en nu rentenieren?quote:
O ja? Ligt dat niet in Rome? In het Colosseum is toch de arena?quote:
ja topboyquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? Ligt dat niet in Rome? In het Colosseum is toch de arena?
Aiquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ali-mentatie betalen, i went black one time.. paying for it for the rest of my time!
2 duimen voor jou ookquote:
Hihi die had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Omdat zaterdagavond:
Een man vraagt aan zijn vrouw: “Schat.. wat zou jij doen als we de Lotto wonnen?” De vrouw antwoordde “Ik zou de helft aanpakken en van je scheiden.”"Das goed” antwoordde de man,”We hebben 24 euro gewonnen, hier is 12 euro en daar is de deur!”
HAHAHAHAHHAHAHAHA KEI GARPPIG !
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihi die had ik niet verwacht![]()
![]()
dat was me wel een ontzettend spannende wedstrijd zeg.
Als je ze toch van me site plukt share hem dan meteen op twitter en facebook, thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Omdat zaterdagavond:
Een man vraagt aan zijn vrouw: “Schat.. wat zou jij doen als we de Lotto wonnen?” De vrouw antwoordde “Ik zou de helft aanpakken en van je scheiden.”"Das goed” antwoordde de man,”We hebben 24 euro gewonnen, hier is 12 euro en daar is de deur!”
HAHAHAHAHHAHAHAHA KEI GARPPIG !
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je ze toch van me site plukt share hem dan meteen op twitter en facebook, thanks
Voor de mensen die het nog niet wisten herhaalde Mark van Rijswijk dat feitje inderdaad 20 keerquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, ajax mag tevreden zijn, eindelijk weer eens winst in eigen stadion.. volgende week weer verliezen tegen Real maarja, de badstreak is verbroken!
Je kunt beter een troll worden genoemd dan een blinde mongool hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
FOK! is goed in overdrijven, vandaar. En nee, dat is geen troll.
Wat mij betreft mogen ze meteen met een nieuwe beginnen! Real , RKC ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, ajax mag tevreden zijn, eindelijk weer eens winst in eigen stadion.. volgende week weer verliezen tegen Real maarja, de badstreak is verbroken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |