Eens, en als je dan bijv. zo'n Ebecilio ziet lopen bij Ajax mogen we best blij zijn met Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:49 schreef Typisch het volgende:
Men wil in Nederland met buitenspelers spelen, maar als er dan 2 keer een actie mislukt is het ook weer niet goed. Hypocriet gelul. Jeugd > Oudere spelers zonder restwaarde van ongeveer gelijk niveau.
Je bedoelt zulke? Zo'n = zo een, 'een spelers' is foutief Nederlands.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, en als je dan bijv. zo'n Ebecilio ziet lopen bij Ajax mogen we best blij zijn met Cabral.
Zo'n spelers maken absoluut veel fouten maar hebben het ook in zich om een wedstrijd te beslissen/ open te breken en Cabral doet dat vooralsnog regelmatig.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:49 schreef Typisch het volgende:
Men wil in Nederland met buitenspelers spelen, maar als er dan 2 keer een actie mislukt is het ook weer niet goed. Hypocriet gelul. Jeugd > Oudere spelers zonder restwaarde van ongeveer gelijk niveau.
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:16 schreef TC03 het volgende:
Over Cabral: ik weet niet of julliet het doorhebben, maar hij komt er wel heel vaak vrij gemakkelijk langs. Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat hij niet genoeg overzicht heeft, alleen wat is een kenmerkendere kwaliteit: scorend vermogen en een mannetje kunnen passeren of overzicht hebben? Van een jeugdspeler vind ik dat eerste veel belangrijker, overzicht hebben en assists geven valt altijd nog te leren in meer of mindere mate.
Voorlopig pakt Cabral gewoon punten voor ons, dat is heel knap voor een speler die niet in de basis staat en bovendien nog zo jong is als hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
[..]
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.Da's een typefout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
[..]
Je bedoelt jullie ? Julliet is foutief Nederlands.Het is bijzonder irritant om Brabants/Limburg dialect te moeten lezen als je zelf gewoon ABN spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Ik lees in dit topic nergens dialect volgens mij hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is bijzonder irritant om Brabants/Limburg dialect te moeten lezen als je zelf gewoon ABN spreekt.
Sterkte.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is bijzonder irritant om Brabants/Limburg dialect te moeten lezen als je zelf gewoon ABN spreekt.
Geloof het wel jah.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zat Achahbar de afgelopen (2) wedstrijden eigenlijk bij de selectie ?
Bij Utrecht niet. Week ervoor wel, geloof ik. Trainde vandaag eerst een half uur met zijn eigen elftal mee en sloot daarna aan bij het eerste.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zat Achahbar de afgelopen (2) wedstrijden eigenlijk bij de selectie ?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 20:18:01De KNVB heeft laten weten dat #Feyenoord voldoende punten heeft om richting categorie 2 te gaan. reageer retweet
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 20:18:01De KNVB heeft laten weten dat #Feyenoord voldoende punten heeft om richting categorie 2 te gaan. reageer retweet
Vandaag is een zwarte dag voor LN & co.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |