De speler met de meeste potentie is Clasie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast we hebben het niet alleen over vandaag.
Normaal is ons middenveld beter. Feyenoord hoeft zich daar niet voor te schamen. Ons middenveld heeft ook veeeel meer potentie.
Dat deed de drugs al.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Mensen moeten stoppen met hatelijk doen over Reis. Zijn zaakwaarnemer heeft hem gewoon gehersenspoeld.
Veeeeeeel meer ja.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast we hebben het niet alleen over vandaag.
Normaal is ons middenveld beter. Feyenoord hoeft zich daar niet voor te schamen. Ons middenveld heeft ook veeeel meer potentie.
Kijk eens naar voorafgaande wedstrijd, PSV teert juist op combinatievoetbal met het middenveld als belangrijkste spil zo'n beetje, en niet op individuele kwaliteit. Het klopt dat dat vandaag niet goed naar buiten kwam, pasjes die telkens net niet aankwamen, het verhaal van vandaag was dan ook telkens net niet maar het middenveld van PSV blijft in het algemeen gewoon duidelijk beter.quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het middenveld van Feyenoord is veel meer in balans. PSV teert op veel individuele kwaliteit.
Ik had niet verwacht dat hij naar Vitesse zou gaan hoor, maar Reis is een ontzettend onbetrouwbaar persoon, dus opzich verbaast het me niet. Jammer dat we te veel geld en moeite in die jongen hebben gestoken...quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Reis fucking landsverrader....dit had ik nooit verwacht van je
Strootman heeft veeeel meer potentie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De speler met de meeste potentie is Clasie.
Kom op man Strootman heeft in zijn lul al meer potentie dan het middenveld van Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman heeft veeeel meer potentie.
om te falen ja. Godsamme zeg. Hij sneeuwt toch wel duidelijk onder in topwedstrijden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha, hij faalde zwaar.quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om te falen ja. Godsamme zeg. Hij sneeuwt toch wel duidelijk onder in topwedstrijden.
Nee, Strootman is redelijk maar vooral gehyped. Clasie gaat het verder schoppen. Zijn handelingssnelheid ligt 4 stappen hoger dan dat van Strootman.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op man Strootman heeft in zijn lul al meer potentie dan het middenveld van Feyenoord.
Ja, nu, achteraf.. maar die jongen was het wel waard (potentie genoeg).quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij naar Vitesse zou gaan hoor, maar Reis is een ontzettend onbetrouwbaar persoon, dus opzich verbaast het me niet. Jammer dat we te veel geld en moeite in die jongen hebben gestoken...
Precies, niks mis mee.quote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, kun je het Reis kwalijk nemen? PSV wilde hem niet contracteren. Hij verdient geen geld. Vitesse geeft hem wel een salaris. Dan is de keus toch vrij snel gemaakt?
Nee. En dat zie je in de topwedstrijden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op man Strootman heeft in zijn lul al meer potentie dan het middenveld van Feyenoord.
Alleen tegen Feyenoord heeft hij 'gefaalt'quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om te falen ja. Godsamme zeg. Hij sneeuwt toch wel duidelijk onder in topwedstrijden.
Haha je hebt misschien wel gelijk maar het is zo lastigquote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat gaan, is wel schattig eigenlijk.
quote:
Middenveld van Feyenoord steekt gewoon heel goed in elkaar. Het is niet voor niks dat achtereenvolgens AZ, Ajax en PSV tegen dat blok oplopen. Dat PSV lekker tikt tegen de kleine ploegjes zegt me niet zoveel. Het zijn de grote wedstrijden waar je naar moet kijken, wanneer je het over potentie hebt en dan vind ik toch dat Feyenoord een veel beter gebalanceerd middenveld heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Kijk eens naar voorafgaande wedstrijd, PSV teert juist op combinatievoetbal met het middenveld als belangrijkste spil zo'n beetje, en niet op individuele kwaliteit. Het klopt dat dat vandaag niet goed naar buiten kwam, pasjes die telkens net niet aankwamen, het verhaal van vandaag was dan ook telkens net niet maar het middenveld van PSV blijft in het algemeen gewoon duidelijk beter.
Tegen Ajax was hij ook matig.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen tegen Feyenoord heeft hij 'gefaalt'
Haha.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen tegen Feyenoord heeft hij 'gefaalt'
En hij heeft zichzelf niet in de hand als het niet loopt. Kortom: hij raakt gefrustreerd bij tegenstand en dat gaat ten koste van z'n spel.quote:
Tegen Twente was hij beste man, maar dankzij 'rode' kaar denken mensen dat hij slecht speelde.quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha.
Tegen twente niet wou je zeggen. Weggehobbeld met rood.
PSV tikte ook lekker tegen Ajax en tegen Twente kijk bijvoorbeeld maar eens het eerste goal van PSV tegen Ajax. Volgens mij raakt in die aanval bijna elke speler van PSV de bal maar 1x dus wat dat betreft. Feyenoord moet het in die wedstrijd hebben van fel spelen, agressief, naar voren en niet naar achteren en wat dat betreft is PSV duidelijk afgebluft vandaag. Als PSV net zo agressief had gespeeld als Groningen, met dit team, dan had het vandaag 2-12 kunnen worden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middenveld van Feyenoord steekt gewoon heel goed in elkaar. Het is niet voor niks dat achtereenvolgens AZ, Ajax en PSV tegen dat blok oplopen. Dat PSV lekker tikt tegen de kleine ploegjes zegt me niet zoveel. Het zijn de grote wedstrijden waar je naar moet kijken, wanneer je het over potentie hebt en dan vind ik toch dat Feyenoord een veel beter gebalanceerd middenveld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |