abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105639144
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Blokland heeft ooit, in een artikel in NRC, gezegd, dat het na vijf jaar terug betaald moest zijn.
Dat hij dat wil en dat Feyenoord dat probeert, of is dat contractueel vastgelegd? (Ik betwijfel of dat kan, en dan zou er wel degelijk sprake zijn van een lening, wat door alle partijen ontkend wordt.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 15 december 2011 @ 23:31:20 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105639188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat hij dat wil en dat Feyenoord dat probeert, of is dat contractueel vastgelegd? (Ik betwijfel of dat kan, en dan zou er wel degelijk sprake zijn van een lening, wat door alle partijen ontkend wordt.)
Inderdaad, als dat contractueel vastgesteld is dan is het gewoon een lening met onderpand.
2000 light years from home
pi_105639579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

VVF = club aangezien ze voor 30% eigenaar van de aandelen zijn. Dat is geen schuld.
Feijenoord moet het geld sowieso terug betalen aan de VVF, zodra het daartoe in staat is. Dat is een feit.

Artikel staat onderaan dit vermoeiende artikel.

quote:
"Zodra de club in staat is ons uit te kopen, verdwijnen we weer naar de achtergrond. Dat is uiterlijk over een jaartje of vijf, als het aan mij ligt"
Het is inderdaad hoe je het interpreteert. Of het contractueel staat vastgelegd, kan ik niet zeggen.

Al met al is het goed dat ze uit categorie 1 vertrekken. Geeft ademruimte voor de club, zaak is nu om vooruit te denken en te werken en toe te werken naar een gezonde organisatie met een sterke ploeg op het veld.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 15 december 2011 @ 23:42:01 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105639731
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Feijenoord moet het geld sowieso terug betalen aan de VVF, zodra het daartoe in staat is. Dat is een feit.

Artikel staat onderaan dit vermoeiende artikel.

[..]

Het is inderdaad hoe je het interpreteert. Of het contractueel staat vastgelegd, kan ik niet zeggen.

Al met al is het goed dat ze uit categorie 1 vertrekken. Geeft ademruimte voor de club, zaak is nu om vooruit te denken en te werken en toe te werken naar een gezonde organisatie met een sterke ploeg op het veld.
Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.
pi_105639885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.
Dat. En ik interpreteer het zeker niet als contractueel vastgelegd, alles wijst er juist op dat het dat niet is.
pi_105640648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Precies. Het is eigenlijk te idioot voor woorden dat men zo kritisch is zonder dat men weet wat de daadwerkelijke afspraken zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 16 december 2011 @ 00:16:43 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105641273
Zonder de vrienden was Feyenoord er nu niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105641847
Ik wil niet zeggen dat ik zelf een woordkunstenaar ben maar deze TT kan echt niet.

Koert Westerman zou zich er nog voor schamen.
  Moderator vrijdag 16 december 2011 @ 00:46:15 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105642442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat. En ik interpreteer het zeker niet als contractueel vastgelegd, alles wijst er juist op dat het dat niet is.
We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.
Als ik het me goed herinner, is het een constructie waarbij Feyenoord wel degelijk verplicht kan worden tot het terugkopen van aandelen plus, ik meen, 5% dividend.
Echter: de club kan hier alleen toe verplicht worden als dat terugkopen betaald kan worden met behaalde winst.
Sowieso waren de schulden die afgelost zijn met het aandelengeld belast met een veel hoger rentepercentage dan 5%.

De voordelen voor de club zijn dus:
1. aanzienlijke vermindering van rentekosten
2. pas terugbetalen als er winst wordt gemaakt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_105642982
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/hoeza-hoeza/

Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk. :')
  vrijdag 16 december 2011 @ 01:04:56 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105643107
Verrassend :') . Maar goed, het is algemeen bekend dat LN niets liever wil dan failliet gaan en als een hoofdklasseclub verder gaan.
  vrijdag 16 december 2011 @ 01:07:36 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105643188
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef Gert het volgende:

[..]

We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.
Als ik het me goed herinner, is het een constructie waarbij Feyenoord wel degelijk verplicht kan worden tot het terugkopen van aandelen plus, ik meen, 5% dividend.
Echter: de club kan hier alleen toe verplicht worden als dat terugkopen betaald kan worden met behaalde winst.
Sowieso waren de schulden die afgelost zijn met het aandelengeld belast met een veel hoger rentepercentage dan 5%.

Derhalve heeft de constructie dan ook geen enkele invloed in negatieve zin op de financiële gezondheid van de club. Topdeal. Standbeeld voor Blokland. Tenzij je van LN bent natuurlijk.
pi_105643481
Doe eens niet zo vrolijk mensen! Categorie 2 is niks, pas als we helemaal gezond zijn mag je weer blij zijn met de directie die er op dat moment zit! :')
  vrijdag 16 december 2011 @ 01:19:41 #104
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105643514
Het is goed nieuws en voelt aan als een overwinning.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105643542
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 december 2011 01:18 schreef Typisch het volgende:
Doe eens niet zo vrolijk mensen! Categorie 2 is niks, pas als we helemaal gezond zijn mag je weer blij zijn met de directie die er op dat moment zit! :')
Het is een stap in de goede richting.
  vrijdag 16 december 2011 @ 05:47:59 #106
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105645669
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Happel het volgende:
Waarom zou het een zwarte dag zijn voor Feijenoordsupporters als blijkt dat de club schijnbaar op de goede weg zit? Wat zitten hier voor imbecielen?
Voor Feyenoordsupporters is het geen zwarte dag, maar voor onruststokers als LN is het wel een zwarte dag. Aangezien het voor hen een doel is om zoveel mogelijk negatieve publiciteit te verspreiden, is elke vorm van positiviteit in strijd met hun doelstelling. :) Dit blijkt overigens ook uit het zure artikel wat ze geplaatst hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 16 december 2011 @ 05:51:07 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105645672
Overigens, ik snap niet waarom we in een topic over een achterstandswijk op Rotterdam-Zuid stelselmatig posten over een in een andere wijk gelegen voetbalclub.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_105646727
LN :').

Vroeger waren ze stoer, de tegenstander afzeiken een paar dagen voor de wedstrijd en hadden ze scherpe teksten. Tegenwoordig zijn ze helemaal niks meer. Hun teksten raken noch kant noch waal.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105647161
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef Gert het volgende:

[..]

De afspraak is dat er pas aandelen teruggekocht kunnen worden door Feyenoord op moment dat er een positief eigenvermogen is van minimaal 3 miljoen euro.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:20:35 #110
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105648416
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:

Ik heb ze nog best lang 'geaccepteerd' maar ze maken zichzelf nu echt belachelijk. :')
Kansloos artikel ja - het is nu echt zeiken om het zeiken geworden. Dat ze weer eens normaal gaan doen, ofzo.
pi_105649348
Fiorentina verlost ex-Feyenoorder Magraõ uit Kiev

16/12/2011 10:19

Fiorentina gaat in de komende transferperiode Gérson Magraõ vastleggen. De voormalige speler van Feyenoord heeft bij Dinamo Kiev een aflopend contract.

De Serie A-club zoekt nadrukkelijk naar vleugelspelers. De 26-jarige Magraõ is transfervrij en op alle posities aan de linkerkant inzetbaar. Op het verlanglijstje van Fiorentina prijkt overigens ook de naam Derk Boerrigter. Technisch directeur Pantaleo Corvino zegt te weten dat de linksbuiten van de Amsterdammers 3,5 miljoen euro moet kosten. Ook Franck Tabanou van Toulouse staat op het lijstje van de Italianen.

Gérson Magraõ speelde in het seizoen 2004/2005 zes wedstrijden voor Feyenoord. Omdat een doorbraak van de linkspoot in Nederland uitbleef, keerde hij in 2007 terug naar Brazilië. In zijn vaderland kwam hij achtereenvolgens uit voor Flamengo, Ipatinga en Cruzeiro alvorens in 2009 op te duiken bij Dinamo Kiev. Bij de Oekraïnse club is Magraõ nu bezig aan zijn derde seizoen, waar hij echter geen basisspeler meer is.

Hoe kan dit :') :') :')
pi_105649527
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:55 schreef Roffamannetje het volgende:
Fiorentina verlost ex-Feyenoorder Magraõ uit Kiev

16/12/2011 10:19

Fiorentina gaat in de komende transferperiode Gérson Magraõ vastleggen. De voormalige speler van Feyenoord heeft bij Dinamo Kiev een aflopend contract.

De Serie A-club zoekt nadrukkelijk naar vleugelspelers. De 26-jarige Magraõ is transfervrij en op alle posities aan de linkerkant inzetbaar. Op het verlanglijstje van Fiorentina prijkt overigens ook de naam Derk Boerrigter. Technisch directeur Pantaleo Corvino zegt te weten dat de linksbuiten van de Amsterdammers 3,5 miljoen euro moet kosten. Ook Franck Tabanou van Toulouse staat op het lijstje van de Italianen.

Gérson Magraõ speelde in het seizoen 2004/2005 zes wedstrijden voor Feyenoord. Omdat een doorbraak van de linkspoot in Nederland uitbleef, keerde hij in 2007 terug naar Brazilië. In zijn vaderland kwam hij achtereenvolgens uit voor Flamengo, Ipatinga en Cruzeiro alvorens in 2009 op te duiken bij Dinamo Kiev. Bij de Oekraïnse club is Magraõ nu bezig aan zijn derde seizoen, waar hij echter geen basisspeler meer is.

Hoe kan dit :') :') :')
26 jaar en geen basisspeler bij Kiev = goed gezien van Feyenoord imo
BFF met GGMM
pi_105649569
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:

Ugh krijgen ze zo langzamerhand even het lazarus daar :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105649619
NERGENS een berichtje over Feijenoord die voor het eerst weer een erg goede stap maakt in de wederopbouw bij Teletekst:

Wie vinden we er wel terug:

:D _O- wat een jodenbende daar :').
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:07:03 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105649642
Concreet gezien is er toch ook niks behaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105649775
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Caland het volgende:
Het is op zijn minst een verandering ten opzichte van 7 eerdere meetpunten die negatief waren en wél op teletekst kwamen :')...
pi_105649928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het is op zijn minst een verandering ten opzichte van 7 eerdere meetpunten die negatief waren en wél op teletekst kwamen :')...
Maar we zitten nog steeds officieel in categorie 1, dus geen verandering in die status.
Ik vind het best om een beetje de financien in de luwte op te lossen, blijft de focus tenminste op het veld.

Oh btw, iemand interesse in het lichtblauw/witte uitshirt van een aantal jaar geleden?
Ik heb het cadeau gehad in de verkeerde maat (XL), laat maar weten via PM dan stuur ik het op.
BFF met GGMM
pi_105650116
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef Caland het volgende:
Dit dus.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator vrijdag 16 december 2011 @ 11:26:23 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105650219
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:20 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Kansloos artikel ja - het is nu echt zeiken om het zeiken geworden. Dat ze weer eens normaal gaan doen, ofzo.
Doe niet zo naíef man. Het zijn WEDEROM LEUGENS van het bestuur. Alles.
Ze hebben de club verpatst aan een stel profiteurs en alles gaat naar de klote. Tenzij het bestuur onmiddelijk aftreedt, dan komt alles goed.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_105650266
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar we zitten nog steeds officieel in categorie 1, dus geen verandering in die status.
Ik vind het best om een beetje de financien in de luwte op te lossen, blijft de focus tenminste op het veld.

Oh btw, iemand interesse in het lichtblauw/witte uitshirt van een aantal jaar geleden?
Ik heb het cadeau gehad in de verkeerde maat (XL), laat maar weten via PM dan stuur ik het op.
Daar wil ik best een kratje bier tegenover stellen :o
pi_105650333
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze hebben de club verpatst aan een stel profiteurs en alles gaat naar de klote. Tenzij het bestuur onmiddelijk aftreedt, dan komt alles goed.

Overdrijven is ook een vak, die Jacobs is hoofdelijk verantwoordelijk voor deze crisis en zit ook nog steeds in het bestuur.
Om over die vastgoedmaffia maar te zwijgen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105650406
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:26 schreef Gert het volgende:

[..]

_O_ :O
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:34:52 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105650448
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel :')

Al lag het in mijn droom wel tegen Siberie aan en vroren mijn tenen er letterlijk af in de rust. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 16 december 2011 @ 11:35:09 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105650461
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak
En bij LN hebben ze het tot kunst verheven.
pi_105650486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Gert het volgende:

[..]

En bij LN hebben ze het tot kunst verheven.
Misschien kun je daar moderator worden?
Groetjes, Ezio.
  Moderator vrijdag 16 december 2011 @ 11:36:59 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105650520
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat kan helemaal niet. Dat zijn WEDEROM LEUGENS.
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:37:38 #127
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105650537
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat kan helemaal niet. Dat zijn WEDEROM LEUGENS.
Het komt alleen goed als DE VOLTALLIGE REDACTIE VAN LN AFTREEDT.
pi_105650539
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we in Europa tegen Dnipro Dnipropetrovsk moeten, hoe die naam is opgeslagen in mijn geheugen is mij een raadsel :')

Al lag het in mijn droom wel tegen Siberie aan en vroren mijn tenen er letterlijk af in de rust. _O-
Lagen je poten buiten de deken waarschijnlijk :D.

Ik droomde vandaag dat ik in het bedrijf waar ik werk een aantal Uzi's leegde op het personeel :{. Het vreemdste is dat ik het belachelijk naar mijn zin heb op werk. Echt zó raar.
pi_105650551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Dekatria het volgende:

[..]

DE GROENE HAAS KOMT JULLIE HALEN. BE THERE. 4 JANUARI.
pi_105650576
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Dekatria het volgende:

[..]

KUTBESTUUR GRRR GROEN KONIJN FAP FAP FAP

:')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105650578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lagen je poten buiten de deken waarschijnlijk :D.

Ik droomde vandaag dat ik in het bedrijf waar ik werk een aantal Uzi's leegde op het personeel :{. Het vreemdste is dat ik het belachelijk naar mijn zin heb op werk. Echt zó raar.
:')
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:40:12 #132
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105650618
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

DE GROENE HAAS KOMT JULLIE HALEN. BE THERE. 4 JANUARI.
pi_105650825
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:40 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik blijf me dood lachen om dat plaatje :')
pi_105650890
ach ja altijd nog liever een groene konijn haas dan een fucking roze olifant zoals bij die nichten in Barcelona...
BFF met GGMM
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:49:24 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105650896
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hebben ze daar niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is