voor de eerquote:Op zondag 4 december 2011 08:07 schreef manny het volgende:
En toch, dat nare voorgevoel. 3-0 verliezen kan maar zo van Real, ook van Real B, en dat Zagreb was natuurlijk bedroevend en speelt nergens meer voor.... ajai, het zal toch niet....
Leuk scenarioquote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef TLC het volgende:
Leuk als Ajax zich kan plaatsen, dan speel je in de volgende ronde tegen een groepswinnaar, en daarbij hoop ik zo op Barcelona, okay Ajax verliest dan wel 2 keer kansloos maar het is een prachtig affiche![]()
Wat is er leuk aan 2x klappen krijgen van Barcaquote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef TLC het volgende:
Leuk als Ajax zich kan plaatsen, dan speel je in de volgende ronde tegen een groepswinnaar, en daarbij hoop ik zo op Barcelona, okay Ajax verliest dan wel 2 keer kansloos maar het is een prachtig affiche![]()
Erg leuk...quote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef TLC het volgende:
0-20quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs zonder de toppers zie ik Real nog winnen.
Ozil, Xabi, Albiol, Kaka, di Maria, Higuain, Benzema, Sahin.
Maar nu is de vraag met hoeveel.
neuh, als ze doorgaan komt het totaal op 25+ miljoen, ze hebben al een miljoen of 19 binnen ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
25 miljoen staat er op het spel vanavond
Rightquote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
25 miljoen staat er op het spel vanavond
Lyon weet natuurlijk ook hoe de vork in de steel zit. Zodra ajax achterkomt zullen zij ook wellicht gas bij gaan geven om alsnog die volgende ronde te halen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:59 schreef Geo3kant het volgende:
Lyon scoort geen 3+ keer..
Ik denk dat Lyon wint met 0-1 (als ze niet gelijk spelen, pleuris zooitje dat het is)
En Real wint met 0-4.
Zou wel leuk zijn voor Ajax in de wedstrijd, als Zagreb voor komt, dan kan Real lekker gaan ballen
Ja, Lyon had ook moeten winnen van Ajax in eigen huis.. heb je ze toen gezien? Die knakkers gaan er geen 4/5/6/7/8 inschieten hoor ..quote:Op woensdag 7 december 2011 11:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Lyon weet natuurlijk ook hoe de vork in de steel zit. Zodra ajax achterkomt zullen zij ook wellicht gas bij gaan geven om alsnog die volgende ronde te halen.
Ik prijs het scorende vermogen van OL ook niet.. Ik sta eerder kritisch tegenover Zagreb. Ben zo bang dat als ajax er een paar om de oren heeft gekregen OL toch wat meer gaat drukken en het toch al verloren Zagreb zal wellicht niet te veel weerstand bieden.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, Lyon had ook moeten winnen van Ajax in eigen huis.. heb je ze toen gezien? Die knakkers gaan er geen 4/5/6/7/8 inschieten hoor ..
Ik ben helemaal om, Ajax gaat gewoon door.
Ok, ik vond het al vrij veel voor 1 rondje verder.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, als ze doorgaan komt het totaal op 25+ miljoen, ze hebben al een miljoen of 19 binnen ofzo.
Achja zet dan gewoon flink in op Real+Lyon, dan heb je nog een leuke avond als je er zo over denktquote:Op woensdag 7 december 2011 11:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik prijs het scorende vermogen van OL ook niet.. Ik sta eerder kritisch tegenover Zagreb. Ben zo bang dat als ajax er een paar om de oren heeft gekregen OL toch wat meer gaat drukken en het toch al verloren Zagreb zal wellicht niet te veel weerstand bieden.
En ik zie ajax en zo 4 tegen krijgen. Ik bedoel... Blind....![]()
Ik hoop het zo. En dan een mooie volgende ronde.
Ik zit in de Arena, heb sowieso een mooie avondquote:Op woensdag 7 december 2011 11:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Achja zet dan gewoon flink in op Real+Lyon, dan heb je nog een leuke avond als je er zo over denkt
En bij Ajax lag nog een normaal veld. Hier strijdt Zagreb op een bevroren knollenveld in een thuiswedstrijd voor hun laatste eer. Stiekem zou mij daar een gelijkspel geen eens zo heel veel verbazen. Lyon heeft in 2 wedstrijden tegen Ajax zo extreem weinig creativiteit getoond dat ik niet begrijp waarom mensen hier een 0-5 verwachten.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, Lyon had ook moeten winnen van Ajax in eigen huis.. heb je ze toen gezien? Die knakkers gaan er geen 4/5/6/7/8 inschieten hoor ..
Ik ben helemaal om, Ajax gaat gewoon door.
Dat is waar, maar geloof me dat Mourinho geen enkele wedstrijd punten wil verspelen. Goed voor de statistiekjes. Barca kwam gister met een b-team, dit Real echt niet. Alleen Ronaldo is er niet bij. Marcelo, pepe en khedira zijn imo niet echt de meest belangrijke spelers van Realquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
0-20
Nee serieus, verschillen in kwaliteit zijn groot maar ik zie ze wel een puntje pakken.
Real hoeft immers toch niet meer en ze spelen uit.
En Ramos en Casillias dan, al onderschat je de andere spelers ook al die je opnoemt. Niet dat het er veel waarschijnlijker opmaakt dat Ajax wint, maar het is wel degelijk een B elftalquote:Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat is waar, maar geloof me dat Mourinho geen enkele wedstrijd punten wil verspelen. Goed voor de statistiekjes. Barca kwam gister met een b-team, dit Real echt niet. Alleen Ronaldo is er niet bij. Marcelo, pepe en khedira zijn imo niet echt de meest belangrijke spelers van Real
Ok die 2 zijn wel bepalend ja. Maar ik kan een team met zo'n middenveld/voorhoede geen b-team noemen. Dat is als je met een heel elftal uit de jeugd aan komt zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Ramos en Casillias dan, al onderschat je de andere spelers ook al die je opnoemt. Niet dat het er veel waarschijnlijker opmaakt dat Ajax wint, maar het is wel degelijk een B elftal
Even rekenen: 7 goals verschil toch?quote:
Ik denk dat Ajax het gaat redden. En dan de volgende ronde tegen Apoel.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:02 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik denk dat we met de hakken over de sloot doorgaan. Wij zonder Alderweireld, Ooijer, Van der Wiel. Zij Benzema en Higuain voorin.
Er is een verschil van 7 goals in het doelsaldo. Bij jouw voorbeeld is het doelsaldo verkleind naar 4 doelpunten. Tenzij ik een rekenfout maak.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef Anonymousz het volgende:
Als ajax verliest met 3-1 en lyon wint met 1-2
dan is ajax door?
ik snap het nog steeds niet
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
Ik droomde dat ik op de bank zat naast Mourinho, als Real speler, tegen Ajax vanavond. Ik werd gewisseld, had last van overgewicht en was al grijs. Ajax scoorde twee keer in zo'n drie minuten. Ik begon als een dolle rond te rennen uit blijdschap en toen ik weer ging zitten keek Mourinho me zo aan van: "Wat doe je gast". Hij zat er overigens zeer casual bij tot die doelpunten vielen. Toen ging hij rondlopen, enzo.
Mijn prognose dus: 2-0 Ajax
leuke droomquote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
Ik droomde dat ik op de bank zat naast Mourinho, als Real speler, tegen Ajax vanavond. Ik werd gewisseld, had last van overgewicht en was al grijs. Ajax scoorde twee keer in zo'n drie minuten. Ik begon als een dolle rond te rennen uit blijdschap en toen ik weer ging zitten keek Mourinho me zo aan van: "Wat doe je gast". Hij zat er overigens zeer casual bij tot die doelpunten vielen. Toen ging hij rondlopen, enzo.
Kan niet misgaan dan!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
Dan is Ajax ook door, omdat ze meer doelpunten voor hebben dan Lyon. (Ajax 6, Lyon 5).quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Even rekenen: 7 goals verschil toch?
Lyon wint 3-0
Ajax verliest 4-0
-----------------------
Lyon door?
Dan is de rekensom rond. Appeltje eitje.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan is Ajax ook door, omdat ze meer doelpunten voor hebben dan Lyon. (Ajax 6, Lyon 5).
Als na vanavond de doelsaldi van Ajax en Lyon gelijk zijn, dan moet Lyon tegen Dinamo 4 (of meer) doelpunten meer gemaakt hebben dan Ajax tegen Real om door te gaan. Dit is dan dus ongeacht hoeveel Dinamo of Real er inschieten.
Geen idee, maar ik heb nu 10 euro op de uitslag van die droom staan.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan is de rekensom rond. Appeltje eitje.![]()
En wat moet je roken om dat soort dromen te krijgen?
De ja vu tijd?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb nu 10 euro op de uitslag van die droom staan.
Je droomde dat ajax 2 doelpunten maakte, dat wil niet zeggen dat ze wonnen.. of heb je de rest niet verteld? Want als Real er 4 intikt..quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb nu 10 euro op de uitslag van die droom staan.
Niet waar. Dan hebben ze beide een doelsaldo van 6-6 en dan telt de coëfficiëntenlijst, wat in het voordeel is van Lyon.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan is Ajax ook door, omdat ze meer doelpunten voor hebben dan Lyon. (Ajax 6, Lyon 5).
Als Lyon met 3-0 wint dan hebben ze een saldo van 5-6.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet waar. Dan hebben ze beide een doelsaldo van 6-6 en dan telt de coëfficiëntenlijst, wat in het voordeel is van Lyon.
Kut, uiteraard heb je gelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als Lyon met 3-0 wint dan hebben ze een saldo van 5-6.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kut, uiteraard heb je gelijk. Ik dacht dat Ajax 6-2 had en Lyon 3-6, maar het is net andersom, Ajax heeft 6-3 en Lyon 2-6.
Lyon kan dan ook gewoon op 7-7 komen he, dus het maakt niet veel uit..quote:Op woensdag 7 december 2011 16:28 schreef RoadrunnerX het volgende:
Het is heel belangrijk dat Ajax in ieder geval 1x scoort. Dan is het verschil echt en zuiver 7 doelpunten in het voordeel van Ajax. Kijk, nu is bij een doelsaldo van beiden 6-6 Lyon door op basis van de quotering. Scoort Ajax dan hebben ze in ieder geval 7 doelpunten voor. Mocht het doelsaldo voor en tegen dan ook gelijk worden dan heeft Ajax in ieder geval 7-7 en Lyon 6-6. Dán is Ajax door. Dus een doelpunt is cruciaal zoals ieder doelpunt die Ajax zelf scoort als het ware een tegendoelpunt is voor Lyon. Het kan dus gek zijn als je vanavond bijvoorbeeld met 3-0 achterstaat luid kunt juichen voor een doelpunt. Maar echt, alles is belangrijk vanavond.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:33 schreef Anonymousz het volgende:
my spec
nederlaag ajax
winst lyon
ajax door
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 16:43 schreef Equites het volgende:
Ik verwacht niet teveel, 1-3 voor Real.
Ajax moet gewoon in topvorm wezen vandaag en Real weten te verrassen . Dan kan het nog wel wat worden, als Real gelijk vanaf minuut 1 over ze heen wandelt word het een doelpunten festijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Toilutpaper het volgende:
Het nadeel is, denk ik, dat de 'B-ploeg' van Real Madrid zich zal willen bewijzen. Dus die stoppen niet en gaan denk ik gewoon lekker door met scoren als ze de kans krijgen.
Het eerste kwartier zal inderdaad het belangrijkste worden, denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon in topvorm wezen vandaag en Real weten te verrassen . Dan kan het nog wel wat worden, als Real gelijk vanaf minuut 1 over ze heen wandelt word het een doelpunten festijn.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
de opstellingen komen een uur voor de wedstrijd?
quote:AJAX SQUAD LIST
Goalkpeers: Vermeer, Cillessen
Defenders: Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Blind, Ligeon, Van Rhijn
Midfielders: Enoh, Eriksen, Janssen, Lodeiro, Serero
Forwards: Sulejmani, Ebecilio, Bulykin, Ozbiliz, Klaassen
quote:Goalkeepers
Adan, Tomas Mejias, Pacheco
Defenders
Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes
Midfielders
Kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso
Forwards
Higuain, Benzema, Jese
Normaal zeg ik ja..quote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Het eerste kwartier zal inderdaad het belangrijkste worden, denk ik.
Ja maar dat was thuis met een andere selectie.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Normaal zeg ik ja..
Maar eerste kwartier van Ajax in Madrid was ook best goed.. maarja toen kreeg ze er nog makkelijk 3 om hun oren en werden ze daarna zoek getikt.
Gek hequote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef J2T het volgende:
Nog mensen hier die hebben ingezet op de wedstrijd voor vanavond? Real heeft echt een belachelijk hoge notering.
Nou leg uit...quote:
Mag ik toch wel vanuit gaan. Dat hoop ik ookquote:
Sorry ik denk dat ik het hele inzet gebeuren niet begrijp. Leg uit, ik doe die shit nooit.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef J2T het volgende:
[..]
Nou leg uit...
Ajax mist zowat al haar spelers en Real speelt met ''zogenaamde'' b-spelers die ook hier met twee vingers in de neus kampioen worden.
Das kann ich verstehen. *ichsuchepostgeschiedenisquote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Mag ik toch wel vanuit gaan. Dat hoop ik ook
Onbegrijpelijk hoeveel kansen die jongen krijgt bij Ajax. Groningen is zijn top en dan ben ik nog best mild.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gaat Blind het nou opnemen tegen Benzema en Higuain?Tegen Musa van VVV had hij al niks in te brengen.
Lyon speelt als een natte krant. Word echt geen 0-4quote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef inZanity het volgende:
Gaat een mooie avond worden
Voorzichtige voorspelling: Ajax - Real 0-5, Dinamo - Lyon 0-4. Maar ik sluit niet uit dat er meer goals gaan vallen.
Lyon 0-4. Ben je lekker bij je paaseiquote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef inZanity het volgende:
Gaat een mooie avond worden
Voorzichtige voorspelling: Ajax - Real 0-5, Dinamo - Lyon 0-4. Maar ik sluit niet uit dat er meer goals gaan vallen.
Groningen zn top? Venlo graag. Kan hij op snelheid trainen met Appelmoesaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoeveel kansen die jongen krijgt bij Ajax. Groningen is zijn top en dan ben ik nog best mild.
Madrid had maandag een notering van 2,50 (dus bij 100eu inzet, krijg je 250 terug) terwijl Ajax maar een notering had van 2.90. Ik weet niet wat nu de noteringen zijn, maar ik kon natuurlijk zo'n kans niet laten schietenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:03 schreef Equites het volgende:
[..]
Sorry ik denk dat ik het hele inzet gebeuren niet begrijp. Leg uit, ik doe die shit nooit.
Als Blind speelt ga ik niet meer kijken en meld ik me een week ziekquote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Het zou niet goed voor mijn hart zijn als Blind speelt. Maar wat kunnen we anders opstellen? Van Rhijn? Kan hij er iets van? Nooit zien spelen.
Hoe kan dat nog steeds zo hoog zijn dan? Aangezien het klasseverschil en de prestaties van Madrid?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef J2T het volgende:
Ah ik zie dat ze bij Unibet de notering voor Madrid verlaagd hebben tot 2,15. Ajax is op dit moment 3,40.
Snap het ook niet. Erg bizar.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe kan dat nog steeds zo hoog zijn dan? Aangezien het klasseverschil en de prestaties van Madrid?
Als Daley speelt denkt Danny: 'Fuck yeah mn zoon speelt'. Frank: Why i have done this?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef J2T het volgende:
Anita-Verthongen-Greg-Ligeon was imo de best denkbare achterhoede geweest voor vanavond. Ik weet nu al dat ik mij zo ongelooflijk ga ergeren aan Daley vanavond.
Daley gaat eerst handtekeningen vragen voordat de wedstrijd begint denk ik .quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Daley speelt denkt Danny: 'Fuck yeah mn zoon speelt'. Frank: Why i have done this?
Begint hij wel natuurlijk met Jose en Mesutquote:Op woensdag 7 december 2011 17:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Daley gaat eerst handtekeningen vragen voordat de wedstrijd begint denk ik .
negeer die hatersquote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vol zogenaamde real madrid supporters die in feite antiAjax zijn.
Denk dat ze denken dat Real er niks meer omgeeft vanwege plaatsing + van het weekend tegen Barca, maar dan nog .. gooi die odd dan op 1.7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |