Is de VVF geen gift?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Geld van VVF is ook schuld, hè. Dat is niet van de club. Tel daarbij de schuld die er nog is en je komt op 40 miljoen.
nope. Schuld omgezet in aandelen met verplichte terugkoopregeling.quote:
quote:
Het zijn investeerders. Die willen hun geld altijd terug zien. Daar zitten gewoon voorwaarden aan verbonden.quote:
Je bent wellicht nu niet meer in gevaar. Maar het bedrag zal nog jarenlang een erg groot obstakel zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:13 schreef Paul-89 het volgende:
Alleen is dit wel een ander soort schuld, nu ben je niet meer in gevaar, en zal beetje bij beetje ook de vvf geld terug gaan krijgen.
Natuurlijk maar er waren weinig/geen andere opties.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent wellicht nu niet meer in gevaar. Maar het bedrag zal nog jarenlang een erg groot obstakel zijn.
Dat snap ik. Ik beweer ook niks anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar er waren weinig/geen andere opties.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik beweer ook niks anders.
Feit blijft dat het wel een jaartje of 10 kan duren voordat we echt een gezonde club zijn.
Blokland heeft ooit, in een artikel in NRC, gezegd, dat het na vijf jaar terug betaald moest zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:21 schreef Muto het volgende:
Er zit toch geen termijn aan die terugkoop van aandelen?
Hij zei dat hij het liefst ziet dat de aandelen binnen 5 jaar zijn terugbetaald.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Blokland heeft ooit, in een artikel in NRC, gezegd, dat het na vijf jaar terug betaald moest zijn.
Ah... Helemaal gemist. Lijkt me een vage regeling btw.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Blokland heeft ooit, in een artikel in NRC, gezegd, dat het na vijf jaar terug betaald moest zijn.
VVF = club aangezien ze voor 30% eigenaar van de aandelen zijn. Dat is geen schuld.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Geld van VVF is ook schuld, hè. Dat is niet van de club. Tel daarbij de schuld die er nog is en je komt op 40 miljoen.
Is dat een contractuele verplichting of een uitgangspunt?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hij dat wil en dat Feyenoord dat probeert, of is dat contractueel vastgelegd? (Ik betwijfel of dat kan, en dan zou er wel degelijk sprake zijn van een lening, wat door alle partijen ontkend wordt.)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, als dat contractueel vastgesteld is dan is het gewoon een lening met onderpand.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij dat wil en dat Feyenoord dat probeert, of is dat contractueel vastgelegd? (Ik betwijfel of dat kan, en dan zou er wel degelijk sprake zijn van een lening, wat door alle partijen ontkend wordt.)
Feijenoord moet het geld sowieso terug betalen aan de VVF, zodra het daartoe in staat is. Dat is een feit.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
VVF = club aangezien ze voor 30% eigenaar van de aandelen zijn. Dat is geen schuld.
Het is inderdaad hoe je het interpreteert. Of het contractueel staat vastgelegd, kan ik niet zeggen.quote:"Zodra de club in staat is ons uit te kopen, verdwijnen we weer naar de achtergrond. Dat is uiterlijk over een jaartje of vijf, als het aan mij ligt"
Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet het geld sowieso terug betalen aan de VVF, zodra het daartoe in staat is. Dat is een feit.
Artikel staat onderaan dit vermoeiende artikel.
[..]
Het is inderdaad hoe je het interpreteert. Of het contractueel staat vastgelegd, kan ik niet zeggen.
Al met al is het goed dat ze uit categorie 1 vertrekken. Geeft ademruimte voor de club, zaak is nu om vooruit te denken en te werken en toe te werken naar een gezonde organisatie met een sterke ploeg op het veld.
Dat. En ik interpreteer het zeker niet als contractueel vastgelegd, alles wijst er juist op dat het dat niet is.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.
Precies. Het is eigenlijk te idioot voor woorden dat men zo kritisch is zonder dat men weet wat de daadwerkelijke afspraken zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zoals ik dat interpreteer wil Blokland binnen 5 jaar de club financieel sterk maken. Ik snap de overdreven kritische houding jegens Blokland en co niet. Zonder hen waren we nu failliet geweest.
We hebben dat contract weleens besproken hier. Ik kan het zo snel even niet vinden, maar het staat ergens op internet.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat. En ik interpreteer het zeker niet als contractueel vastgelegd, alles wijst er juist op dat het dat niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |