Sorry. Dacht dat een CL-ploeg een ploeg als Excelsior toch wel redelijk simpel aan de kant kan zetten. Dom van me om me daar in te vergissenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan het 7-0 worden als het 2-1 staat? Sowieso denken dat Ajax wel ff met 7-0 wint..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef inZanity het volgende:
Ongelovelijk. Ze moeten weer eens geholpen worden hoor
Zeik toch niet zo man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef inZanity het volgende:
Volgens mij stonden we sowieso al voor hoor?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef inZanity het volgende:
Kunnen ze wel weer over Ajax zeiken, maar dit gebeurt bij elke club met zuid amerikanen inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, het is ook erg dom om zuid amerikanen vast te houden want als je met 1 vinger aan raaktgaan ze naar de grond dat weet je.
4-1 winnen dan ajax, niet meer, niet minder aub.
En AZ.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Alsof Excelsior punten ging halen, alleen die duitsers falen zo hard
Die rode kaart, ook zwaar onterecht!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Lucky ajax![]()
Zo'n onterechte pingel
Rot toch op, dit is niet eens grappig, die kerel verdiend 6 wedstrijden schorsing ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef RemcoW23 het volgende:
KNJB grijpt inDaarom kreeg die gast van Excelsior ook rood. Anders konden ze het niet winnen.
Kun je daar ook op wedden, ik ga voor 5quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Rot toch op, dit is niet eens grappig, die kerel verdiend 6 wedstrijden schorsing ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |