Het is een buitenlandse transfer, en volgens mij heeft Feyenoord recht op 4% van de transfersom.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De één zegt van wel, de ander zegt van niet, omdat het een binnenlandse transfer is.
Dat zou dan weer bijna 2 miljoen in het zakje zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een buitenlandse transfer, en volgens mij heeft Feyenoord recht op 4% van de transfersom.
Weer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou dan weer bijna 2 miljoen in het zakje zijn?
Over de thuis wedstrijd hebben we het maar niet !quote:
Oktober 1994: Feyenoord-Werder Bremen 1-0quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Over de thuis wedstrijd hebben we het maar niet !![]()
Inderdaad. Dat ze het er bij FR12 op durven zetten. Meer iets voor LN.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef Typisch het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-haas-is-groen-.html
Man, wat maakt deze gozer zich belachelijk.Net als de rest die dit zooitje aanhangt.
Daar komt het ook vanaf.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze het er bij FR12 op durven zetten. Meer iets voor LN.
quote:Geschreven op 2011-12-17 om 14:23:14 | Bekeken: 3717 | Reacties: 109 | Foto: OrangePictures | Bron: Lunaticnews.nl
Tsja...zegt weer genoeg he. Kunnen ze die rukkers bij LN niet gewoon een Feyenoord-dekbedje met fopspeen geven? Ik word er een beetje moe van.quote:
Dit stukje alleen al.quote:Natuurlijk, een veelgehoord punt wat ook te pas en te onpas door een enkeling uit de VvF aangegeven is; ze werken zo hard. Prachtig dat ze zo hard werken, het zou eens anders moeten zijn. Een punt dat voorop de tong ligt, maar is het niet normaal dat je voor dergelijke salarissen hard werk? 98% van de supporters werkt harder voor nog geen 10% van het salaris van de directie (exclusief bonussen zelfs)!
Bij LN graven ze hun eigen graf. Beetje jammer dat FR12 dit niet wil inzien en die LN onzin blijven posten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...zegt weer genoeg he. Kunnen ze die rukkers bij LN niet gewoon een Feyenoord-dekbedje met fopspeen geven? Ik word er een beetje moe van.
Door dat laatste zinnetje met 'de haas is groen' er weer bij te halen krijg ik helemaal al vraagtekens bij wat ze op 4 januari van plan zijn. Als dat door die malloten van LN georganiseerd moet worden vraag ik me af in hoeverre Feyenoord erbij gebaat is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef eight het volgende:
[..]
Bij LN graven ze hun eigen graf. Beetje jammer dat FR12 dit niet wil inzien en die LN onzin blijven posten.
De haas is dood en de adelaar is gevlogen. Ik herhaal: de haas is dood en de adelaar is gevlogen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef Roffamannetje het volgende:
Al dat gezeik om die groene kankerhaas
Vond het wel de moeite waard om hem hier te citeren.quote:Ik ben lid van de crew van FR12.nl, dus eigenlijk hoor ik het standpunt van de site uit te dragen, maar omdat er geen standpunt is en/of ik het er dusdanig niet mee eens ben, dan toch een reactie.
Wat is nu eigenlijk het doel van deze groep supporters? Wat wil men veranderen en wat denkt men te kunnen bereiken met een vervanging van de directie? Of je het daar nu mee eens bent of niet, dit stuk verduidelijkt niets van dit alles. Dan kun je zogenaamd weten wat het 'Feyenoord gevoel' is, maar dat is en blijft een subjectief begrip. Je kunt niet voor een vol stadion aan mensen gaan bepalen hoe zij een wedstrijd en/of Feyenoord moeten beleven. Zittende mensen, zwijgende mensen, staande mensen, mensen met duurdere stoelen; ik mis het respect voor de mede-supporter en het constant meten aan een meetlat die opgesteld is door trouwe supporters en een soort maat moet zijn voor het wel of niet een goede supporter zijn. Daar ben en blijf ik het mee oneens, we hebben iedereen nodig om Feyenoord ook echt Feyenoord te laten zijn. Als je Feyenoord overal ter wereld achterna reist wil dat niet zeggen dat je mening meer waard is of dat je jezelf bepaalde privileges toe kunt eigenen. Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom supporters hun club maar beperkt kunnen steunen, zonder daarbij afbreuk te doen aan het gevoel dat Feyenoord met zich meebrengt. Kap daar dus mee, want het splitst het Legioen alleen maar in tweeën. En als een groot geheel zijn we zoveel sterker, mooier en fantasie rijker.
Dat Feyenoord niet altijd (lees: 9/10 keer) goed omgaat met fanatieke supporters die op een actieve wijze onderdeel willen zijn van het tot grote hoogten stuwen van de club, moge duidelijk zijn. Vergeet echter niet dat ook Feyenoord gebonden is aan bepaalde sociaal-maatschappelijk opgelegde normen en waarden die ofwel de club en de directie heel goed uitkomen ofwel met tegenzin uitgevoerd moeten worden. Het is een kwestie van prioriteiten stellen en daar kunnen heel goed meningsverschillen over zijn. Kies je voor de sfeer die vuurwerk geeft of heb je oog voor de gevaren? We weten het vast nog wel, het vuurwerkslachtoffer van ruim 6 jaar geleden in De Kuip. De beste man komt nog steeds niet terug in De Kuip en de rechtzaak in nog steeds lopende. Heb dus niet alleen oog voor je egoïstische drang naar meer sfeer, maar kijk ook eens om je heen en overzie de gevolgen. Natuurlijk, Feyenoord blokkeert veel, maar dat mag naar mijn mening nooit de enige reden zijn voor het met pek en veren afzetten van een directie, ware het niet dat ze het allerlei andere gebieden ook gigantisch slecht gedaan hebben, maar daar wordt in dit stuk met geen woord over gerept.
De Kuip is onze tempel, volledig eens, maar De Kuip is ook oud, commercieel onaantrekkelijk en dus niet concurrerend genoeg. Het is nobel van de schrijver dat hij even opmerkt dat De Kuip toch wel hét symbool van onze club is, maar als er tegelijkertijd van een directie wordt verwacht dat er gepresteerd wordt, schalen en bekers behaald moeten worden en ons prachtige stadion qua exploitatiemogelijkheden toch echt wel aan z'n limiet zit, vind ik het behoorlijk lichtzinnig en kort door de bocht als je een nieuw stadion gelijk uit gaat sluiten. Conservatieve angst, omdat een stadion als De Kuip onvervangbaar lijkt. Maar bovenal is het natuurlijk een verzet tegen het speeltje van de hoge heren in het Maasgebouw, want dat is dat nieuwe stadion. De toekomst van Feyenoord valt of staat met dat ding, iets waar ik het overigens niet mee eens ben. Er zijn zat mogelijkheden, ook met De Kuip, al is het in een nieuw stadion vele malen makkelijker om te realiseren.
Supporters die inspraak willen zijn gevaarlijk. Niet omdat ze slechte bedoelingen hebben, maar omdat ze de emotie niet kunnen scheiden van het serieuzere werk. Een ondersteunend orgaan waarin supporters participeren is voor mij prima, maar het beleid bepalen? Nee, dat niet. Daar moeten vakkundige mensen voor aangesteld worden, die op dit moment nog niet in alle geledingen van de club aanwezig zijn.
Minder populisme en meer empathie in dit soort stukken graag. Dit is vlees noch vis en speelt alleen in op de onderbuikgevoelens van supporters, zonder hen daarbij aan het denken te zetten.
Ik ben het volledig eens met de schrijver van dat stuk. Geen letter waar ik me niet in kan vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Merkie het volgende:
Erg goede reactie dit.
[..]
Vond het wel de moeite waard om hem hier te citeren.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met de schrijver van dat stuk. Geen letter waar ik me niet in kan vinden.
Eindelijk eens iemand die de boel weet te nuanceren en daarbij alle aspecten aanhaalt die van belang zijn in deze zaak.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1274.phpquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef Caland het volgende:
Welk vuurwerkslachtoffer? Blijkbaar vergeten
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met de schrijver van dat stuk. Geen letter waar ik me niet in kan vinden.
Eindelijk eens iemand die de boel weet te nuanceren en daarbij alle aspecten aanhaalt die van belang zijn in deze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |