Wat is dat voor kul man.quote:
Wat maken die 5 minuten uit? In de TVGids staat gewoon dat het om 20:40 begint.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul man.
Dus alle wedstrijden op zondag beginnen ook om 12.25, 14.25 en 16.25
Is het al die jaren verkeerd opgeschreven op de diverse aankondigingen, maar gelukkig is daar Davy om de rest van Nederland te corrigeren.
Als partijlid van Martijn wil ik de opkomst niet missen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul man.
Is het al die jaren verkeerd opgeschreven op de diverse aankondigingen, maar gelukkig is daar Davy om de rest van Nederland te corrigeren.
[ afbeelding ]
Ook de nos doet het verkeerd
Maduro is geblesseerd hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De verliezer ligt uit de CL en mag verder in de EL
Go Sjelsie
Wat een discussie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul man.
[ afbeelding ]
Ook de nos doet het verkeerd
In tegenstelling tot Villas-Boas , die zit alleen op z'n hurkjes en strekt zijn knieen zo om de 10 minutenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
Let vooral op de coach van Valencia, die heeft meestal het idee dat zijn coachvak de complete zijlijn is.
Wees dan consequent en zet er 20:15 neer, dan begint de uitzendingquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan is de aftrap idd. Opkomst is om 20:40, dan begint het al
Hij zei Sjelsie het is Chelsea vergeet dat niet te verbeteren!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wees dan consequent en zet er 20:15 neer, dan begint de uitzending
Ja maar de opkomst met de CL hymne om 20:40quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wees dan consequent en zet er 20:15 neer, dan begint de uitzending
Vraagquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een vraag stellen over chelsea/valencia/leverkusen
maar nu twijfel ik
Het team dat meer doelpunten maakt dan de tegenstander wint de wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een vraag stellen over chelsea/valencia/leverkusen
maar nu twijfel ik
vooruit dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |