Valt half Spanje en Zuid-Amerika ook weer af. Wordt het scouten nog makkelijkerquote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand met die achter(lijke)naam moet je niet eens willen
Nou welke spelers zijn er transfervrij van die clubs na dit seizoen en speelden ook daadwerkelijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Maar ga het lijstje transfervrije spelers eens na van die twee clubs en je zult je antwoord vinden.
Dan hoop ik maar dat Boskampje aankomt met pareltjes in plaats van uitgerangeerde 30'ers die nooit de belgische competitie uit geweest zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef kapiteintje het volgende:
Maar even serieus: dit zal wel te maken hebben met het scouting-werk van Boskamp. Die is helemaal thuis in de Belgische competities en bij Anderlecht is hij ook vaak te vinden.
Geen idee, en het boeit me ook niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou welke spelers zijn er transfervrij van die clubs na dit seizoen en speelden ook daadwerkelijk?
Nee, helemaal niet zelfs. Ik heb helemaal niets met Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt dat Cabral op zeker moment beter gaat worden dan Ryo? Die jongen is een jaar jonger en heeft overduidelijk een mate van talent waar Cabral niet aan kan tippen.
Al begrijp ik je praktische overwegingen wel weer.
Ja vast jaquote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
Is trouwens al bekend voor wie die scouts gisteren nou op de tribune zaten bij Anderlecht? Ik las iets van Matías Suárez?
Schaken er uit heeft geen zin. Ryo haal je voor de linkerkant. Dat is de plek voor Cissé of Cabral.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Ryo mag niet ten koste gaan van Cabral en ook niet ten koste van een Cissé. Slachtoffer desnoods Schaken dan maar als het echt moet. (the fuck...zeg ik dit echt?)
Voor een half jaartje vind ik het nog steeds niet de moeite. Als hij het seizoen erna ook blijft is hij van harte welkom.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schaken er uit heeft geen zin. Ryo haal je voor de linkerkant. Dat is de plek voor Cissé of Cabral.
Maar goed, eerst maar zien of hij daadwerkelijk komt. Ik hoop van wel![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, en het boeit me ook niet eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, en het boeit me ook niet eerlijk gezegd.
Van dit lijstje lijken enkel Schollen als keeper en De Sutter spelers die voor ons in aanmerking komen. Maar voor Schollen hoef je niet naar een wedstrijd. De Sutter viel wel in, 88e minuutquote:Acht spelers zijn overbodig bij Anderlecht
La Dernière Heure pakt vandaag uit met een lijst van acht spelers die bij Anderlecht overbodig zijn. Allemaal mogen ze Anderlecht verlaten. De enige voor wie paars-wit nog een transfersom hoopt te vangen, is Tom De Sutter.
Tom De Sutter
Zelfs nu Mbokani geblesseerd is, raakt De Sutter niet van de bank. Verschillende blessures zorgden ervoor dat hij ritme mist en ook bij de fans lijkt hij zijn krediet verspeeld te hebben. Als hij niet meer speelkansen krijgt, wil de Bruggeling vertrekken. Enig probleem: Anderlecht betaalde drie jaar geleden drie miljoen euro voor hem en wil een deel van dit bedrag recupereren.
Sacha Iakovenko
Na een uitleenbeurt van twee jaar keerde de Oekraïner deze zomer terug naar Anderlecht, maar verder dan de bank raakt hij niet. Tegen Rupel Boom kreeg hij een kans, maar greep deze niet. Omdat hij droomt van het EK in zijn land, wil hij in januari vertrekken.
Reynaldo
Ook hij kreeg na anderhalf jaar elders gespeeld te hebben een nieuwe kans in het Astridpark. Op de openingsspeeldag stond hij in de basis, maar daarna haalde hij nog amper de kern. Ook hij lijkt niet meer het vertrouwen te genieten van Jacobs.
Diogo
Deze gewezen Braziliaanse belofteninternational wordt voor één seizoen gehuurd van Sao Paulo, maar bleek als linksachter al snel onvoldoende. Vooral zijn positiespel was dramatisch. Enkel tegen Rupel Boom kwam hij al in actie.
Samuel
Begon het seizoen als titularis, maar verloor al snel zijn plaats aan Kouyaté. Bij Anderlecht heeft hij een contract voor één jaar met optie voor nog eens drie, maar de kans lijkt klein dat paars-wit die optie licht.
Thomas Chatelle
Vorig seizoen uitgeleend aan NEC Nijmegen waar hij niet overtuigde. Deze zomer vond hij geen andere club en dus bleef hij bij Anderlecht, waar zijn contract in juni afloopt. Hij traint er, maar daarmee is alles gezegd. Zelfs tegen Rupel Boom of in oefenwedstrijden werd hij niet ingezet.
Davy Schollen
Na vijf jaar trouw gediend te hebben als tweede doelman wordt zijn aflopend contract niet meer verlengd. Anderlecht kiest volgend seizoen voor de jonge Kaminski als tweede keeper.
Michaël Cordier
Ook het contract van derde doelman Cordier wordt in juni niet verlengd. De 17-jarige Davy Roef schuift door van bij de beloften en neemt volgend seizoen Cordiers plaats in.
Wat nou als hij je vCL inhelpt? Vind je het dan wel de moeite?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een half jaartje vind ik het nog steeds niet de moeite. Als hij het seizoen erna ook blijft is hij van harte welkom.
Fuck die CL. Moet raar lopen wil dat gaan gebeuren helemaal gezien vanuit het perspectief waar we nu staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat nou als hij je vCL inhelpt? Vind je het dan wel de moeite?
(Ik zeg trouwens nee want die vCL kom je toch nooit uit met het team wat er dan staatJe gaat dan gewoon kansloos 8-0 eraf ofzo
)
Precies wat je zegt. Wat mij betreft hoeft dat niet. Je werkt met een bepaald team naar een niveau toe en je probeert de kern te behouden om ook het jaar erop in Europa te kunnen presteren. Dat gaat niet met 3 bepalende huurlingen, 1 middenvelder die waarschijnlijk weggaat etc.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat nou als hij je vCL inhelpt? Vind je het dan wel de moeite?
(Ik zeg trouwens nee want die vCL kom je toch nooit uit met het team wat er dan staatJe gaat dan gewoon kansloos 8-0 eraf ofzo
)
Ja man, wat was dat ook weer voor kansloze nederlaag daar tegen GAE.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:
Ja, Europees mis ik wel nu. Maar de beker straks nog veel meer
Kan me nog een geweldige pot tegen AZ herinneren. Berekoud was het toen. Was met die sterretjes-actie. Vlogen ook een aantal mooie ijsballen richting de doelman.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
Die beker kan me sinds die dubbele finale echt gestolen worden. Al is het wel jammer dat we nu wat toffe avondpotjes missen.
dit, az, psv en twente uitschakelen en dan die corrupte laffe dubbele potquote:Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
Die beker kan me sinds die dubbele finale echt gestolen worden. Al is het wel jammer dat we nu wat toffe avondpotjes missen.
ja of lekker roemloos eruit tegen dnjepr dnjepropetrovsk ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Gast, ik doe al een moord voor de tweede voorronde EL. Lekker naar ijsland eind zomer ofzo.
AZ die sfeeractie, geweldig. Wedstrijd daarna meteen Twentequote:Op donderdag 15 december 2011 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan me nog een geweldige pot tegen AZ herinneren. Berekoud was het toen. Was met die sterretjes-actie. Vlogen ook een aantal mooie ijsballen richting de doelman.
quote:Wenger wil Miyaichi bij Feyenoord stallen
EXCLUSIEF - Arsenal-manager Arsène Wenger ziet wel wat in een tweede huurperiode van buitenspeler Ryo Miyaichi bij Feyenoord. De trainer wil meer speeltijd voor zijn pupil.
De Japanner kende vorig seizoen een succesvolle periode in Rotterdam. In twaalf wedstrijden voor Feyenoord maakte de watervlugge voetballer veel indruk en stond hij aan de basis van de wederopstanding die Feyenoord in de tweede seizoenshelft doormaakte. De Rotterdammers hebben nu bij Arsenal aangeklopt voor een nieuwe huurperiode.
Volgens Goal.com beviel dit Arsène Wenger zó goed dat een tweede huurperiode een waarschijnlijke optie is. De Fransman schetst de kansenverhouding 60/40 dat Miyaichi in 2012 weer een halfjaar in Rotterdam doorbrengt. Wenger zou eerst nog willen afwachten hoe het met de blessures in zijn selectie staat, alvorens hij een beslissing maakt.
Miyaichi, die afgelopen woensdag 19 jaar werd, kwam dit seizoen pas tot twee invalbeurten bij Arsenal. Met name op het fysieke vlak legt de Japanner het nog af in de Premier League. Wenger wil daarom meer speeltijd voor de vleugelspeler in een eerste elftal en Feyenoord beviel vorig jaar goed.
Spuit 12quote:
Dat was sowieso echt een geniale wedstrijd man. Ik ging toen met de trein, doe ik normaal nooit, en ik had dus net de trein voordat die Twente supporters eraan kwamen. Dat halve voorplein dacht dus dat wij de Twente supporters waren. Vuurwerk werd afgestoken, oeps vals alarm.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ die sfeeractie, geweldig. Wedstrijd daarna meteen Twente![]()
Avondwedstrijden
quote:Fer zondag kop-van-jut in de Kuip.
De signalen van het Legioen zijn al dagen overduidelijk. Waar twee weken geleden voormalig Feyenoorder Georginio Wijnaldum hartstochtelijk werd uitgefloten, wil de fanatieke aanhang van de Rotterdammers het zondag allemaal nog eens dunnetjes over doen. Alleen is straks Leroy Fer, die voor het eerst op bezoek komt in de Kuip, de kop-van-jut.
Fer, die voorspoedig herstelt van een blessure, kreeg de laatste weken van zijn dienstverband bij Feyenoord ook al de volle laag. Een handtastelijke supporter na het oefenduel met Vitesse Delft, een rouwkaart in zijn brievenbus in Zoetermeer, beveiliging rond het trainingsveld én afkeurende geluiden in het stadion. De supporters wensten hem zijn uitgesproken mening over een vertrek bij Feyenoord niet te vergeven.
‘Maar Leroy Fer is een geweldige jongen’, liet John Guidetti onlangs nog weten. En hij heeft medestanders binnen de selectie van Feyenoord. Net als Wijnaldum heeft Fer geen vijanden in de Kuip, op het Legioen na dan. ‘Voor ons telt alleen het duel met FC Twente, dat wij tegen Leroy spelen is leuk. Maar wij willen vooral goed afsluiten’, zegt aanvoerder Ron Vlaar.
Anders gezegd: de vete met Fer is iets tussen de speler en de fanatieke aanhang.
Toch kan de eventuele aanwezigheid van Fer in het basiselftal van FC Twente zondag weer precies die intimiderende sfeer creëren waar PSV twee weken geleden geen raad mee wist. ‘Wij snakken nog niet naar de winterstop. Dit duel leeft enorm, bij spelers en supporters’, zegt assistent-trainer Jean-Paul van Gastel, in het verleden een meester in het vuurtje opstoken in de Kuip.
Als dit klopt dan zou dat me verbazen. We hebben al vier vleugelspelers en dan reken ik Fernandez nog niet mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Rotterdammers hebben nu bij Arsenal aangeklopt voor een nieuwe huurperiode
[..]
andersom toch zeker ??quote:Op donderdag 15 december 2011 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
Toch heb ik een grotere hekel aan die Wijnaldum dan aan Fer. Hoe die met die bedreigingen omging ook. Respect voor hem.
Jup sowieso. Ik vind het nog steeds jammer dat Fer is weggegaan, Wijnaldum boeit mij nu echt totaal niet meer. Fer is en blijft met zijn speelstijl 1 van mijn favoriete spelers en zal hem altijd blijven volgen. Alleen zondag, als hij speelt, moet hij het ontgelden!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
Toch heb ik een grotere hekel aan die Wijnaldum dan aan Fer. Hoe die met die bedreigingen omging ook. Respect voor hem.
Slechte keuze geweest idd. Als de Willem Janssens van deze wereld wel in de basis staan en jij niet moet je maar bij jezelf te rade gaan of het verstandig was om de overstap te maken.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup sowieso. Ik vind het nog steeds jammer dat Fer is weggegaan, Wijnaldum boeit mij nu echt totaal niet meer. Fer is en blijft met zijn speelstijl 1 van mijn favoriete spelers en zal hem altijd blijven volgen. Alleen zondag, als hij speelt, moet hij het ontgelden!
Toch ook doodzonde dat die jongen totaal niet speelt, sowieso in de competitie niet, evenals in Europa, gister bijvoorbeeld niet. Hij had echt veel beter kunnen blijven, al zie ik hem voor nu ook geen basisplaats veroveren in ons team. Misschien als El Ahmadi weggaat ofzo.
Ligt meer aan het falend inzicht van Co i.m.o. . Maar laten we er geen FC Twente topic van maken, die krijgen het zondag al moeilijk genoegquote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte keuze geweest idd. Als de Willem Janssens van deze wereld wel in de basis staan en jij niet moet je maar bij jezelf te rade gaan of het verstandig was om de overstap te maken.
Het mooie is dat Co hem eigenlijk niet eens wilde hebben. Hij kreeg te horen, jij krijgt Fer, kijk maar wat je ermee doet. Fer is gewoon keihard in zijn kont geneukt door Munsterman..quote:Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt meer aan het falend inzicht van Co i.m.o. . Maar laten we er geen FC Twente topic van maken, die krijgen het zondag al moeilijk genoeg
En Bakkal valt toch wel tegen. Met Fer op zijn plaats wekelijks in de basis.. het was voor zowel Feyenoord als Fer zelf beter geweest. Maar ja da's achteraf gelul.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte keuze geweest idd. Als de Willem Janssens van deze wereld wel in de basis staan en jij niet moet je maar bij jezelf te rade gaan of het verstandig was om de overstap te maken.
Hij had gewoon lekker moeten blijven, dan had hij zijn minuten gepakt en was er niets aan de hand.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het mooie is dat Co hem eigenlijk niet eens wilde hebben. Hij kreeg te horen, jij krijgt Fer, kijk maar wat je ermee doet. Fer is gewoon keihard in zijn kont geneukt door Munsterman..
Bakkal doet het prima, alleen vorige week tegen Utrecht speelde hij matig.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En Bakkal valt toch wel tegen. Met Fer op zijn plaats wekelijks in de basis.. het was voor zowel Feyenoord als Fer zelf beter geweest. Maar ja da's achteraf gelul.
Say what Bakkal valt tegen ? Die noet je me uitleggen Gert.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En Bakkal valt toch wel tegen. Met Fer op zijn plaats wekelijks in de basis.. het was voor zowel Feyenoord als Fer zelf beter geweest. Maar ja da's achteraf gelul.
Hij scoort niet echt onvoldoendes, maar ik had wat meer van Bakkal verwacht. Al is dat misschien niet reëel aangezien hij bij psv zelfs op de tribune was beland. Maar ook omdat ie meteen de eerste wedstrijd al scoorde...quote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bakkal doet het prima, alleen vorige week tegen Utrecht speelde hij matig.
O.a. tegen PSV speelde hij prima. Al deed Fer het aan het begin ook goed toen hij nog in ons kamp verbleef
Als je wekelijks in de basis staat en minuten pakt in een op voorhand gezegd, kampioenselftal dan is dat zeker beter dan bij een middenmoter wat ook op voorhand werd gezegd, te spelen. Maar hij speelt niet + Feyenoord doet het niet zoveel slechter dan Twente. Dus w.m.b. een hele domme keuze.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij had gewoon lekker moeten blijven, dan had hij zijn minuten gepakt en was er niets aan de hand.
Helemaal die drogreden dat het beter zou zijn voor zijn ontwikkelingZeker om straks banken te testen bij Seats n Sofa's of wat is dit
Dat zou echt super geweest zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een grap dit, jij hebt liever Fer met elke wedstrijd meerdere slaapmomentjes dan Bakkal?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Cabral die ons al meer dan,6 punten opgeleverd heeft die Cabral ?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:49 schreef inZanity het volgende:
Zou toch mooi zijn als die Jap nog een tijdje bij ons komt ballen. Veeiel beter dan wat we nu hebben rondlopen. Bovendien als het betekend dat Cabral daardoor minder speelminuten krijgt zeg ik meteen: DOEN!
Die Cabral die altijd alleen gaat en ongeveer 80 keer per wedstrijd balverlies leidt? Die Cabral ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cabral die ons al meer dan,6 punten opgeleverd heeft die Cabral ?
Cabral waarvoor tegrnstanders het in hun broek doen.
En dat feestje ernaquote:Op donderdag 15 december 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was sowieso echt een geniale wedstrijd man. Ik ging toen met de trein, doe ik normaal nooit, en ik had dus net de trein voordat die Twente supporters eraan kwamen. Dat halve voorplein dacht dus dat wij de Twente supporters waren. Vuurwerk werd afgestoken, oeps vals alarm.![]()
Daarna nog lopen ouwehoeren met die ME'ers daar, die opeens charges gingen uitvoeren in een menigte. Geniale twaalfde minuut, de haat was echt voelbaar. Helemaal weggetikt worden en toch winnen. Alles erop en eraan die pot
Inderdaad. Leuke speler hoor, maar die ga je nooit en nimmer kunnen overnemen, iets wat met Guidetti er wel in zit. Gewoon Cisse/Schaken/Cabral gebruiken op de flanken. Waarbij de 1e 2 de voorkeur krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
In reactie op geruchten dat #Ryo na de winterstop weer wordt gehuurd laat #Feyenoord weten dat die kans nihil is. En das niet veel.
Mooi zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |