Ik ben wel met je eens dat er de laatste topics veel off-topic is gesproken. Het meeste daarvan was overigens wel vermakelijk, al weten sommige users niet zo goed van ophoudenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben nu meer aan het scrollen dan aan het lezen. Topicverpaupering noemt men dat.
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Niks meer van gelezen deze week...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Prima nieuwshoe is het eigenlijk met de Vrij?
Sterke post.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat hele Groene Haas gezeur doet me denken aan de Eon 8 hoax van een paar jaar geleden. Waren mensen die bij wijze van sociaal experiment een site online hadden gezet met een countdown erop, zonder enige andere informatie.
Toen de countdown verstreken was was het volgende de reactie van de mensen erachter:
[..]
Publiciteitsstunt is het gewoon, klaar. Het 'kijk-ons-nou-eens'-gehalte druipt er vanaf. Gaan we straks nog leden van de RVC opgeknoopt terugvinden door Rotterdam heen met ambigrammen in hun lichaam gebrand zoals in een Dan Brown-boek?
Het meest jammere vind ik nog wel dat, hoe je het ook wendt of keert, je zo een tweedeling opwerpt. Je wekt immers de impressie dat je alleen een eckte-eckte bent als je weet waar dit over gaat, en daar krijg je alleen maar aversie mee onder de rest van de supporters. Wat was het ook alweer... stand united, die divided?
Dit verklaard ook wel een beetje de extreme reacties richting het bestuur van Feijenoord.quote:his is a worrying reaction, that if someone doesn't understand something they must destroy it.
Nee, jouw reactie dan. Over zielig gesproken.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Hij blijft het maar benadrukken alsof het een hoogtepunt uit zijn leven is.
Best wel zielig eigenlijk..
Voor wie zouden ze op de tribune zitten?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 20:07:58Scouts van o.a. #Feyenoord zitten vanavond op de tribune bij het duel tussen Anderlecht en Lokomotiv Moskou. #EuropaLeague reageer retweet
Voor Lukaku waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Happel het volgende:
Laten we maar overgaan tot interessantere dingen. Dat gefrustreerde gedrag van sommigen, omdat ze iets niet weten is maar zielig.Voor wie zouden ze op de tribune zitten?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 20:07:58Scouts van o.a. #Feyenoord zitten vanavond op de tribune bij het duel tussen Anderlecht en Lokomotiv Moskou. #EuropaLeague reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Laten je toch niet zo kennen johquote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, jouw reactie dan. Over zielig gesproken.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor Lukaku waarschijnlijk.
Jordan Lukaku zit er nog, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is laatst ingevallen.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
Thomas Chatelle, aflopend contract.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Happel het volgende:
Laten we maar overgaan tot interessantere dingen. Dat gefrustreerde gedrag van sommigen, omdat ze iets niet weten is maar zielig.Voor wie zouden ze op de tribune zitten?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 20:07:58Scouts van o.a. #Feyenoord zitten vanavond op de tribune bij het duel tussen Anderlecht en Lokomotiv Moskou. #EuropaLeague reageer retweet
dertiger en in het verleden al 4 zware blessures gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thomas Chatelle, aflopend contract.
God je mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speelt hij wel eens mee dan? Je hoeft toch geen scout te sturen voor iemand die op de tribune zit?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja, is wel makkelijker contact leggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Speelt hij wel eens mee dan? Je hoeft toch geen scout te sturen voor iemand die op de tribune zit?
Nog nooit van gehoord. Wat voor soort speler is dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar nog bij NEC aangekut. Is nooit buiten België wezen voetballen, op NEC na. Geeft je dus een idee van het type spelerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Wat voor soort speler is dat?
Ik mag hopen dat ze niet voor hem op de tribune zitten. Dat station is Feyenoord toch wel al gepasseerd mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar nog bij NEC aangekut. Is nooit buiten België wezen voetballen, op NEC na. Geeft je dus een idee van het type speler.
Ik hoop dat ze dat wel begrijpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet voor hem op de tribune zitten. Dat station is Feyenoord toch wel al gepasseerd mag ik hopen?
Ze hebben hem eerder bekeken . Dus denk dat ze weer voor hem komen (gokje)quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar nog bij NEC aangekut. Is nooit buiten België wezen voetballen, op NEC na. Geeft je dus een idee van het type speler.
Speelde al twee jaar geen wedstrijd bij Anderlecht. Dan weet je 't wel. Laatste 'grote' succes was landskampioen in België.
Als Geel die gozert aantrekt zou dat een enorme blamage op zijn tot nu toe feilloze Feijenoord blazoen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben hem eerder bekeken . Dus denk dat ze weer voor hem komen (gokje)
Wat was je inleg?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat wel begrijpen.
BESIKTAS GESCOORDNU ALLEEN NOG PSG NOG EN IK WIN 3100 (mits ze dan ook winnen)! Dan doe ik serieus iedereen in Mike's een rondje
Zou de eerste faal van v. Geel zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben hem eerder bekeken . Dus denk dat ze weer voor hem komen (gokje)
Een combi van 155 @ 20 euro. Echt de meest gekke uitslagen zaten ertussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |