abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105609648
Een fitte Ryo is altijd van toegevoegde waarde. Welk argument je ook bedenkt om hem te huren.
Helemaal als V Geel gunstige huurvoorwaarden kan bedingen zou je gek zijn als je zo'n mogelijkheid laat liggen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105609683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We moeten stoppen met denken in termen 'in de breedte'. Precies die gedachtegang hielp ons onder Gullit (72 contractspelers :D _O-) de klote in, om vervolgens door Bosz nog harder in onze kont geneukt te worden.

Aan de ene kant kan je zeggen: neem die Ryo, als die excellereert kan je HEEL stilletjes hopen op een vCL plaats (tweede worden). Daar krijg je dan echt een inimiini kansje op, met HEEL veel geluk, als Ajax nog kutter gaat met de bestuurlijke wanorde en hun verdedigers worden weggekocht, en als AZ in elkaar dondert. Twente kom je wel overheen :W.

Aan de andere kant: je bent dan weer kapitaal aan het vernietigen door je eigen spelers niet meer op te stellen.

Ikzelf vond Ryo een geweldenaar omdat het 'ons Feijenoord' weer een miniscuul beetje aanzien gaf in een seizoen waar een hoop Rotterdammers voor de trein sprongen uit miserie :').
Mee eens. Dit verhaal heeft 2 kanten. Ja, op korte termijn win je ermee en kun je hoger eindigen. Ryo is een groter talent dan welke van onze aanvallers ook. Op de langere termijn vind ik het niet fair richting een Cabral of Cissé en ik vermoed zelfs dat er intern nooit wordt toegelaten dat Cissé nu op de bank moet gaan zitten om een speler voor Arsenal op te leiden.
pi_105609702
beetje dubbel gevoel bij ryo.
Als je hem had gehuurd, had dat dan het hele jaar gedaan, had je er nog wat aan gehad.
Nu sta je alleen maar de ontwikkelijk van cabral in de weg, want europees haal je toch wel. En die heeft nog een hoop te ontwikkelen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105609722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
Op de langere termijn vind ik het niet fair richting een Cabral of Cissé en ik vermoed zelfs dat er intern nooit wordt toegelaten dat Cissé nu op de bank moet gaan zitten om een speler voor Arsenal op te leiden.
Precies, lijkt me daarom ook een onzinbericht. Geloof nooit dat Feyenoord zelf heeft aangeklopt om hem te huren. Kapitaalvernietiging in zijn puurste vorm.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105609758
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Cara het volgende:
Als je hem had gehuurd, had dat dan het hele jaar gedaan, had je er nog wat aan gehad.
Nu sta je alleen maar de ontwikkelijk van cabral in de weg, want europees haal je toch wel. En die heeft nog een hoop te ontwikkelen.
Ik heb Ryo in die paar wedstrijden vorig jaar dingen zien doen die ik Cabral nog nooit heb zien doen hoor
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105609797
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik heb Ryo in die paar wedstrijden vorig jaar dingen zien doen die ik Cabral nog nooit heb zien doen hoor
dat zeg ik toch, die moet nog een hoop ontwikkelen. Maar aangezien ze cabral gaan verlengen lijtk het me een beetje zonde om dat Ryo te gaan huren.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105609820
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wij allemaal, maar je moet ook durven kiezen voor een bepaald beleid en niet elke keer voor het korte gewin gaan. Dat was toentertijd ook de instelling door spelers als Hofland, Landzaat en Makaay te halen (en zelfs Perez proberen over te halen) en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
pi_105609834
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mee eens. Dit verhaal heeft 2 kanten. Ja, op korte termijn win je ermee en kun je hoger eindigen. Ryo is een groter talent dan welke van onze aanvallers ook. Op de langere termijn vind ik het niet fair richting een Cabral of Cissé en ik vermoed zelfs dat er intern nooit wordt toegelaten dat Cissé nu op de bank moet gaan zitten om een speler voor Arsenal op te leiden.
Cisse gaat toch naar de Africa Cup en je kan hem of Schaken best afwisselen met en toptalent uit de Premier League.

Kom op zeg, Schaken beter dan Ryo... En voor de transferwaarde hoeft het ook niet.
pi_105609850
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

Cisse gaat toch naar de Africa Cup
nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105609875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Stokstaart het volgende:
Een fitte Ryo is altijd van toegevoegde waarde. Welk argument je ook bedenkt om hem te huren.
Helemaal als V Geel gunstige huurvoorwaarden kan bedingen zou je gek zijn als je zo'n mogelijkheid laat liggen.
Alleen als het gratis is, wat dacht je daarvan? Pleur op, we maken spelers serieus veel beter voor Arsenal. Mag dan ook wel gratis gebeuren. Fuck, ze zouden er zelfs voor mogen betalen _O-.

Maar serieus: Nederland (Feijenoord in het bijzonder) is hét opleidingsinstituut voor voetbal in de wereld. Dan mogen ze verdomme blij zijn dat wij Ryo beter willen maken onder Gio, Gastel en Koeman _O_.
pi_105609888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:14 schreef Cara het volgende:

[..]

dat zeg ik toch, die moet nog een hoop ontwikkelen. Maar aangezien ze cabral gaan verlengen lijtk het me een beetje zonde om dat Ryo te gaan huren.
Geloof jij nou echt dat Cabral op zeker moment beter gaat worden dan Ryo? Die jongen is een jaar jonger en heeft overduidelijk een mate van talent waar Cabral niet aan kan tippen.

Al begrijp ik je praktische overwegingen wel weer.
Groetjes, Ezio.
pi_105609911
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Cara het volgende:
Het verschil is dat je met Ryo een inimini kansje krijgt op vCL als de concurrentie instort en wij goed onze wedstrijden blijven winnen.

En ja, dat zijn een hele hoop als'en. Hetzelfde als 'als mijn tante drie piemels had gehad... zou er nu een Wikipediapagina aan haar gewijd zijn." _O-
pi_105609970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Alleen als het gratis is, wat dacht je daarvan? Pleur op, we maken spelers serieus veel beter voor Arsenal. Mag dan ook wel gratis gebeuren. Fuck, ze zouden er zelfs voor mogen betalen _O-.

Maar serieus: Nederland (Feijenoord in het bijzonder) is hét opleidingsinstituut voor voetbal in de wereld. Dan mogen ze verdomme blij zijn dat wij Ryo beter willen maken onder Gio, Gastel en Koeman _O_.
Ryo was na 1 wedstrijd al publiekslieveling man. Dat ventje kan echt wat. Zeker vergeleken met het semi-talent van dravertje Cabral.
Wat denk je dat het voor het rendement van zo'n Guidetti zou betekenen als je iemand hebt lopen die WEL in staat is een fatsoenlijke voorzet te geven _O_ . Toch alleen in het voordeel van Feyenoord of niet dan?
Groetjes, Ezio.
pi_105609971
Maar sowieso, onzin. Alsof Blokland en co. gaan instemmen met deze huur als ze zelf Cisse hebben gekocht die weer op de weg terug is. Die gasten zijn ook niet achterlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105610029
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Caland het volgende:
Maar sowieso, onzin. Alsof Blokland en co. gaan instemmen met deze huur als ze zelf Cisse hebben gekocht die weer op de weg terug is. Die gasten zijn ook niet achterlijk.
Precies. Zo'n Cissé kan best na een aardig seizoen voor een redelijk bedrag naar de PL gaan. Dan is iedereen weer blij. In een club werken natuurlijk wel iets meer krachten dan alleen wie de beste linksbuiten zou zijn, hoe jammer dat soms ook is.
pi_105610061
Wenger schat de kansen hoog in. Neem aan dat er dus al contact is geweest tussen de clubs.
Groetjes, Ezio.
pi_105610084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ryo was na 1 wedstrijd al publiekslieveling man. Dat ventje kan echt wat. Zeker vergeleken met het semi-talent van dravertje Cabral.
Wat denk je dat het voor het rendement van zo'n Guidetti zou betekenen als je iemand hebt lopen die WEL in staat is een fatsoenlijke voorzet te geven _O_ . Toch alleen in het voordeel van Feyenoord of niet dan?
Dat is ook wat ik bedoel met 'klein kansje dat je vCL gaat halen" ;).
Maar je verneukt een jongen als Cabral wel ermee. Wil je ooit nog wat geld voor die jongen gaan pakken (en ik heb al gezegd dat die jongen nooti een toptransfer gaat maken en ik anders tomaat zou eten :{) zul je dit niet moeten doen.

Maargoed, ik geloof niet dat Cabral ooit op hét te ambiëren Feijenoord-niveau komt, dus haal die Ryo maar gratis op _O_
pi_105610130
Is trouwens al bekend voor wie die scouts gisteren nou op de tribune zaten bij Anderlecht? Ik las iets van Matías Suárez?
Groetjes, Ezio.
pi_105610171
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik bedoel met 'klein kansje dat je vCL gaat halen" ;).
Maar je verneukt een jongen als Cabral wel ermee. Wil je ooit nog wat geld voor die jongen gaan pakken (en ik heb al gezegd dat die jongen nooti een toptransfer gaat maken en ik anders tomaat zou eten :{) zul je dit niet moeten doen.

Maargoed, ik geloof niet dat Cabral ooit op hét te ambiëren Feijenoord-niveau komt, dus haal die Ryo maar gratis op _O_
Zo'n Ryo mag niet ten koste gaan van Cabral en ook niet ten koste van een Cissé, puur vanuit het feit dat je een zeker beleid moet aanhouden t.a.v. potentiële transfersommen. Slachtoffer desnoods Schaken dan maar als het echt moet. (the fuck...zeg ik dit echt? :') )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 11:28:00 ]
pi_105610186
quote:
5s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
Is trouwens al bekend voor wie die scouts gisteren nou op de tribune zaten bij Anderlecht? Ik las iets van Matías Suárez?
Ja, alsof wij die kunnen betalen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105610221
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, alsof wij die kunnen betalen. _O-
Iemand met die achter(lijke)naam moet je niet eens willen :r
pi_105610239
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Iemand met die achter(lijke)naam moet je niet eens willen :r
Jezus man. :') :D
pi_105610253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jezus man. :') :D
Oh sorry ik verHappel'de even :@ Maar hij heeft een punt ;).
pi_105610257
quote:
5s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
Daar zat Arsenal voor op de tribune..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_105610269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:29 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Daar zat Arsenal voor op de tribune..
Het ene sluit het andere toch niet uit? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')