Tja alsof het je verbaast.quote:
Je begint zelf door met die suggestieve plaatjes te komen.quote:
Idd...moet daar niet meer gaan zitten. Wil zelf niets vertellen en normaal reageren dus dan kun je beter thuisblijven.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
Beetje jammer
Op Sport 1 vind ik hem altijd wel erg sterk in zijn analyses. Of bij P&W. Maar niet bij VI.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...moet daar niet meer gaan zitten. Wil zelf niets vertellen en normaal reageren dus dan kun je beter thuisblijven.
Willem is geweldig als persoon, maar het is bij VI idd niks. Hij moet ook bij zichzelf te rade gaan en daar niet gaan zitten in de verwachting dat hij met hetzelfde gedrag ineens wel hoge ogen gooit.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op Sport 1 vind ik hem altijd wel erg sterk in zijn analyses. Of bij P&W. Maar niet bij VI.
Denk dat het 2 uitzendingen duurt voor Willem niet meer komt trouwens. Laatste keer is hij er met ruzie vertrokken dus snap dit to-taal niet![]()
Nouja, Willem kan sowieso niet stuk voor mij
Dat rubje nog niet in dat topic heeft gepost.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
Beetje jammer
Hij blijft het maar benadrukken alsof het een hoogtepunt uit zijn leven is.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh wat is hij blij dat hij wel wat weet.
Niemand dwingt je om hier te komen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:
Dit topic is ook een beetje een poel geworden van humorloze patientjes, of wat? Ik was hier juist weer terug gekomen omdat hier nog een beetje op niveau over Feyenoord werd gepraat...
De waarheid zal (zoals gebruikelijk) wel weer in het midden liggen. Ja, ze zullen het best een beetje interessant vinden om zo geheimzinnig te doen, maar het zal ook wel een doel dienen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Hij blijft het maar benadrukken alsof het een hoogtepunt uit zijn leven is.
Best wel zielig eigenlijk..
Ik ging net ook even wat teruglezen van vanmiddag maar ik had het al snel gezien.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:
Dit topic is ook een beetje een poel geworden van humorloze patientjes, of wat? Ik was hier juist weer terug gekomen omdat hier nog een beetje op niveau over Feyenoord werd gepraat...
Ik ben nu meer aan het scrollen dan aan het lezen. Topicverpaupering noemt men dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ging net ook even wat teruglezen van vanmiddag maar ik had het al snel gezien.
Stonden er geen twitters van de vriendin van Super-guidetti tussen zeker?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ging net ook even wat teruglezen van vanmiddag maar ik had het al snel gezien.
Er is op het moment niet zoveel nieuws, maar het staat je uiteraard vrij om ons te verblijden met een inhoudelijk betoog over willekeurig welk Feyenoord-gerelateerd onderwerp.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben nu meer aan het scrollen dan aan het lezen. Topicverpaupering noemt men dat.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stonden er geen twitters van de vriendin van Super-guidetti tussen zeker?
En het dan ''mooi'' vinden als mensen die er niets van weten wat proberen te bedenken. Triestig wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Hij blijft het maar benadrukken alsof het een hoogtepunt uit zijn leven is.
Best wel zielig eigenlijk..
Er was vandaag wel weer een mooie van hemzelf dat hij met deze donkere dagen het liefst in bed bleef liggen.quote:
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:32:43Morning my friends ! Its the time of the year that when u wake up it so dark and cold out side u dnt wanna leave bed ... reageer retweet
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:33:33But i have dnt worry 2 session 2 day after that x-mas dinner with the team and staff of #Feyenoord ! Christmas is getting closer wieeee reageer retweet
Publiciteitsstunt is het gewoon, klaar. Het 'kijk-ons-nou-eens'-gehalte druipt er vanaf. Gaan we straks nog leden van de RVC opgeknoopt terugvinden door Rotterdam heen met ambigrammen in hun lichaam gebrand zoals in een Dan Brown-boek?quote:"We were amazed to discover that the site was instantly linked with terrorism, simply for the fact that it seems mysterious. Evil was the number one first impression people had of the site, in spite of the fact that there are no threats on the site. The only thing Eon 8 says is "We don't want you here". Nothing else.
Other less disappointing opinions were social experimentation (which was correct), James Bond movie viral marketing, and promotions for video games.
For many people, being faced with a countdown timer was an instant reason to try to shut down or hack the site. This is a worrying reaction, that if someone doesn't understand something they must destroy it. As a result, the servers have been hit quite hard these last few days, but luckily 99% of the 'hackers' could easily be described as 'l4me n00bs'.
Another worrying example of paranoia was how quickly people would jump to conclusions, such as telephoning the registered owner of a dog seen in a photograph on a server that hosts a page that links to eon8."
Sorry dat ik geen berichtjes over Sanna Dahlstrom of SuperGuidetti gepost heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Na Clasie ook Cissé fit voor duel met FC Twente
Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.
Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.
"Jordy is nog het minste probleem", vertelde de oefenmeester. "Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt." Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: "Het gevoel is dat hij het gaat redden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |