Nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blowen in de kuip sinds 2009 verboden ?
Haha wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
de fuck?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Loop het toilet van DHZ in, dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Caland het volgende:
Keer een sos meet met helpmefok lijkt me dan weer veel interessanter.
Happel regelt het spul wel
Dat wordt z'n dood.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Caland het volgende:
Keer een sos meet met helpmefok lijkt me dan weer veel interessanter.
Happel regelt het spul wel
Nee ik heb geen vastgestelde ADHD ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat wordt z'n dood.Helpmefok, heb je ook Ritalin? Heb tentamens dus kan er wel een paar gebruiken.
JAAAAAAA....wtf nostalgie. Dat was nog de SEGA toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef OProg het volgende:
Dankzij deze actie moest ik na al die jaren weer ineens aan Jazz Jackrabbit denken...
[ afbeelding ]
Ik zie je over een paar jaar nog wel terug.. ..in een gootquote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vastgestelde ADHD ofzo.
Feyenoord heeft trouwens een FUCKING goede odd tegen Twente. 3.35 toen ik 50¤ bette.
Die gasten wonnen de afgelopen 10 jaar in de Eredivisie een keer en speelde een keer gelijk
Ook gaan wij alle toppers keihard pakken.gratis geld !!11'//einz
De rode bandana"'s zijn omgeknoopt en de waterpistolen zijn gevuld met wijn. De kip is uit het hok. Ik herhaal: de kip is uit het hok. De groene haas staat in de coffeeshop. Ik herhaal...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef OProg het volgende:
Dankzij deze actie moest ik na al die jaren weer ineens aan Jazz Jackrabbit denken...
[ afbeelding ]
Het is leuk geweest. Herhaling van grappen worden hier niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De rode bandana"'s zijn omgeknoopt en de waterpistolen zijn gevuld met wijn. De kip is uit het hok. Ik herhaal: de kip is uit het hok. De groene haas staat in de coffeeshop. Ik herhaal...
Muah, met 23k op de bank, een aantal bachelors en dalijk twee masters komt het denk ik wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zie je over een paar jaar nog wel terug.. ..in een goot
T was meer voor hen die t vorige topic gemist haddenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is leuk geweest. Herhaling van grappen worden hier niet gewaardeerd.
Deze manquote:Van Gastel voorlopig tevreden met assistentschap bij Feyenoord
Jean-Paul van Gastel is voorlopig tevreden met zijn functie als assistent-trainer. De oud-speler is sinds deze week in het bezit van het diploma Coach Betaald Voetbal. De 39-jarige oefenmeester heeft ook een periode stage gelopen bij Real Madrid.
"Dat was bijzonder om mee te maken. Samen met een aantal medecursisten ben ik vijf dagen bij Real op bezoek geweest", zei Van Gastel op de website van de KNVB. "Alles bij het eerste elftal. Ik heb veel kunnen vragen en dat leverde leerzame momenten op. Eigenlijk was het geen reëel beeld wat we daar gezien hebben. De organisatie was top, de faciliteiten waren top en er stond een toptrainer voor de groep."
"Dat was bijzonder om mee te maken, maar achteraf was ik misschien wel liever naar een Europese subtopper gegaan. Puur om een realistischer beeld te krijgen van wat ik zelf als trainer kan verwachten. Misschien ga ik dat alsnog doen. Je bent tenslotte nooit uitgeleerd." Anderhalf jaar heeft de voormalig middenvelder moeten werken voor zijn diploma.
"Het was anderhalf jaar hard werken, maar ik heb enorm veel opgestoken. Ik heb veel verschillende inzichten gekregen, die me hebben geholpen bij het vormen van mijn eigen visie", zegt Van Gastel, die ook op managementniveau het nodige heeft opgestoken. "Daardoor krijg je een goed beeld welke factoren er allemaal een rol spelen. Het was heel leerzaam." Ooit wil Van Gastel als hoofdtrainer aan de slag.
"Die ambitie heb ik wel, anders had ik deze cursus niet gevolgd. Maar op dit moment vind ik mijn huidige rol bij Feyenoord geweldig. Vorig seizoen was ik trainer van Feyenoord Onder 19 en ook dat vond ik geweldig. Wat de toekomst brengt weet je nooit, voor nu ben ik ieder geval blij dat ik geslaagd ben voor de cursus."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)enoord#ixzz1gWChEjrd
Rustig maar gozert, voor jouw reacties lees ik rustig drie Feyenoord-topics terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
T was meer voor hen die t vorige topic gemist hadden
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Rustig maar gozert, voor jouw reacties lees ik rustig drie Feyenoord-topics terug.
Hoe kom jij trouwens aan overgewicht als je de godganse dag stuitert en je vriendin alles met suiker bij je vandaan houdt?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan overgewicht als je de godganse dag stuitert en je vriendin alles met suiker bij je vandaan houdt?
Als je dat echt deed, dan wist je dat het door Prednison komtquote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Rustig maar gozert, voor jouw reacties lees ik rustig drie Feyenoord-topics terug.
Als ik Helpmefok 1 keer in het topic heb gezien is het al genoeg hoor, anders ga ik zelf ook stuiteren.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:33 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
[..]
Als je dat echt deed, dan wist je dat het door Prednison komt![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze manToch weet ik niet of hij de juiste man is om ooit hoofdtrainer te worden....
Geen pakketje?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nog relevant Feyenoord-nieuws? Er gebeurt niks meer...
Oh shit...ik vergeet natuurlijk de Feyenoord-editie van Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdrachtgever:
Als de haas groen is en de haan van Lamberti tweemaal kraait, vind je voor het Maasgebouw in een goudkleurige envelop de betekenis van onderstaande prent:
[ afbeelding ]
Ik hoop van wel al loopt hij wel het Been traject.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze manToch weet ik niet of hij de juiste man is om ooit hoofdtrainer te worden....
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Van Gastel hetzelfde als Been?
Als we 7-0 achter hadden gestaan met van Gastel achter de groep had hij het veld in gerend en hoogstpersoonlijk Dszsudsak het veld uitgeschopt.
Hij beloopt nu zijn weg toch. Eerst assistent tussenclub en dan later Feyenoord.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Van Gastel hetzelfde als Been?
Als we 7-0 achter hadden gestaan met van Gastel achter de groep had hij het veld in gerend en hoogstpersoonlijk Dszsudsak het veld uitgeschopt.
Dan ga je inderdaad echt kapot denk ik!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
Lijkt me wel eens lachen dr eentje te draaien voor de wedstrijd met een paar gasten van hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Argh, de TT![]()
WHAT IS IT?!?!?!??!?!Laat gaan man. Kan toch alleen maar tegenvallen. Ik zit eerder te denken aan een bepaalde publicatie van gegevens die in handen van een klein aantal supporters is gekomen en die gevolgen zullen hebben voor het zittende bestuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Argh, de TT![]()
WHAT IS IT?!?!?!??!?!Laat het dan gewoon met rust, ik zie het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zullen vast geen aanslagen of kidnappings komen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dat, ja. Krijg echt van iedereen uit mijn kennissenkring sms'jes, whatsapp berichten etc. Hilarisch.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef BusterPosey het volgende:
Doel van die actie lijkt nu al ruimschoots bereikt. Mensen hebben het er over.
Initiatiefnemers zullen zich vast kapot lachen.
Volgens mij zit ik dan ook in de goede richting met m'n verwachting.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja. Krijg echt van iedereen uit mijn kennissenkring sms'jes, whatsapp berichten etc. Hilarisch.
Al is het wel een serieus iets.
Als het in het belang van Feyenoord is moeten ze het vooral doen. Ik vraag me alleen af of de club er wel bij gebaat is om op bestuurlijk niveau weer helemaal overhoop te liggen voor een persoonlijke vete.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef Muto het volgende:
Echt, ik ben zelfs Flappie-liedjes rond kerst minder snel zat dan de Haasberichtjes hier. Gun die gasten tot 4 januari dat pleziertje wat ze willen niet.
Elk andere actie zou een schande zijn imo. Je gaat geen protest/andere zaken aanstippen exact een jaar na het overlijden van de grootste Feyenoorder aller tijden. Dat is onrespectvol en supporteronwaardig.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die 4 januari kan nooit geen toeval zijn. Er is ergens een verband tussen die kolere-haas en het overlijden van Coentje.
Ja, de datum zal ongetwijfeld met opzet gekozen zijn idd. Ik vraag me alleen af of het een kritische actie wordt richting het bestuur of een positieve supporters-actie.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Die 4 januari kan nooit geen toeval zijn. Er is ergens een verband tussen die kolere-haas en het overlijden van Coentje.
Geen protest. Dan waren ze nu allang zieltjes aan het winnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, de datum zal ongetwijfeld met opzet gekozen zijn idd. Ik vraag me alleen af of het een kritische actie wordt richting het bestuur of een positieve supporters-actie.
Kan ook een spraakmakende publicatie zijn die het zittende bestuur in het nauw drijft. Daar heb je niet veel mensen voor nodig. Dat ze het pas op 4 januari doen is waarschijnlijk omdat ze zelf geen zin hebben om er met de feestdagen veel mee bezig te zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen protest. Dan waren ze nu allang zieltjes aan het winnen.
Anders sta je daar met 300 man te protesteren.
Die dag is ook de nieuwjaarsreceptie toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |