quote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef Typisch het volgende:
Ik herhaal de bank wordt groen! Ik herhaal de bank wordt groen!
en hoeveel verlies je ?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
Als Udinese en AZ er nog 1 inschoppen win ik weer 900 euro![]()
![]()
Combi van Hannover, Standard, Spurs, PSV, AZ, Udinese, Atletico, Barca, Schalke, PSG en Salzburg![]()
.
5 tientjesquote:
Plus je bent aardig naam voor jezelf aan het maken in Engeland. Als je tot de tijd dat je weer verantwoord mag aankopen elk jaar een exceptioneel talent kan huren doe je het gewoon erg goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef PIETR het volgende:
Dat blijkt al wel met de komst van Vormer.
Valt toch ook wel mee? Volgens mij voeren de concurrenten op dit moment ook wel een goed beleid.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:01 schreef Muto het volgende:
Je zult de komende seizoenen nog af en toe een terugval krijgen, maar andere clubs komen in de shit waar we net uit aan het komen zijn.
en Cabrallie dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus je bent aardig naam voor jezelf aan het maken in Engeland. Als je tot de tijd dat je weer verantwoord mag aankopen elk jaar een exceptioneel talent kan huren doe je het gewoon erg goed.
Volgend jaar een rechtsbuiten.
Linkspoten genoeg toch. Heb het over een ekte rechtsbuiten. Als Biseswar weggaat ontstaat daar toch een gat. Manu is ook links.quote:
Totdat jij uit dit topic ferdwijnt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef Rickazio het volgende:
Hoefaak gaan jullie nog een Fer-grap maken?
Ajax extreem gezond, Twente zeer gezond.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee? Volgens mij voeren de concurrenten op dit moment ook wel een goed beleid.
Alleen Vitesse is gissen.
Het is fertieft dat je hoevaak met een 'f' schrijft.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef Rickazio het volgende:
Hoefaak gaan jullie nog een Fer-grap maken?
Ik heb het meer over Heerenveen, Groningen, AZ, Vitesse.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax extreem gezond, Twente zeer gezond.
PSV gaat serieus op zijn bek als ze dit jaar geen vCL pakken.
Fietstassen onbekend.
Kortom: Als PSV in elkaar pleurt kun je volgend jaar (mits een elftal iets beter dan het huidige) voorzichtig van vCL gaan dromen.
Bij Heerenveen zijn ze slim geweest, daar waren ze de grote problemen net voor door snel in te grijpen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het meer over Heerenveen, Groningen, AZ, Vitesse.
Een beetje zoals wij eigenlijk hadden moeten doen ten tijde van Bosz?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen zijn ze slim geweest, daar waren ze de grote problemen net voor door snel in te grijpen.
Jep, daar zagen ze net op tijd het licht en gingen ze binnen één jaar 5 miljoen euro terug in loonkosten.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals wij eigenlijk hadden moeten doen ten tijde van Bosz?
Waar haal je die ¤40 miljoen vandaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Happel het volgende:
Waarom zou het een zwarte dag zijn voor Feijenoordsupporters als blijkt dat de club schijnbaar op de goede weg zit? Wat zitten hier voor imbecielen?
Feit blijft verder wel dat Feijenoord blijft zitten met een schuld van dik 40 miljoen. Een deel daarvan moeten ze binnen vijf jaar terug hebben betaald.
Geld van VVF is ook schuld, hè. Dat is niet van de club. Tel daarbij de schuld die er nog is en je komt op 40 miljoen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar haal je die ¤40 miljoen vandaan.
51,3 MILJOEN? What-the-fuuuuuuuuuck?! Hoe de hell is die club als enige van twee in categorie 3 ingedeeldquote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag vorige week in vi nog wat grafiekjes over salariskosten in de eredivisie, bij ons zie je die vanaf seizoen 2008/2009 (toen was het 28,9 miljoen) tot nu (20,5 miljoen) ieder jaar gestaag met miljoenen afnemen, bij andere clubs Ajax bijv., was het in 2008/2009 42,9 miljoen en inmiddels zitten die al op 51,3 miljoen.
Dat zijn w.m.b. volgend jaar geen concurrenten meerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het meer over Heerenveen, Groningen, AZ, Vitesse.
Mjoh ze willen gewoon wat te kankeren hebben op LN. Denk maar terug aan onze DM'etjes een aantal dagen geledenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef Happel het volgende:
Waarom zou het een zwarte dag zijn voor Feijenoordsupporters als blijkt dat de club schijnbaar op de goede weg zit? Wat zitten hier voor imbecielen?
Jep: Het is heel simpel: Geel moet een godswonder verrichten willen we ooit van de bloklandgroep afkomenquote:Feit blijft verder wel dat Feijenoord blijft zitten met een schuld van dik 40 miljoen. Een deel daarvan moeten ze binnen vijf jaar terug hebben betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |