Nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blowen in de kuip sinds 2009 verboden ?
Haha wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
de fuck?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Loop het toilet van DHZ in, dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Caland het volgende:
Keer een sos meet met helpmefok lijkt me dan weer veel interessanter.
Happel regelt het spul wel
Dat wordt z'n dood.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Caland het volgende:
Keer een sos meet met helpmefok lijkt me dan weer veel interessanter.
Happel regelt het spul wel
Nee ik heb geen vastgestelde ADHD ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat wordt z'n dood.Helpmefok, heb je ook Ritalin? Heb tentamens dus kan er wel een paar gebruiken.
JAAAAAAA....wtf nostalgie. Dat was nog de SEGA toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef OProg het volgende:
Dankzij deze actie moest ik na al die jaren weer ineens aan Jazz Jackrabbit denken...
[ afbeelding ]
Ik zie je over een paar jaar nog wel terug.. ..in een gootquote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vastgestelde ADHD ofzo.
Feyenoord heeft trouwens een FUCKING goede odd tegen Twente. 3.35 toen ik 50¤ bette.
Die gasten wonnen de afgelopen 10 jaar in de Eredivisie een keer en speelde een keer gelijk
Ook gaan wij alle toppers keihard pakken.gratis geld !!11'//einz
De rode bandana"'s zijn omgeknoopt en de waterpistolen zijn gevuld met wijn. De kip is uit het hok. Ik herhaal: de kip is uit het hok. De groene haas staat in de coffeeshop. Ik herhaal...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef OProg het volgende:
Dankzij deze actie moest ik na al die jaren weer ineens aan Jazz Jackrabbit denken...
[ afbeelding ]
Het is leuk geweest. Herhaling van grappen worden hier niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De rode bandana"'s zijn omgeknoopt en de waterpistolen zijn gevuld met wijn. De kip is uit het hok. Ik herhaal: de kip is uit het hok. De groene haas staat in de coffeeshop. Ik herhaal...
Muah, met 23k op de bank, een aantal bachelors en dalijk twee masters komt het denk ik wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zie je over een paar jaar nog wel terug.. ..in een goot
T was meer voor hen die t vorige topic gemist haddenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is leuk geweest. Herhaling van grappen worden hier niet gewaardeerd.
Deze manquote:Van Gastel voorlopig tevreden met assistentschap bij Feyenoord
Jean-Paul van Gastel is voorlopig tevreden met zijn functie als assistent-trainer. De oud-speler is sinds deze week in het bezit van het diploma Coach Betaald Voetbal. De 39-jarige oefenmeester heeft ook een periode stage gelopen bij Real Madrid.
"Dat was bijzonder om mee te maken. Samen met een aantal medecursisten ben ik vijf dagen bij Real op bezoek geweest", zei Van Gastel op de website van de KNVB. "Alles bij het eerste elftal. Ik heb veel kunnen vragen en dat leverde leerzame momenten op. Eigenlijk was het geen reëel beeld wat we daar gezien hebben. De organisatie was top, de faciliteiten waren top en er stond een toptrainer voor de groep."
"Dat was bijzonder om mee te maken, maar achteraf was ik misschien wel liever naar een Europese subtopper gegaan. Puur om een realistischer beeld te krijgen van wat ik zelf als trainer kan verwachten. Misschien ga ik dat alsnog doen. Je bent tenslotte nooit uitgeleerd." Anderhalf jaar heeft de voormalig middenvelder moeten werken voor zijn diploma.
"Het was anderhalf jaar hard werken, maar ik heb enorm veel opgestoken. Ik heb veel verschillende inzichten gekregen, die me hebben geholpen bij het vormen van mijn eigen visie", zegt Van Gastel, die ook op managementniveau het nodige heeft opgestoken. "Daardoor krijg je een goed beeld welke factoren er allemaal een rol spelen. Het was heel leerzaam." Ooit wil Van Gastel als hoofdtrainer aan de slag.
"Die ambitie heb ik wel, anders had ik deze cursus niet gevolgd. Maar op dit moment vind ik mijn huidige rol bij Feyenoord geweldig. Vorig seizoen was ik trainer van Feyenoord Onder 19 en ook dat vond ik geweldig. Wat de toekomst brengt weet je nooit, voor nu ben ik ieder geval blij dat ik geslaagd ben voor de cursus."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz1gWChEjrd
Rustig maar gozert, voor jouw reacties lees ik rustig drie Feyenoord-topics terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
T was meer voor hen die t vorige topic gemist hadden
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Rustig maar gozert, voor jouw reacties lees ik rustig drie Feyenoord-topics terug.
Hoe kom jij trouwens aan overgewicht als je de godganse dag stuitert en je vriendin alles met suiker bij je vandaan houdt?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan overgewicht als je de godganse dag stuitert en je vriendin alles met suiker bij je vandaan houdt?
Als je dat echt deed, dan wist je dat het door Prednison komtquote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Rustig maar gozert, voor jouw reacties lees ik rustig drie Feyenoord-topics terug.
Als ik Helpmefok 1 keer in het topic heb gezien is het al genoeg hoor, anders ga ik zelf ook stuiteren.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:33 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
[..]
Als je dat echt deed, dan wist je dat het door Prednison komt![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze manToch weet ik niet of hij de juiste man is om ooit hoofdtrainer te worden....
Geen pakketje?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nog relevant Feyenoord-nieuws? Er gebeurt niks meer...
Oh shit...ik vergeet natuurlijk de Feyenoord-editie van Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdrachtgever:
Als de haas groen is en de haan van Lamberti tweemaal kraait, vind je voor het Maasgebouw in een goudkleurige envelop de betekenis van onderstaande prent:
[ afbeelding ]
Ik hoop van wel al loopt hij wel het Been traject.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze manToch weet ik niet of hij de juiste man is om ooit hoofdtrainer te worden....
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Van Gastel hetzelfde als Been?
Als we 7-0 achter hadden gestaan met van Gastel achter de groep had hij het veld in gerend en hoogstpersoonlijk Dszsudsak het veld uitgeschopt.
Hij beloopt nu zijn weg toch. Eerst assistent tussenclub en dan later Feyenoord.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Van Gastel hetzelfde als Been?
Als we 7-0 achter hadden gestaan met van Gastel achter de groep had hij het veld in gerend en hoogstpersoonlijk Dszsudsak het veld uitgeschopt.
Dan ga je inderdaad echt kapot denk ik!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
Lijkt me wel eens lachen dr eentje te draaien voor de wedstrijd met een paar gasten van hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Argh, de TT![]()
WHAT IS IT?!?!?!??!?!Laat gaan man. Kan toch alleen maar tegenvallen. Ik zit eerder te denken aan een bepaalde publicatie van gegevens die in handen van een klein aantal supporters is gekomen en die gevolgen zullen hebben voor het zittende bestuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Argh, de TT![]()
WHAT IS IT?!?!?!??!?!Laat het dan gewoon met rust, ik zie het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zullen vast geen aanslagen of kidnappings komen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dat, ja. Krijg echt van iedereen uit mijn kennissenkring sms'jes, whatsapp berichten etc. Hilarisch.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef BusterPosey het volgende:
Doel van die actie lijkt nu al ruimschoots bereikt. Mensen hebben het er over.
Initiatiefnemers zullen zich vast kapot lachen.
Volgens mij zit ik dan ook in de goede richting met m'n verwachting.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja. Krijg echt van iedereen uit mijn kennissenkring sms'jes, whatsapp berichten etc. Hilarisch.
Al is het wel een serieus iets.
Als het in het belang van Feyenoord is moeten ze het vooral doen. Ik vraag me alleen af of de club er wel bij gebaat is om op bestuurlijk niveau weer helemaal overhoop te liggen voor een persoonlijke vete.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef Muto het volgende:
Echt, ik ben zelfs Flappie-liedjes rond kerst minder snel zat dan de Haasberichtjes hier. Gun die gasten tot 4 januari dat pleziertje wat ze willen niet.
Elk andere actie zou een schande zijn imo. Je gaat geen protest/andere zaken aanstippen exact een jaar na het overlijden van de grootste Feyenoorder aller tijden. Dat is onrespectvol en supporteronwaardig.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die 4 januari kan nooit geen toeval zijn. Er is ergens een verband tussen die kolere-haas en het overlijden van Coentje.
Ja, de datum zal ongetwijfeld met opzet gekozen zijn idd. Ik vraag me alleen af of het een kritische actie wordt richting het bestuur of een positieve supporters-actie.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die 4 januari kan nooit geen toeval zijn. Er is ergens een verband tussen die kolere-haas en het overlijden van Coentje.
Geen protest. Dan waren ze nu allang zieltjes aan het winnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, de datum zal ongetwijfeld met opzet gekozen zijn idd. Ik vraag me alleen af of het een kritische actie wordt richting het bestuur of een positieve supporters-actie.
Kan ook een spraakmakende publicatie zijn die het zittende bestuur in het nauw drijft. Daar heb je niet veel mensen voor nodig. Dat ze het pas op 4 januari doen is waarschijnlijk omdat ze zelf geen zin hebben om er met de feestdagen veel mee bezig te zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen protest. Dan waren ze nu allang zieltjes aan het winnen.
Anders sta je daar met 300 man te protesteren.
Die dag is ook de nieuwjaarsreceptie toch?
Tja alsof het je verbaast.quote:
Je begint zelf door met die suggestieve plaatjes te komen.quote:
Idd...moet daar niet meer gaan zitten. Wil zelf niets vertellen en normaal reageren dus dan kun je beter thuisblijven.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
Beetje jammer
Op Sport 1 vind ik hem altijd wel erg sterk in zijn analyses. Of bij P&W. Maar niet bij VI.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...moet daar niet meer gaan zitten. Wil zelf niets vertellen en normaal reageren dus dan kun je beter thuisblijven.
Willem is geweldig als persoon, maar het is bij VI idd niks. Hij moet ook bij zichzelf te rade gaan en daar niet gaan zitten in de verwachting dat hij met hetzelfde gedrag ineens wel hoge ogen gooit.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op Sport 1 vind ik hem altijd wel erg sterk in zijn analyses. Of bij P&W. Maar niet bij VI.
Denk dat het 2 uitzendingen duurt voor Willem niet meer komt trouwens. Laatste keer is hij er met ruzie vertrokken dus snap dit to-taal niet![]()
Nouja, Willem kan sowieso niet stuk voor mij
Dat rubje nog niet in dat topic heeft gepost.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
Beetje jammer
Hij blijft het maar benadrukken alsof het een hoogtepunt uit zijn leven is.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh wat is hij blij dat hij wel wat weet.
Niemand dwingt je om hier te komen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:
Dit topic is ook een beetje een poel geworden van humorloze patientjes, of wat? Ik was hier juist weer terug gekomen omdat hier nog een beetje op niveau over Feyenoord werd gepraat...
De waarheid zal (zoals gebruikelijk) wel weer in het midden liggen. Ja, ze zullen het best een beetje interessant vinden om zo geheimzinnig te doen, maar het zal ook wel een doel dienen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Hij blijft het maar benadrukken alsof het een hoogtepunt uit zijn leven is.
Best wel zielig eigenlijk..
Ik ging net ook even wat teruglezen van vanmiddag maar ik had het al snel gezien.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:
Dit topic is ook een beetje een poel geworden van humorloze patientjes, of wat? Ik was hier juist weer terug gekomen omdat hier nog een beetje op niveau over Feyenoord werd gepraat...
Ik ben nu meer aan het scrollen dan aan het lezen. Topicverpaupering noemt men dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ging net ook even wat teruglezen van vanmiddag maar ik had het al snel gezien.
Stonden er geen twitters van de vriendin van Super-guidetti tussen zeker?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ging net ook even wat teruglezen van vanmiddag maar ik had het al snel gezien.
Er is op het moment niet zoveel nieuws, maar het staat je uiteraard vrij om ons te verblijden met een inhoudelijk betoog over willekeurig welk Feyenoord-gerelateerd onderwerp.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben nu meer aan het scrollen dan aan het lezen. Topicverpaupering noemt men dat.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stonden er geen twitters van de vriendin van Super-guidetti tussen zeker?
En het dan ''mooi'' vinden als mensen die er niets van weten wat proberen te bedenken. Triestig wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Er was vandaag wel weer een mooie van hemzelf dat hij met deze donkere dagen het liefst in bed bleef liggen.quote:
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:32:43Morning my friends ! Its the time of the year that when u wake up it so dark and cold out side u dnt wanna leave bed ... reageer retweet
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:33:33But i have dnt worry 2 session 2 day after that x-mas dinner with the team and staff of #Feyenoord ! Christmas is getting closer wieeee reageer retweet
Publiciteitsstunt is het gewoon, klaar. Het 'kijk-ons-nou-eens'-gehalte druipt er vanaf. Gaan we straks nog leden van de RVC opgeknoopt terugvinden door Rotterdam heen met ambigrammen in hun lichaam gebrand zoals in een Dan Brown-boek?quote:"We were amazed to discover that the site was instantly linked with terrorism, simply for the fact that it seems mysterious. Evil was the number one first impression people had of the site, in spite of the fact that there are no threats on the site. The only thing Eon 8 says is "We don't want you here". Nothing else.
Other less disappointing opinions were social experimentation (which was correct), James Bond movie viral marketing, and promotions for video games.
For many people, being faced with a countdown timer was an instant reason to try to shut down or hack the site. This is a worrying reaction, that if someone doesn't understand something they must destroy it. As a result, the servers have been hit quite hard these last few days, but luckily 99% of the 'hackers' could easily be described as 'l4me n00bs'.
Another worrying example of paranoia was how quickly people would jump to conclusions, such as telephoning the registered owner of a dog seen in a photograph on a server that hosts a page that links to eon8."
Sorry dat ik geen berichtjes over Sanna Dahlstrom of SuperGuidetti gepost heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Na Clasie ook Cissé fit voor duel met FC Twente
Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.
Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.
"Jordy is nog het minste probleem", vertelde de oefenmeester. "Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt." Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: "Het gevoel is dat hij het gaat redden."
Ik ben wel met je eens dat er de laatste topics veel off-topic is gesproken. Het meeste daarvan was overigens wel vermakelijk, al weten sommige users niet zo goed van ophoudenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben nu meer aan het scrollen dan aan het lezen. Topicverpaupering noemt men dat.
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Niks meer van gelezen deze week...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Prima nieuwshoe is het eigenlijk met de Vrij?
Sterke post.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat hele Groene Haas gezeur doet me denken aan de Eon 8 hoax van een paar jaar geleden. Waren mensen die bij wijze van sociaal experiment een site online hadden gezet met een countdown erop, zonder enige andere informatie.
Toen de countdown verstreken was was het volgende de reactie van de mensen erachter:
[..]
Publiciteitsstunt is het gewoon, klaar. Het 'kijk-ons-nou-eens'-gehalte druipt er vanaf. Gaan we straks nog leden van de RVC opgeknoopt terugvinden door Rotterdam heen met ambigrammen in hun lichaam gebrand zoals in een Dan Brown-boek?
Het meest jammere vind ik nog wel dat, hoe je het ook wendt of keert, je zo een tweedeling opwerpt. Je wekt immers de impressie dat je alleen een eckte-eckte bent als je weet waar dit over gaat, en daar krijg je alleen maar aversie mee onder de rest van de supporters. Wat was het ook alweer... stand united, die divided?
Dit verklaard ook wel een beetje de extreme reacties richting het bestuur van Feijenoord.quote:his is a worrying reaction, that if someone doesn't understand something they must destroy it.
Nee, jouw reactie dan. Over zielig gesproken.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Voor wie zouden ze op de tribune zitten?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 20:07:58Scouts van o.a. #Feyenoord zitten vanavond op de tribune bij het duel tussen Anderlecht en Lokomotiv Moskou. #EuropaLeague reageer retweet
Voor Lukaku waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Happel het volgende:
Laten we maar overgaan tot interessantere dingen. Dat gefrustreerde gedrag van sommigen, omdat ze iets niet weten is maar zielig.Voor wie zouden ze op de tribune zitten?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 20:07:58Scouts van o.a. #Feyenoord zitten vanavond op de tribune bij het duel tussen Anderlecht en Lokomotiv Moskou. #EuropaLeague reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Laten je toch niet zo kennen johquote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, jouw reactie dan. Over zielig gesproken.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor Lukaku waarschijnlijk.
Jordan Lukaku zit er nog, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is laatst ingevallen.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
Thomas Chatelle, aflopend contract.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Happel het volgende:
Laten we maar overgaan tot interessantere dingen. Dat gefrustreerde gedrag van sommigen, omdat ze iets niet weten is maar zielig.Voor wie zouden ze op de tribune zitten?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 20:07:58Scouts van o.a. #Feyenoord zitten vanavond op de tribune bij het duel tussen Anderlecht en Lokomotiv Moskou. #EuropaLeague reageer retweet
dertiger en in het verleden al 4 zware blessures gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thomas Chatelle, aflopend contract.
God je mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speelt hij wel eens mee dan? Je hoeft toch geen scout te sturen voor iemand die op de tribune zit?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja, is wel makkelijker contact leggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Speelt hij wel eens mee dan? Je hoeft toch geen scout te sturen voor iemand die op de tribune zit?
Nog nooit van gehoord. Wat voor soort speler is dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar nog bij NEC aangekut. Is nooit buiten België wezen voetballen, op NEC na. Geeft je dus een idee van het type spelerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Wat voor soort speler is dat?
Ik mag hopen dat ze niet voor hem op de tribune zitten. Dat station is Feyenoord toch wel al gepasseerd mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar nog bij NEC aangekut. Is nooit buiten België wezen voetballen, op NEC na. Geeft je dus een idee van het type speler.
Ik hoop dat ze dat wel begrijpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet voor hem op de tribune zitten. Dat station is Feyenoord toch wel al gepasseerd mag ik hopen?
Ze hebben hem eerder bekeken . Dus denk dat ze weer voor hem komen (gokje)quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar nog bij NEC aangekut. Is nooit buiten België wezen voetballen, op NEC na. Geeft je dus een idee van het type speler.
Speelde al twee jaar geen wedstrijd bij Anderlecht. Dan weet je 't wel. Laatste 'grote' succes was landskampioen in België.
Als Geel die gozert aantrekt zou dat een enorme blamage op zijn tot nu toe feilloze Feijenoord blazoen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben hem eerder bekeken . Dus denk dat ze weer voor hem komen (gokje)
Wat was je inleg?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat wel begrijpen.
BESIKTAS GESCOORDNU ALLEEN NOG PSG NOG EN IK WIN 3100 (mits ze dan ook winnen)! Dan doe ik serieus iedereen in Mike's een rondje
Zou de eerste faal van v. Geel zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben hem eerder bekeken . Dus denk dat ze weer voor hem komen (gokje)
Een combi van 155 @ 20 euro. Echt de meest gekke uitslagen zaten ertussenquote:
Sorry. Het is On-topic omdat IEDEREEN HIER gratis bier kan verwachten in Mike'squote:
Hoeveel euro win je totaal?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
4-2![]()
Nu alleen nog salzburg moet het zien te overleven deze 4 minuten, KOMOOOOOP
Ik zou helemaal gek worden. Dat is in het geval van Helpmefok niet zo moeilijk, aangezien hij in standaard-modus al zo gek als een deur is.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef PIETR het volgende:
Zou me echt aftrekken op mn beeldscherm als ik dat saldo zou zien staan op bwin
Iemand gokverslaafd?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Dankjewel Kapiteintje. Als AZ en Hotspur winnen pak ik er nog eens 600 aangezien deze wedstrijden ook in een andere bet stonden
![]()
Als Feyenoord - Twente en Heracles - Vitesse ook de goede kant op vallen, win ik deze week 4000 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh kan mij niet schelen. Ik heb wel eens bijna 3500 gewonnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry. Het is On-topic omdat IEDEREEN HIER gratis bier kan verwachten in Mike'sOf wat dan ook
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij gewoon door Unibet ingehuurd bent om hier op het forum de hoofden van mensen op hol te brengen met die verhalen van je.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Dankjewel Kapiteintje. Als AZ en Hotspur winnen pak ik er nog eens 600 aangezien deze wedstrijden ook in een andere bet stonden
![]()
Als Feyenoord - Twente en Heracles - Vitesse ook de goede kant op vallen, win ik deze week 4000 euro.
En dan ga je het zelf doen, gaat het niet om 3500 euro maar om roepies ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij gewoon door Unibet ingehuurd bent om hier op het forum de hoofden van mensen op hol te brengen met die verhalen van je.
Screens.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
HIJ IS BINNENJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
BIertjes bij Mike's zondag!
En nu weer terug naar Feijenoord.
Gelukkig maar. Krijgen we weer leuke filmpjes met interviews op Rijnmond.nl.quote:Voetbal International meldt dat het conflict tussen RTV Rijnmond en Feyenoord weer uit de wereld is. De zender kreeg geen enkele medewerking meer van Feyenoord voor wat betreft reportages en een-op-een interviews. Vanaf 29 januari bij Feyenoord - Ajax zijn ze weer volledig welkom in De Kuip. De exclusieve radiorechten voor live wedstrijden blijven volgens contract wel bij Megastad FM.
Lijkt me positief. De Cisse vanaf de wedstrijd met Vitesse is basiswaardig.quote:Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.
Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.
"Jordy is nog het minste probleem", vertelde de oefenmeester. "Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt." Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: "Het gevoel is dat hij het gaat redden."
Wannabee Mod.quote:
quote:
Ik lees het niet eens terug. Ik post gewoon nieuws en hoop dat het niet al gedaan was. Grote kans dat ik een Versteegrobje doe, maar dan nog.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom terug van werk en moet door 3 pagina's troep spitten
Graag gedaan trouwens
Dit. Alles wat relevant is wordt toch nog minimaal 5x herhaalt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik lees het niet eens terug. Ik post gewoon nieuws en hoop dat het niet al gedaan was. Grote kans dat ik een Versteegrobje doe, maar dan nog.
De medische staf dacht dat hij PSV thuis misschien ging redden. Onze medische staf kennende is hij dan misschien eind januari weer fit.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat er de laatste topics veel off-topic is gesproken. Het meeste daarvan was overigens wel vermakelijk, al weten sommige users niet zo goed van ophouden
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Niks meer van gelezen deze week...
Doen het anders meer dan prima, vergeleken met andere jaren. Zal ook wel te maken hebben met de speciale trainingen die Raymond Verheijen opgesteld heeft, vermoed ik. Vind het aantal blessures meevallen en wat betreft het herstel van spelers kan ik er geen oordeel over vellen, aangezien ik daar niet genoeg kennis van zaken voor heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
De medische staf dacht dat hij PSV thuis misschien ging redden. Onze medische staf kennende is hij dan misschien eind januari weer fit.
We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doen het anders meer dan prima, vergeleken met andere jaren. Zal ook wel te maken hebben met de speciale trainingen die Raymond Verheijen opgesteld heeft, vermoed ik. Vind het aantal blessures meevallen en wat betreft het herstel van spelers kan ik er geen oordeel over vellen, aangezien ik daar niet genoeg kennis van zaken voor heb.
Ze nemen gewoon geen risico's, Martins Indi doet het goed op zijn positie, dus dan kan je de Vrij beter rustig laten herstellenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.
Denk dat dat eerder een gevolg is van de waardige vervangers die we voor de geblesseerden-posities hebben, zoals Roffamannetje zegt dan dat ze echt absoluut niet kunnen spelen. Waarschijnlijk willen ze gewoon scenario's vermijden waarin spelers met verdovingen gaan spelen en een herstelperiode alleen maar uitstellen en verlengen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:09:11Leuk detail: Ronald Koeman verloor als trainer nog nooit van Co Adriaanse. Koeman won 5x en speelde 2x gelijk. #Feyenoord #feytwe reageer retweet
Lijkt me toch geen overbodige luxe dat je als journalist de taal goed beheerst.twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 15-12-2011 om 06:17:08Dan komt jou vraag, jou naam op de radio. Dan leg ik Karim je vraag vrijdag voor. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:14:18Vanaf de wedstrijd #Feyenoord-ajax mag RTV Rijnmond weer 1 op 1 interviews houden met spelers. De ruzie tussen beide partijen is uitgepraat. reageer retweet
Inderdaad. Communicatie is je vak en dan beheers je het essentiële aspect daarvan (taal) niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:47 schreef Caland het volgende:
Lijkt me toch geen overbodige luxe dat je als journalist de taal goed beheerst.twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 15-12-2011 om 06:17:08Dan komt jou vraag, jou naam op de radio. Dan leg ik Karim je vraag vrijdag voor. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:14:18Vanaf de wedstrijd #Feyenoord-ajax mag RTV Rijnmond weer 1 op 1 interviews houden met spelers. De ruzie tussen beide partijen is uitgepraat. reageer retweet
Wat wil je met Edward van Cuilenborg als boegbeeld.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef Peak het volgende:
De kans is groot dat Rijnmond volgend jaar de wedstrijden inderdaad weer doet. Niet in de laatste plaats omdat Megastad op de rand van faillissement staat.
Die wedstrijdquote:
Dat is na zondag 6x winst en 2x gelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 09:28 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:09:11Leuk detail: Ronald Koeman verloor als trainer nog nooit van Co Adriaanse. Koeman won 5x en speelde 2x gelijk. #Feyenoord #feytwe reageer retweet
Feyenoord werd de eerste helft echt helemaal zoekgespeeld toen. Volgens mij de enige goede omzetting die Been ooit heeft gedaan in de rust toen.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die wedstrijd. Bij de 0-1 werd ik ZOOOOOOOO pissig van een kutmongool achter me die steeds riep "mja dat zei ik al, ja ik wist al dat dat ging gebeuren, ja dat had je kunnen verwachten". Nadat ik al een paar keer had gezegd dat hij daarmee moest kappen deed hij het extra hard toen we 0-1 achter kwamen. Ik gaf 'm toen een ongenadige klap voor zijn muil joh toen in de rust
.
In de tweede helft ging die er gewoon mee verder. Bij de 1-1 gaf ik 'm een tikje op zijn achterhoofd van 'goed man, dat jij dat wist' (paar sokjes whiskey verder). Bij de 2-1 stond ik al-knuffelend met die gast op en neer te springen
![]()
![]()
. Godverdomd wat een avond was dat.
Dit.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Al die euforie terwijl de wedstrijd nog gespeeld moet worden
Kapiteintjeeeeeeeehhhhhquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit.
Maar die euforie is wel te verklaren aangezien Kapiteintje vandaag jarig is.![]()
Virtueel rondje van mij!![]()
![]()
![]()
Schatje, jij zei ook al dat we met 0-4 op onze bek zouden gaan tegen PSV (weliswaar stomdronken van de goldstrike, maar tochquote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Al die euforie terwijl de wedstrijd nog gespeeld moet worden
Gefelicteerd pikquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit.
Maar die euforie is wel te verklaren aangezien Kapiteintje vandaag jarig is.![]()
Virtueel rondje van mij!![]()
![]()
![]()
23, maar m'n vriendin zegt dat ik zo rond de 16/17 jaar moet zijn blijven steken aangezien ik af en toe nog steeds kinderlijk enthousiast over dingen kan zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KapiteintjeeeeeeeehhhhhGefeliciteerd jongen. Hoe oud ben je geworden schattebout?
[..]
Schatje, jij zei ook al dat we met 0-4 op onze bek zouden gaan tegen PSV (weliswaar stomdronken van de goldstrike, maar toch).
Geloof me nou maar, die 3 punten blijven op zuid![]()
Alleen al omdat ik op Feijenoord gebet heb en deze keer wél overtuigd ben van winst (i.t.t. Utrecht - Feyenoord
)
Gefeliciteerd! Zie je wel verschijnen op Varkenoord zondag.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:27 schreef kapiteintje het volgende:
Zou jullie graag allemaal trakteren op een heerlijke pilsenert, maar dat zal moeilijk worden.
Ik heb ook gezegd dat we makkelijk van Vitesse zouden winnen .quote:Op donderdag 15 december 2011 10:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KapiteintjeeeeeeeehhhhhGefeliciteerd jongen. Hoe oud ben je geworden schattebout?
[..]
Schatje, jij zei ook al dat we met 0-4 op onze bek zouden gaan tegen PSV (weliswaar stomdronken van de goldstrike, maar toch).
Geloof me nou maar, die 3 punten blijven op zuid![]()
Alleen al omdat ik op Feijenoord gebet heb en deze keer wél overtuigd ben van winst (i.t.t. Utrecht - Feyenoord
)
Heb maandagochtend om 08:45 de toets van het jaar. --> langstudeerboete van 3000 euro bovenop jaarlijks collegegeld of niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zie je wel verschijnen op Varkenoord zondag.
Lijkt me een verschrikkelijk slecht idee.quote:Wenger wil Miyaichi weer bij Feyenoord stallen.
Arsenal-manager Arsène Wenger ziet wel wat in een tweede huurperiode van buitenspeler Ryo Miyaichi bij Feyenoord. De trainer wil meer speeltijd voor zijn pupil.
De Japanner kende vorig seizoen een succesvolle periode in Rotterdam. In twaalf wedstrijden voor Feyenoord maakte de watervlugge voetballer veel indruk en stond hij aan de basis van de wederopstanding die Feyenoord in de tweede seizoenshelft doormaakte. De Rotterdammers hebben nu bij Arsenal aangeklopt voor een nieuwe huurperiode.
Volgens Goal.com beviel dit Arsène Wenger zó goed dat een tweede huurperiode een waarschijnlijke optie is. De Fransman schetst de kansenverhouding 60/40 dat Miyaichi in 2012 weer een halfjaar in Rotterdam doorbrengt. Wenger zou eerst nog willen afwachten hoe het met de blessures in zijn selectie staat, alvorens hij een beslissing maakt.
Miyaichi, die afgelopen woensdag 19 jaar werd, kwam dit seizoen pas tot twee invalbeurten bij Arsenal. Met name op het fysieke vlak legt de Japanner het nog af in de Premier League. Wenger wil daarom meer speeltijd voor de vleugelspeler in een eerste elftal en Feyenoord beviel vorig jaar goed.
Mij ook. Genoeg buitenspelers op het moment, ook al zijn ze niet allemaal even geweldig.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me een verschrikkelijk slecht idee.
Verrassendtwitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 15-12-2011 om 10:31:07BREKEND Besluit over 'nieuwe Kuip' weer uitgesteld. Volg #rijnmond.nl en onze radio - en tv-programma's. #fcrijnmond reageer retweet
Opbokken met die huurspelers. Schaken maakt hier nu de dienst uit op buitenposities!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
MvG weet er wel raad mee!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opbokken met die huurspelers. Schaken maakt hier nu de dienst uit op buitenposities!
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef Stokstaart het volgende:
OT: het is alsof de wedstrijd al gespeeld is. Maar als helpmefok en zijn Turkse vriend nou al zijn gewonnen doekoes op F'noord zet dan kan het bijna niet misgaan.
Mja komop, dat is VITESSE with all due respectquote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat we makkelijk van Vitesse zouden winnen .![]()
Ja ik mot nog effe kijken, ik denk dat ik na de wedstrijd bij Mike's ga hangen. Je ziet 't zondag wel in 't topic, het hangt een beetje af van mijn vriendinquote:En als we niet winnen mag jij op bier trakteren aangezien je dat gisteren 450x geroepen hebt wil we dus 450 bieries
Dat heb ik - helaas - ook gedaan (En is altijd goed uitgepaktquote:Op donderdag 15 december 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
Zolang je maar niet zoals Caland gaat wedden op verlies van Feyenoord helpmefok
We hadden geen/één spits, maar we hebben wel 4 buitenspelers. Klein verschil. En ik vind niet dat we in de positie waar we nu in zitten een Cissé of een Cabral moeten slachtofferen voor een huurling. Heeft gewoon met beleid te maken.quote:
Die gaan we ook gewoon winnen man! Wat een gezeik weer. Elke topwedstrijd is er goed gepresteerd. Clasie fit, Cissé fit. In navolging van PSV gaat ook Twente eraan.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heb ik - helaas - ook gedaan (En is altijd goed uitgepakt). Maar tegen Twente heb ik 'gewoon' ingezet op winst
Niyachi was wel veel beter voordtat hij mee terug werd gezogen door het elftal. Die kan nu excelleren ipv Schaken bv of ego Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
We zouden er idd op vooruit gaan, maar on the long run kun je beter een Cabral laten spelen aangezien je die kunt verkopen. Ik vind het ook niet helemaal correct om spelers eerst op te leiden en ze vervolgens voor een jonkie van een andere club uit de basis te gooien.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niyachi was wel veel beter voordtat hij mee terug werd gezogen door het elftal. Die kan nu excelleren ipv Schaken bv of ego Cabral.
Goedzoquote:Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heb ik - helaas - ook gedaan (En is altijd goed uitgepakt). Maar tegen Twente heb ik 'gewoon' ingezet op winst
Mi gaddo man.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Enne, koop je gewoon een mooie Gucci-tas voor je cimeit. Dan gaat ze vast wel mee bier drinken voor de wedstrijd. Zorg ik wel voor Goldstrike
Cabral op rechts en Ryo op links. Maar dan zit je nog steeds met Cissé in je maag. Maar die kan ook in de spits kwijt eventueel als Guidetti niet kan spelen.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zouden er idd op vooruit gaan, maar on the long run kun je beter een Cabral laten spelen aangezien je die kunt verkopen. Ik vind het ook niet helemaal correct om spelers eerst op te leiden en ze vervolgens voor een jonkie van een andere club uit de basis te gooien.
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Enne, koop je gewoon een mooie Gucci-tas voor je cimeit. Dan gaat ze vast wel mee bier drinken voor de wedstrijd. Zorg ik wel voor Goldstrike
We moeten stoppen met denken in termen 'in de breedte'. Precies die gedachtegang hielp ons onder Gullit (72 contractspelersquote:Op donderdag 15 december 2011 10:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral op rechts en Ryo op links. Maar dan zit je nog steeds met Cissé in je maag. Maar die kan ook in de spits kwijt eventueel als Guidetti niet kan spelen.
Op zich is het een aardig spelertje dat best van toegevoegde waarde kan zijn. Al is het maar voor de breedte.
Pak je je pilletje even op voorhand deze keer?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Als je denkt dat het zo'n soort meid is vergis je je echt com-pleet. Kom even in Mike's zou ik zeggen, dan zie je wat voor heerlijk wijf ik heb
. Rotterdamser (in positieve zin) dan deze vind je ze niet.
"Nee ik ken nog nie gaan ik moet me telefoon oplaaie"
Mee eens. Dit verhaal heeft 2 kanten. Ja, op korte termijn win je ermee en kun je hoger eindigen. Ryo is een groter talent dan welke van onze aanvallers ook. Op de langere termijn vind ik het niet fair richting een Cabral of Cissé en ik vermoed zelfs dat er intern nooit wordt toegelaten dat Cissé nu op de bank moet gaan zitten om een speler voor Arsenal op te leiden.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We moeten stoppen met denken in termen 'in de breedte'. Precies die gedachtegang hielp ons onder Gullit (72 contractspelers![]()
) de klote in, om vervolgens door Bosz nog harder in onze kont geneukt te worden.
Aan de ene kant kan je zeggen: neem die Ryo, als die excellereert kan je HEEL stilletjes hopen op een vCL plaats (tweede worden). Daar krijg je dan echt een inimiini kansje op, met HEEL veel geluk, als Ajax nog kutter gaat met de bestuurlijke wanorde en hun verdedigers worden weggekocht, en als AZ in elkaar dondert. Twente kom je wel overheen.
Aan de andere kant: je bent dan weer kapitaal aan het vernietigen door je eigen spelers niet meer op te stellen.
Ikzelf vond Ryo een geweldenaar omdat het 'ons Feijenoord' weer een miniscuul beetje aanzien gaf in een seizoen waar een hoop Rotterdammers voor de trein sprongen uit miserie.
Precies, lijkt me daarom ook een onzinbericht. Geloof nooit dat Feyenoord zelf heeft aangeklopt om hem te huren. Kapitaalvernietiging in zijn puurste vorm.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
Op de langere termijn vind ik het niet fair richting een Cabral of Cissé en ik vermoed zelfs dat er intern nooit wordt toegelaten dat Cissé nu op de bank moet gaan zitten om een speler voor Arsenal op te leiden.
Ik heb Ryo in die paar wedstrijden vorig jaar dingen zien doen die ik Cabral nog nooit heb zien doen hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Cara het volgende:
beetje dubbel gevoel bij ryo.
Als je hem had gehuurd, had dat dan het hele jaar gedaan, had je er nog wat aan gehad.
Nu sta je alleen maar de ontwikkelijk van cabral in de weg, want europees haal je toch wel. En die heeft nog een hoop te ontwikkelen.
dat zeg ik toch, die moet nog een hoop ontwikkelen. Maar aangezien ze cabral gaan verlengen lijtk het me een beetje zonde om dat Ryo te gaan huren.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb Ryo in die paar wedstrijden vorig jaar dingen zien doen die ik Cabral nog nooit heb zien doen hoor
Wij allemaal, maar je moet ook durven kiezen voor een bepaald beleid en niet elke keer voor het korte gewin gaan. Dat was toentertijd ook de instelling door spelers als Hofland, Landzaat en Makaay te halen (en zelfs Perez proberen over te halen) en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb Ryo in die paar wedstrijden vorig jaar dingen zien doen die ik Cabral nog nooit heb zien doen hoor
Cisse gaat toch naar de Africa Cup en je kan hem of Schaken best afwisselen met en toptalent uit de Premier League.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mee eens. Dit verhaal heeft 2 kanten. Ja, op korte termijn win je ermee en kun je hoger eindigen. Ryo is een groter talent dan welke van onze aanvallers ook. Op de langere termijn vind ik het niet fair richting een Cabral of Cissé en ik vermoed zelfs dat er intern nooit wordt toegelaten dat Cissé nu op de bank moet gaan zitten om een speler voor Arsenal op te leiden.
nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Cisse gaat toch naar de Africa Cup
Alleen als het gratis is, wat dacht je daarvan? Pleur op, we maken spelers serieus veel beter voor Arsenal. Mag dan ook wel gratis gebeuren. Fuck, ze zouden er zelfs voor mogen betalenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Stokstaart het volgende:
Een fitte Ryo is altijd van toegevoegde waarde. Welk argument je ook bedenkt om hem te huren.
Helemaal als V Geel gunstige huurvoorwaarden kan bedingen zou je gek zijn als je zo'n mogelijkheid laat liggen.
Geloof jij nou echt dat Cabral op zeker moment beter gaat worden dan Ryo? Die jongen is een jaar jonger en heeft overduidelijk een mate van talent waar Cabral niet aan kan tippen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, die moet nog een hoop ontwikkelen. Maar aangezien ze cabral gaan verlengen lijtk het me een beetje zonde om dat Ryo te gaan huren.
Het verschil is dat je met Ryo een inimini kansje krijgt op vCL als de concurrentie instort en wij goed onze wedstrijden blijven winnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Cara het volgende:
beetje dubbel gevoel bij ryo.
Als je hem had gehuurd, had dat dan het hele jaar gedaan, had je er nog wat aan gehad.
Nu sta je alleen maar de ontwikkelijk van cabral in de weg, want europees haal je toch wel. En die heeft nog een hoop te ontwikkelen.
Ryo was na 1 wedstrijd al publiekslieveling man. Dat ventje kan echt wat. Zeker vergeleken met het semi-talent van dravertje Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen als het gratis is, wat dacht je daarvan? Pleur op, we maken spelers serieus veel beter voor Arsenal. Mag dan ook wel gratis gebeuren. Fuck, ze zouden er zelfs voor mogen betalen.
Maar serieus: Nederland (Feijenoord in het bijzonder) is hét opleidingsinstituut voor voetbal in de wereld. Dan mogen ze verdomme blij zijn dat wij Ryo beter willen maken onder Gio, Gastel en Koeman.
Precies. Zo'n Cissé kan best na een aardig seizoen voor een redelijk bedrag naar de PL gaan. Dan is iedereen weer blij. In een club werken natuurlijk wel iets meer krachten dan alleen wie de beste linksbuiten zou zijn, hoe jammer dat soms ook is.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Caland het volgende:
Maar sowieso, onzin. Alsof Blokland en co. gaan instemmen met deze huur als ze zelf Cisse hebben gekocht die weer op de weg terug is. Die gasten zijn ook niet achterlijk.
Dat is ook wat ik bedoel met 'klein kansje dat je vCL gaat halen"quote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ryo was na 1 wedstrijd al publiekslieveling man. Dat ventje kan echt wat. Zeker vergeleken met het semi-talent van dravertje Cabral.
Wat denk je dat het voor het rendement van zo'n Guidetti zou betekenen als je iemand hebt lopen die WEL in staat is een fatsoenlijke voorzet te geven. Toch alleen in het voordeel van Feyenoord of niet dan?
Zo'n Ryo mag niet ten koste gaan van Cabral en ook niet ten koste van een Cissé, puur vanuit het feit dat je een zeker beleid moet aanhouden t.a.v. potentiële transfersommen. Slachtoffer desnoods Schaken dan maar als het echt moet. (the fuck...zeg ik dit echt?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel met 'klein kansje dat je vCL gaat halen".
Maar je verneukt een jongen als Cabral wel ermee. Wil je ooit nog wat geld voor die jongen gaan pakken (en ik heb al gezegd dat die jongen nooti een toptransfer gaat maken en ik anders tomaat zou eten) zul je dit niet moeten doen.
Maargoed, ik geloof niet dat Cabral ooit op hét te ambiëren Feijenoord-niveau komt, dus haal die Ryo maar gratis op
Ja, alsof wij die kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
Is trouwens al bekend voor wie die scouts gisteren nou op de tribune zaten bij Anderlecht? Ik las iets van Matías Suárez?
Iemand met die achter(lijke)naam moet je niet eens willenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alsof wij die kunnen betalen.
Jezus man.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand met die achter(lijke)naam moet je niet eens willen
Daar zat Arsenal voor op de tribune..quote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
Is trouwens al bekend voor wie die scouts gisteren nou op de tribune zaten bij Anderlecht? Ik las iets van Matías Suárez?
Het ene sluit het andere toch niet uit?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar zat Arsenal voor op de tribune..
Valt half Spanje en Zuid-Amerika ook weer af. Wordt het scouten nog makkelijkerquote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand met die achter(lijke)naam moet je niet eens willen
Nou welke spelers zijn er transfervrij van die clubs na dit seizoen en speelden ook daadwerkelijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Maar ga het lijstje transfervrije spelers eens na van die twee clubs en je zult je antwoord vinden.
Dan hoop ik maar dat Boskampje aankomt met pareltjes in plaats van uitgerangeerde 30'ers die nooit de belgische competitie uit geweest zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef kapiteintje het volgende:
Maar even serieus: dit zal wel te maken hebben met het scouting-werk van Boskamp. Die is helemaal thuis in de Belgische competities en bij Anderlecht is hij ook vaak te vinden.
Geen idee, en het boeit me ook niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou welke spelers zijn er transfervrij van die clubs na dit seizoen en speelden ook daadwerkelijk?
Nee, helemaal niet zelfs. Ik heb helemaal niets met Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt dat Cabral op zeker moment beter gaat worden dan Ryo? Die jongen is een jaar jonger en heeft overduidelijk een mate van talent waar Cabral niet aan kan tippen.
Al begrijp ik je praktische overwegingen wel weer.
Ja vast jaquote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken er uit heeft geen zin. Ryo haal je voor de linkerkant. Dat is de plek voor Cissé of Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Ryo mag niet ten koste gaan van Cabral en ook niet ten koste van een Cissé. Slachtoffer desnoods Schaken dan maar als het echt moet. (the fuck...zeg ik dit echt?)
Voor een half jaartje vind ik het nog steeds niet de moeite. Als hij het seizoen erna ook blijft is hij van harte welkom.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schaken er uit heeft geen zin. Ryo haal je voor de linkerkant. Dat is de plek voor Cissé of Cabral.
Maar goed, eerst maar zien of hij daadwerkelijk komt. Ik hoop van wel![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, en het boeit me ook niet eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, en het boeit me ook niet eerlijk gezegd.
Van dit lijstje lijken enkel Schollen als keeper en De Sutter spelers die voor ons in aanmerking komen. Maar voor Schollen hoef je niet naar een wedstrijd. De Sutter viel wel in, 88e minuutquote:Acht spelers zijn overbodig bij Anderlecht
La Dernière Heure pakt vandaag uit met een lijst van acht spelers die bij Anderlecht overbodig zijn. Allemaal mogen ze Anderlecht verlaten. De enige voor wie paars-wit nog een transfersom hoopt te vangen, is Tom De Sutter.
Tom De Sutter
Zelfs nu Mbokani geblesseerd is, raakt De Sutter niet van de bank. Verschillende blessures zorgden ervoor dat hij ritme mist en ook bij de fans lijkt hij zijn krediet verspeeld te hebben. Als hij niet meer speelkansen krijgt, wil de Bruggeling vertrekken. Enig probleem: Anderlecht betaalde drie jaar geleden drie miljoen euro voor hem en wil een deel van dit bedrag recupereren.
Sacha Iakovenko
Na een uitleenbeurt van twee jaar keerde de Oekraïner deze zomer terug naar Anderlecht, maar verder dan de bank raakt hij niet. Tegen Rupel Boom kreeg hij een kans, maar greep deze niet. Omdat hij droomt van het EK in zijn land, wil hij in januari vertrekken.
Reynaldo
Ook hij kreeg na anderhalf jaar elders gespeeld te hebben een nieuwe kans in het Astridpark. Op de openingsspeeldag stond hij in de basis, maar daarna haalde hij nog amper de kern. Ook hij lijkt niet meer het vertrouwen te genieten van Jacobs.
Diogo
Deze gewezen Braziliaanse belofteninternational wordt voor één seizoen gehuurd van Sao Paulo, maar bleek als linksachter al snel onvoldoende. Vooral zijn positiespel was dramatisch. Enkel tegen Rupel Boom kwam hij al in actie.
Samuel
Begon het seizoen als titularis, maar verloor al snel zijn plaats aan Kouyaté. Bij Anderlecht heeft hij een contract voor één jaar met optie voor nog eens drie, maar de kans lijkt klein dat paars-wit die optie licht.
Thomas Chatelle
Vorig seizoen uitgeleend aan NEC Nijmegen waar hij niet overtuigde. Deze zomer vond hij geen andere club en dus bleef hij bij Anderlecht, waar zijn contract in juni afloopt. Hij traint er, maar daarmee is alles gezegd. Zelfs tegen Rupel Boom of in oefenwedstrijden werd hij niet ingezet.
Davy Schollen
Na vijf jaar trouw gediend te hebben als tweede doelman wordt zijn aflopend contract niet meer verlengd. Anderlecht kiest volgend seizoen voor de jonge Kaminski als tweede keeper.
Michaël Cordier
Ook het contract van derde doelman Cordier wordt in juni niet verlengd. De 17-jarige Davy Roef schuift door van bij de beloften en neemt volgend seizoen Cordiers plaats in.
Wat nou als hij je vCL inhelpt? Vind je het dan wel de moeite?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een half jaartje vind ik het nog steeds niet de moeite. Als hij het seizoen erna ook blijft is hij van harte welkom.
Fuck die CL. Moet raar lopen wil dat gaan gebeuren helemaal gezien vanuit het perspectief waar we nu staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat nou als hij je vCL inhelpt? Vind je het dan wel de moeite?
(Ik zeg trouwens nee want die vCL kom je toch nooit uit met het team wat er dan staatJe gaat dan gewoon kansloos 8-0 eraf ofzo
)
Precies wat je zegt. Wat mij betreft hoeft dat niet. Je werkt met een bepaald team naar een niveau toe en je probeert de kern te behouden om ook het jaar erop in Europa te kunnen presteren. Dat gaat niet met 3 bepalende huurlingen, 1 middenvelder die waarschijnlijk weggaat etc.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat nou als hij je vCL inhelpt? Vind je het dan wel de moeite?
(Ik zeg trouwens nee want die vCL kom je toch nooit uit met het team wat er dan staatJe gaat dan gewoon kansloos 8-0 eraf ofzo
)
Ja man, wat was dat ook weer voor kansloze nederlaag daar tegen GAE.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:
Ja, Europees mis ik wel nu. Maar de beker straks nog veel meer
Kan me nog een geweldige pot tegen AZ herinneren. Berekoud was het toen. Was met die sterretjes-actie. Vlogen ook een aantal mooie ijsballen richting de doelman.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
Die beker kan me sinds die dubbele finale echt gestolen worden. Al is het wel jammer dat we nu wat toffe avondpotjes missen.
dit, az, psv en twente uitschakelen en dan die corrupte laffe dubbele potquote:Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
Die beker kan me sinds die dubbele finale echt gestolen worden. Al is het wel jammer dat we nu wat toffe avondpotjes missen.
ja of lekker roemloos eruit tegen dnjepr dnjepropetrovsk ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Gast, ik doe al een moord voor de tweede voorronde EL. Lekker naar ijsland eind zomer ofzo.
AZ die sfeeractie, geweldig. Wedstrijd daarna meteen Twentequote:Op donderdag 15 december 2011 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan me nog een geweldige pot tegen AZ herinneren. Berekoud was het toen. Was met die sterretjes-actie. Vlogen ook een aantal mooie ijsballen richting de doelman.
quote:Wenger wil Miyaichi bij Feyenoord stallen
EXCLUSIEF - Arsenal-manager Arsène Wenger ziet wel wat in een tweede huurperiode van buitenspeler Ryo Miyaichi bij Feyenoord. De trainer wil meer speeltijd voor zijn pupil.
De Japanner kende vorig seizoen een succesvolle periode in Rotterdam. In twaalf wedstrijden voor Feyenoord maakte de watervlugge voetballer veel indruk en stond hij aan de basis van de wederopstanding die Feyenoord in de tweede seizoenshelft doormaakte. De Rotterdammers hebben nu bij Arsenal aangeklopt voor een nieuwe huurperiode.
Volgens Goal.com beviel dit Arsène Wenger zó goed dat een tweede huurperiode een waarschijnlijke optie is. De Fransman schetst de kansenverhouding 60/40 dat Miyaichi in 2012 weer een halfjaar in Rotterdam doorbrengt. Wenger zou eerst nog willen afwachten hoe het met de blessures in zijn selectie staat, alvorens hij een beslissing maakt.
Miyaichi, die afgelopen woensdag 19 jaar werd, kwam dit seizoen pas tot twee invalbeurten bij Arsenal. Met name op het fysieke vlak legt de Japanner het nog af in de Premier League. Wenger wil daarom meer speeltijd voor de vleugelspeler in een eerste elftal en Feyenoord beviel vorig jaar goed.
Spuit 12quote:
Dat was sowieso echt een geniale wedstrijd man. Ik ging toen met de trein, doe ik normaal nooit, en ik had dus net de trein voordat die Twente supporters eraan kwamen. Dat halve voorplein dacht dus dat wij de Twente supporters waren. Vuurwerk werd afgestoken, oeps vals alarm.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ die sfeeractie, geweldig. Wedstrijd daarna meteen Twente![]()
Avondwedstrijden
quote:Fer zondag kop-van-jut in de Kuip.
De signalen van het Legioen zijn al dagen overduidelijk. Waar twee weken geleden voormalig Feyenoorder Georginio Wijnaldum hartstochtelijk werd uitgefloten, wil de fanatieke aanhang van de Rotterdammers het zondag allemaal nog eens dunnetjes over doen. Alleen is straks Leroy Fer, die voor het eerst op bezoek komt in de Kuip, de kop-van-jut.
Fer, die voorspoedig herstelt van een blessure, kreeg de laatste weken van zijn dienstverband bij Feyenoord ook al de volle laag. Een handtastelijke supporter na het oefenduel met Vitesse Delft, een rouwkaart in zijn brievenbus in Zoetermeer, beveiliging rond het trainingsveld én afkeurende geluiden in het stadion. De supporters wensten hem zijn uitgesproken mening over een vertrek bij Feyenoord niet te vergeven.
‘Maar Leroy Fer is een geweldige jongen’, liet John Guidetti onlangs nog weten. En hij heeft medestanders binnen de selectie van Feyenoord. Net als Wijnaldum heeft Fer geen vijanden in de Kuip, op het Legioen na dan. ‘Voor ons telt alleen het duel met FC Twente, dat wij tegen Leroy spelen is leuk. Maar wij willen vooral goed afsluiten’, zegt aanvoerder Ron Vlaar.
Anders gezegd: de vete met Fer is iets tussen de speler en de fanatieke aanhang.
Toch kan de eventuele aanwezigheid van Fer in het basiselftal van FC Twente zondag weer precies die intimiderende sfeer creëren waar PSV twee weken geleden geen raad mee wist. ‘Wij snakken nog niet naar de winterstop. Dit duel leeft enorm, bij spelers en supporters’, zegt assistent-trainer Jean-Paul van Gastel, in het verleden een meester in het vuurtje opstoken in de Kuip.
Als dit klopt dan zou dat me verbazen. We hebben al vier vleugelspelers en dan reken ik Fernandez nog niet mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Rotterdammers hebben nu bij Arsenal aangeklopt voor een nieuwe huurperiode
[..]
andersom toch zeker ??quote:Op donderdag 15 december 2011 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
Toch heb ik een grotere hekel aan die Wijnaldum dan aan Fer. Hoe die met die bedreigingen omging ook. Respect voor hem.
Jup sowieso. Ik vind het nog steeds jammer dat Fer is weggegaan, Wijnaldum boeit mij nu echt totaal niet meer. Fer is en blijft met zijn speelstijl 1 van mijn favoriete spelers en zal hem altijd blijven volgen. Alleen zondag, als hij speelt, moet hij het ontgelden!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
Toch heb ik een grotere hekel aan die Wijnaldum dan aan Fer. Hoe die met die bedreigingen omging ook. Respect voor hem.
Slechte keuze geweest idd. Als de Willem Janssens van deze wereld wel in de basis staan en jij niet moet je maar bij jezelf te rade gaan of het verstandig was om de overstap te maken.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup sowieso. Ik vind het nog steeds jammer dat Fer is weggegaan, Wijnaldum boeit mij nu echt totaal niet meer. Fer is en blijft met zijn speelstijl 1 van mijn favoriete spelers en zal hem altijd blijven volgen. Alleen zondag, als hij speelt, moet hij het ontgelden!
Toch ook doodzonde dat die jongen totaal niet speelt, sowieso in de competitie niet, evenals in Europa, gister bijvoorbeeld niet. Hij had echt veel beter kunnen blijven, al zie ik hem voor nu ook geen basisplaats veroveren in ons team. Misschien als El Ahmadi weggaat ofzo.
Ligt meer aan het falend inzicht van Co i.m.o. . Maar laten we er geen FC Twente topic van maken, die krijgen het zondag al moeilijk genoegquote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte keuze geweest idd. Als de Willem Janssens van deze wereld wel in de basis staan en jij niet moet je maar bij jezelf te rade gaan of het verstandig was om de overstap te maken.
Het mooie is dat Co hem eigenlijk niet eens wilde hebben. Hij kreeg te horen, jij krijgt Fer, kijk maar wat je ermee doet. Fer is gewoon keihard in zijn kont geneukt door Munsterman..quote:Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt meer aan het falend inzicht van Co i.m.o. . Maar laten we er geen FC Twente topic van maken, die krijgen het zondag al moeilijk genoeg
En Bakkal valt toch wel tegen. Met Fer op zijn plaats wekelijks in de basis.. het was voor zowel Feyenoord als Fer zelf beter geweest. Maar ja da's achteraf gelul.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte keuze geweest idd. Als de Willem Janssens van deze wereld wel in de basis staan en jij niet moet je maar bij jezelf te rade gaan of het verstandig was om de overstap te maken.
Hij had gewoon lekker moeten blijven, dan had hij zijn minuten gepakt en was er niets aan de hand.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het mooie is dat Co hem eigenlijk niet eens wilde hebben. Hij kreeg te horen, jij krijgt Fer, kijk maar wat je ermee doet. Fer is gewoon keihard in zijn kont geneukt door Munsterman..
Bakkal doet het prima, alleen vorige week tegen Utrecht speelde hij matig.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En Bakkal valt toch wel tegen. Met Fer op zijn plaats wekelijks in de basis.. het was voor zowel Feyenoord als Fer zelf beter geweest. Maar ja da's achteraf gelul.
Say what Bakkal valt tegen ? Die noet je me uitleggen Gert.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En Bakkal valt toch wel tegen. Met Fer op zijn plaats wekelijks in de basis.. het was voor zowel Feyenoord als Fer zelf beter geweest. Maar ja da's achteraf gelul.
Hij scoort niet echt onvoldoendes, maar ik had wat meer van Bakkal verwacht. Al is dat misschien niet reëel aangezien hij bij psv zelfs op de tribune was beland. Maar ook omdat ie meteen de eerste wedstrijd al scoorde...quote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bakkal doet het prima, alleen vorige week tegen Utrecht speelde hij matig.
O.a. tegen PSV speelde hij prima. Al deed Fer het aan het begin ook goed toen hij nog in ons kamp verbleef
Als je wekelijks in de basis staat en minuten pakt in een op voorhand gezegd, kampioenselftal dan is dat zeker beter dan bij een middenmoter wat ook op voorhand werd gezegd, te spelen. Maar hij speelt niet + Feyenoord doet het niet zoveel slechter dan Twente. Dus w.m.b. een hele domme keuze.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij had gewoon lekker moeten blijven, dan had hij zijn minuten gepakt en was er niets aan de hand.
Helemaal die drogreden dat het beter zou zijn voor zijn ontwikkelingZeker om straks banken te testen bij Seats n Sofa's of wat is dit
Dat zou echt super geweest zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een grap dit, jij hebt liever Fer met elke wedstrijd meerdere slaapmomentjes dan Bakkal?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Cabral die ons al meer dan,6 punten opgeleverd heeft die Cabral ?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:49 schreef inZanity het volgende:
Zou toch mooi zijn als die Jap nog een tijdje bij ons komt ballen. Veeiel beter dan wat we nu hebben rondlopen. Bovendien als het betekend dat Cabral daardoor minder speelminuten krijgt zeg ik meteen: DOEN!
Die Cabral die altijd alleen gaat en ongeveer 80 keer per wedstrijd balverlies leidt? Die Cabral ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cabral die ons al meer dan,6 punten opgeleverd heeft die Cabral ?
Cabral waarvoor tegrnstanders het in hun broek doen.
En dat feestje ernaquote:Op donderdag 15 december 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was sowieso echt een geniale wedstrijd man. Ik ging toen met de trein, doe ik normaal nooit, en ik had dus net de trein voordat die Twente supporters eraan kwamen. Dat halve voorplein dacht dus dat wij de Twente supporters waren. Vuurwerk werd afgestoken, oeps vals alarm.![]()
Daarna nog lopen ouwehoeren met die ME'ers daar, die opeens charges gingen uitvoeren in een menigte. Geniale twaalfde minuut, de haat was echt voelbaar. Helemaal weggetikt worden en toch winnen. Alles erop en eraan die pot
Inderdaad. Leuke speler hoor, maar die ga je nooit en nimmer kunnen overnemen, iets wat met Guidetti er wel in zit. Gewoon Cisse/Schaken/Cabral gebruiken op de flanken. Waarbij de 1e 2 de voorkeur krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
In reactie op geruchten dat #Ryo na de winterstop weer wordt gehuurd laat #Feyenoord weten dat die kans nihil is. En das niet veel.
Mooi zo.
Dat is helemaal niet waar Cabral is lekker bezig en moet vooral zo doorgaan. Of had je liever Lurling gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die Cabral die altijd alleen gaat en ongeveer 80 keer per wedstrijd balverlies leidt? Die Cabral ja.
Het wordt een koude kerstmis voor Stokstaart zo zonder z'n knuffel-Japannertje.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
In reactie op geruchten dat #Ryo na de winterstop weer wordt gehuurd laat #Feyenoord weten dat die kans nihil is. En das niet veel.
Mooi zo.
quote:Lensky krijgt te maken met terugval en keert terug naar afkickkliniek
Jacob Lensky is voorlopig nog niet klaar voor zijn rentree in het eerste elftal van FC Utrecht. De middenvelder werd aan het begin van dit seizoen opgenomen in een afkickkliniek omdat hij kampt met een alcoholverslaving, maar meldde zich in oktober weer op het trainingsveld van Utrecht. De Domstedelingen melden op hun officiële website dat Lensky echter opnieuw is opgenomen.
De geboren Canadees heeft te maken met een terugval en zal Utrecht dus weer tijdelijk gaan verlaten. “Jacob heeft te maken met een lichte terugval in het proces”, zegt clubarts Frank van Hellemondt. “Dat is overigens heel begrijpelijk en gebruikelijk in dergelijke afkickprogramma’s en wij hadden dit dan ook verwacht. Het is nu eenmaal een lastig proces.”
Lensky speelde alweer enkele wedstrijden met de beloften van Utrecht mee, maar zal zich voorlopig dus weer volledig op het afkicken gaan richten. Utrecht maakt niet bekend hoelang de 23-jarige middenvelder ditmaal opgenomen zal worden. Lensky beschikt over een aflopend contract bij de huidige nummer dertien van de Eredivisie, maar Utrecht wil de samenwerking verlengen.
Jezus wat slecht.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wordt dan ook wel Jacob Apresky genoemd. Haha.
Zelden zo'n groot talent gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:38 schreef Muto het volgende:
Ryo moet je inderdaad niet willen. Zo goed was hij nou ook weer niet. De eerste drie wedstrijden waren prachtig, maar daarna was het niks meer.
Heldenquote:Fräser en Bosvelt in FC Rijnmond
Henk Fräser is vrijdag te gast in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. De oud-speler van Feyenoord, tegenwoordig assistent-trainer bij ADO Den Haag, schuift aan naast presentator Etienne Verhoeff en verslaggever Jan Dirk Stouten.
Ook Paul Bosvelt komt aan bod. Teun de Jong maakte een reportage over de voormalig speler van Feyenoord, die ook bij FC Twente - de komende tegenstander van de Rotterdammers - heeft gespeeld. Tegenwoordig is hij assistent-trainer bij eerstedivisionist Go Ahead Eagles, vrijdag aan de Krommedijk de opponent van FC Dordrecht.
FC Rijnmond begint vrijdag om 17:25 uur op TV Rijnmond en wordt vervolgens ieder uur herhaald.
Hoe de fuck zit Bosvelt niet bij ons als trainerquote:
De manier waarop Fraser tijdens zijn dienstverband is behandeld, is helemaal belachelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck zit Bosvelt niet bij ons als trainer. Ik ben superblij met de KGB maar man wat een koning is deze kerel.
WTFquote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef Muto het volgende:
Trouwens, als ik het goed hoorde gaat Toine van Goolberg stoppen als trainer bij Feyenoord. Ik weet niet of het echt zo is. Het zou me niks verbazen als hij het niet eens is met de Verheijenmethode?
En er was na de training een man van Pele schoenen. Een aantal spelers waren geïnteresseerd in die schoenen en El Ahmadi gaat ze bij de trainingen gebruiken. Die man had twee paar meegenomen. Terwijl Karim de schoenen aan het passen was, kwam Erwin Mulder die Piet irriteren door de schoenen af te zeiken. Hij pakte van de andere paar 1 schoen uit de doos en liep weg.
Toen El Ahmadi wegliep met zijn schoenen, wilde Piet dat andere paar aan Lamprou laten zien. Hij doet de schoenendoos open, komt hij erachter dat hij een schoen mist. Ondertussen stond Erwin achter een paal zich kapot te lachen en gaf de schoen aan Guidetti, die niets door had. Uiteindelijk dacht Piet dat Guidetti die schoenen had gejat. Erwin had toen zo'n trollgezicht. Erwin bleef trouwens grappen maken met Piet.
Maar die Pele schoenen zien er wel leip uit.
Ja door Boszquote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Muto het volgende:
[..]
De manier waarop Fraser tijdens zijn dienstverband is behandeld, is helemaal belachelijk.
Al doet Brard het ook niet verkeerd.quote:
Nike Tiempo Legends en niks anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef Muto het volgende:
Trouwens, als ik het goed hoorde gaat Toine van Goolberg stoppen als trainer bij Feyenoord. Ik weet niet of het echt zo is. Het zou me niks verbazen als hij het niet eens is met de Verheijenmethode?
En er was na de training een man van Pele schoenen. Een aantal spelers waren geïnteresseerd in die schoenen en El Ahmadi gaat ze bij de trainingen gebruiken. Die man had twee paar meegenomen. Terwijl Karim de schoenen aan het passen was, kwam Erwin Mulder die Piet irriteren door de schoenen af te zeiken. Hij pakte van de andere paar 1 schoen uit de doos en liep weg.
Toen El Ahmadi wegliep met zijn schoenen, wilde Piet dat andere paar aan Lamprou laten zien. Hij doet de schoenendoos open, komt hij erachter dat hij een schoen mist. Ondertussen stond Erwin achter een paal zich kapot te lachen en gaf de schoen aan Guidetti, die niets door had. Uiteindelijk dacht Piet dat Guidetti die schoenen had gejat. Erwin had toen zo'n trollgezicht. Erwin bleef trouwens grappen maken met Piet.
Maar die Pele schoenen zien er wel leip uit.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Wat een grap dit, jij hebt liever Fer met elke wedstrijd meerdere slaapmomentjes dan Bakkal?
Met Fer in het team had je weer een heel ander soort voetbal gespeeld. Individueel heeft Fer (zeker qua transfersom-potentie) natuurlijk veel meer waarde, alleen ik denk dat het voor de ontwikkeling van het team (speltechnisch gezien) goed was dat blind paard Gini en Lieg-roy Fer vertrokken zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Maar lieverkoekjes bakken we niet!
Het is ook een non-discussie natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met Fer in het team had je weer een heel ander soort voetbal gespeeld. Individueel heeft Fer (zeker qua transfersom-potentie) natuurlijk veel meer waarde, alleen ik denk dat het voor de ontwikkeling van het team (speltechnisch gezien) goed was dat blind paard Gini en Lieg-roy Fer vertrokken zijn.
Ja, geef ik je gelijk in. Is redelijk onzichtbaar na die eerste 2 wedstrijden. Maar ik heb ook het idee dat hij niet de échte drive heeft om te slagen en dat hij het allemaal wel best vindt. Die eerste wedstrijden wou hij zich misschien nog echt bewijzen, maar dat zal nu ook niet meer zo hoeven voor hem. Denk dat het wel zo'n speler is. (maar ik kan er ook naast zitten, natuurlijk)quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een non-discussie natuurlijk.
Maar ik vind Bakkal zo flets. Als je dan z'n eerste wedstrijd neemt, waar hij heel nadrukkelijk op het veld aanwezig was. Dat heeft hij helaas niet doorgezet. Ik had verwacht/gehoopt dat hij echt wat extra's zou brengen, maar meer dan zijn werk doen en een krap zesje halen is het niet.
Ik heb liever spelers die constant een 6,5 halen dan spelers die de ene week een 9 halen en de andere week een 3.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een non-discussie natuurlijk.
Maar ik vind Bakkal zo flets. Als je dan z'n eerste wedstrijd neemt, waar hij heel nadrukkelijk op het veld aanwezig was. Dat heeft hij helaas niet doorgezet. Ik had verwacht/gehoopt dat hij echt wat extra's zou brengen, maar meer dan zijn werk doen en een krap zesje halen is het niet.
Dus je hebt liever Schaken dan Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb liever spelers die constant een 6,5 halen dan spelers die de ene week een 9 halen en de andere week een 3.
Die spelers die constant een 6,5 halen zorgen namelijk voor consistentie in een elftal. El Ahmadi doet dat nu ook, alleen haalt hij continue een 8
Als je zoals hem redeneert kan je misschien beter Cabral basis laten staan. Dan kijk je of een 9 is of een 3 en dan wissel je hem als het een 3 isquote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je hebt liever Schaken dan Cabral.![]()
Als Bakkal wekelijks een 7,5 gaat halen: prima. Momenteel is het te mager wat hij brengt. Wat de kleine kapitein zegt: het lijkt wel alsof hij de drive al niet meer heeft. Wilde zich even neerzetten in de eerste wedstrijden en doet nu nog slechts zijn plicht.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb liever spelers die constant een 6,5 halen dan spelers die de ene week een 9 halen en de andere week een 3.
Die spelers die constant een 6,5 halen zorgen namelijk voor consistentie in een elftal. El Ahmadi doet dat nu ook, alleen haalt hij continue een 8
Maar dat heb ik ook nooit ontkentquote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je hebt liever Schaken dan Cabral.![]()
Ik zag je geniepige edit wel hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Bakkal wekelijks een 7,5 gaat halen: prima. Momenteel is het te mager wat hij brengt. Wat de kleine kapitein zegt: het lijkt wel alsof hij de drive al niet meer heeft. Wilde zich even neerzetten in de eerste wedstrijden en doet nu nog slechts zijn plicht.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag je geniepige edit wel hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
- Dankzij hem speelden we gelijk bij Utrecht (1 punt)
* blunder Van Dijk, en Cabral had even daarvoor de bal natuurlijk aan Clasie moeten geven
- Dankzij hem wonnen we bij RKC (3 punten)
* van richting veranderd schot, die drie punten daarom op Cabrals conto schrijven is te veel eer
- Dankzij hem wonnen we van Roda (3 punten)
* goede pot, wel tegen een ploeg die toen alles verloor
- Hij brak de wedstrijd tegen Vitesse open geloof ik ?
* volgens mij had Cabral daar weinig mee van doen
Op die manier kun je vrijwel alles dood beredeneren.quote:
Het is leuk dat je de pluspunten opnoemt maar die moet je dan wel wegstrepen tegen al die keren dat hij balverlies heeft geleden waarbij een tegendoelpunt viel.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook nooit ontkent. En ik wist precies dat je met dit voorbeeld zou komen
Daarom zei ik het ook.
Maar ja, in principe wel. Al haalt Cabral eigenlijk nooit écht een drie. Cabral is zo belangrijk voor dit elftal geweest jongens, dat mag echt niet vergeten worden.
- Dankzij hem speelden we gelijk bij Utrecht (1 punt)
- Dankzij hem wonnen we bij RKC (3 punten)
- Dankzij hem wonnen we van Roda (3 punten)
- Hij brak de wedstrijd tegen Vitesse open geloof ik ?
- Hij heeft nog een wedstrijd gehad waarbij we 3 punten pakten, waarbij we eerst achter stonden. Ik zit heel hard te peinzen welke wedstrijd dit was.
Ja, 9 van de 10 acties die hij maakt mislukken, ja, het is een 'dom dravertje', maar zonder zijn punten tegen ZEKER RKC en Utrecht stonden we nu wel eventjes Achtste.
Als je dan nog die wedstrijd meerekent 'die ik me niet meer kan herinneren maar ik WEET dat hij er is stonden we zelfs Elfde.
Schrijf hem dus zeker niet af. Ja, het is een kutje, maar wel een die ons dit seizoen veel punten opgeleverd heeft die we anders gemorst hadden.
Plus het feit dat iemand die altijd voor eigen succes gaat in absolute zin ook meer kans heeft op doelpunten en geslaagde acties.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef eight het volgende:
[..]
Het is leuk dat je de pluspunten opnoemt maar die moet je dan wel wegstrepen tegen al die keren dat hij balverlies heeft geleden waarbij een tegendoelpunt viel.
Je komt over als een 50-jarige met al je verhalen, maar je bent dus nog een broekie eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
Ik neem u allen terug mee naar 2002.
Daar woon ik letterlijk hemelsbreed 400 meter vandaan en zat ik op de middelbare school. Die mevrouw (blond in het begin "ben geschokt") heet mevrouw De Groot, haar dochter (die blonde) Anette zat bij mij in de klas op de basisschool.
Die jochies op het einde zaten bij mij in de klas op de middelbare school.
Twee dagen later tekenden we massaal het condoleanceregister om daarna te feesten op het stadhuisplein.Een onwerkelijke wereld waarin verdriet en vreugde letterlijk door een uiterst dunne lijn gescheiden werd: die lijn heette de coolsingel.
Mijn slapstick is soms ook overgoten met een mooi sausje.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
Missing the point of the story Happel. Sommigen hiervinden dat iklijk op een 16-jarige, jij vind me weer lijken op iemand van 50
.
Ik ben 23 jaar oud (word snel 24). Heb gewoon een hele hoop meegemaakt in mijn leven en weet het altijd met een Gijp-sausje te overgieten zodat het nog een soort van slapstick wordt
Misschien eens je biografie uit laten brengen? Dan heb ik tenminste naslag werk en kan ik mijn kleinkinderen vertellen over de grote Helpmefok op een forum.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
Missing the point of the story Happel. Sommigen hiervinden dat iklijk op een 16-jarige, jij vind me weer lijken op iemand van 50
.
Ik ben 23 jaar oud (word snel 24). Heb gewoon een hele hoop meegemaakt in mijn leven en weet het altijd met een Gijp-sausje te overgieten zodat het nog een soort van slapstick wordt
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien eens je biografie uit laten brengen? Dan heb ik tenminste naslag werk en kan ik mijn kleinkinderen vertellen over de grote Helpmefok op een forum.
Als Cabral er tegen Twente twee injast of twee fraaie assists geeft, krijgt hij ook de credits. Of mede credits.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Op die manier kun je vrijwel alles dood beredeneren.
Goal van Schaken tegen PSv was een blunder van Willems, Goal van Cisse tegen PSV was een faal van Toivonen, goal van Guidetti tegen Utrecht kwam door slecht ingrijpen van de verdediging, goal van Guidetti tegen RKC had nooit gemogen omdat de verdediger hem niet aanpakte enz. enz.
Wie scoorde 3 keer tegen Roda en niemand anders? Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Cabral er tegen Twente twee injast of twee fraaie assists geeft, krijgt hij ook de credits. Of mede credits.
In genoemde wedstrijden vind ik het echter te veel eer voor Cabral om te stellen dat het aan hem te danken was dat er punten werden gepakt.
Nou ik ben echt geen fan van de jongen hoor. Vergis je niet. Alleen objectief gezien hebben we genoeg aan 'm te danken de eerste seizoenshelft.quote:
Je lult man. Je kunt niet "objectief" kijken naar dingen en dan alleen zijn doelpunten opsommen. Ga die hele pot, 90 minuten lang, maar weer kijken en noteer dan elke goede actie en elke foute beslissing. Op het moment dat hij een bal niet teruglegt op Guidetti die hem kan inschuiven telt zijn andere doelpunt dus al niet meer mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie scoorde 3 keer tegen Roda en niemand anders? Cabral.
Wie scoorde de winnende tegen RKC? Cabral.
Wie scoorde de gelijkmaker tegen Utrecht? Cabral.
Aan wie hebben we dus objectief gezien 7 punten te danken? Cabral.
Blijft het een balverlieslijdend arrogant lomp met weinig inzicht hebbend dravertje?
Maar nogmaals: Zonder Cabral hadden we minimaal 5 punten minder gehad (Roda en VVV waren dan gelijkspelen geworden). En dan vergeet ik nog steeds die wedstrijd waarin hij ook de winnende maakteSomeone help me!
Dat heeft toch geen fuck ermee te maken dat HIJ het doelpunt maakt en HIJ OBJECTIEF GEZIEN dus de winnende stand bereikt heeft? Al heeft hij daarvoor een miljoen kansen verprutst, hij is objectief gezien de persoon die scoort. Zo simpel is het!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je lult man. Je kunt niet "objectief" kijken naar dingen en dan alleen zijn doelpunten opsommen. Ga die hele pot, 90 minuten lang, maar weer kijken en noteer dan elke goede actie en elke foute beslissing.
quote:Op het moment dat hij een bal niet teruglegt op Guidetti die hem kan inschuiven telt zijn andere doelpunt dus al niet meer mee.
Dus eigenlijk moeten we Mulder nu bombarderen tot volksheld nummer 1? Hij pakt ook punten. Want als hij ze niet tegen houdt heb je niks aan Cabral?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen fuck ermee te maken dat HIJ het doelpunt maakt en HIJ OBJECTIEF GEZIEN dus de winnende stand bereikt heeft? Al heeft hij daarvoor een miljoen kansen verprutst, hij is objectief gezien de persoon die scoort. Zo simpel is het!
[..]![]()
Zijn er nieuwe regels ingesteld door de FIFA joh?
. Dat gaat natuurlijk nergens over. Zie bovenstaand verhaal.
Cabral is de jongen die scoort, Cabral is de jongen die ons op voorsprong brengt, Cabral is de jongen die ons daarmee de zegen brengt, DUS IS CABRAL OBJECTIEF GEZIEN VERANTWOORDELIJK VOOR DE GEPAKTE PUNTEN.
Nou, again, objectief gezien had PSV er 10 in kunnen hebben tegen ons. Die wedstrijd heeft hij teringgoed gekeept.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we Mulder nu bombarderen tot volksheld nummer 1? Hij pakt ook punten.
Dat klopt, zie Vermeer tijdens Utrecht - Ajax.quote:Want als hij ze niet tegen houdt heb je niks aan Cabral?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |