Nee hoor, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk c.q. onmogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh ga toch weg, dadelijk denk je nog dat Feyenoord kampioen worden, lachwekkend.
Als dat zijn enige minpunt is, betekent dat hij gewoon goed is.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat hij zichzelf emotioneel niet in de hand heeft. Niet m'n woorden verdraaien.
Je hebt geen kijk op voetbal of PSV'ers.quote:
Clasie was de beste man tegen Vitesse.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Clasie vindt ik ook wel gehyped hoor.
Waar was hij tegen Groningen?
Of tegen Vitesse?
Geen ene fuck van hem gezien.
Klopt. Ik zie wel voor tientallen miljoenen euros spelers rennen als een kip zonder kop. Pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb PSV dit seizoen nog niet zien excelleren.
En zelfs de terugspeel ballen onder druk verwerkte hij goed. Volgens mij voelt hij de druk van Tytonquote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey.. vergeet niet dat Issakson ook goed was! Goals kon hij niks aan doen, toch redelijk snelle uittrappen en 4 goede ballen gestopt
Precies en PSV kan wel kampioen worden en dat zegt wat dat betreft voldoende. Als PSV verliest van bijvoorbeeld De Graafschap of Excelsior is hun middenveld ook niet plotseling beter.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk c.q. onmogelijk.
Het is een goede middenvelder ja, maar hij wordt wel héél erg opgehemeld de laatste tijd dus je moet oppassen dat realiteit en beeld niet uit elkaar gaan lopen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als dat zijn enige minpunt is, betekent dat hij gewoon goed is.
[..]
Je hebt geen kijk op voetbal of PSV'ers.
Deze logica...quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Precies en PSV kan wel kampioen worden en dat zegt wat dat betreft voldoende. Als PSV verliest van bijvoorbeeld De Graafschap of Excelsior is hun middenveld ook niet plotseling beter.
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft. Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Godsamme. Zet je PSVbril eens af
Doe hetzelfde bij Feyenoord dan verlies je niet nog een keer met 6-0.quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een goede middenvelder ja, maar hij wordt wel héél erg opgehemeld de laatste tijd dus je moet oppassen dat realiteit en beeld niet uit elkaar gaan lopen.
Ze zijn hier héél erg gevoelig voor kritiek. Ik snap werkelijk niet waarom, want zo slecht staan ze er niet voor.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso, PSV en logica op Forum!Fok
Had ook een redenquote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een goede middenvelder ja, maar hij wordt wel héél erg opgehemeld de laatste tijd dus je moet oppassen dat realiteit en beeld niet uit elkaar gaan lopen.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft.
En jullie kunnen niet normaal een discussie aangaan en bestempen alles als trollquote:Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.
Precies, de ranglijst liegt niet. We zijn momenteel gewoon beter dan Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn hier héél erg gevoelig voor kritiek. Ik snap werkelijk niet waarom, want zo slecht staan ze er niet voor.
Ik ben niet eens voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft. Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.
Deze opmerking is totaal niet relevant en daarmee maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.quote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Doe hetzelfde bij Feyenoord dan verlies je niet nog een keer met 6-0.
Strootman heeft ten minste potentie en kan veel meer dit Feyenoord kan niet veel meer dan dit.
Mensen gebruiken wedstrijd van vandaag als argument. Dat is gewoon zielig en neem ik dus niet serieus.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
En jullie kunnen niet normaal een discussie aangaan en bestempen alles als troll
PSV is een team in opbouw en in de wedstrijden tegen Ajax en Twente en talloze andere wedstrijden zie je hoe dat uitwerkt en hoe dat vandaag niet is gelukt. Dat had weinig te maken met het fantastische spel van Feyenoord want op geen enkele manier werd PSV overklast, voor hetzelfde geld had PSV deze wedstrijd gewonnen en had er geen haan naar gekraaid, dat is niet gebeurd omdat PSV zich liet afbluffen, minder agressief was dan Feyenoord, en vandaag heeft Feyenoord inclusief het middenveld een betere wedstrijd gespeeld dan PSV en diens middenveld, maar dat is heel iets anders dan te beweren dan te stellen dat het middenveld van Feyenoord in het algemeen beter is, nogmaals als PSV verliest van De Graafschap of Excelsior dan is hun middenveld ook niet opeens beter dan dat van PSV.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze logica...
Feyenoord laat in belangrijke wedstrijden zien dat het er staat en wint de slag op het middenveld. Dit geldt (nog) niet voor PSV. Dus waar wil je dat 'betere' middenveld op baseren dan? Op de prestaties op de trainingen?
quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft. Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.
Dat klopt, alleen hebben jullie het vandaag niet laten zien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies, de ranglijst liegt niet. We zijn momenteel gewoon beter dan Ajax en Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |