SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ach dit is beter dan gamenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat gaan, prima toch als ze het leuk vinden. Buitenspelen zal ook wel gebeuren.
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
v/d Valk
Ik dacht echt dat hij McDonalds ging zeggen
wat kunnen ze winnen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Hoezo geheim? Er werd gisteren gewoon gezegd wat ze konden winnen.
Het zijn inderdaad allemaal van die wijze Amsterdamse koters.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
In Amsterdam? Nee, in noord.
Zeker nooit buiten Amsterdam geweest, arrogante kinderen.
Rick is ook wel baas. Van der Fakkel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind dat donkere meisje leuker.Die blonde weet iets teveel dat ze leuk is.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, gvd lekker eten daar man.
Ik vind Rick ook het leukstequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rick is ook wel baas. Van der Fakkel.
Oh nog best een leuke prijsquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Reis naar Disneyland Parijs en titel Masterchef Junior.
Okquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alle Jesus nee! Ik bedoelde dat ze er schattig uit ziet. No pedo.
nee, dat blonde kind is verschrikkelijk, die andere twee wel okeequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Donkere meisje is een wannabe... fake tot en met.
Rick is de baas.
Ander blonde meisje is wel leuk... en normaal.
Wie is Sara?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Rick had vanavond drolletjes op zijn cupcakes geplaatst.
Sara is al weggestuurd.
Of Kids Onder Het IJs?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef thettes het volgende:
[..]
nee, dat blonde kind is verschrikkelijk, die andere twee wel okee
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Sexverslaafd en je ziet er zo uit, probleem...
Gewoon een kwestie van de lat wat lager leggen. Dat zie ook met die alco's met hun shit bier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Sexverslaafd en je ziet er zo uit, probleem...
Frozen Planet, Nederland 1.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat is het kijkadvies voor vanavond ?
Je zal het maar zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Er zal iig gezapt moeten worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat was dat ook alweer met al die kinderen die 11 waren en Michiel van Erp, is dat een serie
Obama en Rutte.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Peter Klashorst, zijn broek zakte eens af tijdens het schilderen van naaktpotret, verder veel in Afrika geschilderd en geneuktquote:Te gast in de uitzending van woensdag 30 november zijn: Beorn Nijenhuis, Jolande Sap, Freek Vonk, Peter Klashorst en Jan Mulder. Muziek is er van JURK!, tafeldame is Yvon Jaspers en Nico Dijkshoorn dicht.
En wat hebben zij ermee te maken?quote:- De natuurdocumentaire is mateloos populair. Gisteren trok de eerste aflevering van Frozen Planet maar liefst 1.899.000 kijkers, een natuurprogrammarecord dat eerder in handen was van de Britse serie Life. Morgen gaat de opvolger van Life in de bioscoop in première: One Life. Hierin worden vele levensvormen in beeld gebracht, vanaf het moment van geboorte tot het baren van de volgende generatie, met behulp van de nieuwste technieken en met voice-over van Bond-acteur Daniel Craig. Jolande Sap, Beorn Nijenhuis en Freek Vonk bespreken Frozen Planet en One Life.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:24 schreef TLC het volgende:
Ik vrees n beetje dat DWDD zn langste tijd gehad heeft op tv.
Pavert moet iig blijven.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Laten we mensen die dat shirt dragen in elkaar slaan.
Ik vind het echt verschrikkelijk. Af en toe een stukje gekeken, maar altijd weer afgezet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Irene en Carlo, maar ze doen het toch best aardig.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Laten we mensen die dat shirt dragen in elkaar slaan.
Idd, was serieus interessant gisteren.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef waxmask het volgende:
Ja die Docu's lopen storm...erg mooi op een grote HD TV....
SMS Kooij aan als je hem voor de leeuwen gegooid wilt zien worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Kan Jan Kooijmans niet een quiz doen met natuurfragmenten? En dan veel SMS-en en een jury met Henk-Jan Smits en zo.
Ja, ik ga straks ook ff 'winkelen'.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
*download*
Natuurfilms zijn sowieso heerlijk.
Heb ze al draaien via Spotplanet... t/m afl 6quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef HenkieVdV het volgende:
*download*
Natuurfilms zijn sowieso heerlijk.
Tsja, voor die HD-TV's móet nu eenmaal het Tropisch Regenwoud gekapt worden, kan helaas niet anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef HenkieVdV het volgende:
En het mooiste is nog dat we allemaal graag dit soort heerlijke docu's op onze grote HD tv kijken en tegelijkertijd verneuken we de aarde te hard.
Dat is een doorgewinterde beer.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Silenus het volgende:
Dat die ijsbeer een stijve krijgt in die kou.
Maar gelukkig hebben we de beelden nog....quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, voor die HD-TV's móet nu eenmaal het Tropisch Regenwoud gekapt worden, kan helaas niet anders.
Voor 3D-TV gaan trouwens ook de ijskappen er aan, alles heeft nu eenmaal zijn prijs.
Met die stemmetjes van André van Duin bedoel je?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef chufi het volgende:
Vroeger gingen we met de school naar "Bij de beesten af "
Tja, ook hij zal zich wel eens willen afberenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Silenus het volgende:
Dat die ijsbeer een stijve krijgt in die kou.
Was een andere kikker, z'n pa.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit heb ik een jaar of 1,5 geleden al gezien?
Jij werkt bij de BBC?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit heb ik een jaar of 1,5 geleden al gezien?
Iddquote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef Silenus het volgende:
Jammer dat Yvonne het weer verpest met zo'n wijvenopmerking.
Links eigent zich de natuur weer eens toe.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef Specularium het volgende:
Er is geen neuk van jou bij, Yvon.
Tuin van Jan Wolkersquote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Felagund het volgende:
Schakel net pas in, welke natuurserie/film hadden ze het over?
Frozen Planetquote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Felagund het volgende:
Welk nr was dat?quote:
Frozen Planet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Felagund het volgende:
Frozen Planet en daarna ook stukje over Life en One Life die binnenkort in bios is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Felagund het volgende:
dank.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Everything in it's right place.
Leuk om een keer te zien als je per ongeluk langs national geographic zapt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Felagund het volgende:
Bedankt. BBC natuur series zijn sowieso tof. Life wil ik ook nog altijd zien.
Alleen maar omdat het sociaal wenselijk is, en wat mensen verwachten. En daarom is het eigenlijk ook niet meer persoonlij.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Dat is volgens mij de eerste keer dat Matthijs iets persoonlijks vertelde.
Niks nieuws toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Yvon zit maar een beetje suf te lachen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Je laten pijpen en dat dan een antropologisch onderzoek noemen...
Hmm, creatief.
Pretvlekjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten zijn kleren nou onder de troep?
Ik denk niet dat hij subsidie krijgt. Hij verkoopt nog steeds redelijk goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef penny-wise het volgende:
Sjezus krijgen zulke klapmongolen subsidie voor hun kunst?
Dat dan weer wel, hij is een selfmade man.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij subsidie krijgt. Hij verkoopt nog steeds redelijk goed.
Daheknie besteld jonguh!quote:
Yvon is te wit.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou me niets verbazen als die Klashorst na de uitzending Yvon ook nog opschrijft. Ze zaten zo te kijken naar elkaar...
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Yvon denkt dat dat filmpje echt is
Of Van Velzen. Maar ja, die kan er ook zijn zonder dat je 'm in de gaten hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
Je zult maar net Waylon treffen in het voorprogramma
Ze zijn zelf ook nog steeds op zoek naar grappen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben steeds op zoek naar een grap als die twee zingen
Heb je dat schriftje weleens gezien in closeup?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
Hij kan zijn eigen handschrift niet meer lezen.
Ik zal eens opletten.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je dat schriftje weleens gezien in closeup?
Nico kreeg geen stickertjes voor binnen de regels schrijven.
Op iedereen valt iets aan te merken. Qua 'showmanship' doet hij het prima.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
niks op rutte aan te merken, mwaoh
Ik verwacht ook niet andersquote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ja die kutclub van jou komt op 1 hoor ben maar niet bang...
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ja die kutclub van jou komt op 1 hoor ben maar niet bang...
Tsjah, wat wil je met zulke vragen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer gemaakt op internet, ik was gezakt
Het is rood en vliegt door de Tweede Kamer?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Silenus het volgende:
Ik weet die vragen over ongestelde wijven ook nooit.
Gerdi Verbeet?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is rood en vliegt door de Tweede Kamer?
kutnegert.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar het is wel "jullie" negert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |