abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:03:01 #2
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105536331
Feyenoord O+
pi_105536743
Verder om het topic niet nóg verder te verbaggeren:

quote:
Liesveld fluit topper Feijenoord - Twente
Richard Liesveld is zondag scheidsrechter bij de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Twente. Het duel tussen de nummers zes en drie van de ranglijst start zondag om 14:30 uur.

[ Bericht 47% gewijzigd door Happel op 13-12-2011 15:16:39 ]
pi_105536838
Happel. _O_
pi_105536852
Gewoon weer normaal doen hier heren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105536863
Nu je toch aan het modderen bent; uiteraard is 't met kleine t en komt de hoofdletter pas bij grote O-)

Wow: dat was snel :)
pi_105536996
Aanstaande zondag: Zeg het maar jongens ^O^
pi_105537007
2-0
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105537049
Fer doet toch niet mee ? :{
pi_105537053
quote:
Onze Kuip
Gepubliceerd op 13 december 2011 - 14:30

Regelmatig plaatsen we oude platen van stadion Feijenoord. En wederom hebben we een prachtplaat gevonden van onze almachtige Kuip. “De oerkracht van Feyenoord” volgens Spartaan Leo Verheul. Dus daar blijf je met je poten vanaf!

En vervolgens plaats je een foto van de Kuip die sindsdien al twee keer verbouwd is. Lunaticnews :').

Maar ergens zwengelt het een discussie wel aan: wat vinden jullie? Voor mij is de keus héél duidelijk: verander De Kuip maar compleet. Bouw het stadion zo om dat het voldoet aan de nieuwe eisen (grotere begrotingsmogelijkheden, hogere omzet, et cetera) maar tegelijkertijd 'onze thuishaven' blijft.

Hoeveel grote clubs in Europa kunnen nog zeggen dat ze in het authentieke stadion spelen dat ook voetbal ademt? PSV komt in me op maar dat stadion is toch niet echt een 'voetbalademend stadion', als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik weet niet, een nieuw stadion heeft lang geleken op 'DE oplossing' voor onze problemen. Ik begin daar steeds meer aan te twijfelen. Immers, Twente / AZ hebben veel minder zitplaatsen (net als PSV) maar al deze clubs krijgen een gelijke of hogere begroting dan de onze.

Het zit hem dus niet in het aantal zitplaatsen. Het aantal businessunits is wel beperkt, maar als ik dan kijk hoe leeg de rode stoelen altijd zijn (m.u.v. PSV thuis) denk ik: plaats dáár maar eerst nieuwe businessunits in plaats van de rode stoeltjes.

En áls we dan al gaan uitbreiden (wat ik wel een goed idee vind, 80.000 man in De Kuip _O_ Hoe geweldig kan dat zijn) en dat kán met kwaliteitsbehoud van de huidige Kuip, sign-me-up. Iemand maakte daar een aantal jaar geleden ook een supermooie photoshop van, was dat Cart_Man niet?

Trouwens, in 2005 viel dit bericht te lezen:

quote:
Derde ring nieuwe optie voor De Kuip
De Kuip krijgt mogelijk als eerste voetbalstadion in Nederland een derde ring. Dit bevestigen bronnen rondom het stadion.De uitbreiding behoort tot de mogelijkheden nu onderzoek van TNO heeft uitgewezen dat het stadion van Feyenoord nog zeker vijftig jaar mee kan.

Het bouwrapport van TNO rekende af met de - ook binnen de club levende - gedachte dat het stadion technisch versleten is en nieuwbouw noodzakelijk zou zijn. Rijksmonument De Kuip werd in 1936 opgeleverd en in 1994 voor 100 miljoen euro verbouwd. De huidige capaciteit is ruim 51.000. Met een derde ring zou De Kuip plaats bieden aan circa 65.000 mensen.

Twee jaar geleden werd onderzocht of een nieuw stadion bij de Waalhaven kon worden gebouwd. Een jaar later bleek dat de nadelen van deze verhuizing wegens de hoge kosten te groot waren. Al langer wordt nieuwbouw overwogen op trainingscomplex Varkenoord, recht tegenover de huidige locatie in Rotterdam-Zuid, mogelijk in combinatie met een nieuw te bouwen Ahoy'. Op de grond van het sportpaleis op het Zuidplein, een paar kilometer zuidwaarts van De Kuip gelegen, zou de gemeente woningen willen bouwen.

Door de reeds bestaande Topsporthal, gelegen naast De Kuip, te combineren met een nieuw Ahoy' en een nieuw voetbalstadion zou Rotterdam op één locatie ruimte kunnen bieden aan kleine, middelgrote en grote evenementen. Door een eventuele overkapping kan De Kuip de concurrentie met de Amsterdam ArenA beter aan. Op dit moment kiezen organisatoren van grote evenementen vaak doelbewust voor een stadion met een dak, zoals de ArenA in Amsterdam.

De bouw van een derde ring gaat alleen door als Ahoy' op de bestaande locatie blijft. Voorwaarde is verder dat het een zelfdragende constructie moet zijn. Een alternatief voor de uitbreiding van de capaciteit is dat het veld wordt verlaagd, zoals enkele jaren geleden bij het stadion van Barcelona is gebeurd. Ook die mogelijkheid wordt op praktische en financiële consequenties getoetst.

Voetbalclub Feyenoord is veruit de grootste huurder van Stadion Feijenoord en betaalt jaarlijks een bedrag van circa 3,5 miljoen euro. Directeur J. van Merwijk van Stadion Feijenoord wil geen commentaar geven zolang de haalbaarheidsstudies niet zijn afgerond.Namens de voetbalclub reageert een woordvoerder van Feyenoord sceptisch: ,,Een derde ring is niet wenselijk. Het wordt duur en wat gebeurt er met de zichtlijnen vanaf de tribunes? Bovendien is De Kuip een monument en mag de architectuur niet worden aangetast.''
Doe mij die maar :9~

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 15:23:49 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:25:23 #11
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105537112
Ik heb een fucking goed gevoel over zondag en eigenlijk ook over Ajax thuis. Twente vind ik verre van overtuigend en voor zover m'n geheugen het toe laat doen we het thuis tegen Twente altijd goed. Zeker nu met ons bazenmiddenveld en wederom een tactisch plan van Koeman zie ik het wel goedkomen. :)
pi_105537137
3-1 Feyenoord. :)

1-0 Guidetti 29e minuut
1-1 Bajrami 64e minuut
2-1 ed Wisgerhof 69e minuut
3-1 Schaken 90e minuut
pi_105537151
Ik heb trouwens in een waan van verstandsverbijstering (en een goede afgelopen gokweek) 50 euro ingezet op Feijenoord. Mijn voorspelling Utrecht - Feijenoord is pas de tweede verkeerde voorspelling geweest dus ook deze heb ik gewoon weer goed voorspelt ;) (hoop ik).

:9~ Feijenoord boven Ajax (Ajax verliest van Ado, again, keep on dreaming)
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:28:51 #14
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105537223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:26 schreef Helpmefok het volgende:

:9~ Feijenoord boven Ajax (Ajax verliest van Ado, again, keep on dreaming)
Anders gaan we na de winterstop wel over ze heen als we thuis tegen ze moeten ;)
pi_105537228
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:25 schreef inZanity het volgende:
Ik heb een fucking goed gevoel over zondag en eigenlijk ook over Ajax thuis. Twente vind ik verre van overtuigend en voor zover m'n geheugen het toe laat doen we het thuis tegen Twente altijd goed. Zeker nu met ons bazenmiddenveld en wederom een tactisch plan van Koeman zie ik het wel goedkomen. :)
Ik heb het al vaker geroepen: wij gaan vanaf nu alle toppers winnen.

Enige waar ik enigszins over stress is Ajax-thuis omdat Ahmadi dan in Afrika zit. Ahmadi was dé man die Ajax com-pleet vastzette op het middenveld (samen met Clasie ja, maargoed). Hij was in die wedstrijd (net als elke wedstrijd) zó ongelofelijk belangrijk.

Verder wordt ook PSV-uit niet makkelijk.

Maar nogmaals: wij hebben de capaciteit om gewoon elke topper te winnen. En dát gegeven alleen al in vergelijking met voorgaande jaren is zó'n heerlijk gevoel, dat groene hazen en codetaal me op dit moment héél weinig kunnen interesseren.

Ik geniet namelijk weer van de spelers in De Kuip, van het voetbal in De Kuip, en de trots die ik voel voor onze spelers. _O_.
pi_105537345
ADO mist ook Toornstra tegen Ajax. ;) Dat is een heel belangrijke factor in het spel van ADO.

Maar ik denk komende zondag:
Ajax 3-1 ADO
Feyenoord 3-1 Twente
NAC 2-2 AZ
Heerenveen 5-2 PSV.
pi_105537359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En vervolgens plaats je een foto van de Kuip die sindsdien al twee keer verbouwd is. Lunaticnews :').

Maar ergens zwengelt het een discussie wel aan: wat vinden jullie? Voor mij is de keus héél duidelijk: verander De Kuip maar compleet. Bouw het stadion zo om dat het voldoet aan de nieuwe eisen (grotere begrotingsmogelijkheden, hogere omzet, et cetera) maar tegelijkertijd 'onze thuishaven' blijft.

Hoeveel grote clubs in Europa kunnen nog zeggen dat ze in het authentieke stadion spelen dat ook voetbal ademt? PSV komt in me op maar dat stadion is toch niet echt een 'voetbalademend stadion', als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik weet niet, een nieuw stadion heeft lang geleken op 'DE oplossing' voor onze problemen. Ik begin daar steeds meer aan te twijfelen. Immers, Twente / AZ hebben veel minder zitplaatsen (net als PSV) maar al deze clubs krijgen een gelijke of hogere begroting dan de onze.

Het zit hem dus niet in het aantal zitplaatsen. Het aantal businessunits is wel beperkt, maar als ik dan kijk hoe leeg de rode stoelen altijd zijn (m.u.v. PSV thuis) denk ik: plaats dáár maar eerst nieuwe businessunits in plaats van de rode stoeltjes.

En áls we dan al gaan uitbreiden (wat ik wel een goed idee vind, 80.000 man in De Kuip _O_ Hoe geweldig kan dat zijn) en dat kán met kwaliteitsbehoud van de huidige Kuip, sign-me-up. Iemand maakte daar een aantal jaar geleden ook een supermooie photoshop van, was dat Cart_Man niet?

Trouwens, in 2005 viel dit bericht te lezen:

[..]

Doe mij die maar :9~
Hoe meer ik hierover lees, hoe minder ik heb begin te begrijpen. Wat willen ze nu met dat nieuwe stadion of een verbouwing van de Kuip?

Welke eisen voor het stadion wegen er het zwaarste? Welke zijn nu nog relevant en welke zijn er afgeserveerd als niet haalbaar?

- meer toeschouwers
- meer business-units
- grotere evenementen halen (maar dan heb je een dak nodig?)
- nieuwbouw vanwege slijtage?
- (nog meer redenen iemand?)

Veel verder dan dit kom ik niet. Ik zie alleen maar problemen met een een gemeente die Feyenoord niet wil helpen (Eindhoven :W ). Een club die zelf in de financiële shit zit. Een voetbalcompetitie waarvan het niveau schrikbarend aan het dalen is en welke als direct gevolg heeft dat eventuele CL-miljoenen binnenhalen een zeer lastige opgave is geworden.

Wie weet het nog? :?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 15:34:32 ]
pi_105537414
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO mist ook Toornstra tegen Ajax. ;) Dat is een heel belangrijke factor in het spel van ADO.

Ajax 3-1 ADO
Feyenoord 3-1 Twente
NAC 2-2 AZ
Heerenveen 5-2 PSV.
Dan is de stand zo:
1
2
3
4
5
6
AZ 39
PSV 34
Twente 33
Ajax 33
Heerenveen 31
Feyenoord 31
pi_105537450
Kortom. Dit eredivisieseizoen krijgt nog een heel spannende afloop :Y
pi_105537474
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kortom. Dit eredivisieseizoen krijgt nog een heel spannende afloop :Y
We zitten nog niet op de helft he. ;)
pi_105537476
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:

Ajax 3-1 ADO
Feyenoord 3-1 Twente
NAC 2-2 AZ
Heerenveen 5-2 PSV.
Ik heb bíjna dezelfde voorspellingen qua winst behalve dat ik AZ wel zie winnen. Ik snap dat je enorm 'hoopt' omdat dat Ajax weer officieel kandidaat voor het landskampioenschap maakt, maar je rekent jezelf te rijk. ;).

Daarnaast is je beeld over Heerenveen veel te positief gebaseerd op een ultiem spelend Heerenveen tegen een zwáár offday AZ.

Maargoed, precies dit (M.u.v. NAC) heb ik voorspelt in mijn gokaccount. _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 15:35:55 ]
pi_105537553
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We zitten nog niet op de helft he. ;)
nog een speelronde :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb bíjna dezelfde voorspellingen qua winst behalve dat ik AZ wel zie winnen. Ik snap dat je enorm 'hoopt' omdat dat Ajax weer officieel kandidaat voor het landskampioenschap maakt, maar je rekent jezelf te rijk. ;).

Daarnaast is je beeld over Heerenveen veel te positief gebaseerd op een ultiem spelend Heerenveen tegen een zwáár offday AZ.

Maargoed, precies dit (M.u.v. NAC) heb ik voorspelt in mijn gokaccount. _O_
Heerenveen heeft aangetoond dat het heel sterk is in counteren.
PSV zijn zwakte is blootgelegd door Feyenoord: Zwakte = tegencounter.

De ideale combinatie om Fred Rutten een forse tik uit te delen.
pi_105537630
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

nog een speelronde :9

[..]

Heerenveen heeft aangetoond dat het heel sterk is in counteren.
PSV zijn zwakte is blootgelegd door Feyenoord: Zwakte = tegencounter.

De ideale combinatie om Fred Rutten een forse tik uit te delen.
Verdediging van PSV tegen Narsingh en Assaidi :W
pi_105537720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Inderdaad, Dan weet je hoelaat het is dus dat wordt feesten bij Jetro en Stanislav op de hoek :P
pi_105537790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, maar je moet wel héél positief in het leven staan om te denken dat Heerenveen er 5 in gaat leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')