In de CL spelen ze helaas ook een stuk beterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
En dit zooitje gaat door in de CLun freaking believable
Is dat al zeker danquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
En dit zooitje gaat door in de CLun freaking believable
Niet zeker nee, maar ze zijn wel heel dichtbij..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan
Overigens zegt dat genoeg over de tegenstanders natuurlijk, los van Real.
Jij was toch net nog voor Ajax?quote:
Zie Lyon nog best doorgaan hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet zeker nee, maar ze zijn wel heel dichtbij..
Zouden ze er mee stoppen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zie Lyon nog best doorgaan hoor.
Wat lul je gek ik ben voor FC Utrecht gekquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aha, inmiddels alweer over gelopen
Lyon scoort niet meer dan 3x, als ze al winnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zie Lyon nog best doorgaan hoor.
jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Geo3kant het volgende:
Weetje nog.. vroeger.. toen Ajax thuis niet te verslaan was (behalve door PSV)
We zullen zien. Ik zie het zomaar gebeuren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lyon scoort niet meer dan 3x, als ze al winnen
En Real gaat ajax niet met 5/6/7/8-0 inmaken hoor.
Vroegah, toen Ajax nog kon voetballen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Geo3kant het volgende:
Weetje nog.. vroeger.. toen Ajax thuis niet te verslaan was (behalve door PSV)
Lijkt me moeilijk met 2-1 idd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Hm die 7-0 zal m wel niet meer worden als ze zo door voetballen.
7-0?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Hm die 7-0 zal m wel niet meer worden als ze zo door voetballen.
Die komt in de 90e minuut.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn stream wat doe je.. zo ga ik de 2-2 missen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan het 7-0 worden als het 2-1 staat? Sowieso denken dat Ajax wel ff met 7-0 wint..
wijsheid komt met de jarenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aha, inmiddels alweer over gelopen
Sorry. Dacht dat een CL-ploeg een ploeg als Excelsior toch wel redelijk simpel aan de kant kan zetten. Dom van me om me daar in te vergissenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan het 7-0 worden als het 2-1 staat? Sowieso denken dat Ajax wel ff met 7-0 wint..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef inZanity het volgende:
Ongelovelijk. Ze moeten weer eens geholpen worden hoor
Zeik toch niet zo man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef inZanity het volgende:
Volgens mij stonden we sowieso al voor hoor?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef inZanity het volgende:
Kunnen ze wel weer over Ajax zeiken, maar dit gebeurt bij elke club met zuid amerikanen inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, het is ook erg dom om zuid amerikanen vast te houden want als je met 1 vinger aan raaktgaan ze naar de grond dat weet je.
4-1 winnen dan ajax, niet meer, niet minder aub.
En AZ.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Alsof Excelsior punten ging halen, alleen die duitsers falen zo hard
Die rode kaart, ook zwaar onterecht!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Lucky ajax![]()
Zo'n onterechte pingel
Rot toch op, dit is niet eens grappig, die kerel verdiend 6 wedstrijden schorsing ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef RemcoW23 het volgende:
KNJB grijpt inDaarom kreeg die gast van Excelsior ook rood. Anders konden ze het niet winnen.
Kun je daar ook op wedden, ik ga voor 5quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Rot toch op, dit is niet eens grappig, die kerel verdiend 6 wedstrijden schorsing ..
Jullie fabriceren alles maar je kan het niet repareren?quote:Op [url=http://foru
m.fok.nl/topic/1746572/1/25#105147566]zaterdag 3 december 2011 22:08[/url] schreef Yi-Long het volgende:
Mijn stream ligt eruit
Ja maak het maar weer belachelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die rode kaart, ook zwaar onterecht!
Klaassen komt er in dus er komt er nog zeker 1 bij ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef Geo3kant het volgende:
Neeeeee te vroeg... nu wordt het vast 5/6-1 nondeju
Rot toch op manquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Klaassen komt er in dus er komt er nog zeker 1 bij ja.
HJB OVER DE NIEUWE CRUIJFF JONGUHH.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Rot toch op manmanneke maar 1 goal in zijn debuut en jullie hypen die kerel al wer tegen 110..
Jij kwam ook alleen maar naar dit topic omdat davy er in kwam, of niet?quote:
Zit hier al vanaf 18:45 maargoed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij kwam ook alleen maar naar dit topic omdat davy er in kwam, of niet?
Zonder Klaassen zijn we kansloos op het EKquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Klaassen komt er in dus er komt er nog zeker 1 bij ja.
Hoezo? Hoop je niet op een 4-4?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
Asjeblieft voetbalgod, ik ben heel lief geweest voor ajax, wees nu lief voor mij.. 4-1 eindstand, bedankt.
Geef Cruijff nog 5 jaar en dit wordt werkelijkheidquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel weer schandalig dat we zoveel moeite hebben tegen de nummer laatst die met 10 man speelt...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef Cruijff nog 5 jaar en dit wordt werkelijkheid
met 2 man meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
maar 4-1 voor ajax tegen een degradatiekandidaat![]()
Mét hulp van de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Idd, jullie vegen degradatiekandidaten met 7-0 van het kunstgras afquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jordi heeft weer een terechte penal gezienquote:
Ik haat op Ajax. En terecht.quote:
Als dat gebeurd ga ik elke week naar de kerk en zal ik een trouwe volger wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Hoop je niet op een 4-4?
M&Mquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef truedestiny het volgende:
Waarom is 13th stream eruit geklapt, iemand een andere?
jazeker,, www.eredivisie.nlquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef truedestiny het volgende:
Waarom is 13th stream eruit geklapt, iemand een andere?
HAHAHAHA JA WANT DE SCHEIDS HOOORT OOK BIJ AJAX HAHAHAHAA.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA WANT DE SCHEIDS HOOORT OOK BIJ AJAX HAHAHAHAA.
Hilarisch.
Liesveld he. Die heeft een verleden wat dat betreftquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA WANT DE SCHEIDS HOOORT OOK BIJ AJAX HAHAHAHAA.
Hilarisch.
Jullie verloren met 6-0 van groningen, psv vorig jaar 10-0 dus dit jaar wordt dat 0-17, it all makes sense!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Muto het volgende:
Heracles won gisteren met 11 tegen 11 met 7-0 van VVV, Ajax met geluk en 12 tegen 10 met 4-1 van Excelsior.
Helaas. Werd 0-1 op kunstgrasquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Was Feyenoord niet die club die verloor van excelsior
You get in the bowl!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je daar ook een nummertje voor?
Ohja? Vertel ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, en met 10-0 van PSV toch ook ooit?
ik zou leraar geschiedenis wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, en met 10-0 van PSV toch ook ooit?
0-2quote:
Spieren ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die van excelsior is ook dik trouwens, is dat de nieuwe pizza?
Nee hoor, gewoon 0-2 gewonnen. Zonder hulp van de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Was Feyenoord niet die club die verloor van excelsior
quote:
Er zijn ook beelden vanquote:PSV heeft zondag (24-10-2010) een historische 10-0 overwinning behaald op Feyenoord, waarbij er in het Philips Stadion na rust maar liefst acht goals gemaakt werden. Namens PSV voerden Jonathan Reis (3x), Balázs Dzsudzsák (2x), Jeremain Lens (2x), Ola Toivonen en Orlando Engelaar (1x) de score op. Eenmaal viel er een eigen goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
gebeurt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik elke week naar de kerk en zal ik een trouwe volger worden
Ik moet altijd lachen om jou, het is altijd zo duidelijk welke posters uit Rotterdam komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon 0-2 gewonnen. Zonder hulp van de scheidsrechter.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook beelden vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Zegt een Ajax fan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, ik snap de meeste hier wel. Dit jaar nog even zoveel mogelijk lachen om Feyenoord. Volgend jaar hebben ze geen licentie meer.
Dus 20% balbezit geldt als 1 goal ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
80% balbezit is wel een leuke statistiek
Thuis tegen excelsior. Echt iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
80% balbezit is wel een leuke statistiek
Wij hebben ook financiële problemen?quote:
Na vijf jaar Cruijff wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klaassen is wel lekker aanwezig trouwens.
[..]
Wij hebben ook financiële problemen?
Je moet toch iets doen om positief te blijven, in deze barre tijden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Thuis tegen excelsior. Echt iets om trots op te zijn
Geen idee, maar om Ajax valt dit seizoen meer te lachen als Feyenoord met z'n financiele problemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wij hebben ook financiële problemen?
Uitlachen verlies je je licentie niet mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen idee, maar om Ajax valt dit seizoen meer te lachen als Feyenoord met z'n financiele problemen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet door. Ik hoop dat ze niet meer scoren en dat Geo3kant wint.
Hij had precies 4-1?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
nice.quote:
Liefde voor iedereenquote:
Geen idee, maar ik hoorde dat hij zou winnenquote:
Kusjequote:
Je weet nog niet half hoe droog ik ben.quote:
Defence.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zulke statistieken en dan 4-1, waar gaat het fout...
De wissel van Aissati.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zulke statistieken en dan 4-1, waar gaat het fout...
Waar ligt de Arena eigenlijk? Ben een echte ajacied, maar ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
De meeste daarvan horen gewoon in het stadion te zitten nu
Is met een S.quote:
Oh, dan zie je zo misschien wel een doelpunt.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef Geo3kant het volgende:
Hier moeten ze nog ander halve minuut.. SPANNEND
Mag allebei. Defence en Defense.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is met een S.
En ook ergens in de aanval, maar dat krijg je met 4geblesseerde basisspelers
in de bijlmerquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar ligt de Arena eigenlijk? Ben een echte ajacied, maar ben er nog nooit geweest
iets met allebei mag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is met een S.
En ook ergens in de aanval, maar dat krijg je met 4geblesseerde basisspelers
Smoofie hjb jonguh, waarom regel jij geen gratis kaartjes via je oom.quote:
en nu rentenieren?quote:
O ja? Ligt dat niet in Rome? In het Colosseum is toch de arena?quote:
ja topboyquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? Ligt dat niet in Rome? In het Colosseum is toch de arena?
Aiquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ali-mentatie betalen, i went black one time.. paying for it for the rest of my time!
2 duimen voor jou ookquote:
Hihi die had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Omdat zaterdagavond:
Een man vraagt aan zijn vrouw: “Schat.. wat zou jij doen als we de Lotto wonnen?” De vrouw antwoordde “Ik zou de helft aanpakken en van je scheiden.”"Das goed” antwoordde de man,”We hebben 24 euro gewonnen, hier is 12 euro en daar is de deur!”
HAHAHAHAHHAHAHAHA KEI GARPPIG !
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihi die had ik niet verwacht![]()
![]()
dat was me wel een ontzettend spannende wedstrijd zeg.
Als je ze toch van me site plukt share hem dan meteen op twitter en facebook, thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Omdat zaterdagavond:
Een man vraagt aan zijn vrouw: “Schat.. wat zou jij doen als we de Lotto wonnen?” De vrouw antwoordde “Ik zou de helft aanpakken en van je scheiden.”"Das goed” antwoordde de man,”We hebben 24 euro gewonnen, hier is 12 euro en daar is de deur!”
HAHAHAHAHHAHAHAHA KEI GARPPIG !
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je ze toch van me site plukt share hem dan meteen op twitter en facebook, thanks
Voor de mensen die het nog niet wisten herhaalde Mark van Rijswijk dat feitje inderdaad 20 keerquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, ajax mag tevreden zijn, eindelijk weer eens winst in eigen stadion.. volgende week weer verliezen tegen Real maarja, de badstreak is verbroken!
Je kunt beter een troll worden genoemd dan een blinde mongool hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
FOK! is goed in overdrijven, vandaar. En nee, dat is geen troll.
Wat mij betreft mogen ze meteen met een nieuwe beginnen! Real , RKC ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, ajax mag tevreden zijn, eindelijk weer eens winst in eigen stadion.. volgende week weer verliezen tegen Real maarja, de badstreak is verbroken!
nietusquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je bent liev, maar je trollt gigantisch. Dat weet jij ook.![]()
En wat was de gedachte achter Ebecilio. Of is Aissati nog niet wedstrijdfit?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, daarom.
Enoh is geschorst woensdag. Daarom wou hij zo spelen als tegen Real, met Anita![]()
Frankie
Ik weet niet. Maar volgens mij zit Aissati niet in de CL-selectie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat was de gedachte achter Ebecilio. Of is Aissati nog niet wedstrijdfit?
Volgens mij is zowel hij als El Hamdaoui ingeschreven voor de CL, maar dit is wellicht meer Ajax topic materiaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar volgens mij zit Aissati niet in de CL-selectie.
Ik zie het al. Aissati en Mounir zijn idd ingeschreven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is zowel hij als El Hamdaoui ingeschreven voor de CL, maar dit is wellicht meer Ajax topic materiaal
Matig is nog genereus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had daar wel wat meer van verwacht, matig spitsje.
Die gozer is nog mislukt bij FC Omniworld. Het is dat hij door een hele tijdelijke opleving bij Psv deze verhuur periode heeft afgedwongen, maar wat een dramatische speler is dat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had daar wel wat meer van verwacht, matig spitsje.
Ik ken hem niet zo goed, maar door PSV'ers (lees: Davy en de zijnen) werd er nogal hoog van de toren geblazen over hem. Deed het inderdaad toen ook wel heel even aardig, maar daar bleef het ook bij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gozer is nog mislukt bij FC Omniworld. Het is dat hij door een hele tijdelijke opleving bij Psv deze verhuur periode heeft afgedwongen, maar wat een dramatische speler is dat.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
26 en scheids. Dacht dat ik een kutbaan en toekomstloos kankerleven had.
Twente speelt uit hoorquote:Op zondag 4 december 2011 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
niet vergeten te zingen jongens! Ook achter jullie televisie- en beeldschermen!
quote:
Ik weet bij dat soort dingen nooit of ik het nou mooi of goedkoop moet vinden...quote:Op zondag 4 december 2011 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Heb je niets meegekregen in het nieuws ofzo? Vandaag zit er een doodzieke Feijenoordsupporter in De Kuip voor de laatste keer in zijn leven. Een ode van 45.000 supporters aan hem in de vorm van het YNWA zal leiden tot het nauwelijks droog houden van mijn ogen
Verplaats je eens in de supporter die voor het laatst OOIT in zijn leven in zijn 'tempel' zit.quote:Op zondag 4 december 2011 10:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet bij dat soort dingen nooit of ik het nou mooi of goedkoop moet vinden...
Ik ben er bij!quote:Op zondag 4 december 2011 10:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Vitesse gaat winnen vandaag, ik voel het.
45.000 man die je toezingen dat je er nooit alleen voor zal staan, terwijl jij binnenkort doodgaat en zij je totaal niet kennen, voor mij zou het niet hoeven...quote:Op zondag 4 december 2011 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verplaats je eens in de supporter die voor het laatst OOIT in zijn leven in zijn 'tempel' zit.
Laat me je alleen dit vragen: hoe vaak ben JIJ toegezongen door 45.000 mensen, ongeacht de reden? Wat voor gevoel denk je dat dat in je lijf doet omgaan?
Nou, ik zal je zeggen: zoiets maakt een gi-gan-ti-sche indruk op je. Ik wens deze familie alle sterkte toe en ik zal er mezelf kennende stiekem nog wel een paar traantjes laten
Net die ene thuiswedstrijd waar ik er niet bij was verloren ze, dus ik ga deze keer maar wel weer.quote:Op zondag 4 december 2011 10:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik ben er bij!
dat is alleminst een winstgarantie overigens...
seizoenskaart voor het leven!quote:Op zondag 4 december 2011 10:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Net die ene thuiswedstrijd waar ik er niet bij was verloren ze, dus ik ga deze keer maar wel weer.
Ranzig..quote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik heb je moeder ook van achter gezien
quote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk winnen Utrecht Twente en vooral SCH
quote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef blackAFCA het volgende:
Utrecht laat aub zien dat jullie niet alleen tegen Ajax alles geven.
Dusquote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als jullie winnen staan we nog boven jullieEn jullie mogen over 2 weken naar Rotterdam.
Begin er dan ook niet overquote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we aub het Ajax + PSV gejank een keer achterwegen laten
Waarom niet?quote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef starla het volgende:
Waarom speelt Michailov met een nekkraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |