Ja maar we kunnen beter na het seizoen discussiëren want we kunnen nu ook zeggen dan is Groningen beter dan PSV/AZ/Ajax/Feyenoord etc... want die sloopte Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middenveld van Feyenoord steekt gewoon heel goed in elkaar. Het is niet voor niks dat achtereenvolgens AZ, Ajax en PSV tegen dat blok oplopen. Dat PSV lekker tikt tegen de kleine ploegjes zegt me niet zoveel. Het zijn de grote wedstrijden waar je naar moet kijken, wanneer je het over potentie hebt en dan vind ik toch dat Feyenoord een veel beter gebalanceerd middenveld heeft.
Inderdaad. PSV heeft betaalt, wat volgens de wet moet. Daarna geen contract aanbieden, dat betekent dat iedere club ter wereld een kansje maakt. Gokje van Vitesse, maar groot gelijk. Zowel van Reis als van Vitesse.quote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, kun je het Reis kwalijk nemen? PSV wilde hem niet contracteren. Hij verdient geen geld. Vitesse geeft hem wel een salaris. Dan is de keus toch vrij snel gemaakt?
Na zo'n walgelijke tackle gaat je cijfer sowieso 4 punten omlaag.quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Twente was hij beste man, maar dankzij 'rode' kaar denken mensen dat hij slecht speelde.
Teletekst mening
Strootman heeft zichzelf niet in de hand. Slechte eigenschap. Moet behoorlijk aan geschaafd wordenquote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Twente was hij beste man, maar dankzij 'rode' kaar denken mensen dat hij slecht speelde.
Teletekst mening
Maar dat lag niet aan het middenveld en dát is wat ik bedoel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen beter na het seizoen discussiëren want we kunnen nu ook zeggen dan is Groningen beter dan PSV/AZ/Ajax/Feyenoord etc... want die sloopte Feyenoord.
* Paul-89 wacht geduldig op de foto's.quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat hij er zondag ene inschieten dan dat W'tje doet
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Dat zijn toch ook gewoon aspecten die bij het spelen op het middenveld horen? Dus als PSV dat niet beheerst is dat ook een indicator die iets over kwaliteit zegt wat mij betreft.quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef Joker89 het volgende:
[..]
PSV tikte ook lekker tegen Ajax en tegen Twente kijk bijvoorbeeld maar eens het eerste goal van PSV tegen Ajax. Volgens mij raakt in die aanval bijna elke speler van PSV de bal maar 1x dus wat dat betreft. Feyenoord moet het in die wedstrijd hebben van fel spelen, agressief, naar voren en niet naar achteren en wat dat betreft is PSV duidelijk afgebluft vandaag. Als PSV net zo agressief had gespeeld als Groningen, met dit team, dan had het vandaag 2-12 kunnen worden.
Ga toch weg man noem een speler van Feyenoord die beter is op het middenveld dan een willekeurige speler bij PSV.quote:Op zondag 4 december 2011 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan het middenveld en dát is wat ik bedoel.
Ik stop met discussiëren met jou, want je trolt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na zo'n walgelijke tackle gaat je cijfer sowieso 4 punten omlaag.
Hij is pas 21 en zie van Bommel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman heeft zichzelf niet in de hand. Slechte eigenschap. Moet behoorlijk aan geschaafd worden
Clasie en El Ahmadi.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ga toch weg man noem een speler van Feyenoord die beter is op het middenveld dan een willekeurige speler bij PSV.
Dat kan in een dergelijke wedstrijd gebeuren, PSV is aan het opbouwen en PSV hoeft dit jaar nog niet kampioen te worden, maar een stabiele ploeg te creëren en een stabiel beleid.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook gewoon aspecten die bij het spelen op het middenveld horen? Dus als PSV dat niet beheerst is dat ook een indicator die iets over kwaliteit zegt wat mij betreft.
Clasie. Al is El Ahmadi de laatste tijd ook zeer sterk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ga toch weg man noem een speler van Feyenoord die beter is op het middenveld dan een willekeurige speler bij PSV.
Geen valide argument, want we hebben het over de kwaliteiten van Strootman op dit moment en niet over de Strootman die 28 is.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik stop met discussiëren met jou, want je trolt.
[..]
Hij is pas 21 en zie van Bommel.
Hij is agressief als fuck, maar mensen vonden hem 1 van de beste spelers op WK enzo.
21 kan behoorlijk veel uitmaken. In Engeland zal hij dan helemaal paranoide worden als hij veel tackletquote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is agressief als fuck, maar mensen vonden hem 1 van de beste spelers op WK enzo.
Oh, mag ik?quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Joker89 het volgende:
[..]
PSV moet elk jaar voor de titel meedoen, zo simpel is het. En een stabiel beleid is niet voor 30 miljoen spelers kopen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat kan in een dergelijke wedstrijd gebeuren, PSV is aan het opbouwen en PSV hoeft dit jaar nog niet kampioen te worden, maar een stabiele ploeg te creëren en een stabiel beleid.
Clasie is een jaar jonger en beter.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik stop met discussiëren met jou, want je trolt.
[..]
Tweede worden, 30 miljoen investeren en niet kampioen hoeven worden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat kan in een dergelijke wedstrijd gebeuren, PSV is aan het opbouwen en PSV hoeft dit jaar nog niet kampioen te worden, maar een stabiele ploeg te creëren en een stabiel beleid.
Lol watquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie is een jaar jonger en beter.
Ik snap je hele zinsopbouw en grammatica niet echt. Werk daar eerst eens aan zodat je posts leesbaar zijn en kom dan terug.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Je snapt dat ik doelde in het algemeen he anders krijg je deze lachebekjes![]()
![]()
![]()
haha.
let eens op de handelingssnelheid van beide spelers.quote:
Wat wil je met z'n 1.55m?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Clasie vindt ik ook wel gehyped hoor.
Waar was hij tegen Groningen?
Of tegen Vitesse?
Geen ene fuck van hem gezien.
Jij zegt dat hij te agressief is en dat is dan een slechte kwaliteit. Wanneer ik je uitleg hoe dat komt is dat weer niet een valide argument?quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen valide argument, want we hebben het over de kwaliteiten van Strootman op dit moment en niet over de Strootman die 28 is.
maar 2 wedstrijdjes die jij opnoemt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Vandaag en tegen Ajax gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Ga aub honkballen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie is een jaar jonger en beter.
Hiihuhahaha.. dit bedoel ik dus met je zelf belachelijk maken, je wilt dat andere met 'valide argumenten' en ga jij zo reageren.quote:
Tegen Vitesse heb je hem niet gezien ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Nee, ik zeg dat hij zichzelf emotioneel niet in de hand heeft. Niet m'n woorden verdraaien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij te agressief is en dat is dan een slechte kwaliteit. Wanneer ik je uitleg hoe dat komt is dat weer niet een valide argument?
Kom op zeg je gaat toch niet menen dat die beter zijn dan bijvoorbeeld Strootman en Wijnaldum en Toivonen. Deze wedstrijd misschien ja maar goed ik denk dat de Oranje-selectie genoeg zegt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie. Al is El Ahmadi de laatste tijd ook zeer sterk.
Sinds wanneer spelen die spelers op het middenveld? Ten tweede betwijfel ik wat jij ziet in Vlaar daarom speelt hij zeker ook in Oranje maar niet heus haha!quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oh, mag ik?
Euhm.. Vlaar>>>Bouma
hahahahahah xdhihhahalololll
Een stabiel beleid is uit de schulden komen en meedoen voor de titel doen we ook wel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV moet elk jaar voor de titel meedoen, zo simpel is het. En een stabiel beleid is niet voor 30 miljoen spelers kopen.
Iemand inhuren om hem een beuk te geven is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Zorro het volgende:
Ik gun Reis geen beuk of blessure of wat dan ook, en zijn knie mag volledig herstellen.
Maar een grote zak met cocaine zou ik hem graag cadeau doen
Neem jezelf niet zo serieus man.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hiihuhahaha.. dit bedoel ik dus met je zelf belachelijk maken, je wilt dat andere met 'valide argumenten' en ga jij zo reageren.
Ik zie je DM's wel tegemoet
Vond Wijnaldum de enige voldoende bij Psv anders. Al blijft zijn 1 op 1 kwaliteit dramatisch, en dan hielpen de fluitconcerten ook niet volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag en tegen Ajax gezien?
Toppers staan op in topwedstrijden, in tegenstelling tot huilie Wijnaldem.
okquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb PSV dit seizoen nog niet zien excelleren.
Jawel man, tegen Legia Warschau. In die heksenketel.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, maar met coke is hij uiteindelijk zelf degene die zich kapot maakt. Dat is wel leuker.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemand inhuren om hem een beuk te geven is een stuk goedkoper.
Dit jaar inderdaad niet, volgend jaar wel, en het komende decennium en daarna zo vaak mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede worden, 30 miljoen investeren en niet kampioen hoeven worden.![]()
Obvious troll is obvious.
Tuurlijk joh ga toch weg, dadelijk denk je nog dat Feyenoord kampioen worden, lachwekkend.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je hele zinsopbouw en grammatica niet echt. Werk daar eerst eens aan zodat je posts leesbaar zijn en kom dan terug.
True that.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey.. vergeet niet dat Issakson ook goed was! Goals kon hij niks aan doen, toch redelijk snelle uittrappen en 4 goede ballen gestoptquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond Wijnaldum de enige voldoende bij Psv anders. Al blijft zijn 1 op 1 kwaliteit dramatisch, en dan hielpen de fluitconcerten ook niet volgens mij.
[..]
ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |