het volgende:
Fiorentina verlost ex-Feyenoorder Magraġ uit Kiev
16/12/2011 10:19
Fiorentina gaat in de komende transferperiode Gérson Magraġ vastleggen. De voormalige speler van Feyenoord heeft bij Dinamo Kiev een aflopend contract.
De Serie A-club zoekt nadrukkelijk naar vleugelspelers. De 26-jarige Magraġ is transfervrij en op alle posities aan de linkerkant inzetbaar. Op het verlanglijstje van Fiorentina prijkt overigens ook de naam Derk Boerrigter. Technisch directeur Pantaleo Corvino zegt te weten dat de linksbuiten van de Amsterdammers 3,5 miljoen euro moet kosten. Ook Franck Tabanou van Toulouse staat op het lijstje van de Italianen.
Gérson Magraġ speelde in het seizoen 2004/2005 zes wedstrijden voor Feyenoord. Omdat een doorbraak van de linkspoot in Nederland uitbleef, keerde hij in 2007 terug naar Brazilië. In zijn vaderland kwam hij achtereenvolgens uit voor Flamengo, Ipatinga en Cruzeiro alvorens in 2009 op te duiken bij Dinamo Kiev. Bij de Oekraïnse club is Magraġ nu bezig aan zijn derde seizoen, waar hij echter geen basisspeler meer is.
Hoe kan dit![]()
![]()
Ugh krijgen ze zo langzamerhand even het lazarus daarquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/hoeza-hoeza/
Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk.
Het is op zijn minst een verandering ten opzichte van 7 eerdere meetpunten die negatief waren en wél op teletekst kwamenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Caland het volgende:
Concreet gezien is er toch ook niks behaald.
Maar we zitten nog steeds officieel in categorie 1, dus geen verandering in die status.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is op zijn minst een verandering ten opzichte van 7 eerdere meetpunten die negatief waren en wél op teletekst kwamen...
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Caland het volgende:
Concreet gezien is er toch ook niks behaald.
Doe niet zo naíef man. Het zijn WEDEROM LEUGENS van het bestuur. Alles.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kansloos artikel ja - het is nu echt zeiken om het zeiken geworden. Dat ze weer eens normaal gaan doen, ofzo.
Daar wil ik best een kratje bier tegenover stellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar we zitten nog steeds officieel in categorie 1, dus geen verandering in die status.
Ik vind het best om een beetje de financien in de luwte op te lossen, blijft de focus tenminste op het veld.
Oh btw, iemand interesse in het lichtblauw/witte uitshirt van een aantal jaar geleden?
Ik heb het cadeau gehad in de verkeerde maat (XL), laat maar weten via PM dan stuur ik het op.
Overdrijven is ook een vak, die Jacobs is hoofdelijk verantwoordelijk voor deze crisis en zit ook nog steeds in het bestuur.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo naíef man. Het zijn WEDEROM LEUGENS van het bestuur. Alles.
Ze hebben de club verpatst aan een stel profiteurs en alles gaat naar de klote. Tenzij het bestuur onmiddelijk aftreedt, dan komt alles goed.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo naíef man. Het zijn WEDEROM LEUGENS van het bestuur. Alles.
Ze hebben de club verpatst aan een stel profiteurs en alles gaat naar de klote. Tenzij het bestuur onmiddelijk aftreedt, dan komt alles goed.
En bij LN hebben ze het tot kunst verheven.quote:
Misschien kun je daar moderator worden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En bij LN hebben ze het tot kunst verheven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |