Dat is helemaal niet waar Cabral is lekker bezig en moet vooral zo doorgaan. Of had je liever Lurling gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die Cabral die altijd alleen gaat en ongeveer 80 keer per wedstrijd balverlies leidt? Die Cabral ja.
Het wordt een koude kerstmis voor Stokstaart zo zonder z'n knuffel-Japannertje.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
In reactie op geruchten dat #Ryo na de winterstop weer wordt gehuurd laat #Feyenoord weten dat die kans nihil is. En das niet veel.
Mooi zo.
quote:Lensky krijgt te maken met terugval en keert terug naar afkickkliniek
Jacob Lensky is voorlopig nog niet klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van FC Utrecht. De middenvelder werd aan het begin van dit seizoen opgenomen in een afkickkliniek omdat hij kampt met een alcoholverslaving, maar meldde zich in oktober weer op het trainingsveld van Utrecht. De Domstedelingen melden op hun officiële website dat Lensky echter opnieuw is opgenomen.
De geboren Canadees heeft te maken met een terugval en zal Utrecht dus weer tijdelijk gaan verlaten. “Jacob heeft te maken met een lichte terugval in het proces”, zegt clubarts Frank van Hellemondt. “Dat is overigens heel begrijpelijk en gebruikelijk in dergelijke afkickprogramma’s en wij hadden dit dan ook verwacht. Het is nu eenmaal een lastig proces.”
Lensky speelde alweer enkele wedstrijden met de beloften van Utrecht mee, maar zal zich voorlopig dus weer volledig op het afkicken gaan richten. Utrecht maakt niet bekend hoelang de 23-jarige middenvelder ditmaal opgenomen zal worden. Lensky beschikt over een aflopend contract bij de huidige nummer dertien van de Eredivisie, maar Utrecht wil de samenwerking verlengen.
Jezus wat slecht.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wordt dan ook wel Jacob Apresky genoemd. Haha.
Zelden zo'n groot talent gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:38 schreef Muto het volgende:
Ryo moet je inderdaad niet willen. Zo goed was hij nou ook weer niet. De eerste drie wedstrijden waren prachtig, maar daarna was het niks meer.
Heldenquote:Fräser en Bosvelt in FC Rijnmond
Henk Fräser is vrijdag te gast in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. De oud-speler van Feyenoord, tegenwoordig assistent-trainer bij ADO Den Haag, schuift aan naast presentator Etienne Verhoeff en verslaggever Jan Dirk Stouten.
Ook Paul Bosvelt komt aan bod. Teun de Jong maakte een reportage over de voormalig speler van Feyenoord, die ook bij FC Twente - de komende tegenstander van de Rotterdammers - heeft gespeeld. Tegenwoordig is hij assistent-trainer bij eerstedivisionist Go Ahead Eagles, vrijdag aan de Krommedijk de opponent van FC Dordrecht.
FC Rijnmond begint vrijdag om 17:25 uur op TV Rijnmond en wordt vervolgens ieder uur herhaald.
Hoe de fuck zit Bosvelt niet bij ons als trainerquote:
De manier waarop Fraser tijdens zijn dienstverband is behandeld, is helemaal belachelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck zit Bosvelt niet bij ons als trainer. Ik ben superblij met de KGB maar man wat een koning is deze kerel.
WTFquote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef Muto het volgende:
Trouwens, als ik het goed hoorde gaat Toine van Goolberg stoppen als trainer bij Feyenoord. Ik weet niet of het echt zo is. Het zou me niks verbazen als hij het niet eens is met de Verheijenmethode?
En er was na de training een man van Pele schoenen. Een aantal spelers waren geīnteresseerd in die schoenen en El Ahmadi gaat ze bij de trainingen gebruiken. Die man had twee paar meegenomen. Terwijl Karim de schoenen aan het passen was, kwam Erwin Mulder die Piet irriteren door de schoenen af te zeiken. Hij pakte van de andere paar 1 schoen uit de doos en liep weg.
Toen El Ahmadi wegliep met zijn schoenen, wilde Piet dat andere paar aan Lamprou laten zien. Hij doet de schoenendoos open, komt hij erachter dat hij een schoen mist. Ondertussen stond Erwin achter een paal zich kapot te lachen en gaf de schoen aan Guidetti, die niets door had. Uiteindelijk dacht Piet dat Guidetti die schoenen had gejat. Erwin had toen zo'n trollgezicht. Erwin bleef trouwens grappen maken met Piet.
Maar die Pele schoenen zien er wel leip uit.
Ja door Boszquote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Muto het volgende:
[..]
De manier waarop Fraser tijdens zijn dienstverband is behandeld, is helemaal belachelijk.
Al doet Brard het ook niet verkeerd.quote:
Nike Tiempo Legends en niks anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef Muto het volgende:
Trouwens, als ik het goed hoorde gaat Toine van Goolberg stoppen als trainer bij Feyenoord. Ik weet niet of het echt zo is. Het zou me niks verbazen als hij het niet eens is met de Verheijenmethode?
En er was na de training een man van Pele schoenen. Een aantal spelers waren geīnteresseerd in die schoenen en El Ahmadi gaat ze bij de trainingen gebruiken. Die man had twee paar meegenomen. Terwijl Karim de schoenen aan het passen was, kwam Erwin Mulder die Piet irriteren door de schoenen af te zeiken. Hij pakte van de andere paar 1 schoen uit de doos en liep weg.
Toen El Ahmadi wegliep met zijn schoenen, wilde Piet dat andere paar aan Lamprou laten zien. Hij doet de schoenendoos open, komt hij erachter dat hij een schoen mist. Ondertussen stond Erwin achter een paal zich kapot te lachen en gaf de schoen aan Guidetti, die niets door had. Uiteindelijk dacht Piet dat Guidetti die schoenen had gejat. Erwin had toen zo'n trollgezicht. Erwin bleef trouwens grappen maken met Piet.
Maar die Pele schoenen zien er wel leip uit.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Wat een grap dit, jij hebt liever Fer met elke wedstrijd meerdere slaapmomentjes dan Bakkal?
Met Fer in het team had je weer een heel ander soort voetbal gespeeld. Individueel heeft Fer (zeker qua transfersom-potentie) natuurlijk veel meer waarde, alleen ik denk dat het voor de ontwikkeling van het team (speltechnisch gezien) goed was dat blind paard Gini en Lieg-roy Fer vertrokken zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Maar lieverkoekjes bakken we niet!
Het is ook een non-discussie natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met Fer in het team had je weer een heel ander soort voetbal gespeeld. Individueel heeft Fer (zeker qua transfersom-potentie) natuurlijk veel meer waarde, alleen ik denk dat het voor de ontwikkeling van het team (speltechnisch gezien) goed was dat blind paard Gini en Lieg-roy Fer vertrokken zijn.
Ja, geef ik je gelijk in. Is redelijk onzichtbaar na die eerste 2 wedstrijden. Maar ik heb ook het idee dat hij niet de échte drive heeft om te slagen en dat hij het allemaal wel best vindt. Die eerste wedstrijden wou hij zich misschien nog echt bewijzen, maar dat zal nu ook niet meer zo hoeven voor hem. Denk dat het wel zo'n speler is. (maar ik kan er ook naast zitten, natuurlijk)quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een non-discussie natuurlijk.
Maar ik vind Bakkal zo flets. Als je dan z'n eerste wedstrijd neemt, waar hij heel nadrukkelijk op het veld aanwezig was. Dat heeft hij helaas niet doorgezet. Ik had verwacht/gehoopt dat hij echt wat extra's zou brengen, maar meer dan zijn werk doen en een krap zesje halen is het niet.
Ik heb liever spelers die constant een 6,5 halen dan spelers die de ene week een 9 halen en de andere week een 3.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een non-discussie natuurlijk.
Maar ik vind Bakkal zo flets. Als je dan z'n eerste wedstrijd neemt, waar hij heel nadrukkelijk op het veld aanwezig was. Dat heeft hij helaas niet doorgezet. Ik had verwacht/gehoopt dat hij echt wat extra's zou brengen, maar meer dan zijn werk doen en een krap zesje halen is het niet.
Dus je hebt liever Schaken dan Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb liever spelers die constant een 6,5 halen dan spelers die de ene week een 9 halen en de andere week een 3.
Die spelers die constant een 6,5 halen zorgen namelijk voor consistentie in een elftal. El Ahmadi doet dat nu ook, alleen haalt hij continue een 8
Als je zoals hem redeneert kan je misschien beter Cabral basis laten staan. Dan kijk je of een 9 is of een 3 en dan wissel je hem als het een 3 isquote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je hebt liever Schaken dan Cabral.![]()
Als Bakkal wekelijks een 7,5 gaat halen: prima. Momenteel is het te mager wat hij brengt. Wat de kleine kapitein zegt: het lijkt wel alsof hij de drive al niet meer heeft. Wilde zich even neerzetten in de eerste wedstrijden en doet nu nog slechts zijn plicht.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb liever spelers die constant een 6,5 halen dan spelers die de ene week een 9 halen en de andere week een 3.
Die spelers die constant een 6,5 halen zorgen namelijk voor consistentie in een elftal. El Ahmadi doet dat nu ook, alleen haalt hij continue een 8
Maar dat heb ik ook nooit ontkentquote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je hebt liever Schaken dan Cabral.![]()
Ik zag je geniepige edit wel hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Bakkal wekelijks een 7,5 gaat halen: prima. Momenteel is het te mager wat hij brengt. Wat de kleine kapitein zegt: het lijkt wel alsof hij de drive al niet meer heeft. Wilde zich even neerzetten in de eerste wedstrijden en doet nu nog slechts zijn plicht.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag je geniepige edit wel hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
- Dankzij hem speelden we gelijk bij Utrecht (1 punt)
* blunder Van Dijk, en Cabral had even daarvoor de bal natuurlijk aan Clasie moeten geven
- Dankzij hem wonnen we bij RKC (3 punten)
* van richting veranderd schot, die drie punten daarom op Cabrals conto schrijven is te veel eer
- Dankzij hem wonnen we van Roda (3 punten)
* goede pot, wel tegen een ploeg die toen alles verloor
- Hij brak de wedstrijd tegen Vitesse open geloof ik ?
* volgens mij had Cabral daar weinig mee van doen
Op die manier kun je vrijwel alles dood beredeneren.quote:
Het is leuk dat je de pluspunten opnoemt maar die moet je dan wel wegstrepen tegen al die keren dat hij balverlies heeft geleden waarbij een tegendoelpunt viel.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook nooit ontkent. En ik wist precies dat je met dit voorbeeld zou komen
Daarom zei ik het ook.
Maar ja, in principe wel. Al haalt Cabral eigenlijk nooit écht een drie. Cabral is zo belangrijk voor dit elftal geweest jongens, dat mag echt niet vergeten worden.
- Dankzij hem speelden we gelijk bij Utrecht (1 punt)
- Dankzij hem wonnen we bij RKC (3 punten)
- Dankzij hem wonnen we van Roda (3 punten)
- Hij brak de wedstrijd tegen Vitesse open geloof ik ?
- Hij heeft nog een wedstrijd gehad waarbij we 3 punten pakten, waarbij we eerst achter stonden. Ik zit heel hard te peinzen welke wedstrijd dit was.
Ja, 9 van de 10 acties die hij maakt mislukken, ja, het is een 'dom dravertje', maar zonder zijn punten tegen ZEKER RKC en Utrecht stonden we nu wel eventjes Achtste.
Als je dan nog die wedstrijd meerekent 'die ik me niet meer kan herinneren maar ik WEET dat hij er is stonden we zelfs Elfde.
Schrijf hem dus zeker niet af. Ja, het is een kutje, maar wel een die ons dit seizoen veel punten opgeleverd heeft die we anders gemorst hadden.
Plus het feit dat iemand die altijd voor eigen succes gaat in absolute zin ook meer kans heeft op doelpunten en geslaagde acties.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef eight het volgende:
[..]
Het is leuk dat je de pluspunten opnoemt maar die moet je dan wel wegstrepen tegen al die keren dat hij balverlies heeft geleden waarbij een tegendoelpunt viel.
Je komt over als een 50-jarige met al je verhalen, maar je bent dus nog een broekie eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
Ik neem u allen terug mee naar 2002.
Daar woon ik letterlijk hemelsbreed 400 meter vandaan en zat ik op de middelbare school. Die mevrouw (blond in het begin "ben geschokt") heet mevrouw De Groot, haar dochter (die blonde) Anette zat bij mij in de klas op de basisschool.
Die jochies op het einde zaten bij mij in de klas op de middelbare school.
Twee dagen later tekenden we massaal het condoleanceregister om daarna te feesten op het stadhuisplein.Een onwerkelijke wereld waarin verdriet en vreugde letterlijk door een uiterst dunne lijn gescheiden werd: die lijn heette de coolsingel.
Mijn slapstick is soms ook overgoten met een mooi sausje.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
Missing the point of the story Happel. Sommigen hiervinden dat iklijk op een 16-jarige, jij vind me weer lijken op iemand van 50
.
Ik ben 23 jaar oud (word snel 24). Heb gewoon een hele hoop meegemaakt in mijn leven en weet het altijd met een Gijp-sausje te overgieten zodat het nog een soort van slapstick wordt
Misschien eens je biografie uit laten brengen? Dan heb ik tenminste naslag werk en kan ik mijn kleinkinderen vertellen over de grote Helpmefok op een forum.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
Missing the point of the story Happel. Sommigen hiervinden dat iklijk op een 16-jarige, jij vind me weer lijken op iemand van 50
.
Ik ben 23 jaar oud (word snel 24). Heb gewoon een hele hoop meegemaakt in mijn leven en weet het altijd met een Gijp-sausje te overgieten zodat het nog een soort van slapstick wordt
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien eens je biografie uit laten brengen? Dan heb ik tenminste naslag werk en kan ik mijn kleinkinderen vertellen over de grote Helpmefok op een forum.
Als Cabral er tegen Twente twee injast of twee fraaie assists geeft, krijgt hij ook de credits. Of mede credits.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Op die manier kun je vrijwel alles dood beredeneren.
Goal van Schaken tegen PSv was een blunder van Willems, Goal van Cisse tegen PSV was een faal van Toivonen, goal van Guidetti tegen Utrecht kwam door slecht ingrijpen van de verdediging, goal van Guidetti tegen RKC had nooit gemogen omdat de verdediger hem niet aanpakte enz. enz.
Wie scoorde 3 keer tegen Roda en niemand anders? Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Cabral er tegen Twente twee injast of twee fraaie assists geeft, krijgt hij ook de credits. Of mede credits.
In genoemde wedstrijden vind ik het echter te veel eer voor Cabral om te stellen dat het aan hem te danken was dat er punten werden gepakt.
Nou ik ben echt geen fan van de jongen hoor. Vergis je niet. Alleen objectief gezien hebben we genoeg aan 'm te danken de eerste seizoenshelft.quote:
Je lult man. Je kunt niet "objectief" kijken naar dingen en dan alleen zijn doelpunten opsommen. Ga die hele pot, 90 minuten lang, maar weer kijken en noteer dan elke goede actie en elke foute beslissing. Op het moment dat hij een bal niet teruglegt op Guidetti die hem kan inschuiven telt zijn andere doelpunt dus al niet meer mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie scoorde 3 keer tegen Roda en niemand anders? Cabral.
Wie scoorde de winnende tegen RKC? Cabral.
Wie scoorde de gelijkmaker tegen Utrecht? Cabral.
Aan wie hebben we dus objectief gezien 7 punten te danken? Cabral.
Blijft het een balverlieslijdend arrogant lomp met weinig inzicht hebbend dravertje?
Maar nogmaals: Zonder Cabral hadden we minimaal 5 punten minder gehad (Roda en VVV waren dan gelijkspelen geworden). En dan vergeet ik nog steeds die wedstrijd waarin hij ook de winnende maakteSomeone help me!
Dat heeft toch geen fuck ermee te maken dat HIJ het doelpunt maakt en HIJ OBJECTIEF GEZIEN dus de winnende stand bereikt heeft? Al heeft hij daarvoor een miljoen kansen verprutst, hij is objectief gezien de persoon die scoort. Zo simpel is het!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je lult man. Je kunt niet "objectief" kijken naar dingen en dan alleen zijn doelpunten opsommen. Ga die hele pot, 90 minuten lang, maar weer kijken en noteer dan elke goede actie en elke foute beslissing.
quote:Op het moment dat hij een bal niet teruglegt op Guidetti die hem kan inschuiven telt zijn andere doelpunt dus al niet meer mee.
Dus eigenlijk moeten we Mulder nu bombarderen tot volksheld nummer 1? Hij pakt ook punten. Want als hij ze niet tegen houdt heb je niks aan Cabral?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen fuck ermee te maken dat HIJ het doelpunt maakt en HIJ OBJECTIEF GEZIEN dus de winnende stand bereikt heeft? Al heeft hij daarvoor een miljoen kansen verprutst, hij is objectief gezien de persoon die scoort. Zo simpel is het!
[..]![]()
Zijn er nieuwe regels ingesteld door de FIFA joh?
. Dat gaat natuurlijk nergens over. Zie bovenstaand verhaal.
Cabral is de jongen die scoort, Cabral is de jongen die ons op voorsprong brengt, Cabral is de jongen die ons daarmee de zegen brengt, DUS IS CABRAL OBJECTIEF GEZIEN VERANTWOORDELIJK VOOR DE GEPAKTE PUNTEN.
Nou, again, objectief gezien had PSV er 10 in kunnen hebben tegen ons. Die wedstrijd heeft hij teringgoed gekeept.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we Mulder nu bombarderen tot volksheld nummer 1? Hij pakt ook punten.
Dat klopt, zie Vermeer tijdens Utrecht - Ajax.quote:Want als hij ze niet tegen houdt heb je niks aan Cabral?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |