voor de eerquote:Op zondag 4 december 2011 08:07 schreef manny het volgende:
En toch, dat nare voorgevoel. 3-0 verliezen kan maar zo van Real, ook van Real B, en dat Zagreb was natuurlijk bedroevend en speelt nergens meer voor.... ajai, het zal toch niet....
Leuk scenarioquote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef TLC het volgende:
Leuk als Ajax zich kan plaatsen, dan speel je in de volgende ronde tegen een groepswinnaar, en daarbij hoop ik zo op Barcelona, okay Ajax verliest dan wel 2 keer kansloos maar het is een prachtig affiche![]()
Wat is er leuk aan 2x klappen krijgen van Barcaquote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef TLC het volgende:
Leuk als Ajax zich kan plaatsen, dan speel je in de volgende ronde tegen een groepswinnaar, en daarbij hoop ik zo op Barcelona, okay Ajax verliest dan wel 2 keer kansloos maar het is een prachtig affiche![]()
Erg leuk...quote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef TLC het volgende:
0-20quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs zonder de toppers zie ik Real nog winnen.
Ozil, Xabi, Albiol, Kaka, di Maria, Higuain, Benzema, Sahin.
Maar nu is de vraag met hoeveel.
neuh, als ze doorgaan komt het totaal op 25+ miljoen, ze hebben al een miljoen of 19 binnen ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
25 miljoen staat er op het spel vanavond
Rightquote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
25 miljoen staat er op het spel vanavond
Lyon weet natuurlijk ook hoe de vork in de steel zit. Zodra ajax achterkomt zullen zij ook wellicht gas bij gaan geven om alsnog die volgende ronde te halen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:59 schreef Geo3kant het volgende:
Lyon scoort geen 3+ keer..
Ik denk dat Lyon wint met 0-1 (als ze niet gelijk spelen, pleuris zooitje dat het is)
En Real wint met 0-4.
Zou wel leuk zijn voor Ajax in de wedstrijd, als Zagreb voor komt, dan kan Real lekker gaan ballen
Ja, Lyon had ook moeten winnen van Ajax in eigen huis.. heb je ze toen gezien? Die knakkers gaan er geen 4/5/6/7/8 inschieten hoor ..quote:Op woensdag 7 december 2011 11:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Lyon weet natuurlijk ook hoe de vork in de steel zit. Zodra ajax achterkomt zullen zij ook wellicht gas bij gaan geven om alsnog die volgende ronde te halen.
Ik prijs het scorende vermogen van OL ook niet.. Ik sta eerder kritisch tegenover Zagreb. Ben zo bang dat als ajax er een paar om de oren heeft gekregen OL toch wat meer gaat drukken en het toch al verloren Zagreb zal wellicht niet te veel weerstand bieden.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, Lyon had ook moeten winnen van Ajax in eigen huis.. heb je ze toen gezien? Die knakkers gaan er geen 4/5/6/7/8 inschieten hoor ..
Ik ben helemaal om, Ajax gaat gewoon door.
Ok, ik vond het al vrij veel voor 1 rondje verder.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, als ze doorgaan komt het totaal op 25+ miljoen, ze hebben al een miljoen of 19 binnen ofzo.
Achja zet dan gewoon flink in op Real+Lyon, dan heb je nog een leuke avond als je er zo over denktquote:Op woensdag 7 december 2011 11:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik prijs het scorende vermogen van OL ook niet.. Ik sta eerder kritisch tegenover Zagreb. Ben zo bang dat als ajax er een paar om de oren heeft gekregen OL toch wat meer gaat drukken en het toch al verloren Zagreb zal wellicht niet te veel weerstand bieden.
En ik zie ajax en zo 4 tegen krijgen. Ik bedoel... Blind....![]()
Ik hoop het zo. En dan een mooie volgende ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |