Hoeveel euro win je totaal?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
4-2![]()
Nu alleen nog salzburg moet het zien te overleven deze 4 minuten, KOMOOOOOP
Ik zou helemaal gek worden. Dat is in het geval van Helpmefok niet zo moeilijk, aangezien hij in standaard-modus al zo gek als een deur is.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef PIETR het volgende:
Zou me echt aftrekken op mn beeldscherm als ik dat saldo zou zien staan op bwin
Iemand gokverslaafd?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Dankjewel Kapiteintje. Als AZ en Hotspur winnen pak ik er nog eens 600 aangezien deze wedstrijden ook in een andere bet stonden
![]()
Als Feyenoord - Twente en Heracles - Vitesse ook de goede kant op vallen, win ik deze week 4000 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh kan mij niet schelen. Ik heb wel eens bijna 3500 gewonnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry. Het is On-topic omdat IEDEREEN HIER gratis bier kan verwachten in Mike'sOf wat dan ook
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij gewoon door Unibet ingehuurd bent om hier op het forum de hoofden van mensen op hol te brengen met die verhalen van je.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Dankjewel Kapiteintje. Als AZ en Hotspur winnen pak ik er nog eens 600 aangezien deze wedstrijden ook in een andere bet stonden
![]()
Als Feyenoord - Twente en Heracles - Vitesse ook de goede kant op vallen, win ik deze week 4000 euro.
En dan ga je het zelf doen, gaat het niet om 3500 euro maar om roepies ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij gewoon door Unibet ingehuurd bent om hier op het forum de hoofden van mensen op hol te brengen met die verhalen van je.
Screens.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
HIJ IS BINNENJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
BIertjes bij Mike's zondag!
En nu weer terug naar Feijenoord.
Gelukkig maar. Krijgen we weer leuke filmpjes met interviews op Rijnmond.nl.quote:Voetbal International meldt dat het conflict tussen RTV Rijnmond en Feyenoord weer uit de wereld is. De zender kreeg geen enkele medewerking meer van Feyenoord voor wat betreft reportages en een-op-een interviews. Vanaf 29 januari bij Feyenoord - Ajax zijn ze weer volledig welkom in De Kuip. De exclusieve radiorechten voor live wedstrijden blijven volgens contract wel bij Megastad FM.
Lijkt me positief. De Cisse vanaf de wedstrijd met Vitesse is basiswaardig.quote:Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.
Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.
"Jordy is nog het minste probleem", vertelde de oefenmeester. "Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt." Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: "Het gevoel is dat hij het gaat redden."
Wannabee Mod.quote:
quote:
Ik lees het niet eens terug. Ik post gewoon nieuws en hoop dat het niet al gedaan was. Grote kans dat ik een Versteegrobje doe, maar dan nog.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom terug van werk en moet door 3 pagina's troep spitten
Graag gedaan trouwens
Dit. Alles wat relevant is wordt toch nog minimaal 5x herhaalt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik lees het niet eens terug. Ik post gewoon nieuws en hoop dat het niet al gedaan was. Grote kans dat ik een Versteegrobje doe, maar dan nog.
De medische staf dacht dat hij PSV thuis misschien ging redden. Onze medische staf kennende is hij dan misschien eind januari weer fit.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat er de laatste topics veel off-topic is gesproken. Het meeste daarvan was overigens wel vermakelijk, al weten sommige users niet zo goed van ophouden
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Niks meer van gelezen deze week...
Doen het anders meer dan prima, vergeleken met andere jaren. Zal ook wel te maken hebben met de speciale trainingen die Raymond Verheijen opgesteld heeft, vermoed ik. Vind het aantal blessures meevallen en wat betreft het herstel van spelers kan ik er geen oordeel over vellen, aangezien ik daar niet genoeg kennis van zaken voor heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
De medische staf dacht dat hij PSV thuis misschien ging redden. Onze medische staf kennende is hij dan misschien eind januari weer fit.
We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doen het anders meer dan prima, vergeleken met andere jaren. Zal ook wel te maken hebben met de speciale trainingen die Raymond Verheijen opgesteld heeft, vermoed ik. Vind het aantal blessures meevallen en wat betreft het herstel van spelers kan ik er geen oordeel over vellen, aangezien ik daar niet genoeg kennis van zaken voor heb.
Ze nemen gewoon geen risico's, Martins Indi doet het goed op zijn positie, dus dan kan je de Vrij beter rustig laten herstellenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.
Denk dat dat eerder een gevolg is van de waardige vervangers die we voor de geblesseerden-posities hebben, zoals Roffamannetje zegt dan dat ze echt absoluut niet kunnen spelen. Waarschijnlijk willen ze gewoon scenario's vermijden waarin spelers met verdovingen gaan spelen en een herstelperiode alleen maar uitstellen en verlengen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
We hebben idd niet veel blessures, wat dat betreft doen ze het goed. Alleen roepen ze vaak te snel dat een speler weer bijna fit is. Al aantal keer geweest dat ik ergens lees dat iemand bijna fit is, en vervolgens duurt het nog tijden voor ze ook echt weer wedstrijdfit zijn.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:09:11Leuk detail: Ronald Koeman verloor als trainer nog nooit van Co Adriaanse. Koeman won 5x en speelde 2x gelijk. #Feyenoord #feytwe reageer retweet
Lijkt me toch geen overbodige luxe dat je als journalist de taal goed beheerst.twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 15-12-2011 om 06:17:08Dan komt jou vraag, jou naam op de radio. Dan leg ik Karim je vraag vrijdag voor. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:14:18Vanaf de wedstrijd #Feyenoord-ajax mag RTV Rijnmond weer 1 op 1 interviews houden met spelers. De ruzie tussen beide partijen is uitgepraat. reageer retweet
Inderdaad. Communicatie is je vak en dan beheers je het essentiële aspect daarvan (taal) niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:47 schreef Caland het volgende:
Lijkt me toch geen overbodige luxe dat je als journalist de taal goed beheerst.twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 15-12-2011 om 06:17:08Dan komt jou vraag, jou naam op de radio. Dan leg ik Karim je vraag vrijdag voor. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:14:18Vanaf de wedstrijd #Feyenoord-ajax mag RTV Rijnmond weer 1 op 1 interviews houden met spelers. De ruzie tussen beide partijen is uitgepraat. reageer retweet
Wat wil je met Edward van Cuilenborg als boegbeeld.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef Peak het volgende:
De kans is groot dat Rijnmond volgend jaar de wedstrijden inderdaad weer doet. Niet in de laatste plaats omdat Megastad op de rand van faillissement staat.
Die wedstrijdquote:
Dat is na zondag 6x winst en 2x gelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 09:28 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 09:09:11Leuk detail: Ronald Koeman verloor als trainer nog nooit van Co Adriaanse. Koeman won 5x en speelde 2x gelijk. #Feyenoord #feytwe reageer retweet
Feyenoord werd de eerste helft echt helemaal zoekgespeeld toen. Volgens mij de enige goede omzetting die Been ooit heeft gedaan in de rust toen.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die wedstrijd. Bij de 0-1 werd ik ZOOOOOOOO pissig van een kutmongool achter me die steeds riep "mja dat zei ik al, ja ik wist al dat dat ging gebeuren, ja dat had je kunnen verwachten". Nadat ik al een paar keer had gezegd dat hij daarmee moest kappen deed hij het extra hard toen we 0-1 achter kwamen. Ik gaf 'm toen een ongenadige klap voor zijn muil joh toen in de rust
.
In de tweede helft ging die er gewoon mee verder. Bij de 1-1 gaf ik 'm een tikje op zijn achterhoofd van 'goed man, dat jij dat wist' (paar sokjes whiskey verder). Bij de 2-1 stond ik al-knuffelend met die gast op en neer te springen
![]()
![]()
. Godverdomd wat een avond was dat.
Dit.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Al die euforie terwijl de wedstrijd nog gespeeld moet worden
Kapiteintjeeeeeeeehhhhhquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit.
Maar die euforie is wel te verklaren aangezien Kapiteintje vandaag jarig is.![]()
Virtueel rondje van mij!![]()
![]()
![]()
Schatje, jij zei ook al dat we met 0-4 op onze bek zouden gaan tegen PSV (weliswaar stomdronken van de goldstrike, maar tochquote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Al die euforie terwijl de wedstrijd nog gespeeld moet worden
Gefelicteerd pikquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit.
Maar die euforie is wel te verklaren aangezien Kapiteintje vandaag jarig is.![]()
Virtueel rondje van mij!![]()
![]()
![]()
23, maar m'n vriendin zegt dat ik zo rond de 16/17 jaar moet zijn blijven steken aangezien ik af en toe nog steeds kinderlijk enthousiast over dingen kan zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KapiteintjeeeeeeeehhhhhGefeliciteerd jongen. Hoe oud ben je geworden schattebout?
[..]
Schatje, jij zei ook al dat we met 0-4 op onze bek zouden gaan tegen PSV (weliswaar stomdronken van de goldstrike, maar toch).
Geloof me nou maar, die 3 punten blijven op zuid![]()
Alleen al omdat ik op Feijenoord gebet heb en deze keer wél overtuigd ben van winst (i.t.t. Utrecht - Feyenoord
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |