Dat is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
Heeft iemand ook achterhaald of Cart_man == Happel?
Die Cart_man was ook altijd een ventje johWat heb ik gelachen om zijn krankzinnigheid.
En wie is loek ?quote:
Nogmaals.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 14:19:02Nogmaals Been: #Feyenoord is en blijft mijn club, dat pakt niemand van me af. Ik heb nul rancune naar de club, dingen gaan zoals ze gaan. reageer retweet
Loek=Ritmo. En nog 20 andere usernames.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nogmaals.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 14-12-2011 om 14:19:02Nogmaals Been: #Feyenoord is en blijft mijn club, dat pakt niemand van me af. Ik heb nul rancune naar de club, dingen gaan zoals ze gaan. reageer retweet
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zolang die in de kont zat is dat geen probleemLike a boss.
Anders no thanks
Je vergeet: Nogmaals, we hebben te maken met veel blessures en nogmaals, we hebben een jeugdig elftal.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nogmaals, Feijenoord is en blijft mijn club, nogmaals, niemand pakt dat van me af. Nogmaals, ik heb nul rancune naar de club, nogmaals, dingen gaan zoals ze gaan.
En toch mis je die donderse rekel.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Loek=Ritmo. En nog 20 andere usernames.
Ik had volgens mij marknmgn, kopbal en ook nog wat andere
quote:Van Hanegem terug als tafelgast bij VIGeschreven op 2011-12-14 om 14:04:19 | Bekeken: 1168 | Reacties: 13 | Foto: OrangePictures | Bron: Volkskrant.nl
Willem van Hanegem keert terug als tafelgast bij het televisieprogramma Voetbal International. 'De Kromme' maakt op 16 januari zijn voor het eerst zijn opwachting, zo maakte het programma bekend.
Van Hanegem kreeg het vorig seizoen aan de stok met presentator Wilfred Genee, die een oude ruzie tussen van Hanegem en Johan Derksen oprakelde. Daarop besloot Van Hanegem nooit meer terug te keren in het programma. Dat akkefietje is inmiddels uitgesproken.
Net als onder meer Hans Kraay junior en Johan Boskamp wordt Van Hanegem een regelmatig terugkerende tafelgast bij het programma dat dit jaar de Gouden TelevizierRing won.
Gisteren werd bekend dat René van der Gijp voorlopig niet terugkeert bij VI. Hij heeft nog geen streefdatum in zijn hoofd, nadat hij getroffen werd door een burnout.
quote:Koeman: 'Doelstelling is de vijfde plaats'Geschreven op 2011-12-14 om 13:05:43 | Bekeken: 2119 | Reacties: 30 | Foto: OrangePictures | Bron: Soccernews
De afgelopen maanden kreeg Feyenoord veel lovende woorden over zich heen, de club draait dit seizoen weer mee in de subtop van de Eredivsie, terwijl dat de laatste jaren niet vaak voorkwam. Trainer Ronald Koeman is tevreden met de prestaties tot dusver, maar de oefenmeester wil meer.
Komende zondag wacht de lastige thuiswedstrijd tegen FC Twente. "We willen goed afsluiten. Het belooft een mooie wedstrijd te worden. Wij hebben het tegen topteams goed gedaan en willen die lijn graag doortrekken", zegt Koeman tegenover Voetbal International.
Volgens de trainer ligt Feyenoord op schema. "De doelstelling is de vijfde plaats. Rond die plek staan we nu ook en ik hoop dat we daar aan het einde van het seizoen nog steeds staan. We raken tegen FC Utrecht even de regie kwijt, maar weten er uiteindelijk toch een punt te halen omdat we geduldig bleven en ons herpakten. Dat betekent dat we langzaam steeds stabieler worden", besluit Koeman.
Na het neuken bek houden nog 1 peuk en voldaan in slaap .quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zolang die in de kont zat is dat geen probleemLike a boss.
Anders no thanks
Dat zei ik juist, een uurtje mijn vriendin bovenop en ik ben weer een uurtje rustig. Daarna begin ik weer Guidetti trekjes te krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na het neuken bek houden nog 1 peuk en voldaan in slaap .
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De arend heeft het gebouw verlaten. Witte melkbommen door de neus op het van oranje naar groen gesprongen stoplicht. De haas is groen. Ik herhaal.
Nu mag je je pilletje wel weer nemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei ik juist, een uurtje mijn vriendin bovenop en ik ben weer een uurtje rustig. Daarna begin ik weer Guidetti trekjes te krijgen.
Mijn vriendin is overigens wel veel lekkerder dan dat mokkel van Guidettien altijd geil, true story
Op basis van het feit datquote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
Been:
"een goede dag hebben"
"een ongelukkige dag hebben"
"nogmaals"
Vul aan
Nee alle caffeine dragende middelen heeft mijn vriendin me verboden (red bull en shit ook). Ook koopt ze tegenwoordig niets meer waar suiker in zitquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu mag je je pilletje wel weer nemen.Drink jij overigens ook koffie? Want dat lijkt me helemaal een ramp bij mensen zoals jij.
Blow jij veel ?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei ik juist, een uurtje mijn vriendin bovenop en ik ben weer een uurtje rustig. Daarna begin ik weer Guidetti trekjes te krijgen.
Mijn vriendin is overigens wel veel lekkerder dan dat mokkel van Guidettien altijd geil, true story
Nooit, asthmapatient. Haalt dat de scherpe randjes eraf denk je?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |