Donequote:Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje de TT veranderen ?
[TV-TIP] De beste voetballers ooit. Iedere maandagavond. RTL-7
[TV-TIP] De beste voetballers ooit. Iedere maandagavond. RTL-7
Alvast bedankt.
True. Als je gewoon genuanceerd reageert heb je hier niet zo veel last van.quote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal toch echt komen door de manier waarop er 'gediscussieerd' wordt. Zie ik posts, waarin overmatig![]()
![]()
of iets dergelijks in voorkomt, dan heb ik al moeite om het serieus te nemen en beschouw ik het 9 van de 10 keer als een poging om een reactie te ontlokken bij de ander.
Dat zal niet alleen voor mij gelden, maar ook voor de andere moderators.
Past niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef TheFatLady het volgende:
Mods, ik vergeet een TT in te voeren bij PL-topic, kunnen jullie daar wat moois van maken ?
Iets van "Fulham - Liverpool , gaat er nog gescoord worden ?"o.i.d.
Dunnquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[CL] Chelsea - Valencia [ 06-12-2011, 20:40 ]
TT naar [CL] Chelsea - Valencia [ 06-12-2011, 20:40 ]
Een topic terug werd dat idee ook al in dit topic gepost. Ik vind het een leuk idee. Je bedoelt bv:quote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Goed idee om zoiets : Fok's voetbal-user van het jaar 2011 verkiezing...... serieus op te zetten ?
Wat win ik?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een topic terug werd dat idee ook al in dit topic gepost. Ik vind het een leuk idee. Je bedoelt bv:
- Troll van het jaar. Caland
- Nepsupporter van het jaar. FireFox
- Beste VBLmod GGMM
- Meest inhoudelijke poster Buitendam
Etc?
Jep alleen dan bijv. met de naam van iemand uit de voetballerij.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een topic terug werd dat idee ook al in dit topic gepost. Ik vind het een leuk idee. Je bedoelt bv:
- Troll van het jaar.
- Nepsupporter van het jaar.
- Beste VBLmod
- Meest inhoudelijke poster
Etc?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep alleen dan bijv. met de naam van iemand uit de voetballerij.
Voorbeelden :
Ronald Waterreus award : De meest nutteloze user.
Johan Derksen award : Voor de user met altijd een uitgesproken mening en die tevens eigenwijs is.
enz. enz.
Leuk ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep alleen dan bijv. met de naam van iemand uit de voetballerij.
Voorbeelden :
Ronald Waterreus award : De meest nutteloze user.
Johan Derksen award : Voor de user met altijd een uitgesproken mening en die tevens eigenwijs is.
enz. enz.
Ook het PSVvolk vindt Waterreus een kneus.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk ja.
Dan krijg je het PSV-volk weer die Ronald gaan verdedigen etc. Je kunt beter gewoon doen hoe Jojoortje het zei
Wie wat waar gejat ?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Serieus, troll en nepsupporter van het jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
- Troll van het jaar.
- Nepsupporter van het jaar.
- Beste VBLmod
- Meest inhoudelijke poster
Etc?
Tuurlijk, dan win ik ook eens wat.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus, troll en nepsupporter van het jaar?!
Dit was precies hetzelfde toen VBL nog VBL was.quote:
Je hebt hem doorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan win ik ook eens wat.
Oh wist ik niet, toen was ik hier volgens mij ook nog niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was precies hetzelfde toen VBL nog VBL was.
Inclusief kekke avatars enzo als je iets won.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Caland het volgende:
Happel won toen nog elk jaar de Happel-award.
Al heette hij toen nog niet zo dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |