Die gozer is nog mislukt bij FC Omniworld. Het is dat hij door een hele tijdelijke opleving bij Psv deze verhuur periode heeft afgedwongen, maar wat een dramatische speler is dat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had daar wel wat meer van verwacht, matig spitsje.
Ik ken hem niet zo goed, maar door PSV'ers (lees: Davy en de zijnen) werd er nogal hoog van de toren geblazen over hem. Deed het inderdaad toen ook wel heel even aardig, maar daar bleef het ook bij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gozer is nog mislukt bij FC Omniworld. Het is dat hij door een hele tijdelijke opleving bij Psv deze verhuur periode heeft afgedwongen, maar wat een dramatische speler is dat.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
26 en scheids. Dacht dat ik een kutbaan en toekomstloos kankerleven had.
Twente speelt uit hoorquote:Op zondag 4 december 2011 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
niet vergeten te zingen jongens! Ook achter jullie televisie- en beeldschermen!
quote:
Ik weet bij dat soort dingen nooit of ik het nou mooi of goedkoop moet vinden...quote:Op zondag 4 december 2011 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Heb je niets meegekregen in het nieuws ofzo? Vandaag zit er een doodzieke Feijenoordsupporter in De Kuip voor de laatste keer in zijn leven. Een ode van 45.000 supporters aan hem in de vorm van het YNWA zal leiden tot het nauwelijks droog houden van mijn ogen
Verplaats je eens in de supporter die voor het laatst OOIT in zijn leven in zijn 'tempel' zit.quote:Op zondag 4 december 2011 10:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet bij dat soort dingen nooit of ik het nou mooi of goedkoop moet vinden...
Ik ben er bij!quote:Op zondag 4 december 2011 10:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Vitesse gaat winnen vandaag, ik voel het.
45.000 man die je toezingen dat je er nooit alleen voor zal staan, terwijl jij binnenkort doodgaat en zij je totaal niet kennen, voor mij zou het niet hoeven...quote:Op zondag 4 december 2011 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verplaats je eens in de supporter die voor het laatst OOIT in zijn leven in zijn 'tempel' zit.
Laat me je alleen dit vragen: hoe vaak ben JIJ toegezongen door 45.000 mensen, ongeacht de reden? Wat voor gevoel denk je dat dat in je lijf doet omgaan?
Nou, ik zal je zeggen: zoiets maakt een gi-gan-ti-sche indruk op je. Ik wens deze familie alle sterkte toe en ik zal er mezelf kennende stiekem nog wel een paar traantjes laten
Net die ene thuiswedstrijd waar ik er niet bij was verloren ze, dus ik ga deze keer maar wel weer.quote:Op zondag 4 december 2011 10:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik ben er bij!
dat is alleminst een winstgarantie overigens...
seizoenskaart voor het leven!quote:Op zondag 4 december 2011 10:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Net die ene thuiswedstrijd waar ik er niet bij was verloren ze, dus ik ga deze keer maar wel weer.
Ranzig..quote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik heb je moeder ook van achter gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |