abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:37:00 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105663054
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

We hebben goed veel geld voor ze gevangen. Het elftal zonder die 2 is een stuk sterker.
Tel uit je winst
Fer had aan dit team echt nog wel een bijdrage kunnen leveren, Wijnaldum vind ik wel een mindere voetballer dus die zal minder gemist worden.
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:37:40 #227
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_105663081
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was in '95 ook zeven maar was altijd al voor Feyenoord. Rest van de klas was voor Ajax op één of twee mensen na. In 1999 stapten er opeens mensen over, heb dat nooit begrepen. Zelfde gebeurde weer in 2002 toen ik op de middelbare school zat. Was er opeens iemand met een Feyenoord-kettinkje die eerst voor Ajax was. Echt onbegrijpelijk in mijn ogen. Nu was diegene sowieso al niet zo'n voetbalfan maar toch. Apart...tegenovergestelde heb ik trouwens niet gezien, Feyenoord-fans die overliepen. In het "ergste" geval verloren ze wat interesse in voetbal. Toen AZ het goed ging doen, waren er opeens ook een stuk of 10 AZ-fans in de klas die voorheen Ajax supporterden. Afgelopen jaar kwamen die natuurlijk opeens weer uit de kast als Ajax-fans.
Je woonde niet in de buurt van Rotterdam? Woon in een dorp naast Rotterdam en de grote meerderheid uit klassen is altijd voor Feyenoord geweest 8-)
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:38:26 #228
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105663105
We MOETEN zondag gewoon winnen. Wat zou dat trouwens lekker zijn als ADO weet te stunten in de Arena, wat helemaal niet zo gek is. Dan ga je gewoon als nummer 4 de winterstop in met 2 puntjes achter de nummer 3 :9
pi_105663506
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Fer had aan dit team echt nog wel een bijdrage kunnen leveren, Wijnaldum vind ik wel een mindere voetballer dus die zal minder gemist worden.
Fer vond ik altijd maar wisselvallig. Hij begon dit seizoen aardig maar hij heef vaker wel goede wedstrijden achter elkaar gespeeld. Grote wedstrijden heeft hij het volgens mij altijd wel af laten weten (Gent/Roda in beker). 5.5mil was de hoofdprijs voor hem als hij contract had voor 3 jaar. MvG erg goed gedaan door het eruit te slepen bij 1 jarig contract.
Our Love, Our Life, Our Feyenoord!
pi_105663636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Je woonde niet in de buurt van Rotterdam? Woon in een dorp naast Rotterdam en de grote meerderheid uit klassen is altijd voor Feyenoord geweest 8-)
Gouda, op zich maar 20-25 minuten van Rotterdam en iets van 40 minuten naar A'dam, maarja, toch veel Ajacieden. Is natuurlijk ook wel vormend voor velen. Als je het niet van huis uit meekrijgt, is het makkelijk om je in je jeugdjaren bij Ajax te voegen. Daarbij moet ik wel altijd zeggen dat de helft van zo'n klas ook niks met voetbal heeft. Dus die heulen sowieso met de winnende ploeg mee.

Al moet ik zeggen dat er ook wel een grote groep Feyenoorders in Gouda is hoor. Perron is op wedstrijddagen ook altijd wel goed gevuld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:22:22 #231
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105664593
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb het 'gewoon' van mijn vader meegekregen: er is geen andere club dan Feyenoord!!!
Same here ja, op de gebruikelijke manier... als koter aan de hand mee naar de Kuip O+
pi_105664690
Ik had vroeger niet echt een voorkeur, mijn allereerste shirt was van Barca met mijn eigen naam achterop :{
Rond mijn 11e zouden mijn vader en ik via zijn werk naar Schalke-Bayern mogen maar dat ging uiteindelijk niet door waarna een collega van mijn vader (Feyenoord-fan) kaartjes regelde voor Feyenoord, en zo geschiedde.
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:28:36 #233
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105664787
Ik ben altijd al voor Feyenoord geweest. Mijn eerste wedstrijd die ik me kan herinneren is denk ik de verloren halve finale tegen Rapid Wien, waarin Jancker 3x scoorde o.i.d. ;( .
2000 light years from home
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:33:41 #234
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105664959
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:28 schreef Merkie het volgende:
Ik ben altijd al voor Feyenoord geweest. Mijn eerste wedstrijd die ik me kan herinneren is denk ik de verloren halve finale tegen Rapid Wien, waarin Jancker 3x scoorde o.i.d. ;( .
Oooh dat weet ik nog zo goed... Rapid had als kledingsponsor Diadora, en het zat zo diep dat ik alles van Diadora meteen haatte _O-
pi_105665114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had vroeger niet echt een voorkeur, mijn allereerste shirt was van Barca met mijn eigen naam achterop :{
Rond mijn 11e zouden mijn vader en ik via zijn werk naar Schalke-Bayern mogen maar dat ging uiteindelijk niet door waarna een collega van mijn vader (Feyenoord-fan) kaartjes regelde voor Feyenoord, en zo geschiedde.
Ik had toen ik echt klein was ook nooit een voorkeur. Ik was zelfs na de F-jes met voetbal gestopt. In groep 6 zat een jongen bij ons in de klas die in de jeugd bij Feyenoord voetbalde. Mijn interesse voor deze prachtige club is toen een beetje gaan leven. Maar het was pas rond mijn 11e dat het successupporterschap van mijn 2 broertjes mij en mijn vader zodanig de keel begon uit te hangen dat we een collaboratie zijn aangegaan: Wij vormden het Feyenoord-blok binnen het gezin om de tirannie en het typische gebral een halt toe te roepen. En zo geschiedde. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 18:39:13 ]
pi_105673168
In VI wordt gemeld dat Feyenoord zeer geïnteresseerd is in Janmaat van Heerenveen. De meningen hier zullen wel weer verdeeld zijn neem ik aan?
pi_105674475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
In VI wordt gemeld dat Feyenoord zeer geïnteresseerd is in Janmaat van Heerenveen. De meningen hier zullen wel weer verdeeld zijn neem ik aan?
Geen topper, maar heb hem liever dan Fernandez of Swerts.. En met een aflopend contract altijd interessant!
pi_105674963
Op zich wel talentvolle back, al moeten we fernandez ook niet te snel afschrijven na een paar rukwedstrijden met een lange blessure achter de rug.
pi_105674981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Geen topper, maar heb hem liever dan Fernandez of Swerts.. En met een aflopend contract altijd interessant!
Swerts moeten ze z.s.m. verkopen aan zo'n Cypriotisch clubje. Het zal best een aardige jongen zijn, maar als voetballer moeten we zeggen 'weg ermee': is niks, was niks en zal nooit iets worden.

Kunnen ze hem niet ruilen met Anderlecht. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 22:13:44 ]
pi_105675009
Wel een degelijke speler, maar vooralsnog staat Leerdam daar prima en zo'n jongen haal je ook weer niet voor de bank, dus dan zou Leerdam moeten doorschuiven naar het middenveld maar daar hebben we volgend jaar waarschijnlijk El Ahmadi, Clasie, Mokotjo en Vormer al. :{
pi_105675079
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:13 schreef Paul-89 het volgende:
Wel een degelijke speler, maar vooralsnog staat Leerdam daar prima en zo'n jongen haal je ook weer niet voor de bank, dus dan zou Leerdam moeten doorschuiven naar het middenveld maar daar hebben we volgend jaar waarschijnlijk El Ahmadi, Clasie, Mokotjo en Vormer al. :{
Roulatie-systeempje á la Liverpool onder Benitez. ;) (met uitzondering van de rechtsbuiten positie)

We spelen dan Europees dus dan heb je wat meer met vermoeidheid te maken natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 22:15:44 ]
pi_105675886
Adriaanse is wel een hele grote Clasie fan.

http://nos.nl/audio/323035-adriaanse-onder-indruk-van-clasie.html

Vanaf 2;00
pi_105676221
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
Adriaanse is wel een hele grote Clasie fan.

http://nos.nl/audio/323035-adriaanse-onder-indruk-van-clasie.html

Vanaf 2;00
Het is ook wel duidelijk dat Adriaanse heel erg op de hoogte is van Feyenoord. Hij verwachtte waarschijnlijk ook gewoon volgend jaar aan de slag te kunnen bij Feyenoord, maargoed dat loopt nu net even anders. ;)
pi_105676391
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is ook wel duidelijk dat Adriaanse heel erg op de hoogte is van Feyenoord. Hij verwachtte waarschijnlijk ook gewoon volgend jaar aan de slag te kunnen bij Feyenoord, maargoed dat loopt nu net even anders. ;)
Echt he. Wegblijven die engerd _O_.

Vanavond trouwens wéér 400 euro gepakt bij het wedden jongens :D _O-. Zijn er mensen die advies willen, PM/DM dan even. Ik speel verdomme meer bij elkaar dan een half jaarsalaris in één maand (toegegeven: mijn jaarsalaris mag als student niet boven de 13k bruto uitkomen).

Eerste advies: zet op Feyenoord in @ 2.95 :Y Niet eng, gewoon doen. En als je dan toch bezig bent, doe er dan ook een paar op Vitesse (niet téveel). X2 levert bij Vitesse gewoon fucking 3,10 op :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 22:43:52 ]
pi_105677094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Echt he. Wegblijven die engerd _O_.

Vanavond trouwens wéér 400 euro gepakt bij het wedden jongens :D _O-. Zijn er mensen die advies willen, PM/DM dan even. Ik speel verdomme meer bij elkaar dan een half jaarsalaris in één maand (toegegeven: mijn jaarsalaris mag als student niet boven de 13k bruto uitkomen).

Eerste advies: zet op Feyenoord in @ 2.95 :Y Niet eng, gewoon doen. En als je dan toch bezig bent, doe er dan ook een paar op Vitesse (niet téveel). X2 levert bij Vitesse gewoon fucking 3,10 op :o
Ik ga me in de kerstvakantie inlezen in dat gokken man. Kan ik een heerlijke vakantie van bekostigen als je het een beetje slim speelt en niet te veel gekke dingen doet. Al blijf ik nog steeds het vermoeden houden dat jij gewoon ingehuurd wordt door Unibet om hier wat hoofden op hol te brengen met je succesverhalen. :D
pi_105677177
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-12-2011 om 20:18:01 De KNVB heeft laten weten dat #Feyenoord voldoende punten heeft om richting categorie 2 te gaan. reageer retweet
Maar dat is toch nog steeds niet definitief? Dit wisten we toch al?
pi_105677404
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar dat is toch nog steeds niet definitief? Dit wisten we toch al?
Ja, zie het als een virtuele tussenstand.
Pas als ze bij het volgende meetpunt wederom voldoende punten hebben zitten ze ook echt in cat.2
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105677850
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, zie het als een virtuele tussenstand.
Pas als ze bij het volgende meetpunt wederom voldoende punten hebben zitten ze ook echt in cat.2
Maar waarom wordt dit bericht om 8 uur 's avonds dan nog eens geplaatst als het al bekend was?
pi_105677922
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ga me in de kerstvakantie inlezen in dat gokken man. Kan ik een heerlijke vakantie van bekostigen als je het een beetje slim speelt en niet te veel gekke dingen doet. Al blijf ik nog steeds het vermoeden houden dat jij gewoon ingehuurd wordt door Unibet om hier wat hoofden op hol te brengen met je succesverhalen. :D
Nee valt wel mee hoor _O- Er zitten gasten in WoS die 20.000 euro pakken in één avond :D. Oké, die spelen wel om enkele honderdjes / duizendjes maar toch. :{
pi_105677964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee valt wel mee hoor _O- Er zitten gasten in WoS die 20.000 euro pakken in één avond :D. Oké, die spelen wel om enkele honderdjes / duizendjes maar toch. :{
Ok, maar als jij je pot opbouwt met 'verdiend' geld dan kun je er ook eens mee spelen he aangezien je het eerst ook niet had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')