Wat wil je met z'n 1.55m?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Clasie vindt ik ook wel gehyped hoor.
Waar was hij tegen Groningen?
Of tegen Vitesse?
Geen ene fuck van hem gezien.
Jij zegt dat hij te agressief is en dat is dan een slechte kwaliteit. Wanneer ik je uitleg hoe dat komt is dat weer niet een valide argument?quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen valide argument, want we hebben het over de kwaliteiten van Strootman op dit moment en niet over de Strootman die 28 is.
maar 2 wedstrijdjes die jij opnoemt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Vandaag en tegen Ajax gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Ga aub honkballen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie is een jaar jonger en beter.
Hiihuhahaha.. dit bedoel ik dus met je zelf belachelijk maken, je wilt dat andere met 'valide argumenten' en ga jij zo reageren.quote:
Tegen Vitesse heb je hem niet gezien ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Nee, ik zeg dat hij zichzelf emotioneel niet in de hand heeft. Niet m'n woorden verdraaien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij te agressief is en dat is dan een slechte kwaliteit. Wanneer ik je uitleg hoe dat komt is dat weer niet een valide argument?
Kom op zeg je gaat toch niet menen dat die beter zijn dan bijvoorbeeld Strootman en Wijnaldum en Toivonen. Deze wedstrijd misschien ja maar goed ik denk dat de Oranje-selectie genoeg zegt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie. Al is El Ahmadi de laatste tijd ook zeer sterk.
Sinds wanneer spelen die spelers op het middenveld? Ten tweede betwijfel ik wat jij ziet in Vlaar daarom speelt hij zeker ook in Oranje maar niet heus haha!quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oh, mag ik?
Euhm.. Vlaar>>>Bouma
hahahahahah xdhihhahalololll
Een stabiel beleid is uit de schulden komen en meedoen voor de titel doen we ook wel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV moet elk jaar voor de titel meedoen, zo simpel is het. En een stabiel beleid is niet voor 30 miljoen spelers kopen.
Iemand inhuren om hem een beuk te geven is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Zorro het volgende:
Ik gun Reis geen beuk of blessure of wat dan ook, en zijn knie mag volledig herstellen.
Maar een grote zak met cocaine zou ik hem graag cadeau doen
Neem jezelf niet zo serieus man.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hiihuhahaha.. dit bedoel ik dus met je zelf belachelijk maken, je wilt dat andere met 'valide argumenten' en ga jij zo reageren.
Ik zie je DM's wel tegemoet
Vond Wijnaldum de enige voldoende bij Psv anders. Al blijft zijn 1 op 1 kwaliteit dramatisch, en dan hielpen de fluitconcerten ook niet volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag en tegen Ajax gezien?
Toppers staan op in topwedstrijden, in tegenstelling tot huilie Wijnaldem.
okquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb PSV dit seizoen nog niet zien excelleren.
Jawel man, tegen Legia Warschau. In die heksenketel.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, maar met coke is hij uiteindelijk zelf degene die zich kapot maakt. Dat is wel leuker.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemand inhuren om hem een beuk te geven is een stuk goedkoper.
Dit jaar inderdaad niet, volgend jaar wel, en het komende decennium en daarna zo vaak mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede worden, 30 miljoen investeren en niet kampioen hoeven worden.![]()
Obvious troll is obvious.
Tuurlijk joh ga toch weg, dadelijk denk je nog dat Feyenoord kampioen worden, lachwekkend.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je hele zinsopbouw en grammatica niet echt. Werk daar eerst eens aan zodat je posts leesbaar zijn en kom dan terug.
True that.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey.. vergeet niet dat Issakson ook goed was! Goals kon hij niks aan doen, toch redelijk snelle uittrappen en 4 goede ballen gestoptquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond Wijnaldum de enige voldoende bij Psv anders. Al blijft zijn 1 op 1 kwaliteit dramatisch, en dan hielpen de fluitconcerten ook niet volgens mij.
[..]
ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |