abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105597187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Ik ben wel met je eens dat er de laatste topics veel off-topic is gesproken. Het meeste daarvan was overigens wel vermakelijk, al weten sommige users niet zo goed van ophouden ;)

[..]

Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Niks meer van gelezen deze week...
De medische staf dacht dat hij PSV thuis misschien ging redden. Onze medische staf kennende is hij dan misschien eind januari weer fit.
Our Love, Our Life, Our Feyenoord!
pi_105597591

:D
pi_105597953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef Koen_W1 het volgende:

[..]

De medische staf dacht dat hij PSV thuis misschien ging redden. Onze medische staf kennende is hij dan misschien eind januari weer fit.
Doen het anders meer dan prima, vergeleken met andere jaren. Zal ook wel te maken hebben met de speciale trainingen die Raymond Verheijen opgesteld heeft, vermoed ik. Vind het aantal blessures meevallen en wat betreft het herstel van spelers kan ik er geen oordeel over vellen, aangezien ik daar niet genoeg kennis van zaken voor heb.
pi_105598406
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Doen het anders meer dan prima, vergeleken met andere jaren. Zal ook wel te maken hebben met de speciale trainingen die Raymond Verheijen opgesteld heeft, vermoed ik. Vind het aantal blessures meevallen en wat betreft het herstel van spelers kan ik er geen oordeel over vellen, aangezien ik daar niet genoeg kennis van zaken voor heb.
We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.
Our Love, Our Life, Our Feyenoord!
pi_105598579
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Koen_W1 het volgende:

[..]

We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.
Ze nemen gewoon geen risico's, Martins Indi doet het goed op zijn positie, dus dan kan je de Vrij beter rustig laten herstellen
pi_105600497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Koen_W1 het volgende:

[..]

Denk dat dat eerder een gevolg is van de waardige vervangers die we voor de geblesseerden-posities hebben, zoals Roffamannetje zegt dan dat ze echt absoluut niet kunnen spelen. Waarschijnlijk willen ze gewoon scenario's vermijden waarin spelers met verdovingen gaan spelen en een herstelperiode alleen maar uitstellen en verlengen.

De noodzaak is er toch niet echt en ik denk dat Koeman het stiekem ook niet erg vindt om wat andere spelers de kans te geven. Zo krijg je niet teveel gemor in een groep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 23:36:40 ]
pi_105603511
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 15 december 2011 @ 01:45:32 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105604313
Wij gaan ie sowieso winnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105606628
De Vrij er niet bij.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105607276
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:09:11 Leuk detail: Ronald Koeman verloor als trainer nog nooit van Co Adriaanse. Koeman won 5x en speelde 2x gelijk. #Feyenoord #feytwe reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105607632
MegaFeyenoord twitterde op donderdag 15-12-2011 om 06:17:08 Dan komt jou vraag, jou naam op de radio. Dan leg ik Karim je vraag vrijdag voor. reageer retweet
Lijkt me toch geen overbodige luxe dat je als journalist de taal goed beheerst. :')

FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:14:18 Vanaf de wedstrijd #Feyenoord-ajax mag RTV Rijnmond weer 1 op 1 interviews houden met spelers. De ruzie tussen beide partijen is uitgepraat. reageer retweet
^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105607754
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:47 schreef Caland het volgende:
MegaFeyenoord twitterde op donderdag 15-12-2011 om 06:17:08 Dan komt jou vraag, jou naam op de radio. Dan leg ik Karim je vraag vrijdag voor. reageer retweet
Lijkt me toch geen overbodige luxe dat je als journalist de taal goed beheerst. :')

FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:14:18 Vanaf de wedstrijd #Feyenoord-ajax mag RTV Rijnmond weer 1 op 1 interviews houden met spelers. De ruzie tussen beide partijen is uitgepraat. reageer retweet
^O^
Inderdaad. Communicatie is je vak en dan beheers je het essentiële aspect daarvan (taal) niet. :')

Overigens goede zaak dat die ruzie uitgepraat is, kwam een beetje onprofessioneel over. Niet echt goed voor de uitstraling richting sponsors.
Betekent dit trouwens ook dat de live-wedstrijden vanaf volgend seizoen weer naar Radio Rijnmond gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 09:52:55 ]
pi_105607997
De kans is groot dat Rijnmond volgend jaar de wedstrijden inderdaad weer doet. Niet in de laatste plaats omdat Megastad op de rand van faillissement staat.
pi_105608072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef Peak het volgende:
De kans is groot dat Rijnmond volgend jaar de wedstrijden inderdaad weer doet. Niet in de laatste plaats omdat Megastad op de rand van faillissement staat.
Wat wil je met Edward van Cuilenborg als boegbeeld. :')
pi_105608339
quote:
Die wedstrijd _O-. Bij de 0-1 werd ik ZOOOOOOOO pissig van een kutmongool achter me die steeds riep "mja dat zei ik al, ja ik wist al dat dat ging gebeuren, ja dat had je kunnen verwachten". Nadat ik al een paar keer had gezegd dat hij daarmee moest kappen deed hij het extra hard toen we 0-1 achter kwamen. Ik gaf 'm toen een ongenadige klap voor zijn muil joh _O-.

In de tweede helft ging die er gewoon mee verder :'). Bij de 1-1 gaf ik 'm een tikje op zijn achterhoofd van 'goed man, dat jij dat wist' (paar sokjes whiskey verder). Bij de 2-1 stond ik al-knuffelend met die gast op en neer te springen :D _O- :'). Godverdomd wat een avond was dat.
pi_105608364
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:28 schreef Happel het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:09:11 Leuk detail: Ronald Koeman verloor als trainer nog nooit van Co Adriaanse. Koeman won 5x en speelde 2x gelijk. #Feyenoord #feytwe reageer retweet
Dat is na zondag 6x winst en 2x gelijk _O_
pi_105608405
Trouwens, een serieus goede ontwikkeling dat Feijenoord dit soort filmpjes maakt en online gooit. ^O^ Zijn nog eens van aardige kwaliteit ook, zijn leuk gemonteerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 10:21:43 ]
pi_105608423
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die wedstrijd _O-. Bij de 0-1 werd ik ZOOOOOOOO pissig van een kutmongool achter me die steeds riep "mja dat zei ik al, ja ik wist al dat dat ging gebeuren, ja dat had je kunnen verwachten". Nadat ik al een paar keer had gezegd dat hij daarmee moest kappen deed hij het extra hard toen we 0-1 achter kwamen. Ik gaf 'm toen een ongenadige klap voor zijn muil joh toen in de rust _O-.

In de tweede helft ging die er gewoon mee verder :'). Bij de 1-1 gaf ik 'm een tikje op zijn achterhoofd van 'goed man, dat jij dat wist' (paar sokjes whiskey verder). Bij de 2-1 stond ik al-knuffelend met die gast op en neer te springen :D _O- :'). Godverdomd wat een avond was dat.
Feyenoord werd de eerste helft echt helemaal zoekgespeeld toen. Volgens mij de enige goede omzetting die Been ooit heeft gedaan in de rust toen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105608433
Al die euforie terwijl de wedstrijd nog gespeeld moet worden :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105608461
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Dit.

Maar die euforie is wel te verklaren aangezien Kapiteintje vandaag jarig is. ^O^

Virtueel rondje van mij! *O* ^O^ *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 10:24:08 ]
pi_105608497
Gefeliciteerd. Eindelijk 13.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105608502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit.

Maar die euforie is wel te verklaren aangezien Kapiteintje vandaag jarig is. ^O^

Kapiteintjeeeeeeeehhhhh _O_ Gefeliciteerd jongen. Hoe oud ben je geworden schattebout?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Schatje, jij zei ook al dat we met 0-4 op onze bek zouden gaan tegen PSV (weliswaar stomdronken van de goldstrike, maar toch _O-).

Geloof me nou maar, die 3 punten blijven op zuid :Y _O_ Alleen al omdat ik op Feijenoord gebet heb en deze keer wél overtuigd ben van winst (i.t.t. Utrecht - Feyenoord :{)
pi_105608504
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:25 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd. Eindelijk 13.
:D
pi_105608516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit.

Gefelicteerd pik

OT: het is alsof de wedstrijd al gespeeld is. Maar als helpmefok en zijn Turkse vriend nou al zijn gewonnen doekoes op F'noord zet dan kan het bijna niet misgaan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105608535
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kapiteintjeeeeeeeehhhhh _O_ Gefeliciteerd jongen. Hoe oud ben je geworden schattebout?

[..]

Schatje, jij zei ook al dat we met 0-4 op onze bek zouden gaan tegen PSV (weliswaar stomdronken van de goldstrike, maar toch _O-).

Geloof me nou maar, die 3 punten blijven op zuid :Y _O_ Alleen al omdat ik op Feijenoord gebet heb en deze keer wél overtuigd ben van winst (i.t.t. Utrecht - Feyenoord :{)
23, maar m'n vriendin zegt dat ik zo rond de 16/17 jaar moet zijn blijven steken aangezien ik af en toe nog steeds kinderlijk enthousiast over dingen kan zijn. :Y

Zou jullie graag allemaal trakteren op een heerlijke pilsenert, maar dat zal moeilijk worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 10:28:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')